Raskaaksi 2022

On kyllä kaikkien aikojen tylsin kierto :tears: En tosissaan bongannut ovista ja se juna tais mennä jo, joten mitäs nyt… kai sitä vaan pitää odotella venyykö menkkojen alku pahastikin :Grinning Face With Smiling Eyes: nyt meneillään siis kp24, normaali kierto 32-34, odotellaan :Smiling Face With Open Mouth

Mä oon kans koittanu macajauhetta ja yyyh ei enää :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Maistuu omaan makuun ihan karmeelle :Face With Tears Of Joy:

Anteeksi spämmäys :tears:

Onnea, tää on ihan selvä plus! :red-heart: toivottavasti nyt pysyy matkassa mukana loppuu asti:folded:

Tänään tuli varhaisultrassa hyviä uutisia, kun löytyi oikean kokoinen alkio (6+2) oikeasta paikasta ja sykekin kuului. Aloin just harkita ton mun raskauskitin (eli ovistestien) laittamista eteenpäin, mutta sulla ei toivottavasti enää ole niille mitään tarvetta:smiling face with heart-eyes:

Onnea, tää on ihan selvä plus! :red-heart: toivottavasti nyt pysyy matkassa mukana loppuu asti:folded:

Tänään tuli varhaisultrassa hyviä uutisia, kun löytyi oikean kokoinen alkio (6+2) oikeasta paikasta ja sykekin kuului. Aloin just harkita ton mun raskauskitin (eli ovistestien) laittamista eteenpäin, mutta sulla ei toivottavasti enää ole niille mitään tarvetta:smiling face with heart-eyes:
Voisitko luvata ne mulle niin katotaan tilanne ennen lähetystä ku on noin toimiva pakkaus. :tears:

Mitenhän määrittelisi ovispäivän? Eilen näytti testi positiivista (cb digitaalinen), mutta kauheat oviskivut alkoi vasta nyt tänään aamuyöstä. Tallettelut tehty toissapäivänä ja eilen illalla, riittääköhän se...? Tänään ei nimittäin ehdi :Smirking Face: alanko laskemaan dpo eilisestä vai tänään? Mitä sanoo raati?

Kyllä varmasti riittää, siitä ei jää kiinni. :thumbs-up: Tässä diagrammi naistalo.fi -sivuilta. (Aina tätä täällä foorumilla jaan. :tears: ) kuten muutkin kommentoivat, etukäteen on parempi.
Screenshot_20220118_085940.jpg

Joo toivottavasti ei ole tarvetta niille :tears:, mutta kannattaahan niitä jonkun muun kokeilla ostaa :tears:. Ehkä et pääse niistä koskaan eroon vaan on pelkkiä ostoaikeita :tears:. Hyvinhän tää lähti liikkeelle :smiling-eyes:.
Ja ihana kuulla, että masussa voidaan hyvin :red-heart:. Miten olet voinut?

Mitä tapahtuu 27-34 -vuotiaille? :tears:

ne sitte suottaapi tulla tai suottaapi olla tulematta raskaaksi :tears:
on kyllä muuten melko huonot tsäänssit ton mukaa, 36v:nä tässä, niin melkein olemattomat suorastaan!:tears: tosin, tallettelut tuon mukaan meillä ainakin osui kohilleen!:rolling:

Mulla tänä aamuna lämpö vaan 36, 0
Seurailen siis silti tuleeko ovista ja enkä oo ihan varma onko vauvan teko hommat jäissä vai ei :tears: sillon letrojen aikana ja jälkee olin iha niin kiukkuinen hirviöt huhhu...Et siis ite kiukuttelin ku pien lapsi ja aattelin et Hitto ei jaksa :rolling:

Mut siis ovis tikku ei plussa mut vahvistunut aika paljon ja aamu lämpö toisaa alhainen ni kui paljon ennen ovista se lämpö voisi pudota? :smiling-eyes:

hmm, mulla on huomena 3 päivää enää menkkojen alkuun, eikös kaiken järjen mukaan jonku herkän testin pitäs sillon jo näyttää jotain? Tosiaan 3 viimestä kiertoa on ollut säännöllisiä niin uskaltaa luottaa tohon ja kun toi luteaalikin on joka kierrossa ollut sen 12 päivää. Taidan huomena käydä testikaupoilla, haen apteekista suoraan jonku herkän, huomena siis dpo9 :folded:

Terve vaan uusille kirjoittelijoille! :Waving Hand Sign:

Mie sain eilen aamusta oviksen napattua ja saatiin greippien boostaamat limatkin hyödynnettyä vielä, nyt sitte taas kerran peukut pystyyn että 2 viikon päästä ei menkkoja ilmaannu!

Täällä on mahtava plussa-aalto meneillään, jospa pääsis itekin siihen kerhooon viimeinkin! :Hugging Face:

hmm, mulla on huomena 3 päivää enää menkkojen alkuun, eikös kaiken järjen mukaan jonku herkän testin pitäs sillon jo näyttää jotain? Tosiaan 3 viimestä kiertoa on ollut säännöllisiä niin uskaltaa luottaa tohon ja kun toi luteaalikin on joka kierrossa ollut sen 12 päivää. Taidan huomena käydä testikaupoilla, haen apteekista suoraan jonku herkän, huomena siis dpo9 :folded:
Oikein hyvä suunnitelma :smiling-eyes:. Apteqin herkkä testi ei ole koskaan näyttänyt mitään muita viivoja kun lukee testiajan sisällä :Grinning Face:. Ja dpo9 näytti mulla jo hienosti.

20220125_074206.jpg
Testasin aamulla uudestaan samanlaisella ns herkällä raskauskeijun onestep testillä, kun niitä kaapissa muutama on.

Aluksi taas ei tullut mitään, mutta hieman nopeammin alkoi tulla toista viivaa ja ehkä punertavaa väriä, alle 10minuutissa. Ei tuo hirveästi eroa eilisen testin tuloksesta? Testaan huomenna tai illalla uudestaan, jos edelleen menkat poissa.

Monta tuntia minimissään kannattaa pidätellä pissaa, jos illalla tekisin. Nuo edelliset pidätelty koko yö eli 12h suunnilleen.

Kp 33/31-34

695CA0DA-F1B8-48E8-8458-6FC24F616160.jpeg
View attachment 110389 Testasin aamulla uudestaan samanlaisella ns herkällä raskauskeijun onestep testillä, kun niitä kaapissa muutama on.

Aluksi taas ei tullut mitään, mutta hieman nopeammin alkoi tulla toista viivaa ja ehkä punertavaa väriä, alle 10minuutissa. Ei tuo hirveästi eroa eilisen testin tuloksesta? Testaan huomenna tai illalla uudestaan, jos edelleen menkat poissa.

Monta tuntia minimissään kannattaa pidätellä pissaa, jos illalla tekisin. Nuo edelliset pidätelty koko yö eli 12h suunnilleen.

Kp 33/31-34
Kyllähän siinä toinen viiva komeilee :smiling face with heart-eyes:! Toivotaan vahvistumista! Tässä mun aamun testitulos. Viime yönä valvoin monta tuntia, nyt niin väsynyt olo. Nenänpäähän ilmestynyt kiva finni :Face With Tears Of Joy:. Huimaa.
Ylin testi dpo9 ja alin dpo10.

Takaisin