Raskaaksi 2022

Minulla Clearbluen violetti testi näytti vilkkuvaa hymynaamaa kolmatta aamua peräkkäin. Huomenna tulee pysyvä hymy, jos menee kuin ennen. Taas on optimistinen aika kierrossa. Eilen saatiinkin talleteltua ja oli tosi kivaakin, ei onneksi lopulta tuntunut pakkoseksiltä, vaikka se oviksen aikainen puuhailu on viimeisen vuoden aikana välillä vähän sitä ollutkin.

View attachment 110389 Testasin aamulla uudestaan samanlaisella ns herkällä raskauskeijun onestep testillä, kun niitä kaapissa muutama on.

Aluksi taas ei tullut mitään, mutta hieman nopeammin alkoi tulla toista viivaa ja ehkä punertavaa väriä, alle 10minuutissa. Ei tuo hirveästi eroa eilisen testin tuloksesta? Testaan huomenna tai illalla uudestaan, jos edelleen menkat poissa.

Monta tuntia minimissään kannattaa pidätellä pissaa, jos illalla tekisin. Nuo edelliset pidätelty koko yö eli 12h suunnilleen.

Kp 33/31-34

Onnittelut! :Two-hearts:

Korona testi kuva ku vähän tuli kipee olo..
Kohtalon ivaa?Sain melkein posin o testin äsken ja oireet et tulossa on ja eilen talleteltu ni ei toki tiiä kuin käy mutta joo sain epötoivotun haamun siis.... Lapset oli kipeenä kotona viime viikon.
Tosiaan hormoni huuruissa itse kiukkusin et tauolle tää mut meni ohi.. Oli niistä pirun letroista

Pikaista paranemista!

Mutta mukava kuulla, että yritötte taas, eikä siinä ollut syynä mikään ylipääsemätön juttu, esim ero. Kyllähän tämä yrittäminen tunteita heittää aika lailla ja vielä hormonilääkkeet päälle,niin voi olla melkoinen vuoristorata. :red-heart:

Korona testi kuva ku vähän tuli kipee olo..
Kohtalon ivaa?Sain melkein posin o testin äsken ja oireet et tulossa on ja eilen talleteltu ni ei toki tiiä kuin käy mutta joo sain epötoivotun haamun siis.... Lapset oli kipeenä kotona viime viikon.
Tosiaan hormoni huuruissa itse kiukkusin et tauolle tää mut meni ohi.. Oli niistä pirun letroista

Mähän olen tällä hetkellä koronassa, mutta hyvin oon jaksanut puuhailla siitä huolimatta Onneksi osui kohdalle lievä tauti. Oikeestaan oon ihan tyytyväinen että tämä iski nyt, niin ei tarvitse ehkä niin paljoa asiaa stressata jos tulee raskaaksi. Mutta mietin myös, että vaikuttaakohan tauti mahdollisuuksiin tulla raskaaksi tässä kuussa.

Tässä oli viimeiset pari päivää taas oikein toiveikas "oireidensa" kanssa, mutta niin vaan taas dpo 9 iskee päälle järjetön v****us ja siitä tietää, että yk 21 ei tuottanut tulosta :loudlycrying: En edes tiedä mitä mä tässä kitisen, inssiin ollaan pääsemässä seuraavasta kierrosta, jossa ovis osuisi viikolle. Jotenkin alkanut stressta entistä enemmän se diagnoosi selittämättömästä lapsettomuudesta... Kaikki hoidoissa olleet ja onnistuneet kaverit oli jotain muuta kuin selittämättömiä. Jotenkin tuntuu, että miten voi tulla tulosta, kun ei edes tiedä vaivaa, mikä pitäisi hoitaa :Grimacing Face:

Tässä oli viimeiset pari päivää taas oikein toiveikas "oireidensa" kanssa, mutta niin vaan taas dpo 9 iskee päälle järjetön v****us ja siitä tietää, että yk 21 ei tuottanut tulosta :loudlycrying: En edes tiedä mitä mä tässä kitisen, inssiin ollaan pääsemässä seuraavasta kierrosta, jossa ovis osuisi viikolle. Jotenkin alkanut stressta entistä enemmän se diagnoosi selittämättömästä lapsettomuudesta... Kaikki hoidoissa olleet ja onnistuneet kaverit oli jotain muuta kuin selittämättömiä. Jotenkin tuntuu, että miten voi tulla tulosta, kun ei edes tiedä vaivaa, mikä pitäisi hoitaa :Grimacing Face:
Joo ihan liian tuttua! :Grimacing Face: meillä tosiaan inssissä paljastui siemennesteen pesun jälkeen että kävikin kova kato siittiöiden määrässä. Nyt lääkäri haluaa vielä katsoa miten ens kerralla käy, eli käykö noin aina. Ja kun tuo paljastui, niin mulla kyllä putos taakka harteilta! Tuntui että ei ollakaan enää selittämättöiä, ja että nyt on yhtäkkiä taas mahdollisuudet, koska jos ongelma on ainoastaan siittiöiden vähäinen määrä, niin sit oonkin jo tosi luottavainen siihen että jollain hoidolla onnistuu! Se selittämättömyys oli paljon raskaampaa mulle, kuin selityksen olemassaolo! Mutta varmasti riippuu aina siitä selityksestä, että paljonko se sit stressaa.

Kuulostaa teillä hyvältä kuitenkin tuo ens inssin ajankohta, jee!

Ääh, itellä on jotenkin tosi masentunut olo kun ei meillä taaskaan onnistunut vaikka on saatu seksit kohdilleen (just 2 ja 1 pv ennen ovista) mutta siltikään ei onnistu :loudlycrying: Tulee ihan epäonnistunut olo ja miettii mitä vikaa meissä nyt sitten on ja eikö me nyt sitten saada koskaan yhteistä lasta. Mutta eipä tässä muu auta kun yrittää taas uudelleen. Harmittaa sekin kun kuulin että naapuri saa jo viidennen lapsen, eikä jaksa oikein kunnolla entisistäkään huolehtia, että miksi meillä ei sitten voi vaan onnistua vaikka varmasti lapsesta hyvin huolehdittaisiin. Tuntuu myös että olen ihan kamala ihminen kun mulla edes on tällaisia ajatuksia, että olen vaan kateellinen naapurille, vaikka pitäisi olla onnellinen hänen puolestaan. Anteeksi taas tämäkin purkaus mutta kun ei näitä muualla ilkeä ääneen sanoa, edes miehelle, on vaan niin luovuttanut ja turhautunut olo.:sad-face:

Mutta olen äärimmäisen onnellinen teidän kaikkien puolesta kenellä raskautuminen on onnistunut, toivon teille kaikkea parasta ja hyvää raskautta :red-heart::red-heart:
Tiedän kyllä tunteen ja itsekin kokenut näitä samoja fiiliksiä kun tuttavissa ollut paljon raskaus uutisia viime aikoina. Ja vaikka meillä ainakin raskaudet tuntuu lähtevän hyvällä prosentilla alkuun, niin silti olen ollut itkuinen kun tuli kemiallinen raskaus muutama kk sitten ja ei onnistuttu. Mulla on ystävä joka sai keskenmenon toisella kolmanneksella eikä voi saada enää lapsia. Pelkään kovasti miten hän ottaa sitten uutisen vastaan kun joku päivä tulee aika kertoa vauva uutisesta. Mitään muuta en toivo, kun että saatais kaikki vauvat syliin. Itsellä ei ole mitään lapsettomuustaustaa enkä pysty edes ymmärtämään kuin rankka tie se niille on jotka joutuu sitä kulkemaan. Välillä on ihan hävettänyt omat tunteet ettei tullut onnistusta, vaikka yrityskertoja meillä tosi vähän ollut. Mulla yksi nelikymppinen tuttu joka yritti tulla raskaaksi melkein 15 vuotta. Mieskin vaihtui välissä kolmesti ja hoidot käyty läpi. Ja nyt sai vähän aikaa sitten vauvan.

Koronarokotteesta: olen ottanut kaksi ja nyt olisi ens ma kolmas ja nyt olen varmaan raskaana niin Mites sen kolmannen rokotteen kanssa... Oon vähän kahden vaiheilla... toisaalta on jo kaksi, toisaalta uskallanko kolmannen alkuraskaudessa ottaa...

Koronarokotteesta: olen ottanut kaksi ja nyt olisi ens ma kolmas ja nyt olen varmaan raskaana niin Mites sen kolmannen rokotteen kanssa... Oon vähän kahden vaiheilla... toisaalta on jo kaksi, toisaalta uskallanko kolmannen alkuraskaudessa ottaa...
Ei siinä pitäis mitään riskiä olla! Sitä suositellaan kaikille raskaana oleville, kaikissa raskauden vaiheissa!

Mulla sana tilanne: pitäisi ottaa kolmas rokote, mutta nyt en tiedä mitä tekisin asian kanssa. Ajattelin odottaa ensimmäistä neuvolaa. Voihan olla että olen Koronan jo sairastanutkin. Kuitenkin rokotetta suositellaan raskaana oleville. Joudun sen varmaan ottamaan kun lähdetään kesäkuussa ulkomaille.

IMG_20220125_111746.jpg

Kuulkaa kanssasisaret. Näättekö tässä mitään vai kuvittelenko? aivan haalea toinenkin viiva siitä näkyy ihan silmällä, mutta en tiedä kuvittelenko sen vain. dpo8 ja enhän mä voinut olla testaamatta. Tämä kuva on kuivasta testistä kun niin pitkään sitä tihrustin että näkyykö vai ei kun tuntuu että viivat vaan vilisee silmissä.
Ihan järkyttävää vihlomisnippailua alavatsalla ja enemmän vasemmalla puolella, missä oviskin oli tässä kierrossa. :Grimacing Face:
voi olla että tää vetää kuvan niin mössöksi ettei näy teille, mutta tosiaan ihan hailakka viiva siinä näkyy paljaalla silmällä. hitto kun ei taas malttanut odottaa :Face With Tears Of Joy:

muoks, viimeks sain tällä pc:llä sen räikeän plussan eikä meinannut mitään, mutta toi viivan haaleus kertoo kyllä että vois vaikka näyttääkkin nyt oikein kun tosiaan vasta dpo8 ja hyvä että edes näkyy mutta ei näytä viivan paikaltakaan :Eyes:

muokkaan vielä uudella kuvalla jos näkyis yhtään paremmin.:tears:
IMG_20220125_113320.jpg

Muokattu viimeksi:
View attachment 110401

Kuulkaa kanssasisaret. Näättekö tässä mitään vai kuvittelenko? aivan haalea toinenkin viiva siitä näkyy ihan silmällä, mutta en tiedä kuvittelenko sen vain. dpo8 ja enhän mä voinut olla testaamatta. Tämä kuva on kuivasta testistä kun niin pitkään sitä tihrustin että näkyykö vai ei kun tuntuu että viivat vaan vilisee silmissä.
Ihan järkyttävää vihlomisnippailua alavatsalla ja enemmän vasemmalla puolella, missä oviskin oli tässä kierrossa. :Grimacing Face:
voi olla että tää vetää kuvan niin mössöksi ettei näy teille, mutta tosiaan ihan hailakka viiva siinä näkyy paljaalla silmällä. hitto kun ei taas malttanut odottaa :Face With Tears Of Joy:

muoks, viimeks sain tällä pc:llä sen räikeän plussan eikä meinannut mitään, mutta toi viivan haaleus kertoo kyllä että vois vaikka näyttääkkin nyt oikein kun tosiaan vasta dpo8 ja hyvä että edes näkyy mutta ei näytä viivan paikaltakaan :Eyes:

View attachment 110402

Kyllä mä luulen ainakin näkeväni tässä hailakan viivan. Toivottavasti vahvistuu ❤️

Tänään olis dpo12 ja tuntuu ettei enää uskalla testailla ettei tulis taas paha mieli.. Dpo9 tähän asti kaikki testit ollut puhtaasti negatiivisia ja tuntuu kun peli olis menetetty nyt tän kierron osalta vaikka menkat ei oo vielä edes myöhässä ‍♀️ Aikaisemmin olin ihan varma että nyt on tärpännyt, on ollut ihan samanlainen olo kuin aikaisemmissa raskauksissa ja samanlaisia menkkatuntemuksia ja nippailua heti ovulaation jälkeen, ainoana erona se että en oo ollut mitenkään itkuherkkä niinkuin aikaisemmin. Huhhuh vielä kun kolme päivää jaksaisi odottaa että alkaako ne menkat vai ei

Tänään olis dpo12 ja tuntuu ettei enää uskalla testailla ettei tulis taas paha mieli.. Dpo9 tähän asti kaikki testit ollut puhtaasti negatiivisia ja tuntuu kun peli olis menetetty nyt tän kierron osalta vaikka menkat ei oo vielä edes myöhässä ‍♀️ Aikaisemmin olin ihan varma että nyt on tärpännyt, on ollut ihan samanlainen olo kuin aikaisemmissa raskauksissa ja samanlaisia menkkatuntemuksia ja nippailua heti ovulaation jälkeen, ainoana erona se että en oo ollut mitenkään itkuherkkä niinkuin aikaisemmin. Huhhuh vielä kun kolme päivää jaksaisi odottaa että alkaako ne menkat vai ei

Toivoahan on niin kauan kunnes ne menkat alkaa! :folded: Jospa se siitä vielä plussaksi muuttuu! :Smiling Face With Smiling Eyes:

View attachment 110401

View attachment 110402
Kyllä munkin silmään näkyy jotain! Voikun vahvistuis!! :)

Ääh, itellä on jotenkin tosi masentunut olo kun ei meillä taaskaan onnistunut vaikka on saatu seksit kohdilleen (just 2 ja 1 pv ennen ovista) mutta siltikään ei onnistu :loudlycrying: Tulee ihan epäonnistunut olo ja miettii mitä vikaa meissä nyt sitten on ja eikö me nyt sitten saada koskaan yhteistä lasta. Mutta eipä tässä muu auta kun yrittää taas uudelleen. Harmittaa sekin kun kuulin että naapuri saa jo viidennen lapsen, eikä jaksa oikein kunnolla entisistäkään huolehtia, että miksi meillä ei sitten voi vaan onnistua vaikka varmasti lapsesta hyvin huolehdittaisiin. Tuntuu myös että olen ihan kamala ihminen kun mulla edes on tällaisia ajatuksia, että olen vaan kateellinen naapurille, vaikka pitäisi olla onnellinen hänen puolestaan. Anteeksi taas tämäkin purkaus mutta kun ei näitä muualla ilkeä ääneen sanoa, edes miehelle, on vaan niin luovuttanut ja turhautunut olo.:sad-face:

Mutta olen äärimmäisen onnellinen teidän kaikkien puolesta kenellä raskautuminen on onnistunut, toivon teille kaikkea parasta ja hyvää raskautta :red-heart::red-heart:
Et ole ajatustesi kanssa yksin, joka kuukausi tulee samanlaisia ajatuksia itselläkin pintaan.
Veljeni perhe sai vuosi sitten lisäystä ja luonnollisesti kaikki kuulumiset pyörii pienokaisen ympärillä. Valitettavasti vähemmän tulee yhteyksissä oltua kun ei jaksa enää pelkkiä lapsikuulumisia. Koen olevani huono ihminen, mutta kaikkea tämä oman sylin tyhjyys teettää. Koitettava olla positiivisella mielellä että kyllä se meidän vuorokin tulee vielä.

Mainostanpa täällä tota vähän hiljaista "Kuumeilijoiden piinapäivät ja tulokset!" ketjua! Siellä voi dpo:den edetessä raportoida tuntemuksia, on sit kätevä yks paikka mistä voi seuraavissa kierroissa käydä kurkkimassa, minkälaisia oireita olikaan aiemmin. Ja kiva kattella myös, millasia oireita muilla ollu! Siksi tulinkin nyt tänne mainostelemaan, kun meitä on nyt vaan kaks siellä raportoimassa :D se ketju harmillisesti putoaa alaspäin myös kokoajan, koska viestien editoimisesta se ei nouse ylöspäin. Idea siis editoida aiempaa viestiään yhden kierron ajan, jotta kätevästi yhdessä paikassa tiedot :)

Itkettää taas ihan kauheasti.
Ei vielä viime viikollakaan lääkäri ollu tehny sitä lähetettä lapsettomuustutkimuksiin kun tänään kysyin neuvolasta asiaa. Ja se lähete piti alunperin tehdä jo 22.12. Mitä mä voin asialle tehdä, jos se lääkäri ei saa sitä jokaviikkoisista muistutuksista huolimatta tehtyä??!!
Mä en enää kestä tätä surua asiasta :loudlycrying::loudlycrying:

Itkettää taas ihan kauheasti.
Ei vielä viime viikollakaan lääkäri ollu tehny sitä lähetettä lapsettomuustutkimuksiin kun tänään kysyin neuvolasta asiaa. Ja se lähete piti alunperin tehdä jo 22.12. Mitä mä voin asialle tehdä, jos se lääkäri ei saa sitä jokaviikkoisista muistutuksista huolimatta tehtyä??!!
Mä en enää kestä tätä surua asiasta :loudlycrying::loudlycrying:
Mitä ihmettä!! :( :( Ihan käsittämätöntä miten voi mennä noin! :( Oon niin pahoillani sun puolesta :( tuosta varmaan voisi tehdä jonkun valituksen ylilääkärille jos jaksat. Tuo on täysin sietämätöntä.

Ei kateus ole paha asia. Se vaan on merkki siitä että se asia on todella tärkeä itselle ja haluaisi samaa itselle. Ihan normaalia ja kannattaa kohdella omaa kateuden tunnetta hyväksyen. Ei se kateus pois sulje sitä etteikö osaisi iloita toisten puolesta. Parempi antaa itsensä tuntea kuin tukahduttaa.

Mun pitäis alkaa testaa ovulaatio mutta en koskaan muista käyttää sitä pisaitikkua kun käyn vessassa :No Evil Monkey:
Toisaalta on myös sellainen olo, että kroppa ei taida olla parhaassa kunnossa juuri nyt ottamaan edes raskautta vastaan. Mut pitää vielä vähän hoitaa suolistoa kuntoon että jaksaa sitten olla raskaana. Enkä jaksa edes vielä hakeutua hoitoihin kun on vaan niin kauheasti muita asioita hoidettavana. Nyt on vielä sellainen kierto että perhana jos tuleekin raskaaksi niin sit ois esikoisella ja uudella samassa kuussa syntymäpäivä. Nouu en halua. Haluan lapsen, mutta en 2 juhlia järkättäväksi.

Mulla on antibiootti kuuri virtsatietulehduksen takia ni en tiiä miten seki sit vaikuttaa raskaaksi tulemiseen.

Takaisin