Raskaaksi 2022

Nytkin käytössä geleet mutta nyt myös B12 ja sit monivitamiini. Myös kollageeni + mg + c + d ja haluaisin myoinositolia kokeilla. Outoa kyllä et viime yönä oli taas kipua kuin venyisi kohtu ja yhdessä kohtaa sellainen tylppä kipu. Jos ei lopu itsekseen niin menen lääkäriin kun en koe tuon olevan normaalia. Toki ilmavaivoja on ollut nyt mutta toi oli outoa enkä liittäisi ilmavaivoihin.

Rinnat mulla näköjään on enempi vähempi turvoksissa ja kipeät koko ajan joten en siihenkään kiinnitä huomiota. Nyt teen joka päivä ovulaatiotestin jotta tietää millon puolittaa ja lopettaa gelee. Ollaan melko varmoja et viime kierrossa oli kiinnittymisyritys tmv

No tulihan ne leffaviivat 💕🤞👣 dpo 16 / 4+2
#pakasteherne

Liitteet

• DSC_0054.JPG
    DSC_0054.JPG
    1.2 MB · Katsottu: 129
Ihana ketju, tsemppiä kaikille! Luin monta sivullista juttuja täältä, kun päädyin jollain haulla tänne. Meillä uuden vauvan yrityskierto 1 käsillä ja ovista tikutan. Laitan tuonne Kuumeilijoiden piinapäivät ketjuun päiväkirjaa.

Saako kysyä miten menee @Kupliva delfiini ? Kirjoittelit aktiivisesti tuolla aiemmin, niin jäit mieleen. Pidän peukkuja!

Mitenkä teillä loppuu menkat? Loppuuko kuin seinään vai loppuuko ns. tiputtelemalla? Lähinnä mietin kun itsellä nyt km jälkeen vuotaa 5pv ja 2pv on sellaista kevyttä tiputtelua ja kp 8 ei tule enää mitään. Laskisitteko menkkojen kestoksi vain kunnon vuotopäivät vai tiputteluineen? 😊
1 päivä vuotaa ja 2 ja kolmas päivä on hyytynyttä joka ehkä saattaa tulla jopa housuun asti mut yleensä sen saa vaan pesemällä ulos et on niin niukkaa. Lasken ne silti menkkä päiviksi koska muutenhan mun menkat kestäisi vain 1 päivän

Oon joka pv tällä viikolla nukkunu päiväunet ja rinnat on melko kipeet . Ei mitään hajua mikä dpo. Voi olla 5 tai 7. Testi nega. En usko että ilman hoitoja ois tärpännyt. Aika tyypilliset pms oireet mulla ja en oo syöny b vitamiinia pariin viikkoon nii väsymys saattaa alkaa heti näkyä.
Oon syöny tulehduskipulääkkeet lääkkeitä pitkän kuurin nyt ni sillo ei kai oikee ees sais yrittää mut noh..

No tulihan ne leffaviivat 💕🤞👣 dpo 16 / 4+2
#pakasteherne
Olen pitänyt hiljaiseloa oman radikaalisti muuttuneen tilanteeni takia, mutta seurannut edelleen tätä ketjua ja erityisesti sinun matkaasi. 🥰 ihan mielettömän ihanaa, että saitte vielä plussan! Paljon onnea ja paljon tarrasukkia! ❤️🥰

Olen pitänyt hiljaiseloa oman radikaalisti muuttuneen tilanteeni takia, mutta seurannut edelleen tätä ketjua ja erityisesti sinun matkaasi. 🥰 ihan mielettömän ihanaa, että saitte vielä plussan! Paljon onnea ja paljon tarrasukkia! ❤️🥰
Ikävä kuulla että siellä on asiat radikaalisti muuttuneet. Kuinka jakselet?

Minä myös lähettelen tsemppiä jos muutos on ollut rankka!💕

Dpo 5, mitäs sitten keksitään. Uimahalliin? Sateinen sää niin voisi olla kiva 😊 Ehkäpä sit niin. Saa päivät kulumaan kun keksii jotain. Huomenna voisi mennä vaikka laavulle kun herää yövuorosta. Ottaa kahvit mukaan. Mulla on ihan pannu ja kuksatkin. Tulee tosi hyvää kahvia 🥰

Ja nyt illalla kun taivastelin oireiden puuttumista alkoikin aivan järkky pahaolo. 😂🤟 Tervetuloa vaan! Eipä haittaa!
Jatkuuko sulla muuten pahoinvointi leffaviivojen kera? ☺️ Just itse fiilistellyt että kumartelu alaspäin vähän tekee semmosta ällötystä joihinkin tilanteisiin, mutta katotaan mitä ens viikon jälkeen sitten on olo, kun pääsee viikolle 6+ -> 🤭

Dpo 5, mitäs sitten keksitään. Uimahalliin? Sateinen sää niin voisi olla kiva 😊 Ehkäpä sit niin. Saa päivät kulumaan kun keksii jotain. Huomenna voisi mennä vaikka laavulle kun herää yövuorosta. Ottaa kahvit mukaan. Mulla on ihan pannu ja kuksatkin. Tulee tosi hyvää kahvia 🥰
Uimahalli vois kyllä oll kiva! Mä oon niin miettinyt että oispa ihanaa lähteä ruskaretkelle paistaa makkaraa, mut toi vajaa 3v ei ihan hirveästi kävele ja näköjään aamulla häntäluu jo kipeytyi kun kannoin jonkun 200m. Mietin, että tätäkö sitten on seuraava vuosi luvassa, kun paikat vaan löystyy entuudestaan 🫣

Uimahalli vois kyllä oll kiva! Mä oon niin miettinyt että oispa ihanaa lähteä ruskaretkelle paistaa makkaraa, mut toi vajaa 3v ei ihan hirveästi kävele ja näköjään aamulla häntäluu jo kipeytyi kun kannoin jonkun 200m. Mietin, että tätäkö sitten on seuraava vuosi luvassa, kun paikat vaan löystyy entuudestaan 🫣
Joku semmoinen lyhyt retki olis hyvä, 1-2km tai semmoinen missä eka laavu olis jo melkein parkkiksen vieressä. Siinä vois pieni pyörii ympärillä ja luonto olisi siinä.

Tsemppiä löystymisiin 🤗

Oi että koskakohan sitä on ite käynyt viimeksi uimahallissa🤔😁 ei oo paljoo tarvinnut noita teinejä käydä uittamassa enää hetkeen 😂

Täällä dpo 9 ja nyt sitten pärähti tissit jäätävän kipeeksi ja lievää menkkajuilintaa havaittavissa. Mä en siis kärsi oikeestaan koskaan kivuista menkkojen aikana, kivut loppui ensimmäiseen synnytykseen. Nyt ei oo vv:kään muuttunut limaiseksi niinku yleensä ennen menkkoja. Tässähän rupee jo ihan toiveet nousta 🤩
Mites muilla kiertokamuilla menee?

Tsemppiä❤️

Jatkuuko sulla muuten pahoinvointi leffaviivojen kera? ☺️ Just itse fiilistellyt että kumartelu alaspäin vähän tekee semmosta ällötystä joihinkin tilanteisiin, mutta katotaan mitä ens viikon jälkeen sitten on olo, kun pääsee viikolle 6+ -> 🤭
Joo jatkuu! Iltaisin pahinta. Vissy auttaa hieman ja puoli-istuva asento. 😂

Sadepäivä1= museo, opin lapsena käyn nykyään yksinkin!
Sadepäivä 2= sotkua sietävät vaatteet, sormivärit ja isoja papereita+ kylppärin lattia (ihanaa, etenkin jos on puusauna, jolla voi kylppäriä vähän lämmittää). Toki näillä sähkön hinnoilla mahdollinen lattialämmitys nostaa hauskuuden hintaa.

Muokattu viimeksi:
😵‍💫😵‍💫 voi kun aika kuluu hitaasti.. nyt kp3. Ja jotenkin vaikuttaa siltä että kierto ei oo vielä kunnollinen.. tuntuu että vuotoa on jotenkin vähän jos muistelen edellistä plussauskierrosta. Saas nähdä, jännittää🙈😊
Ketkä alkaa pian testailee?? Olis kiva nähdä kuvia ja tutkia viivoja😬🥰

Takaisin