Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä oletuksella dpo6 ja sama, ei tasan mitään oireita. Ei edes tissit oo kipeet ja melko kuivaa on. Tänää aivastutti ja nokka oli tukossa aamulla.Täällä myös ei oikein mitään mainittavaa vieläkään.
Tosin pientä flunssan tunnetta, tai sit vaan aamukäheyttä. Päätä särkee jne. Vielkin kuivuutta eli ei vv.
Kn oon jättäny rauhaan kun siitä ei kokemuksen mukaan oo mitään hyötyä ennustamisessa
Ei edes perinteistä ennen menkkoja tissikipua tai turvotustakaan, ei nippailuja.
Silti uskon negaan ja etä hanat aukeaa pe la su
kp25/27(28)
dpo 10
Mulla menee testaukset kans vasta ens viikolle, joulu menee yövuoroissa.Toivotaan että tää ois meijän jäljelle jääneiden SE kierto
Mie en tee testiä ennenku ois oikeesti myöhässä, ehkä Maanantai aamulle
Pidetään peukkuja pystyssä jokainen raskaus voi kuitenkin olla erilainen oireiltaan.Mä kans ajattelin testata maanantaina(olis dpo 10 tai 11) tai jos jaksan pitkittää, niin tiistaille.
Tänään (dpo 6 tai 7)tuli kerman värinen klimppi valkovuotoa. Käytiin miehen ja lapsen kans saunassa ja hörppäsin vähän puolison oluesta ja sehän maistui aivan hirveeltä! Jotenkin herätti toiveita raskaudesta, mutta tosiaan esikoisesta ei kyl ollut mitään oireita ennen plussaa, eli turhaan mä näitä kuulostelen.
Ei jää. Vasta lähempänä kuukautisia(pari päivää ennen) alkaa turvotella.Jääkö teillä ovulaation jälkeen sellanen turvonnu olo alavatsaan ? Dpo2 ja vielki. MenkkamIsta turvotusta. Ovulaatio tapahtu kp24 eli taitaa kieto venyä taas 36 kun juuri viimeks oli jo 31pv
Nyt en ollenkaan muista. Mulla pitäisi tänään olla ollut ovis eilisen plussan perusteella. Huomenna ois dpo1, odottelen josko lämmöt olisivat huomen aamuna nousseet vahvistaakseen tuon.Jääkö teillä ovulaation jälkeen sellanen turvonnu olo alavatsaan ? Dpo2 ja vielki. MenkkamIsta turvotusta. Ovulaatio tapahtu kp24 eli taitaa kieto venyä taas 36 kun juuri viimeks oli jo 31pv
Dpo 11 ja jälleen tyylipuhdas nega! Alkaa olee toivo menny tän kierron suhteen taas.
Oikeastaan... Hetken testiä kuivatellessa ja mega viivalasit päässä saatan nähdä haamujen esiesiesiäidin. Pieni punertava täplä alareunassa ehkä ja jtn tai sitte vaa kuvittelen ei auta taas ku odottaa
Joo katotaan josko se sieltä vielä muuksi muuttuisiOota ny pari pv vielä
Mie en oo tehny ensimmäistäkään
Täällä labrassa paastolabroja otattamassa muusta syistä ja olo ihan kauhea
Pahoittelut negasta en halua kuulostaa millään tavalla ilkeältä ja tottakai aina saa ja pitää toivoa plussaksi muuttumista mutta haluaisin mainita että keskenmenon riski kasvaa mitä myöhäisempi kiinnittyjä on kyseessä, että ainakin omalla kohdalla koen että jos ei tuu plussaa silloin kun se voisi näkyä niin ei tarvitse tulla ollenkaan koska muutenkin pelottaa keskenmeno jo yhden kokeneena niin siihen en tarvitse lisää riskitekijöitäJoo katotaan josko se sieltä vielä muuksi muuttuisi
Joo, mä en tosiaan tiedä et koska kuuluis näkyä, et onko jo dpo 11 sellanen et näkyisi. En oo tikuttanut ovista joten en voi varma olla mutta lämmön ja oireiden perusteella ollu about nii et nyt olis dpo11.Pahoittelut negasta en halua kuulostaa millään tavalla ilkeältä ja tottakai aina saa ja pitää toivoa plussaksi muuttumista mutta haluaisin mainita että keskenmenon riski kasvaa mitä myöhäisempi kiinnittyjä on kyseessä, että ainakin omalla kohdalla koen että jos ei tuu plussaa silloin kun se voisi näkyä niin ei tarvitse tulla ollenkaan koska muutenkin pelottaa keskenmeno jo yhden kokeneena niin siihen en tarvitse lisää riskitekijöitä