Raskaaksi 2022

@Lilja35 Dpo 8 apteekin ultraan haamu ja dpo 10 pc tämmönen.😊
20220830_065327.jpg

@Lilja35 Dpo 8 apteekin ultraan haamu ja dpo 10 pc tämmönen.😊View attachment 116255
Pitäis varmaan käydä noita pc:tä hakemassa, mut en nyt täältä mökiltä pääse🙁 no ehkä tässä malttaa pari päivää odotella. Kotona mul on niitä huonoja onestepin tikkuja muutama ku tullu tilausten mukana, kai sitä sellaisenkin vois uittaa joko huomenna tai ylihuomenna.

Dpo6, ei oireita. Viime yönä tosin töissä vatsa turposi(voi johtua yövuorosta)ja lisäksi alavatsaan pisti aina kun nousin tuolilta ylös tai nojasin eteenpäin tuolissa. Hitaasti piti nousta. Päivällä herätessä ihan ministi vielä pisti, nyt ei enää. Rinnatkaan ei vielä arat. No kerkee vielä.

Nyt yritän pitkittää testien ostamista. Mulla on kolme ovistikkua. Kun pääsis vielä huomisen yli niin olisin tosi ylpeä itsestäni!
Vaikka tiedän että täällä niitä testejä jo kovasti odotellaan 😅

Kp7 ja edelleen oireita mitkä jotenkin korostuu. Huomenna tehdään raskaustesti ihan vaan varuiksi. Ei olla aiemmin ihan vaan varalta testattu mut eiköhän tuo negatiivinen ole kuitenkin. Jos olis positiivinen niin pitää mennä varhaisultraan kerta oli kuukautiset. Ehkä sulaa tyhmyyttä mut on semmonen olo et pakko tehdä oman mielenrauhan puolesta

Täällä kp6. Tiistaina alotan oviksen tikuttelun. Ens viikolla myös Tampereelle antaa se miehen spermatalletus, mahdollisesti toinen myös. Vähän jännittää miten toi ovis sit osuu sen mahdollisen toisen talletuksen suhteen. Edelliset ovikset ollu kp12, kp14 ja kp16. Kun pitäs vuorokaus ainakin olla laukeematta sitte siihe talletuksee jos osuuki jotenki kriittisesti ton oviksen kanssa🙈

Lueskelen täällä päivittäin, mutta oon vaan hissuksiin kun en oikein osaa kertoa mitään ihmeellistä.. 🤷🏻‍♀️

Meillä on kaivo tyhjä niin ei ole tietenkään vessaa käytössä. En siis ole ovistestien kanssa viitsinyt tuolla ulkohuussissa temppuilla.

Mutta arviolta tässä kierrossa talletukset osui dpo -1, -3 ja -5 sekä dpo 1..
Toiveet on aika korkeella siis🙈 nyt noin dpo 5.

Lueskelen täällä päivittäin, mutta oon vaan hissuksiin kun en oikein osaa kertoa mitään ihmeellistä.. 🤷🏻‍♀️

Meillä on kaivo tyhjä niin ei ole tietenkään vessaa käytössä. En siis ole ovistestien kanssa viitsinyt tuolla ulkohuussissa temppuilla.

Mutta arviolta tässä kierrossa talletukset osui dpo -1, -3 ja -5 sekä dpo 1..
Toiveet on aika korkeella siis🙈 nyt noin dpo 5.
Samoissa mennään! Täällä tänään dpo 5 ja perjantaina meinasin ensimmäisen tikun uittaa (koska viikonloppuna ollaan sukuloimassa). Sit maanantaina uusi jos ei oo menkat viikonloppuna alkanut :)

Täällä kp6. Tiistaina alotan oviksen tikuttelun. Ens viikolla myös Tampereelle antaa se miehen spermatalletus, mahdollisesti toinen myös. Vähän jännittää miten toi ovis sit osuu sen mahdollisen toisen talletuksen suhteen. Edelliset ovikset ollu kp12, kp14 ja kp16. Kun pitäs vuorokaus ainakin olla laukeematta sitte siihe talletuksee jos osuuki jotenki kriittisesti ton oviksen kanssa🙈
Tsemppiä sinne talletusreissulle! Ja toivotaan todella että ovis ja toinen tallettelureissu ei mee pahasti päällekkäin :)

Mä en kyllä aina käytännössä pysy kärryillä mikä on herkkä ja mikä ei 😅mulle jälkitarkastuksessa lääkäri totesi ihan yleisesti et jos on yli 10 se hormoniarvo niin kotitesti reagoi.
Mul vähän sama.. en oo niin perehtynytkään näihin testien herkkyyksiin sen enempää.. jos on raskaana niin eikö testi kuin testi reagoi..😊 no juu, onhan se jännää tehdä testi heti kun voi olla mahdollista että siihen testiin tulee jotain, ja varmasti just näissä tapauksissa sillä herkkyydellä on väliä 🥰

Siis tiedättekö kun on nyt joutunut nyt ihan muutamia muutoksia tekemään arkeen, esim foolihapon syönti, ruokarajoitukset, paleltaa eli vähän enemmän vaatetta päällä, lääkärin konsultointia lääkityksistä jne ja sitten tekisi mieli ihan töissä vaan puhua että esim "soitinpa muuten lääkärille että voinko käyttää tätä voidetta tai silmätippoja nyt tällä hetkellä ja se osannut sanoa!", ja sitten tajuaa että _kun ne muut eivät vielä tiedä_ 🫢 meillä on töissä tosi psykologisesti turvallinen ilmapiiri ja lähitiimi on ihan huikea, että varmasti ovat iloisia mun kanssa, mutta nyt jotenkin eilen googlasin keskenmenoista ym ja mietin että niin, kannattanee ehkä kuitenkin odottaa sinne ekan kolmanneksen loppuun ensin ennen kuin antaa mitään uutisia kenellekään 🙈

Mä en kyllä aina käytännössä pysy kärryillä mikä on herkkä ja mikä ei 😅mulle jälkitarkastuksessa lääkäri totesi ihan yleisesti et jos on yli 10 se hormoniarvo niin kotitesti reagoi.
En mäkään näistä mitään tiedä, kun en yleensä harrasta tätä etukäteen testailua (paitsi toi eilinen suonenveto :rolling:), mutta oon ymmärtänyt, et on testejä, jotka reagoi jo just tohon 10 mutta mun eilisessä testissä luki, että reagoi yli 25.

Ei sitten testattu tänään kuin se et vessanpytty ei ole raskaana. Tiputin testin sinne. Huomenna uusinta, nyt hain Clearblue ovulaatiotestejä ja katson kohta mitä näyttää. On outo olo ja mietin et olisiko mahdollista että olis ollut joku välivuoto kaikkien uusien lisäravinteiden takia vai mikä. Olo on nimittäin outo. Jätinkin nyt ottamatta geleet, ihan sama ovuloinko mut nyt on jotain mikä ei täsmää. Kn on kova ja outo, jotenkin tuntuu suhteellisen helposti mutta tuntuu kovalta ja turpealta ja öisin tuntuu kuin olisi venymässä kohtu ja rintoja pingottaa kauheasti. Katsotaan mitä se ovulaatiotesti sit näyttää

Takaisin