Raskaaksi 2022

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bella Swan
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
đŸ˜”â€đŸ’«đŸ˜”â€đŸ’« voi kun aika kuluu hitaasti.. nyt kp3. Ja jotenkin vaikuttaa siltĂ€ ettĂ€ kierto ei oo vielĂ€ kunnollinen.. tuntuu ettĂ€ vuotoa on jotenkin vĂ€hĂ€n jos muistelen edellistĂ€ plussauskierrosta. Saas nĂ€hdĂ€, jĂ€nnittĂ€Ă€đŸ™ˆđŸ˜Š
KetkĂ€ alkaa pian testailee?? Olis kiva nĂ€hdĂ€ kuvia ja tutkia viivojađŸ˜ŹđŸ„°
Tiistaina testaan ekan kerran ovistestillĂ€, dpo8. Sitten dpo10 testaan oikeella. TÀÀ on kova suunnitelma. Saa nĂ€hdĂ€, toistaseks olo rauhallinen vaikka yleensĂ€ jo dpo 5 alkaa testit huutaa kun nimeĂ€ kaupoissa 😂

đŸ˜”â€đŸ’«đŸ˜”â€đŸ’« voi kun aika kuluu hitaasti.. nyt kp3. Ja jotenkin vaikuttaa siltĂ€ ettĂ€ kierto ei oo vielĂ€ kunnollinen.. tuntuu ettĂ€ vuotoa on jotenkin vĂ€hĂ€n jos muistelen edellistĂ€ plussauskierrosta. Saas nĂ€hdĂ€, jĂ€nnittĂ€Ă€đŸ™ˆđŸ˜Š
Odottavan aika on pitkĂ€, vai miten se meni 😅

MÀ testaan varmaankin aikaisintaan keskiviikkona, jolloin on ehkÀ dpo11.

TÀÀllÀ vihdoin ovisplussa eilen illalla/tÀnÀÀn aamulla (vahvistui vielÀ aamuun) ja tÀnÀÀn on alavatsaa jomottanut ja kevyt turvotus. Kp 17 tÀnÀÀn. YritÀn olla testaamatta ennen kp27 (dpo10). Nyt olis varmaan pidempi kierto kuin yleensÀ... useimmiten ollut 26-27, mutta joskus 30-31.

MĂ€ ajattelin tĂ€nÀÀn taas miestĂ€ vĂ€hĂ€n haastatella, mitkĂ€ fiilikset olis yrittĂ€misen aloittamisesta noin niinku ihan tosissaan. VĂ€lillĂ€ sivulauseessa mainitsen kolmannesta lapsesta ja enimmĂ€kseen huumorilla ottaa. Jotenkin vaikeaa tĂ€stĂ€ asiasta keskustella, kai siksi kun pelkÀÀ jos vastaus on tĂ€ystyrmĂ€ys 🙈 Mutta haave olis niin kova pÀÀstĂ€ aloittamaan yritystĂ€ tĂ€mĂ€n vuoden puolella vielĂ€, ovistestit on jo tovin kaapissa odotelleet kĂ€yttöÀ 😄

Mun testailut menee tosissaan vasta perjantaille dpo 10 🙈 Ihmeen rauhallinen olo, ei yhtÀÀn semmonen hoppu testailuun, eikĂ€ seuraavan kierron alkuun. Ihan kivaa vaihtelua 😁

Kp12 tĂ€nÀÀn ja oviksen tikuttelut alkaa olla kĂ€sillĂ€ 😊
TĂ€mmösenĂ€ sidekickinĂ€ muutamia pohdintoja: oli eilen pitkĂ€stĂ€ aikaa kekkeröinti-ilta ja tuli juotua jonkin verrankin, mutta kesken illan silti tuli pohdittua oisko nĂ€mĂ€ nyt viimeiset huppelit pitkiin aikoihin ja josko kuukauden pÀÀstĂ€ pikkujouluissa tĂ€ytyykin olla ihan limukkalinjalla. 😍 Ei sais mennĂ€ asioiden edelle mut kyllĂ€ vĂ€hĂ€n tulee haaveiltua erilaisista tilanteista oman kÀÀrön kanssa.

Mulla "jo" dpo6 mutta silti, aika kuluu niin hi-taas-ti. Just sanoin miehelle eilen ettĂ€ tÀÀ viikko on kestĂ€nyt ainakin kolme viikkoa, ja seuraava viikko on varmaan vĂ€hintÀÀn yhtĂ€ pitkĂ€ 🙄 ei aikaisemmin oo nĂ€in tuskaisen pitkĂ€ltĂ€ tuntunut nÀÀ viikot. Ajattelin ettĂ€ aikaisintaan perjantaina sit testaan.

Mun testailut menee tosissaan vasta perjantaille dpo 10 🙈 Ihmeen rauhallinen olo, ei yhtÀÀn semmonen hoppu testailuun, eikĂ€ seuraavan kierron alkuun. Ihan kivaa vaihtelua 😁
Rauhallisuus kerkee vielĂ€ loppua. MĂ€ veikkaan ettĂ€ mulle kĂ€y niin vaikka nyt onkin rauhallinen olo. Koska tĂ€nÀÀn kun herĂ€sin iltapĂ€ikkĂ€reiltĂ€ niin jouduin jo hieman kĂ€ymÀÀn keskustelua pÀÀnsisĂ€s et ethĂ€n sĂ€ ny jumalauti nyt pissaa muutako sinne pönttöön vaan woman😂 Vitsi mĂ€ oon pöhlĂ€! đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

MĂ€ nyt jotenkin ressaan sitĂ€ hiivaa ettei vaan taas tulis oviksen aikaan (ois niin mun tuuria 😅) joku sanoki et sokerit minimiin ja syönkin sokeria aika vĂ€hĂ€n. Mut mahtaisko olla mitÀÀn mieltĂ€ hakee maitohappobakteerei jos ne vĂ€hĂ€n ehkĂ€sis?

Tein tĂ€nÀÀ tollasen rfsu tikun ja ehkĂ€ hyvĂ€llĂ€ mielikuvituksella siihen vois jotain hailuraa kuvitella, mut ei sitĂ€ kyl kuvaan saa🙄 no vasta tosiaan dpo 10, joten en vielĂ€ ota ressiĂ€ vaikka negaa nĂ€yttĂ€isikin. Ei muuta kun jatketaan jĂ€nnÀÀmistĂ€ ja uutta testiĂ€ parin pĂ€ivĂ€n pÀÀstĂ€. Menkkojen pitĂ€is kaiketi oviksen mukaan alkaa ke/to joten aikaista vielĂ€đŸ˜Š

Tein tĂ€nÀÀ tollasen rfsu tikun ja ehkĂ€ hyvĂ€llĂ€ mielikuvituksella siihen vois jotain hailuraa kuvitella, mut ei sitĂ€ kyl kuvaan saa🙄 no vasta tosiaan dpo 10, joten en vielĂ€ ota ressiĂ€ vaikka negaa nĂ€yttĂ€isikin. Ei muuta kun jatketaan jĂ€nnÀÀmistĂ€ ja uutta testiĂ€ parin pĂ€ivĂ€n pÀÀstĂ€. Menkkojen pitĂ€is kaiketi oviksen mukaan alkaa ke/to joten aikaista vielĂ€đŸ˜Š
Iik.... MÀ jÀnnÀÀn sun tulosta tÀÀllÀ

Iik.... MÀ jÀnnÀÀn sun tulosta tÀÀllÀ
Antaa ainakin testi vielĂ€ hetken jĂ€nnĂ€illĂ€đŸ˜â€ïž Jos nyt sais jotain vĂ€hĂ€n selvempÀÀ viivaa tikkutestiin niin vois digin tehdĂ€.
MillÀ dpo:lla on muuten porukka tÀÀllÀ plussannu? On siitÀ tÀÀllÀ taidettu keskustellakin, mut onko yleistÀ ettÀ dpo 10 saisi jo kunnolla nÀhtÀvÀÀ haamua?

Antaa ainakin testi vielĂ€ hetken jĂ€nnĂ€illĂ€đŸ˜â€ïž Jos nyt sais jotain vĂ€hĂ€n selvempÀÀ viivaa tikkutestiin niin vois digin tehdĂ€.
MillÀ dpo:lla on muuten porukka tÀÀllÀ plussannu? On siitÀ tÀÀllÀ taidettu keskustellakin, mut onko yleistÀ ettÀ dpo 10 saisi jo kunnolla nÀhtÀvÀÀ haamua?
Oon linkannut tÀn tÀnne aiemminkin https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/ mut tÀÀllÀ on mielenkiintoinen statistiikka siitÀ millÀ dpo:lla tullut minkÀlainen viiva ja tosiaankin kaikki on olleet raskaana.
MĂ€ sain oman plussan dpo 10 pc:n testillĂ€. Se oli haalea viiva mut erottu kuvassa eikĂ€ sitĂ€ sillain tarvinut tihrustaa ( mulla on tosi huonot viivalasit😅)

Oon linkannut tÀn tÀnne aiemminkin https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/ mut tÀÀllÀ on mielenkiintoinen statistiikka siitÀ millÀ dpo:lla tullut minkÀlainen viiva ja tosiaankin kaikki on olleet raskaana.
MĂ€ sain oman plussan dpo 10 pc:n testillĂ€. Se oli haalea viiva mut erottu kuvassa eikĂ€ sitĂ€ sillain tarvinut tihrustaa ( mulla on tosi huonot viivalasit😅)
Noi pc:t taitaa olla paljon herkempiĂ€ oikeesti kun noi rfsu:t, tai ainakin mitĂ€ seuraillut tÀÀllĂ€kin niin paremman viivan saa pc:hen. Mul ei niitĂ€ nyt oo tĂ€ssĂ€ niin en voi tehdĂ€ mut ehkĂ€ parempi odotella pari pĂ€ivÀÀ ja uutta testiĂ€ kehiin😁

@Lilja35 mĂ€ oon aina selkeen viivan dpo10, mut mitĂ€ nĂ€itĂ€ nyt lukenu ni ei lĂ€heskÀÀn kaikilla nĂ€y vielĂ€ tuolloin 😌

@Lilja35 mĂ€ oon aina selkeen viivan dpo10, mut mitĂ€ nĂ€itĂ€ nyt lukenu ni ei lĂ€heskÀÀn kaikilla nĂ€y vielĂ€ tuolloin 😌
Nii tosi paljon varmaan ihmisestÀ riippuvaa, sit vielÀ se ettÀ oliko ovis kuinka nopeasti plussan jÀlkeen vaikuttaa varmaan kans. Silloin kun viimeksi sain plussan niin ei ollut tarkkaa oviksen ajankohtaa selvillÀ kun en tikuttanut, joten ei tietoa millÀ dpo:lla eka plussa tuli.

Mulla tuli rfsu lla todella hento viiva dpo 10 ja siitĂ€ sit vahvistuu.đŸ’•đŸ„°âŁïž

Takaisin