Raskaaksi 2022

Mä täältä sivusta huutelen, että jännityksellä odotan @Kuuttituutti n huomista testiä 👀🙈

@Juliet92 toi on kyllä niin ärsyttävää, kun tulee se tietty olo josta jo tietää lopputuloksen 😔 mulla on usein menkkaoireena se että mies ärsyttää pelkällä olemassaolollaan, ja sit kun se ärsytys tuli niin aina tiesi että jahas, ei tärppiä tällä kertaa.

@Triteleia, ei välttämättä tule mitään oloa tai oireita 😊 mulla oli tässä plussakierrossa ainoastaan tarkoitus testata nega pois, kun olis ollut alkoholipitoista juhlintaa tiedossa, eikä ollut yhtään semmoinen olo että olis tärpännyt. Olin vähän puulla päähän lyöty kun ei ollutkaan nega 😄
Pelkkä ärsytys ei oo onneks oire kun sitä ollu pitkin kiertoa lähiaikoina. Nää toosakivut on itel se oire et ei oo tärpänny😔

@Kuuttituutti Nega täälläkin, harmi että sielläkin... 😔 Voihan se ehkä vielä plussaksi muuttua, mutta kai mäkin alan siirtymään -23 ryhmään...

Uskon kyllä, että ensi vuonna sitten ainakin on meidän kummankin vuoro! ♥️ Mulla on lyhyt aika yrittämistä takana, mutta täältä on silti saanut tsemppiä ja vertaistukea ♥️

Yritän nyt tsempata itseäni muutenkin uuteen vuoteen. Oon tajunnut, miten stressaantunut oon ollut koko vuoden! Pitää keksiä keinoja muuttaa arkea hiukan erilaiseksi, ja keskittyä enemmän omaan hyvinvointiin. Kliseistä, mutta toivon siis muutenkin parempaa uutta vuotta monin tavoin 🙂

Pahoittelut negoista Kuuttituutti ja Enniy! Ja Enniyllä hyviä ajatuksia uudesta vuodesta! Itselle ajan ottaminen ja just erilaiset muutokset arkeen jos on liian hektistä on hyviä uudenvuoden lupauksia💪

Pahoittelut negoista Kuuttituutti ja Enniy! Ja Enniyllä hyviä ajatuksia uudesta vuodesta! Itselle ajan ottaminen ja just erilaiset muutokset arkeen jos on liian hektistä on hyviä uudenvuoden lupauksia💪
Kiitti 🙂 Mä en oo yleensä uuden vuoden lupauksia tehnytkään, mutta nyt pitää! Vähemmän töitä ja enemmän kaikkea kivaa 👍

Pahoittelut negoista, josko kuitenkin muuttuisi vielä plussiksi❤️
Täällä ehkä dpo 4, ei mitään oireita mihinkään suuntaan tai sitten en ole kuulostellut. Mut ehkä tässä vaiheessa ei vielä mitään pitäis ollakaan 😁

Nyt dpo 8. Mä olen päättänyt testata aikaisintaan joulupäivänä ihan sen vuoksi, ettei menisi aatto harmituksessa. Harkitsen asiaa uudellen, jos ennen sitä tulee jotain hyvin selkeitä oireita.
Eilen nipisteli alavatsaa jännästi oikeastaan koko päivän. Tänään se on jo laantunut. Voisi olla kiinnittymistä kyllä, mutta vaikea sanoa. Tänään on ollut todella oireeton päivä muutenkin.

Mites muilla dpo 8 laisilla?
ei oikeestaan kummempaa. Mahaa vihlonut tasaisesti eilisestä asti. Kuivan kauden jälkeen vv hieman lisääntynyt. kylmä kokoajan ja yöt ollu levottomia. Nää ei kuitenkaan oo yhtään normaalista poikkeavaa mulle.

Kuitenkin jotenki olen optimistinen ja tunne että onnistuis, koska ensimmäinen kierto nyt joka tuntuu normaalilta pillereiden jälkeen ja tallettelut osunut kohdilleen. Katsotaan miten käy, hyvin voi olla vain toive ajattelua.

Huvittais jo testata huomenna mutta ei varmaa vielä edes näkyis mitään niin yritän vielä pidättäytyä.

Onkos teillä kokemusta kuinka nopeesti pcllä voi saada näkyviin plussaa? 🙈 Mulla ois pari niiden liuskaa kaapissa

Siis voi nyt kumma ja ärsytys. Just kun oon täysin asennoitunu tulevaan negaan kun tutut luteliaalioireet päällä. Mut nyt vessassa käydes huomasin et alakerrasta roikku kunno juokseva ovislima ja pyyhkäsin sen paperiin ja oli semmonen oranssihtava. Pyyhin lisää ja sormellakin kokeilin eikä mitään sen enempää. Ei oo kyllä tollasta ikinä ennen näkyny ja jos alkanu tiputella ni sitä kyllä enemmän tullu paperii. Ei kyllä nyt oo yhtään kiva tommonen toiveiden nostattaja ku varmasti se vuoto sit alkaa sielt kuitenki🙈 tosta vaan itel tulee kiinnittymisvuoto mielee.

Takaisin