View attachment 110389 Testasin aamulla uudestaan samanlaisella ns herkällä raskauskeijun onestep testillä, kun niitä kaapissa muutama on.
Aluksi taas ei tullut mitään, mutta hieman nopeammin alkoi tulla toista viivaa ja ehkä punertavaa väriä, alle 10minuutissa. Ei tuo hirveästi eroa eilisen testin tuloksesta? Testaan huomenna tai illalla uudestaan, jos edelleen menkat poissa.
Monta tuntia minimissään kannattaa pidätellä pissaa, jos illalla tekisin. Nuo edelliset pidätelty koko yö eli 12h suunnilleen.
Kp 33/31-34
kyllä tässä mun mielestä väriä on että uskaltaa kyllä varovasti onnitella
mulla nää tosiaan jättää ihan harmaaksi ton viivanpaikan, että ihan luottavaisin mielin sinuna jo olisin! Onnea!

. Huimaa.
sillon letrojen aikana ja jälkee olin iha niin kiukkuinen hirviöt huhhu...Et siis ite kiukuttelin ku pien lapsi ja aattelin et Hitto ei jaksa 
tarrasukkia ja varovasti onnea!

Tulee ihan epäonnistunut olo ja miettii mitä vikaa meissä nyt sitten on ja eikö me nyt sitten saada koskaan yhteistä lasta. Mutta eipä tässä muu auta kun yrittää taas uudelleen. Harmittaa sekin kun kuulin että naapuri saa jo viidennen lapsen, eikä jaksa oikein kunnolla entisistäkään huolehtia, että miksi meillä ei sitten voi vaan onnistua vaikka varmasti lapsesta hyvin huolehdittaisiin. Tuntuu myös että olen ihan kamala ihminen kun mulla edes on tällaisia ajatuksia, että olen vaan kateellinen naapurille, vaikka pitäisi olla onnellinen hänen puolestaan. Anteeksi taas tämäkin purkaus mutta kun ei näitä muualla ilkeä ääneen sanoa, edes miehelle, on vaan niin luovuttanut ja turhautunut olo.
toivotaan että tauti on lievä!