Toi on kyllä totta, että pitää nyt keskittyä nauttimaan siitä, että saa syödä ja juoda mitä vaan miettimättä, koska onhan se nyt ihanaa.
Ja pikkujoulukautta odotellessa todellakin. Katoin työpaikan kalenteria niin siellä on merkitty pikkujoulut samalle viikolle kuin se meidän punktio, ja mulle jäi vähän epäselväksi, että millon siirto on tarkotus tehä. Että tuota jooh. Vähän venkslaamista varmasti tulee, kun punktio tehdään tosiaan eri kaupungissa, enkä saa sit sen jälkeen ajaa, eikä miehellä oo korttia. Että tiedä vaikka olisin jumissa väärässä kaupungissa juhlien aikaan :D
Kelataksilla vaan suoraan pikkujouluihin No ei, kotiin kyllä menisin tai vielä parempi - hotelliin lepäämään! Jos siis sattuisi punktio oleen just perjantaina. Minuthan siis haki anoppi punktiosta koska mies oli lapsen kanssa nenä-korva-kurkku lääkrillä samaan aikaan kun itse olin punktiossa. Oli muuten kiva jännittää tarviiko ne poikkeuksellisesti toisen näytteen mieheltä. En tiiä miten se ois ikinä hoitunut - onneksi ei tarvinnut. Jos joskus vielä päädyn punktioon niin siirtäisin kyllä lapsen lääkärin - sitä vaan oli odoteltu niin kauan, että ei viittinyty siirtää. Ja anoppiakin kehtasi pyytää hakemaan vaan koska ei päästy tuoresiirtoon, koska ei haluttu sitä ns kisayleisöksi kyseleen et no joko tärppäs, koska ei aijota kertoa alkaneesta raskaudesta ennen kuin ollaan varmemmilla vesillä. Ja kyllä, anoppi osaisi laskea.. en kyllä rehellisyyden nimessä ihan ymmärtänyt miksi en saanut poistua sieltä itse taksilla vaikka olis kotona ollut joku vastassa..