Raskaaksi 2022

Joo no mietin samaa, koska jos nähdään kavereita 25 ja testasin aamulla posia nii miten ylipäätään selitän sen että en juo 😅

Mulla onneks ei sit ongelmaa kun en alkoholia käyt muutenkaan 🙈
Mut se et osaa olla hiljaa kun sovittiin miehenkans et ei kerrota kellekkään ennen ekaa ultraa 🙈 saas nähä toteutuuko

No kuhan nyt se pos ees tulis joskus 🤞🏽

Mulla onneks ei sit ongelmaa kun en alkoholia käyt muutenkaan 🙈
Mut se et osaa olla hiljaa kun sovittiin miehenkans et ei kerrota kellekkään ennen ekaa ultraa 🙈 saas nähä toteutuuko

No kuhan nyt se pos ees tulis joskus 🤞🏽
Joo helpompi olis salata just jos ei käyttäis😅
Mä nyt muutenkaan varmaa pysty pitää sitä salassa, kertoisin varmaa heti kaikille 🙈

Joo ei täs nyt auta ku oottaa ja kattoo mitä tapahtuu

Mulla on dpo8 ja testit alkaa kuumotella kaapissa... 🤫 Tänään on ollut tosi turvonnut olo ja kaiken maailman nippailuja, mutta eihän niistä ota mitään selkoa...

Mulla on dpo8 ja testit alkaa kuumotella kaapissa... 🤫 Tänään on ollut tosi turvonnut olo ja kaiken maailman nippailuja, mutta eihän niistä ota mitään selkoa...
Samoissa mennään ja mulla myös testit kuumottelee😅 ollaan sovittu miehen kanssa että tiistaina tehdään eka testi :)

Tääl kyl jo niin kaikki pms olot kiukkuineen pääl et mahtaako ees päästä torstaina testaamaan🙄 ärsyttävää kun nää olot alkaa aina niin aikasin, et vie innon testaamisen odottelusta. Jos nää olot loistais poissaolollaan olis ees vähän toiveikkaampi olo. Ja toosakivutki alko jo dpo3 paikkeil. Yleensä on vasta dpo5.

@Kuuttituutti Meillä mä teen näitä aikaisia testejä itekseni... Jouluna sitten yhdessä, jos silloin on vielä tarve testata... Mun mies on tosi pahasti punavihersokea, ettei se näkisi jotain haaleita haamuja muutenkaan 🤔 Ja oon niin pihi, etten raaski ostella näin aikaisille päiville Clearblue-testejä vielä 😅 Yritän itsekin malttaa vielä huomisaamun testaamatta...

Dpo5 ja on kyllä jotenkin pessimistinen olo, varsinkin, kun en yhtään tiedä millaista oloa tai oireita pitäisi odottaa. Tässä parin päivän sisään on ollut erilaisia mahatuntemuksia ja eilen töissä tuntui oikealla lantion ja vatsan välimaastossa outo vihlaisu (voiko kiinnittymiskipu olla toispuoleista?) Perjantain ja lauantain välisenä yönä myös heräsin aamuyöllä, enkö meinannut millään saada unta. Lauantaina olikin sitten tosi väsy, minkä lisäksi päätä särki ja jotenkin ällötti, mutta pistin nuo kyllä huonojen unien piikkiin.
Tänään taas jotenkin tuntuu kuin nännit olisi ihan aavistuksen herkemmät.

Mutta tiedä häntä, omassa päässäni tuntuu koko ajan siltä, että huomaan näitä oireita vain siksi, että odotan niitä tulevaksi. Että olisi pelkkää toiveajattelua.

Mä täältä sivusta huutelen, että jännityksellä odotan @Kuuttituutti n huomista testiä 👀🙈

@Juliet92 toi on kyllä niin ärsyttävää, kun tulee se tietty olo josta jo tietää lopputuloksen 😔 mulla on usein menkkaoireena se että mies ärsyttää pelkällä olemassaolollaan, ja sit kun se ärsytys tuli niin aina tiesi että jahas, ei tärppiä tällä kertaa.

@Triteleia, ei välttämättä tule mitään oloa tai oireita 😊 mulla oli tässä plussakierrossa ainoastaan tarkoitus testata nega pois, kun olis ollut alkoholipitoista juhlintaa tiedossa, eikä ollut yhtään semmoinen olo että olis tärpännyt. Olin vähän puulla päähän lyöty kun ei ollutkaan nega 😄

Dpo5 ja on kyllä jotenkin pessimistinen olo, varsinkin, kun en yhtään tiedä millaista oloa tai oireita pitäisi odottaa. Tässä parin päivän sisään on ollut erilaisia mahatuntemuksia ja eilen töissä tuntui oikealla lantion ja vatsan välimaastossa outo vihlaisu (voiko kiinnittymiskipu olla toispuoleista?) Perjantain ja lauantain välisenä yönä myös heräsin aamuyöllä, enkö meinannut millään saada unta. Lauantaina olikin sitten tosi väsy, minkä lisäksi päätä särki ja jotenkin ällötti, mutta pistin nuo kyllä huonojen unien piikkiin.

Mutta tiedä häntä, omassa päässäni tuntuu koko ajan siltä, että huomaan näitä oireita vain siksi, että odotan niitä tulevaksi. Että olisi pelkkää toiveajattelua.
Itse kans uskon omista oireistani aina, että koska on yritys päällä ja kuulostelee oireita alkaa niitä tuntea.
Esikoisesta oireeni ihan alkuraskaudessa(dpo8-15) oli oireettomuus. Kuukautisia edeltävät ärtymys, masentuneisuus ja rintojen kipeytyminen puuttui kokonaan.

Täällä nyt dpo 3 tai 4. Oireena vaan optimismi plussauksesta😂 testaan varmaan ennen kuukautisten alkua, mutta en viel jouluna. Miten aikasin pregcheck liuskoilla on ihmiset saanu tulosta?

Sehän se kun voi olla oireeton tai oireellinen ja samat oireet kun ennen menkkoja 🤷🏻‍♀️
Ota näistä ja selvää.

Dpo7 kp 22/27(28) flo ja muut appit ennustaa menkkoja just 25.12.
Mulla hmmm, rinnat ei vielä kipeät mitä aina ennen menkkoja, turvottaa (kai) ja muutama pv oli vatsa oireitta. Mulla siis muutenkin vatsan kanssa milloin mitäkin kun on tuo lile tausta joten siitä ei voi päätellä mitään. VV oli creamy ja vähän sticky, himottaa 🙈

Ei enää kun tää viikko kärvistellä 🤞🏽😂

Mulla kans toi dpo 7. Välillä vähän vatsaa nippailee, turvottaa mutta ei mitää muuta. Alakerta kuiva. Yöllä oli levottomat unet heräilin jatkuvasti ja plussatestejä tuli tehtyä iso kasa siinä. Tissit ei oo kipeet eikä muutakaan. 😅 Ota tässä nyt selvää sitte

Huvittaa, kun täss yrittää jokausta vatsan väännettä ja tuntemusta tulkita, että meneekö siellä nyt lounas vai ilmakupla vai oisko jotain muuta. 😂

Jotenkin on ruokahaluton olo. Ei okseta tai mitään vastaavaa, mutta nälkäisenäkin ajatus ruuasta on jotenkin pakkopullaa. Väkisin aamupalasämpylätkin söin.

Huvittaa, kun täss yrittää jokausta vatsan väännettä ja tuntemusta tulkita, että meneekö siellä nyt lounas vai ilmakupla vai oisko jotain muuta. 😂

Jotenkin on ruokahaluton olo. Ei okseta tai mitään vastaavaa, mutta nälkäisenäkin ajatus ruuasta on jotenkin pakkopullaa. Väkisin aamupalasämpylätkin söin.
Siis samaistun😂 pohdin, että onkohan tää, että alapää kuiva nyt merkki raskaudesta ja sit muistin, että esikoisesta oli nimenomaan limsuutta oviksen jälkeenkin menkkojen alku ajankohtaan asti ja heti huomasin vessassa käydessäni limaisuutta🤣
Ehkä pitäs olla kuulostelematta mitään ny ainakin viikko.

Itse kans uskon omista oireistani aina, että koska on yritys päällä ja kuulostelee oireita alkaa niitä tuntea.
Esikoisesta oireeni ihan alkuraskaudessa(dpo8-15) oli oireettomuus. Kuukautisia edeltävät ärtymys, masentuneisuus ja rintojen kipeytyminen puuttui kokonaan.

Täällä nyt dpo 3 tai 4. Oireena vaan optimismi plussauksesta😂 testaan varmaan ennen kuukautisten alkua, mutta en viel jouluna. Miten aikasin pregcheck liuskoilla on ihmiset saanu tulosta?
Mä oon saanut dpo 10 jo sellaisen haamun pc:llä mikä näkyi miehenkin silmillä ja tallentui kuvaan :)

Täällä kp 2, eipä tullut joululahjaa 😕 Oonkyllä aika varma, että jonkinlainen kiinnittymisyritys on käynyt, koska oireet oli jotain mitä ei koskaan oo ollut (tisseihin tuli kovia patteja). Eipä muuta kuin siirtyminen ensi vuoden ketjuun...

Tsemppiä vielä piinailijoille! 🤞

Siis samaistun😂 pohdin, että onkohan tää, että alapää kuiva nyt merkki raskaudesta ja sit muistin, että esikoisesta oli nimenomaan limsuutta oviksen jälkeenkin menkkojen alku ajankohtaan asti ja heti huomasin vessassa käydessäni limaisuutta🤣
Ehkä pitäs olla kuulostelematta mitään ny ainakin viikko.

Helpommin sanottu kun tehty toi jokaisen pikku oireiden kuulostelu 😂🙈

Ajattelin huomisaamuna testata... 🤫 Kun jo aikani kuluksi luin kaikkia keskusteluja liittyen "mikä dpo plussasit", "oireet ennen plussaa" jne... 🤣 (Ihan kuin tässä ei olisi muutakin tekemistä...)

Takaisin