Raskaaksi 2022

Mä halusin just tietää ovulaation koska geleet ja sit ku olin vähän hukassa kun en tiennyt millon sen olisi pitänyt olla. Näin viime yönä unta että tein digin joka väläytti tuplahymyn ja siellä sisällä se viiva oli tosi paljon tummempi kuin se kontrolli. Jospa mä nyt sit ovuloin kunnolla.. ainakin järjen mukaan kierto lyheni joten optimistinen olo sen suhteen.

Ruokavalio ja kaikki remontissa niin toivon että nyt alkaisi ainakin kierto olla hyvä ja säännöllinen ja sit että tämä toisi sen pysyvän plussan.

Ihanaa Anniina kovasti onnea ❤️

Mulla tänään keskenmenon jälkeen kp15 eikä ovista näy, olen tikuttanut 1-2 krt joka päivä, seilailee miten sattuu haaleista vähän tummempiin, mutta ei plussaa kuitenkaan. En oo aiemmin seurannut ovista mitenkään, ja mietin pitäiskö tän kierron jälkeen unohtaa kokonaan. Tuntuu, että stressaan sitä pelkästään todella paljon.
Keskenmenovuoto ja kuukautiset on eri asia ja keskenmenovuodon jälkeen seuraavat kuukautiset voi tulla 4-6 viikon päästä ja ovis tulee n. 12-14 päivää ennen kuukautisia. Sanoisin siis että oviksen seuraamisen kannalta kierto ennen ekaa kuukautisvuotoa on kaikista stressaavin, tai juuri tämän saman läpikäyneenä näin koin itse. Mulla on kaikissa muissa kierroissa ollut ovis kp16 ja nyt se tuli kp 26. Tänään kp 38 ja vuodon pitäisi alkaa torstaina. Mulla tuli selkeät limat kaks päivää ennen jolloin sitten tikutin oviksen. Hurjasti tsemppiä sinne ❤️

Itsellä noista ihan samoja kokemuksia. Samasta virtsasta sai monta eri tulosta en ikinä saanut selkeän positiivista vaikka ovulaatio olikin tapahtunut. Vaihdoin Sofin ovulaatiotesteihin ja ne on mulla ainakin näyttänyt tosi selkeesti ovulaation!
Yleensä ostanu jotain muita ja puikkomallisia, ostin noita kun halvalla sai, mut halvalla kun ei saa hyvää 🙈

Tänään aamu testi näytti myös pikkasen vahvempaa plussaa kun eilisen illan 🤞🏽
Onneks on talleteltu 🙈
Josko nyt 🤰🏻 (Epäilen)

Kp15 ja plussaa näyttää, vai näyttääkö😍 uskallan omaan aamupissaan luottaa ku näyttäny mulle ip pissaa haaleempaa. Ihmettelen vaa ku eilen illal seksi sattu mitä tekee just oviksen aikaa, mut ei voi viel olla ovis käsil ku nyt vast käsil🤔 eilinen talletteluyrltys ei menny kyl maaliin asti ku esikoinen rupes jotain uni-itkua vääntää, mut tänää päikkyaikaa uus yritys👌

Liitteet

• 20221017_084338.jpg
    20221017_084338.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 94
Kp15 ja plussaa näyttää, vai näyttääkö😍 uskallan omaan aamupissaan luottaa ku näyttäny mulle ip pissaa haaleempaa. Ihmettelen vaa ku eilen illal seksi sattu mitä tekee just oviksen aikaa, mut ei voi viel olla ovis käsil ku nyt vast käsil🤔 eilinen talletteluyrltys ei menny kyl maaliin asti ku esikoinen rupes jotain uni-itkua vääntää, mut tänää päikkyaikaa uus yritys👌
Plussalta näyttää ❤️

Joo, plussa se on 😍

Itsekin odottelen ovisplussaa saapuvaksi, pitäisi tänään tulla, mut aamutesti oli vielä hailura. Jospa se sieltä tulee. 😊

Keskenmenovuoto ja kuukautiset on eri asia ja keskenmenovuodon jälkeen seuraavat kuukautiset voi tulla 4-6 viikon päästä ja ovis tulee n. 12-14 päivää ennen kuukautisia. Sanoisin siis että oviksen seuraamisen kannalta kierto ennen ekaa kuukautisvuotoa on kaikista stressaavin, tai juuri tämän saman läpikäyneenä näin koin itse. Mulla on kaikissa muissa kierroissa ollut ovis kp16 ja nyt se tuli kp 26. Tänään kp 38 ja vuodon pitäisi alkaa torstaina. Mulla tuli selkeät limat kaks päivää ennen jolloin sitten tikutin oviksen. Hurjasti tsemppiä sinne ❤️
Kiitos tästä, rauhoitti merkittävästi nyt omaa mieltä. ❤️

@Anniina♡ Oi että, onnea!! Ihana että saatiin ainakin yksi plussa nyt 😍

Paljon onnea Anniina ❤️

Täällä odotellaan menkkoja alkavaksi, ei merkkejä että tänään vielä alkais, ei tuhrua ei mitään vielä. Testi oli kuitenkin negatiivinen. Ehkä seuraava kierto olisi meidän?
Tässä on vielä kolmet yk t tälle vuodelle jäljellä. Mä olisin halunnut mennä analyysiin jo marraskuussa, mutta mies sanoin että eikö tammikuu olisi parempi. Täytyy nyt hänen toivetta kuunnella tietysti ja mennä tammikuussa sitten. Toivotaan ettei meidän tarvitse silloin enää mennä ☺️

Onnee plussista ja pahoittelut negoista ❤️ Mie tuulettelin vähän päätäni taas välillä ja luin just kymmeniä sivuja teidän juttuja, olipa kiva taas vähään aikaan 😚

ON: ovista taas metsästämässä. Aloitin testailut hyvissä ajoin, vaikka ovis voi tapahtua myöhään tai olla tapahtumatta. Nyt kp17 ja sain melko tumman ovistestin ja vilkkuvan hymynaaman. Oishan se mun kohdalla jo suorastaan ihme jos ennen kp20 sais ovisplussan 😅 Mutta en jää hengitystä pidättelemään sen suhteen kyllä. On ollut sellainen kierto että ei vielä yhtään talletteluja, sattunut taas aikataulut yksiin niin huonosti. Tänään ajattelin kyllä miehen kellistää illalla 😇

Huh, ihan oikeat menkat siis sain pillereiden jälkeen. Aluksi epäilin, että voisi olla jotain välivuotoakin, mutta vahvistui sitten. Tasan kolme viikkoa meni viimeisestä pilleristä.
On varmaan tarpeen ruveta tarkkailemaan ovista heti, kun vuoto on lakannut, kun vielä saattaa olla kierto mitä tahansa.

Mies on vähän huolissaan, että enhän ala stressaamaan asiasta liikaa ja eikö voisi olla rauhassa ja antaa asioiden tapahtua luonnollisesti. Sanoi kyllä, että toki pitää tietää ne parhaat päivät. Mutta eihän sitä välttämättä tiedä, jos sitä kiertoa ei kunnolla seuraa. Oon myös sen ikäinen, että haluan kyllä maksimoida kaikki mahdollisuudet nyt, kun virallisesti yritetään. Oon kyllä lisäksi todennut, että toisaalta on ihan mielenkiintoistakin päästä nyt tositarkoituksella seuraamaan sitä, miten tämä homma ja kierto toimii, sitä kun ei ole ennen näin tarkkaan tehnyt.

Viimeisimmät päivät ovat menneet vähän alakulossa menkkojen takia, tänään kp 4 ja toivottavasti huominen olisi vika punainen päivä. Lyhyt luteaali mietityttää kovasti, ja vielä viime kierron optimistisuus on kadonnut.

Kyllähän me yritystä jatketaan, ja tuntuu tyhmältä masennella vasta kolmen kuukauden yrittämisen jälkeen. Mutta silti vähän katkerana täällä ollaan, kun muut perheenjäsenistä (sisko, äiti tms) ovat raskaaksi tulleet todella helposti, ja itsestä tuntuu että tuskin tullaan ihan ilman mitään apuja saamaan lasta. Miehenkin puolesta harmittaa, kun hänkin niin kovin toivoo omaa pientä, toki ei minulle varmaan edes näytä kuinka paljon harmittaa, kun huomaa että minua ahdistaa.

Pelottaa, kun aina oli hirmu vaikea ajatella itseään äitinä, ja sitä että olisin raskaana. Entä jos se oli jotain kolkuttelua takaraivossa ja sisälläni oon tiennyt aina ettei tää tuu olemaan helppo tie 💔

Täällä on ollu semmonen positiivisten uutisten ja positiivisen ovistestin päivä ettei tosikaa! Oon itkeny ihan ilosta. Vihdoin paistaa tähänkin risukasaan aurinko! Ensin soitettiin lapsettomuuspolilta ja asiaf lähteeki rullaamaa paljon odotettua aikasemmin. Keskiviikkona mulle soittelee hoitaja labroista ja ens viikon pe on jo ensikäynti polilla. Ja Tampereelta suoraa sanottii et ivf kannattaa suoraan ja lääkärin mukaan olis jo tyyliin tammikuusta mahdollisuus päästä hoitokiertoon mä olin niin pelänny, et siihen menis paljon pidempään. Ilmeisesti Taysissa ihan eri tilanne ku esim. Husin alueella.

Ja mulle tarjottiin töitä helpottais tähän rahalliseen tilanteesee ja sais muutaki ajateltavaa ku märehtiä kotona kaikkea. Mies olis sit esikon kanssa kotona siihen asti et hope so tammikuus sais päikkypaika.

Ja pakko pistää viel klo 12 tehty ovistesti tähän. Posimpi ei vois ol enkä muista näin räikeetä nähneeni viel😁

Nyt vaan ihmettelen kun seksi sattuu jo ja mahakin kovasti kipuilee mitkä yleensä vasta posista seuraavana päivänä🤔

Liitteet

• 20221017_120817.jpg
    20221017_120817.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 73
Jospa nyt tänään olis ovis+😍 onko tämä jo vai pitäiskö vielä olla vähän tummempi?? Tai sitte se huippu oli aamulla, silloin en testannu mut alavatsaa juili ja eniten tuolta sivuilta..
Hirrrrrrmuisesti kaikille onnea plussista🥰 olipa ne sitten oviksesta tai raskaudesta!!

Liitteet

• 4ECD9495-8B60-4208-B16D-47F03C8270A1.jpeg
    4ECD9495-8B60-4208-B16D-47F03C8270A1.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 83
Jospa nyt tänään olis ovis+😍 onko tämä jo vai pitäiskö vielä olla vähän tummempi?? Tai sitte se huippu oli aamulla, silloin en testannu mut alavatsaa juili ja eniten tuolta sivuilta..
Hirrrrrrmuisesti kaikille onnea plussista🥰 olipa ne sitten oviksesta tai raskaudesta!!
Kyllähän tuon laskisin plussaksi. Voithän sä kokeilla vielä parin tunnin päästä haaleneeko😂

Onnitteluja positiivisista testeistä ja onnea yritykseen! Toivon, että niillä joilla on tarrannut tulee pysymään kiinni ja niillä, joilla nyt yritystä, tulisi tarraamaan! Ja tietysti, että kaikilla muillakin pian onnistaisi! 💞

ON: lauantaina oli lämpö 36,8 ja talletteluja, sunnuntaina oli selkeät ovislimat ja tänään on tullut heiluteltua peittoa lisää. Lämpö on laskenut 36,4. Toivon, että sattuisi itselläkin onnistamaan tässä kierrossa. Koitan olla positiivisella mielellä ja kestää nyt nämä päivät ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää, mitkä menevät niin kamalan hitaasti nyt, kun on lomaviikko... Pääsispä jo takaisin kouluun, että päivät kuluisi nopeammin. 😁 Ja nyt vasta maanantai... no, ensi viikkoa odotellessa, jos silloin viikonloppuna uskaltaisi testailla.

Mulla on tosi optimistinen fiilis meidän monen puolesta, hoidot ja duunit ja elämä yleisesti ottaen! Tuntuu kivalta tää porukka ja toivon et pääsee lasketun ajan ryhmissä näkemään teitä ihania kanssasisaria <3

ON: kuumemittari rikki enkä laiskuuttani ole uutta ostanut joten ovisplussan mukaan mennään. Tänään kp15 ja hymyn sekä aamuisten kipujen perusteella olisi dpo0 tai dpo1 miten se nyt menee. Pitäisi olla dpo1 kyllä jo 🤔

Geleet lopetettu, mineraaleja jne käytössä. Huomasin että just ovisplussan aikoihin puutuili raajat mikä oli tosi hämmentävää kun sitä oli viime kierrossa myös kuten suonenvetoja. Miten nää liittyy ovikseen? Mut toistuu usein ja just oletetun ovulaation tienoilla, vähän ennen ja aikana... nyt vaan alaraajoissa tuntunut jomottelua. Otan puheeksi tämän lääkärin kanssa

Munkin silmään tasavahvalta eli plussalta näyttäs😍 testaa viel tosiaa tänää uudestaa ja huomen, mut kyl must näyttäs et pääset munkaa samal päiväl piinailee😍

Viimeisimmät päivät ovat menneet vähän alakulossa menkkojen takia, tänään kp 4 ja toivottavasti huominen olisi vika punainen päivä. Lyhyt luteaali mietityttää kovasti, ja vielä viime kierron optimistisuus on kadonnut.

Kyllähän me yritystä jatketaan, ja tuntuu tyhmältä masennella vasta kolmen kuukauden yrittämisen jälkeen. Mutta silti vähän katkerana täällä ollaan, kun muut perheenjäsenistä (sisko, äiti tms) ovat raskaaksi tulleet todella helposti, ja itsestä tuntuu että tuskin tullaan ihan ilman mitään apuja saamaan lasta. Miehenkin puolesta harmittaa, kun hänkin niin kovin toivoo omaa pientä, toki ei minulle varmaan edes näytä kuinka paljon harmittaa, kun huomaa että minua ahdistaa.

Pelottaa, kun aina oli hirmu vaikea ajatella itseään äitinä, ja sitä että olisin raskaana. Entä jos se oli jotain kolkuttelua takaraivossa ja sisälläni oon tiennyt aina ettei tää tuu olemaan helppo tie 💔

Miten pitkä luteaali sulla on? 😌

9-10 päivää on. 😅 Eihän tuo kai ihan mahdoton ole, mutta hankaloittaa asioita kun kaverin pitäs hypätä matkaan tosi aikaisin että kestäisi mukana

Takaisin