Raskaaksi 2022

Joo, mä en tosiaan tiedä et koska kuuluis näkyä, et onko jo dpo 11 sellanen et näkyisi. En oo tikuttanut ovista joten en voi varma olla mutta lämmön ja oireiden perusteella ollu about nii et nyt olis dpo11.

Menkkojen pitäis alkaa sunnuntaina, vielä ei mitään tuntemuksia siitä. Lämmöt noussut hieman aiempaa korkeammalle ja ajoittain heikko/huono olo.

Tulis nyt joko menkat tai plussa ei tarvis odottaa ku ei malta 🙈

Sanoppa se! 🙈
Mulle edelleen flunssanen olo mut lämmöt normeissa about 36,6. en kyllä mitenkään tarkkaile muutenkaan lämpöjä.
Muuten ei niin mitään, ei mitään menkkoja enteilevääkään

Pitäiskö sen AINA nousta jos raskaana? 🤔

Nyt en ollenkaan muista. Mulla pitäisi tänään olla ollut ovis eilisen plussan perusteella. Huomenna ois dpo1, odottelen josko lämmöt olisivat huomen aamuna nousseet vahvistaakseen tuon.

Mulla on vaan jäätävä ummetus, mutta se johtuu rautatableteista. Mun vatsa ei kestä rautaa ollenkaan ja oon sen takia ennen käyny rautainfuusioissa, päätin nyt kuitenkin yrittää ottaa rautaa joka kolmas päivä: kostautuu tänään kivuliaana ummetuksena. Jospa otan nyt joulun yli tauon siitä ja kokeilisin rautaa kaksi kertaa viikossa sitten... Jos ei auta nii pitänee varmaan ottaa yhteyttä infuusiolääkäriin.
Ootko kokeillut luonnollisista valmistettuja? Ancestrallivingfinland myy naudan maksasta tehtyjä puristeita. kannattaa Tsekkaa niiden Instagram ja sieltä voi tilata. Kun ei ole synteettinen niin voi käydäkin jos tulee vatsavaivoja niistä muista.

Ovis antaa odotuttaa, vaikka onkin vasta kp13 mutta ollut harvemmin näin myöhään. Eilen ja tänään eggistä joten kauppaan ostaa lisää tikkuja etuaan varmuuden sit mikä dpo että voi jännätä☺️

Nyt toivon kaikille piinailijoille plussaa❤️tallettelijoille liukkaita kelejä😉

Ja uusille kierroille paljon paljon haleja ❤️

Ootko kokeillut luonnollisista valmistettuja? Ancestrallivingfinland myy naudan maksasta tehtyjä puristeita. kannattaa Tsekkaa niiden Instagram ja sieltä voi tilata. Kun ei ole synteettinen niin voi käydäkin jos tulee vatsavaivoja niistä muista.
En ole kokeillut, kiitos vinkistä! Saattaa olla, että se käy. Lihan kanssa mulla ei ainakaan häiritsevästi ole ongelmia, joten saattaisikin käydä. 💡

Ja tsemppiä Mamiks oviksen bongailuun ja ihanaa joulua sinne. :red-heart:

Mun labrat tulikin jo.
Onko kokemusta Kilppariarvoista raskautumisen suhteen? mulla siis ei ole todettu mitään.
TSH on 2,26 ( 1.4.-22 oli 1,23)

jostain luin et sen pitäis olla alle 2 jos toivoo raskautta.

Joo, mä en tosiaan tiedä et koska kuuluis näkyä, et onko jo dpo 11 sellanen et näkyisi. En oo tikuttanut ovista joten en voi varma olla mutta lämmön ja oireiden perusteella ollu about nii et nyt olis dpo11.

Menkkojen pitäis alkaa sunnuntaina, vielä ei mitään tuntemuksia siitä. Lämmöt noussut hieman aiempaa korkeammalle ja ajoittain heikko/huono olo.

Tulis nyt joko menkat tai plussa ei tarvis odottaa ku ei malta 🙈
Mä komppaan @Kuuttituutti ja sanon kans et kovin myöhänen plussa ei oo kovin hyvä juttu. On toki niitäkin tapauksia, jotka plussaa myöhään ja loppu onnellinen. Oliko sulla varma ovis aika tiedos vai onko arvio?

Ite en enää nyt elättele toiveita plussasta ja ootan vaa menkkoja. Jos tiistai-illan outo veriviirunen lima olis ollu kiinnittymisvuotoa ni kyl pitäs jo näkyä.

Hyvää joulua kaikille❤ ja plussia vielä piinailijoille.

Mä komppaan @Kuuttituutti ja sanon kans et kovin myöhänen plussa ei oo kovin hyvä juttu. On toki niitäkin tapauksia, jotka plussaa myöhään ja loppu onnellinen. Oliko sulla varma ovis aika tiedos vai onko arvio?

Ite en enää nyt elättele toiveita plussasta ja ootan vaa menkkoja. Jos tiistai-illan outo veriviirunen lima olis ollu kiinnittymisvuotoa ni kyl pitäs jo näkyä.

Hyvää joulua kaikille❤ ja plussia vielä piinailijoille.
Niinkuin myöhemmässä viestissä sanoin nii en oo satavarma mutta lämmöt ja oireet viittaus siihen et oli tuolloin, mutta en oo testeillä vahvistanut

Niinkuin myöhemmässä viestissä sanoin nii en oo satavarma mutta lämmöt ja oireet viittaus siihen et oli tuolloin, mutta en oo testeillä vahvistanut
Aaa joo sori meni ohi. No tietty voi olla päivän/kahden virhemarginaaliakin, et onhan sitä viel mahollist viel😊 itseasisassa en saanut itsekään ovistikkuun kiinni, lämpöjen js olojen perusteella itsekin. Itselläkin voi olls päivää pienemmät lämpöjen perusteella.

Aaa joo sori meni ohi. No tietty voi olla päivän/kahden virhemarginaaliakin, et onhan sitä viel mahollist viel😊 itseasisassa en saanut itsekään ovistikkuun kiinni, lämpöjen js olojen perusteella itsekin. Itselläkin voi olls päivää pienemmät lämpöjen perusteella.
Joo, ei auta ku oottaa vielä

Tänään jatkunut ajoittain repivää ja vihlovaa kipua alavatsalla. Välillä oli menkkajomojen tuntuista oloa. Ota nyt näistä selvää. Nenä tukossa jatkuvasti, mut puolisokin ollut vasta kipeänä niin eiköhän tuo siitä se johdu. Hyvää Joulua kaikille ❤

tänään testissä jo hieman vahvempi haamu :smiling face with heart-eyes: vielä en luota että siellä joku olis matkassa mutta toiveita herättää. toivotaan että vahvistuis vielä

Oiii toivotaan ❤️
Täällä dpo12 kp27/27(28)

Alkavaa flunssaa edelleen, 2 huonoa yötä takana mut voi johtua siitäkin kun tuo mies kuorsaa 😂
Mut muutenkin ei niin syvää unta
Kylmä 24/7 ei lämpöä
Kuivaa, oisko rinnat kipeenä mut oonkintaas niitä puristellu ja tutkiskellu 🤦🏽‍♀️
Ja ei, en oo tehny ainuttakaan testiä vielä

Oiii toivotaan ❤️
Täällä dpo12 kp27/27(28)

Alkavaa flunssaa edelleen, 2 huonoa yötä takana mut voi johtua siitäkin kun tuo mies kuorsaa 😂
Mut muutenkin ei niin syvää unta
Kylmä 24/7 ei lämpöä
Kuivaa, oisko rinnat kipeenä mut oonkintaas niitä puristellu ja tutkiskellu 🤦🏽‍♀️
Ja ei, en oo tehny ainuttakaan testiä vielä
Malttaispa ittekin odottaa noin pitkälle testin kanssa🙈
Toivotaan plussaa sinnekkin ja Ninjaan viivalle vahvistumista😍

Tääl on taas r-testin viiva vahvistunut eilisestä, ei vielä mikään tumma mutta pikkuhiljaa vahvistuu 😭 viikkoja ois laskujen mukaan 3+6 tänää ja ääh. Pakko kai se on uskoa joulun ihmeeseen kunnes toisin todistetaan 🥰
Varovaiset onnittelut🥰
Onks sulla ollut jotain oireita negakiertoihin verrattuna?
Täällä vielä jännäillään omaa kierron loppua.

Varovaiset onnittelut🥰
Onks sulla ollut jotain oireita negakiertoihin verrattuna?
Täällä vielä jännäillään omaa kierron loppua.
Eipä oikeestaan, mahaa poltellut sillai oudosti nyt mutta muuten ollut oireetonta. Hieman etova olo aina ruokailun jälkeen

Tääl on taas r-testin viiva vahvistunut eilisestä, ei vielä mikään tumma mutta pikkuhiljaa vahvistuu 😭 viikkoja ois laskujen mukaan 3+6 tänää ja ääh. Pakko kai se on uskoa joulun ihmeeseen kunnes toisin todistetaan 🥰

Peukut ja varpaat ja kaikki maholliset täällä pystyssä 😍

Dpo 13 kp 28/27(28) saas nähdä vaihtuuko kp 1, menis nyt päivä nopeesti niin huomenna testiä kehiin 🙈

Peukut ja varpaat ja kaikki maholliset täällä pystyssä 😍

Dpo 13 kp 28/27(28) saas nähdä vaihtuuko kp 1, menis nyt päivä nopeesti niin huomenna testiä kehiin 🙈
Toivotaan että sullekin tulisi hyviä uutisia eikä kuukautisia kuuluisi ☺️

Takaisin