Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pitäis varmaan käydä noita pc:tä hakemassa, mut en nyt täältä mökiltä pääse no ehkä tässä malttaa pari päivää odotella. Kotona mul on niitä huonoja onestepin tikkuja muutama ku tullu tilausten mukana, kai sitä sellaisenkin vois uittaa joko huomenna tai ylihuomenna.@Lilja35 Dpo 8 apteekin ultraan haamu ja dpo 10 pc tämmönen.View attachment 116255
https://forum.vau.fi/threads/raskaaksi-2022.1603485/page-475#post-4458730 muutama sivu taaksepäin, mun kuva on dpo11 ja pregcheckin testi siis.Millä dpo:lla on muuten porukka täällä plussannu? On siitä täällä taidettu keskustellakin, mut onko yleistä että dpo 10 saisi jo kunnolla nähtävää haamua?
No nyt on jo hyvämulla samanlainen dpo 10 rfsu@Lilja35 Dpo 8 apteekin ultraan haamu ja dpo 10 pc tämmönen.View attachment 116255
Ehkä saadaan sitten huomenna tiirailtavaa!Dpo 8 ja viime yönä näin taas unta positiivisesta testistä, ai että kun haluais nyt testata!
Testii testiiDpo 8 ja viime yönä näin taas unta positiivisesta testistä, ai että kun haluais nyt testata!
Mä en kyllä aina käytännössä pysy kärryillä mikä on herkkä ja mikä ei mulle jälkitarkastuksessa lääkäri totesi ihan yleisesti et jos on yli 10 se hormoniarvo niin kotitesti reagoi.@Kuuttituutti @Skimba No enköhän siis sortunut testaamaan jo tänään 4 tunnin pidätyksellä ei edes herkällä testillä no voittepa vaan arvata mitä näytti
Samoissa mennään! Täällä tänään dpo 5 ja perjantaina meinasin ensimmäisen tikun uittaa (koska viikonloppuna ollaan sukuloimassa). Sit maanantaina uusi jos ei oo menkat viikonloppuna alkanut :)Lueskelen täällä päivittäin, mutta oon vaan hissuksiin kun en oikein osaa kertoa mitään ihmeellistä..
Meillä on kaivo tyhjä niin ei ole tietenkään vessaa käytössä. En siis ole ovistestien kanssa viitsinyt tuolla ulkohuussissa temppuilla.
Mutta arviolta tässä kierrossa talletukset osui dpo -1, -3 ja -5 sekä dpo 1..
Toiveet on aika korkeella siis nyt noin dpo 5.
Tsemppiä sinne talletusreissulle! Ja toivotaan todella että ovis ja toinen tallettelureissu ei mee pahasti päällekkäin :)Täällä kp6. Tiistaina alotan oviksen tikuttelun. Ens viikolla myös Tampereelle antaa se miehen spermatalletus, mahdollisesti toinen myös. Vähän jännittää miten toi ovis sit osuu sen mahdollisen toisen talletuksen suhteen. Edelliset ovikset ollu kp12, kp14 ja kp16. Kun pitäs vuorokaus ainakin olla laukeematta sitte siihe talletuksee jos osuuki jotenki kriittisesti ton oviksen kanssa
Mul vähän sama.. en oo niin perehtynytkään näihin testien herkkyyksiin sen enempää.. jos on raskaana niin eikö testi kuin testi reagoi.. no juu, onhan se jännää tehdä testi heti kun voi olla mahdollista että siihen testiin tulee jotain, ja varmasti just näissä tapauksissa sillä herkkyydellä on väliäMä en kyllä aina käytännössä pysy kärryillä mikä on herkkä ja mikä ei mulle jälkitarkastuksessa lääkäri totesi ihan yleisesti et jos on yli 10 se hormoniarvo niin kotitesti reagoi.
En mäkään näistä mitään tiedä, kun en yleensä harrasta tätä etukäteen testailua (paitsi toi eilinen suonenveto ), mutta oon ymmärtänyt, et on testejä, jotka reagoi jo just tohon 10 mutta mun eilisessä testissä luki, että reagoi yli 25.Mä en kyllä aina käytännössä pysy kärryillä mikä on herkkä ja mikä ei mulle jälkitarkastuksessa lääkäri totesi ihan yleisesti et jos on yli 10 se hormoniarvo niin kotitesti reagoi.
Ihan hyvin, mies on edelleen todella haluton ja olen koittanut asiasta puhua, mutta ei auta. Noh ehkä ensivuonna voi miettiä vauva asioita uudestaan.Ikävä kuulla että siellä on asiat radikaalisti muuttuneet. Kuinka jakselet?