Raskaaksi 2022

Täällä myös ei oikein mitään mainittavaa vieläkään.
Tosin pientä flunssan tunnetta, tai sit vaan aamukäheyttä. Päätä särkee jne. Vielkin kuivuutta eli ei vv.
Kn oon jättäny rauhaan kun siitä ei kokemuksen mukaan oo mitään hyötyä ennustamisessa :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:
Ei edes perinteistä ennen menkkoja tissikipua tai turvotustakaan, ei nippailuja.
Silti uskon negaan ja etä hanat aukeaa pe la su

kp25/27(28)
dpo 10

Eilen illalla alkoi jo ovistikku tummenee, mulla yleensä nopeasti tummenee että jo aamun ekasta se näyttää sitten plussaa.
Paitsi ei tänää , testaan sitten tokasta jos se olis plussa. Jos ei ole niin sitten oletan sen olleen eilen jo tai yön aikana. No saatiin onnistunut talletus onneksi eilen. Täytyy huomenaamuksi pyytää kuppihommiin jos tänään se plussa tikussa.

Kierukan poistosta 50 päivää. Ei näy menkkoja eikä plussaa. Plussaan usko on ihan nollissa. Käynnistyisi nyt nää kierrot niin pääsisi edes kunnolla yrittämään. Jos kierto venyy 90pv niin sit voidaan käynnistellä kiertoa, jos ei ennen sitä käynnisty. Oireitahan löytää kun vaan kehoa kuuntelee. Mm. alapää hellempi, vatsaa turvottelee ja tänään niistäessä tuntui et alavatsa repeäisi. Joutu ihan tukea ottamaan kun repäisi niin kovasti. Flunssakin taitaa iskee päälle. Eiköhän tässä itekkin voi kohta siirtyä ensivuoden ryhmään..

Täällä myös ei oikein mitään mainittavaa vieläkään.
Tosin pientä flunssan tunnetta, tai sit vaan aamukäheyttä. Päätä särkee jne. Vielkin kuivuutta eli ei vv.
Kn oon jättäny rauhaan kun siitä ei kokemuksen mukaan oo mitään hyötyä ennustamisessa :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:
Ei edes perinteistä ennen menkkoja tissikipua tai turvotustakaan, ei nippailuja.
Silti uskon negaan ja etä hanat aukeaa pe la su

kp25/27(28)
dpo 10
Täällä oletuksella dpo6 ja sama, ei tasan mitään oireita. Ei edes tissit oo kipeet ja melko kuivaa on. Tänää aivastutti ja nokka oli tukossa aamulla.
Oisko nää meijän plussakierrot😍

Mulla nyt dpo 9 tai 10 ja tänään on yhtäkkiä tuntunut vasemmalla puolella vihlontaa munasarjojen tienoolla. Vähän erilaista tunnetta kuin ovulaatiossa. Lisäksi oon kyllä todennut, että tunteet on ihan helkkarin pinnassa. 😅 Tämä voi kyllä olla ihan pms-oirettakin.

Katsoo nyt maltanko odottaa sinne joulupäivään.

Toivotaan että tää ois meijän jäljelle jääneiden SE kierto 🤞🏽🥰
Mie en tee testiä ennenku ois oikeesti myöhässä, ehkä Maanantai aamulle 🙈
Mulla menee testaukset kans vasta ens viikolle, joulu menee yövuoroissa.
Pitäis kaiketi sinne uv sijoittuu mulla uuden kierron alku niin ennen sitä pitää testata. Toivottavasti uusi kierto ei ala ja pääsis kasvattelee massua ens vuonna 😅

Mä kans ajattelin testata maanantaina(olis dpo 10 tai 11) tai jos jaksan pitkittää, niin tiistaille.

Tänään (dpo 6 tai 7)tuli kerman värinen klimppi valkovuotoa. Käytiin miehen ja lapsen kans saunassa ja hörppäsin vähän puolison oluesta ja sehän maistui aivan hirveeltä! Jotenkin herätti toiveita raskaudesta, mutta tosiaan esikoisesta ei kyl ollut mitään oireita ennen plussaa, eli turhaan mä näitä kuulostelen.

Mä kans ajattelin testata maanantaina(olis dpo 10 tai 11) tai jos jaksan pitkittää, niin tiistaille.

Tänään (dpo 6 tai 7)tuli kerman värinen klimppi valkovuotoa. Käytiin miehen ja lapsen kans saunassa ja hörppäsin vähän puolison oluesta ja sehän maistui aivan hirveeltä! Jotenkin herätti toiveita raskaudesta, mutta tosiaan esikoisesta ei kyl ollut mitään oireita ennen plussaa, eli turhaan mä näitä kuulostelen.
Pidetään peukkuja pystyssä 🤩 jokainen raskaus voi kuitenkin olla erilainen oireiltaan.

Jääkö teillä ovulaation jälkeen sellanen turvonnu olo alavatsaan ? Dpo2 ja vielki. MenkkamIsta turvotusta. Ovulaatio tapahtu kp24 eli taitaa kieto venyä taas 36 kun juuri viimeks oli jo 31pv

Jääkö teillä ovulaation jälkeen sellanen turvonnu olo alavatsaan ? Dpo2 ja vielki. MenkkamIsta turvotusta. Ovulaatio tapahtu kp24 eli taitaa kieto venyä taas 36 kun juuri viimeks oli jo 31pv
Ei jää. Vasta lähempänä kuukautisia(pari päivää ennen) alkaa turvotella.

Nyt en ollenkaan muista. Mulla pitäisi tänään olla ollut ovis eilisen plussan perusteella. Huomenna ois dpo1, odottelen josko lämmöt olisivat huomen aamuna nousseet vahvistaakseen tuon.

Mulla on vaan jäätävä ummetus, mutta se johtuu rautatableteista. Mun vatsa ei kestä rautaa ollenkaan ja oon sen takia ennen käyny rautainfuusioissa, päätin nyt kuitenkin yrittää ottaa rautaa joka kolmas päivä: kostautuu tänään kivuliaana ummetuksena. Jospa otan nyt joulun yli tauon siitä ja kokeilisin rautaa kaksi kertaa viikossa sitten... Jos ei auta nii pitänee varmaan ottaa yhteyttä infuusiolääkäriin.

Noh, enhän mä malttanut olla, nyt valkoinen testi kädessä. Tosin tehty laimeasta iltapissasta, eikä tässä nyt päivienkään suhteen ole vielä taattua, että mitään näkyisikään, niin en vielä heitä kirvestä liian syvälle kaivoon
Onpahan ainakin jotain mihin verrata. 🤷‍♀️

Dpo 11 ja jälleen tyylipuhdas nega! Alkaa olee toivo menny tän kierron suhteen taas.

Oikeastaan... Hetken testiä kuivatellessa ja mega viivalasit päässä saatan nähdä haamujen esiesiesiäidin. Pieni punertava täplä alareunassa ehkä ja jtn tai sitte vaa kuvittelen 😅 ei auta taas ku odottaa

Muokattu viimeksi:
Dpo 11 ja jälleen tyylipuhdas nega! Alkaa olee toivo menny tän kierron suhteen taas.

Oikeastaan... Hetken testiä kuivatellessa ja mega viivalasit päässä saatan nähdä haamujen esiesiesiäidin. Pieni punertava täplä alareunassa ehkä ja jtn tai sitte vaa kuvittelen 😅 ei auta taas ku odottaa

Oota ny pari pv vielä 🤞🏽
Mie en oo tehny ensimmäistäkään 🙈
Täällä labrassa paastolabroja otattamassa muusta syistä ja olo ihan kauhea 🤦🏽‍♀️

Joo katotaan josko se sieltä vielä muuksi muuttuisi
Pahoittelut negasta ❤️ en halua kuulostaa millään tavalla ilkeältä ja tottakai aina saa ja pitää toivoa plussaksi muuttumista mutta haluaisin mainita että keskenmenon riski kasvaa mitä myöhäisempi kiinnittyjä on kyseessä, että ainakin omalla kohdalla koen että jos ei tuu plussaa silloin kun se voisi näkyä niin ei tarvitse tulla ollenkaan koska muutenkin pelottaa keskenmeno jo yhden kokeneena niin siihen en tarvitse lisää riskitekijöitä 😅

Dpo11 ja nega oli. Tuli sit semmonen itku et jätän kyl testit kauppaan, enkä testaa enää. En haluu masistella enempää jouluna. Kyl ne menkat sielt vkl aikana alkaa.

Mä alan siirtymään tonne en vuoden ryhmään jahka jaksan. Ei tullu joulun ihmettä meille. Suotakoon se muillr❤

Pahoittelut negasta ❤️ en halua kuulostaa millään tavalla ilkeältä ja tottakai aina saa ja pitää toivoa plussaksi muuttumista mutta haluaisin mainita että keskenmenon riski kasvaa mitä myöhäisempi kiinnittyjä on kyseessä, että ainakin omalla kohdalla koen että jos ei tuu plussaa silloin kun se voisi näkyä niin ei tarvitse tulla ollenkaan koska muutenkin pelottaa keskenmeno jo yhden kokeneena niin siihen en tarvitse lisää riskitekijöitä 😅
Joo, mä en tosiaan tiedä et koska kuuluis näkyä, et onko jo dpo 11 sellanen et näkyisi. En oo tikuttanut ovista joten en voi varma olla mutta lämmön ja oireiden perusteella ollu about nii et nyt olis dpo11.

Menkkojen pitäis alkaa sunnuntaina, vielä ei mitään tuntemuksia siitä. Lämmöt noussut hieman aiempaa korkeammalle ja ajoittain heikko/huono olo.

Tulis nyt joko menkat tai plussa ei tarvis odottaa ku ei malta 🙈

Muokattu viimeksi:
Takaisin