Raskaaksi 2022

Hei taas pitkästä aikaa. Pahoittelut kaikille negoista, epäreilulta tuntuu tämä maailma. :sad-face:
Me pidimme hieman "taukoa" yrittämisestä kun olin jalka leikkauksessa. Nyt vielä ois useampi viikko tarkoitus mennä keppien kanssa, emmekä vieläkään ole ovulaatioita metsästelty vaikkakin tunnistan sen jo kohtalaisen hyvin ilman testejäkin. Olen nyt viimeisen vuorokauden vain nukkunut ja aamulla oli pientä kuvotusta joten ihan mielenkiinnosta päätin tehdä testin joten tässä nyt tiirailtavaa. En tiedä pitäiskö sitä huomenna ihan tuhlata digi testi. Vai näkyykö mitään. :Eyes:Oloista päätellen nyt olisi dpo9-10.
View attachment 116398
Aika lupaavalta vaikuttaisi! Melkein on nyt kyllä sen digin paikka! Toipumista leikkauksesta 😊

Kyllähän tuossa näkyy! Onko punainen viiva? Pc?
Nämä on noita Sofin testejä. Märkänä oli ihan selkeän vaaleanpunainen, kuivuttuaan ehkä muuttunut aavistuksen harmaammaksi. Olen näillä usein saanut viivanpaikkaa muttei tämä vaikuta sellaiselta, oli heti niin selkeenä näkyvissä livenä. Mutta koitan olla innostumatta liikaa vielä. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Hyvää hääpäivää sinne❤ ihanan optimistinen jaksat olla aina, vaikka teilläkin alkaa kertyä tuota yritystä eikä teilläkään ideaalein tilanne😔 ihailen suuresti❤
Kiitos paljon❤️Kyllä mäkin välillä käyn syvällä, mutta ei se auta synkistellä kun vaan täytyy yrittää ja yrittää uudelleen ja uudelleen. Toivottavasti ei enää montaa kertaa 😍

Viesti jäi vähän kesken eli täällä ON: kp14, juili ja kävi kipeetä ja kiristi tuolla jossain. Ei ollut toispuoleista kipua kylläkään.... oli päänsärkyä ja vähän etova olo ja rinnat kipeänä joten uskon että ovulaatio oli. Joten olisi oppikirjan mukainen 28 päivän kierto! Ekaa kertaa kahteen vuoteen näin kävisi. Aloitettu vhh ruokavalio molemmat mies ja minä eli nyt aletaan vähän enemmän panostamaan tähän.

Haamu kurkkii siellä, vahvistumista! <3

Jokaiselle hurjasti onnea tulevaan ja toivottavasti saadaan ne plussat ihan jokainen

Äh, ei kyl vielkää selvä posi🙈 turhauttaa. Luultavasti huomenna posi. Tiiä sitte kumpi olis kannattevampaa, tänää vai huomen talletel.

Liitteet

• 20221016_182000.jpg
    20221016_182000.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 74
Tallettelisin tänään, dpo -2 on kaikkein paras mahdollisuus.. 😍 Ja vahvasti näyttää siltä että ihan just on posi!
Joo, esikoinenkin todennäkösesti saanu alkunsa dpo-2👌 satavarma en voi olla mut todennäkösyydet sen puolel. Eilen oli tallettelut, mut olis jo sit dpo-3 eiliset tallettelut jos huomenna posi. Olisin vaa niin halunnu sen posin jo tänää🤣 olis sopinu just täykkyy saumaa.

Ei enää ikinä kokeile Onestepin testejä.
Siis miten sekavia tuloksia 🤔
Lähti nyt myös kokeiluun royale gelee ja vehnänalkioöljy, yk3 menossa 🤞🏽🤞🏽🤞🏽

View attachment 116405
Itsellä noista ihan samoja kokemuksia. Samasta virtsasta sai monta eri tulosta en ikinä saanut selkeän positiivista vaikka ovulaatio olikin tapahtunut. Vaihdoin Sofin ovulaatiotesteihin ja ne on mulla ainakin näyttänyt tosi selkeesti ovulaation!

Mulla tänään keskenmenon jälkeen kp15 eikä ovista näy, olen tikuttanut 1-2 krt joka päivä, seilailee miten sattuu haaleista vähän tummempiin, mutta ei plussaa kuitenkaan. En oo aiemmin seurannut ovista mitenkään, ja mietin pitäiskö tän kierron jälkeen unohtaa kokonaan. Tuntuu, että stressaan sitä pelkästään todella paljon.

Takaisin