Raskaaksi 2022

Siis voi nyt kumma ja ärsytys. Just kun oon täysin asennoitunu tulevaan negaan kun tutut luteliaalioireet päällä. Mut nyt vessassa käydes huomasin et alakerrasta roikku kunno juokseva ovislima ja pyyhkäsin sen paperiin ja oli semmonen oranssihtava. Pyyhin lisää ja sormellakin kokeilin eikä mitään sen enempää. Ei oo kyllä tollasta ikinä ennen näkyny ja jos alkanu tiputella ni sitä kyllä enemmän tullu paperii. Ei kyllä nyt oo yhtään kiva tommonen toiveiden nostattaja ku varmasti se vuoto sit alkaa sielt kuitenki🙈 tosta vaan itel tulee kiinnittymisvuoto mielee.

Josko kuitenkin 🤞🏽🤞🏽🤞🏽

Pessimisti ei pety mut väkisinki uudet oudot jutut aina herättää jonkinlaisen toivon kipinän. Just kun olin asennoitunu hoitoihi ja nautiskeluun jouluna ja uv. Mut luultavasti kroppa trollaa taas jotain omiaa.

Pessimisti täälläkin ilmottautuu 🙋🏽‍♀️
On sellanen olo et no ei kuitenkaan taaskaan, pianhan se selviää 🙈

Noni nyt testasin tyylipuhtaan negan dpo 9, malttaa ainaki odottaa nyt sitte lauantaihin ku ois dpo 12. Sillo varmasti näkyy jos on näkyäkdseen 😅

Muokattu viimeksi:
Mä oon tullut siihen lopputulokseen et ainakaan itsellä toi vv tai kuivuus ei kyllä kerro yhtään mitään vaan elää ihan omaa elämäänsä 😅
mie ihan vaan googlettelin niin sen perusteella aattelin :D en oo kirjannu mitään noista aiemmissa kierroissa

mie ihan vaan googlettelin niin sen perusteella aattelin :D en oo kirjannu mitään noista aiemmissa kierroissa
Joo siis niinhän se pitäisi olla että pari päivää ennen menkkoja on kuivempaa mutta täälläkin on paljon lukenut että se ei aina pidä paikkansa ja vaikka ois ollut kuivaa niin silti on tullut tärppi 😅

Mulla ainaki valkkaria riittää, kävin vessassa ku aattelin et nytkö ne menkat jo alko mutta ei 😅 muuten ei oikeestaan mitään, mahaa välillä tuikkii ja kylmä. Mulle ihan normi juttuja

Muokattu viimeksi:
Kp2 myös täällä. Ja nyt tulee ainakin vuotoa! Alkoi kp38 illalla eli kp39 sit kp1 ja ihan ryminällä. Positiivista se et vaikka venyi kierto niin se on pysynyt alle 40 kuitenkin ja nyt vuoto on "oikean" väristä eli punaista. Jostain olen lukenut että esim oranssi vuoto ja vaalea kertoo ettei estrogeeniä olisi riittävästi ja jotain myös progesteronista. Mulla koko vuoden ollut oikeastaan vain parin päivän menkat hyvin niukkoina ja vaihdellut haalean punaisesta punaiseen ja nyt on tummaa ja tuntuu oikealta itselleni pitkään aikaan. Eli ehkä keho nyt toimii ja voisi ehkä haaveilla luomuplussastakin ensi vuoden puolelle

Täällä alkoi kp1. Tai ainakin luulen niin, eiköhän tästä vielä "aukee hanat" kunnolla. Aamulla tuli pari pisaraa ja sitten toistaiseksi ei mitään. Se siitä sitten, että "toivoa on niin kauan kuin kuukautisia ei kuulu".

Miten löytää joulufiilis? 😥

Täällä alkoi kp1. Tai ainakin luulen niin, eiköhän tästä vielä "aukee hanat" kunnolla. Aamulla tuli pari pisaraa ja sitten toistaiseksi ei mitään. Se siitä sitten, että "toivoa on niin kauan kuin kuukautisia ei kuulu".

Miten löytää joulufiilis? 😥
Jos oot kalojen ja viinin ystävä niin koita ajatella, et saat ainakin niitä nautiskel. Laiha lohtu, tiedän, mut itse ajattelin lohduttautua sillä.

Mutta onko sulle tyypillistä tiputella vai aina hanat suoraa auki heti? Voihan tommonen olla myös kiinnittymisvuotoa.

@Kuuttituutti joo toi valkkari asia tuntuu olevan todella yksilöllistä ja sen perusteella ei voi päätellä mitää😅

Mul ajatukset kyl menny tänää vuoristorataa. Pieni toiveikkuus nostanu ny eilisen jälkee päätänsä, vaikka kuinka yrittää itteää toppuutella. Ei oo näkyny toistaseks enempää pyyhittäes mitään muuta ku kirkasta/valkosta valkkaria. Lisäks tissit on perusluteliaalia aremmat ja kipuilee ajoittain kovaakin ilman koskemistaki. Miehen mielestö eilen toinen rinta tuntu turpeemmalta. Ja ummetus on kans rajumpaa ku yleensä loppukierrosta. Saa ihan ponnistel eikä tuota ees tulosta aina muistaaakseni viimeks esikoisen raskaudes tämmöstä.

Huomenna sitte tiputaan taas korkeelta negatestin muodossa🙈

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut negoista Enniy ja Voihanvauva😥

Juliet92 huomista testiä ootan kiinnostuneena😗 toi sun oranssihtava välivuoto kuulosti nimittäin lupaavalta.

Mä täällä venailen, että millon uskallan testata. Tänään dpo 5 tai 6. Vatsaa nipistelee ja jomottelee menkkamaisesti välillä, mutta voi johtua ruuasta. En oikeen muista millasia luteaalioireita itellä on, kun imetin lokakuussa viel ja kierto palannut oikeastaan vasta nyt lokakuussa. Mulla siis esikoinen huhtikuinen 21 ja imetys piti kuukautiset täysin pois 1v 3kk synnytyksen jälkeen ja sen jälkeen ne oli sekavat eikä ollut ovisoireita niinkään ennen lokakuuta. Eli oikeestaan vasta kahet normaalit menkat ollu itelleni melko tyypillisellä väliajalla. Jännä miten pieni imetysmäärä(1-2krt/vrk vikat 2 kk) itellä riitti pitämään kierron poissa.

Kiitos @Juliet92 lohdutuksesta! ♥️ Juustoista ja viineistä aion nauttiakin, jos niin käy...

Jotenkin mun kroppa nyt "kiusaa" mua kuitenkin. Eilen aamulla tuli ihan muutama pisara ruskeaa verta, mutta siihen se loppui tyystin. Ja mulla ei koskaan tiputtele, vaan kuukautisten ensimmäinen vuorokausi on just se "hanat auki 27/4," ja sitten kaksi vähäisempää päivää.

Toiveet kieltämättä heräsi, mutta testi oli edelleen äsken ihan nega.

Kiitos @Juliet92 lohdutuksesta! ♥️ Juustoista ja viineistä aion nauttiakin, jos niin käy...

Jotenkin mun kroppa nyt "kiusaa" mua kuitenkin. Eilen aamulla tuli ihan muutama pisara ruskeaa verta, mutta siihen se loppui tyystin. Ja mulla ei koskaan tiputtele, vaan kuukautisten ensimmäinen vuorokausi on just se "hanat auki 27/4," ja sitten kaksi vähäisempää päivää.

Toiveet kieltämättä heräsi, mutta testi oli edelleen äsken ihan nega.
Täällä myös nega testattu dpo10 pc:llä. Tiedä mitä lie se vuoto sit oli ja muut olot sit ilmeisesti taas vaan voimakkaampia pms. Testaan viel huomen ja aattona jos ei oo vuoto alkanu, mut tuskimpa muuksi muuttuu.

Täällä tänää ei oikeestaan mitään poikkeavaa vieläkään. Väsyttää ja veri maistuu välillä suussa, mutta viime kuussa samaan aikaan samat oireet joten ei uutta. 😅 Tänää en vielä uudestaan testannut. Aattelin odottaa lauantaihin sillo se dpo 12 ja luulis silloin näkyvän jos meinaa

Takaisin