Raskaaksi 2022

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bella Swan
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Pahoittelut taas kaikille menkoista😱
Ja tsemppiĂ€ kaikille jĂ€nnÀÀjille ❀

TÀÀllĂ€ metsĂ€stetÀÀn edelleen ovista, eilen illalla ja tĂ€nÀÀn aamulla epĂ€mÀÀrĂ€iset ovistestit, tavallaan se toinen reuna viivasta on tumma mut toinen haalee, en nyt yhtÀÀn tiiĂ€ miten pitĂ€is tulkita🙄 limailut on alkaneet jo toissapĂ€ivĂ€nĂ€ joten olettaisin kyllĂ€ ovispĂ€ivĂ€ksi joko tĂ€n tai huomisen ja sit mĂ€kin liityn taas jĂ€nnÀÀjiinđŸ€© tallettelut osuneet kyl ainakin taas kohdilleen et siitĂ€ ei pitĂ€is jÀÀdĂ€ kiinni. On tĂ€ssĂ€ vĂ€hĂ€n kaikennĂ€köistĂ€ stressiĂ€ ollut ja unet jÀÀneet siihen n.3h/yö ettĂ€ tiiĂ€ sitten onko sillĂ€kin negatiivinen vaikutus kaikkeen.

Totaalisen tylsÀÀ aikaa kp8. taas aloitin liian aikaisin uittaa tikkua 😆 TĂ€llĂ€ viikolla kuitenkin flon mukaan hedelmĂ€llisiĂ€ pĂ€iviĂ€, oikein hyvĂ€ kun vapaat alkaa perjantaina. PÀÀsee stressittömĂ€sti aloittelee harjoituksia. Sovittiin jo ettĂ€ lĂ€hellĂ€ ovista otetaan kuukuppi talletukset, ettei kĂ€y niin ettĂ€ just parhaimpana pĂ€ivĂ€nĂ€ ei onnistu talletus.
Vaikea sanoa muuten siitÀ mikroskoopilla tutkimisesta, voi olla ettÀ oli vÀÀrÀ tulkinta miehellÀ, itse kun katsoin, nÀin saman, mutta en tiedÀ oliko se jotain ilmakuplajoukkoa joka matkasi. Ja tarkemmin kun tutkailin niin siellÀ oli pieniÀ pieniÀ mustia pilkkuja jotka liikkui. Mutta löysin vain pari jota seurasin. No eipÀ siinÀ, yritetÀÀn kuin siellÀ jotain olisi, periksi ei anneta. EhkÀ marraskuussa kÀydÀÀn ottaa uusi analyysi, heinÀkuussa edellinen. Turhan usein ei kannata kÀydÀ. Nyt pitÀÀ kyllÀ ajoittaa se menkkojen aikaan, viimeksi oli virhe just hedelmÀllisillÀ pÀivillÀ ja kun tuli nolla tulos niin oli aika nihkeÀ loppukierto.

Haamuilijoille vahvistumista ja uusiin kiertoon tsemppiĂ€ kovasti 🌾

Hei muista tankata rautaa. Esim ferrofortea tai jos jostain löytyy Vida vahva nestemÀinen rauta. Ja vehnÀnalkioöljyÀ.

Ja sen km:n jĂ€lkeinen magikaalinen aikahan sit kestÀÀ tutkimuksien mukaan 6kk. Ihana olis pikku tuliainenđŸ’žâŁïž
Joo, mulla on rautalisĂ€ mitĂ€ oon ny kĂ€yttĂ€ny siitĂ€ km alkaen. â˜ș Samoin syön monivitamiinia mis on sitĂ€ folaattia, d-ja c-vitamiinia yms.

MitenhĂ€n noita saa ottaa matkalle mukaan đŸ€”

Saas nĂ€hdĂ€, tĂ€nÀÀn on meidĂ€n kolmas inseminaatio, onko se viimeinen ja joko se toisi plussan. Tai tekevĂ€tkö vielĂ€ neljĂ€nnen vai siirrytÀÀnkö IVF jonoon.😯 TÀÀllĂ€ todellakin toivotaan jo plussaa, takana yritystĂ€ 2,5 vuotta. Onneksi aikaa pitĂ€isi kyllĂ€ olla, silti jo hieman malttamaton. ❀
PyydĂ€ lykkÀÀmÀÀn sinne samalla myös vauvaliimaa! 🍀

@Viivi92 ooksĂ€ tĂ€nÀÀ uittanu testiĂ€ viel😁
En, aattelin tehdĂ€ ku pÀÀsen töistĂ€ ni pc 😆 ei kyl oo yhtÀÀn sellanen olo et ois raskaana, mut pakko se on testaa 😆 jos ja kun on nega ni sit on kuitenkin viel himppu toivoa ku oon aina saanu ekat plussat ( siis sellaset et ei tarvii tihrustaa) dpo10

Mul on nyt se vaihe et jos tuntuu vĂ€hĂ€nkÀÀn et ihan ku jotain valuis ni tulee se ”Noniin, nyt ne alko” ja ravaan jatkuvasti vessas đŸ« 

Ihanaa kun tÀÀllĂ€ vissiin kaikilla on jotain oloja joko raskaudesta tai menkoistađŸ„° mulla kun ei oo kummastakaan yhtÀÀn mitÀÀnđŸ€Ż ainut mikĂ€ viimeks pisti testaamaan oli se pisto (yksi lyhyt nippaisu) vasemmalla puolella vatsassa.. ei ollu tissit turpeat tai kipeĂ€t, ei vatsa löysĂ€ tai kova.. mulla ei oo siis mitÀÀn ”vahdittavaa”, tĂ€ytyy vaan odottaa ettĂ€ pĂ€ivĂ€t kuluisiđŸ˜”â€đŸ’«đŸ™ˆ
Tsemppii kaikilleđŸ™đŸ»đŸ‘đŸ»

Mul on nyt se vaihe et jos tuntuu vĂ€hĂ€nkÀÀn et ihan ku jotain valuis ni tulee se ”Noniin, nyt ne alko” ja ravaan jatkuvasti vessas đŸ« 
TÀÀ on nii raivostuttava vaihe😁 tÀÀl jotenki mĂ€rkÀÀ oloo kans mut paperii eikĂ€ alkkareihi kyl pahemmi mitÀÀ. MĂ€kÀÀn en usko saavani mitÀÀ nĂ€kyvÀÀ enne dpo10. Saa nĂ€hĂ€ malttaako mieli sunnunataille, vai sorrunko huomenna🙈 lueskelen btw yhtĂ€ dpo oireet ketjua ja siel osu joitai dpo4-5 testaajiaki silmÀÀ ni se on kyl jo oikeesti aivan liian aikastađŸ€Ł

MÀ ostin ovistestejÀ ekaa kertaa, joten viikonloppuna aloitan varmaan testailut. En oo vielÀ ohjeita lukenut, pitikö olla aina aamunÀytteestÀ vai miten.

Ostin sen raskausdigitestinkin, joten mulla on joltain teiltĂ€ kopioitu suunnitelma testata suoraan sillĂ€ dpo 10 😅 on taas reissua sopivasti ennen sitĂ€, joten menee pisimmĂ€t piinapĂ€ivĂ€t ennen testausta nopeasti... lisĂ€ksi on liuskatestejĂ€, niin voi niillĂ€ vielĂ€ varmistella tulosta myöhemminkin.

Nyt kp7.

MÀ ostin ovistestejÀ ekaa kertaa, joten viikonloppuna aloitan varmaan testailut. En oo vielÀ ohjeita lukenut, pitikö olla aina aamunÀytteestÀ vai miten.

Ostin sen raskausdigitestinkin, joten mulla on joltain teiltĂ€ kopioitu suunnitelma testata suoraan sillĂ€ dpo 10 😅 on taas reissua sopivasti ennen sitĂ€, joten menee pisimmĂ€t piinapĂ€ivĂ€t ennen testausta nopeasti... lisĂ€ksi on liuskatestejĂ€, niin voi niillĂ€ vielĂ€ varmistella tulosta myöhemminkin.

Nyt kp7.
Aamun ekasta pissasta ei suositella ovistestiÀ ja muutenkin aina suht samaan aikaan pÀivÀstÀ suositellaan :) Mut testaustapoja on varmasti monia.

Katoin flosta ni mulla alko viime kierrossa menkat dpo10, mut dpo9 illalla ku kokeilin napukkaa ni sormeen jĂ€i ihan kunnolla verta vaikka pikkareihin asti tuli vasta aamulla. PitihĂ€n se nytkin kokeilla ja ei nĂ€kyny verta ainakaan vielĂ€ 😃

Ah, vihdoin vois tulkita plussaksđŸ€žđŸ„ł

Liitteet

• IMG_20220928_161902.jpg
    IMG_20220928_161902.jpg
    877.2 KB · Katsottu: 85
Inssi meni ihan mukavasti, siittiöitĂ€ oli pesun jĂ€lkeen 2milj. MikĂ€ ei vissiin ihan hirveesti ole. Kysyin IVF jono tilannetta ja mikĂ€li nega tulee, niin mahdollisesti tammikuussa alkais. Eli nopeasti kyllĂ€.😯 Ei muuta kun alkaa sÀÀstĂ€mÀÀn. Ja ensinnĂ€kin toivoa ettei sinne asti tarvisi mennĂ€. Ihanan tsemppaavia viestejĂ€ tÀÀllĂ€ ja myötĂ€elĂ€mistĂ€đŸ€©

Ainiin, tossa ku kokeilin kn ni sieltĂ€ tuli sellasta vĂ€hĂ€n limaista vuotoa 🙃 ei tuu kyllĂ€ pikkareihin asti. Mut en oo kyl aiemmin huomannu et tollasta tulis ennen menkkoja đŸ€žđŸŒ

Onko kohtalotovereita, jotka ois kajonnu kohdunnapukkaan 😆

Ainiin, tossa ku kokeilin kn ni sieltĂ€ tuli sellasta vĂ€hĂ€n limaista vuotoa 🙃 ei tuu kyllĂ€ pikkareihin asti. Mut en oo kyl aiemmin huomannu et tollasta tulis ennen menkkoja đŸ€žđŸŒ

Onko kohtalotovereita, jotka ois kajonnu kohdunnapukkaan 😆
MĂ€ kajoon joka kk😂
Mulla tulee limaista vuotoa aina pari pÀivÀÀ ennen menkkoja. Mut en tiiÀ sitten onko sillÀ jotain tekemistÀ menkkojen alkamisen kanssa, joskus jostain luin ettÀ kn:stÀ irtois limatulppa ennen menkkoja, vÀhÀn niinku ennen synnytystÀkin.

MĂ€ kajoon joka kk😂
Mulla tulee limaista vuotoa aina pari pÀivÀÀ ennen menkkoja. Mut en tiiÀ sitten onko sillÀ jotain tekemistÀ menkkojen alkamisen kanssa, joskus jostain luin ettÀ kn:stÀ irtois limatulppa ennen menkkoja, vÀhÀn niinku ennen synnytystÀkin.
Okei, mielenkiintosta 😃

Takaisin