Piparminttup
Jostain jotain jo tietÀvÀ
Sekin tottaNo luulis, mut sit varmaan tosi aikaseen ku testaa ni virtsan vahvuudella/ rakkoajalla on varmaan aika iso merkitys
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sekin tottaNo luulis, mut sit varmaan tosi aikaseen ku testaa ni virtsan vahvuudella/ rakkoajalla on varmaan aika iso merkitys
Joo, mulla on rautalisÀ mitÀ oon ny kÀyttÀny siitÀ km alkaen. Samoin syön monivitamiinia mis on sitÀ folaattia, d-ja c-vitamiinia yms.Hei muista tankata rautaa. Esim ferrofortea tai jos jostain löytyy Vida vahva nestemÀinen rauta. Ja vehnÀnalkioöljyÀ.
Ja sen km:n jÀlkeinen magikaalinen aikahan sit kestÀÀ tutkimuksien mukaan 6kk. Ihana olis pikku tuliainen
PyydĂ€ lykkÀÀmÀÀn sinne samalla myös vauvaliimaa!Saas nĂ€hdĂ€, tĂ€nÀÀn on meidĂ€n kolmas inseminaatio, onko se viimeinen ja joko se toisi plussan. Tai tekevĂ€tkö vielĂ€ neljĂ€nnen vai siirrytÀÀnkö IVF jonoon. TÀÀllĂ€ todellakin toivotaan jo plussaa, takana yritystĂ€ 2,5 vuotta. Onneksi aikaa pitĂ€isi kyllĂ€ olla, silti jo hieman malttamaton. â€
En, aattelin tehdÀ ku pÀÀsen töistÀ ni pc ei kyl oo yhtÀÀn sellanen olo et ois raskaana, mut pakko se on testaa jos ja kun on nega ni sit on kuitenkin viel himppu toivoa ku oon aina saanu ekat plussat ( siis sellaset et ei tarvii tihrustaa) dpo10@Viivi92 ooksÀ tÀnÀÀ uittanu testiÀ viel
TÀÀ on nii raivostuttava vaihe tÀÀl jotenki mĂ€rkÀÀ oloo kans mut paperii eikĂ€ alkkareihi kyl pahemmi mitÀÀ. MĂ€kÀÀn en usko saavani mitÀÀ nĂ€kyvÀÀ enne dpo10. Saa nĂ€hĂ€ malttaako mieli sunnunataille, vai sorrunko huomenna lueskelen btw yhtĂ€ dpo oireet ketjua ja siel osu joitai dpo4-5 testaajiaki silmÀÀ ni se on kyl jo oikeesti aivan liian aikastaMul on nyt se vaihe et jos tuntuu vĂ€hĂ€nkÀÀn et ihan ku jotain valuis ni tulee se âNoniin, nyt ne alkoâ ja ravaan jatkuvasti vessas
Aamun ekasta pissasta ei suositella ovistestiÀ ja muutenkin aina suht samaan aikaan pÀivÀstÀ suositellaan :) Mut testaustapoja on varmasti monia.MÀ ostin ovistestejÀ ekaa kertaa, joten viikonloppuna aloitan varmaan testailut. En oo vielÀ ohjeita lukenut, pitikö olla aina aamunÀytteestÀ vai miten.
Ostin sen raskausdigitestinkin, joten mulla on joltain teiltÀ kopioitu suunnitelma testata suoraan sillÀ dpo 10 on taas reissua sopivasti ennen sitÀ, joten menee pisimmÀt piinapÀivÀt ennen testausta nopeasti... lisÀksi on liuskatestejÀ, niin voi niillÀ vielÀ varmistella tulosta myöhemminkin.
Nyt kp7.
VielÀ kerkee viiva ilmestyÀPyh en nÀÀ kyl nyt pc:ssÀ mitÀÀn mut pliis menkat ÀlkÀÀ tulko ja jos tuutte ni aikasintaan huomenna kiitos Mut toivoa on vielÀ
MÀ kajoon joka kkAiniin, tossa ku kokeilin kn ni sieltÀ tuli sellasta vÀhÀn limaista vuotoa ei tuu kyllÀ pikkareihin asti. Mut en oo kyl aiemmin huomannu et tollasta tulis ennen menkkoja
Onko kohtalotovereita, jotka ois kajonnu kohdunnapukkaan
Okei, mielenkiintostaMĂ€ kajoon joka kk
Mulla tulee limaista vuotoa aina pari pÀivÀÀ ennen menkkoja. Mut en tiiÀ sitten onko sillÀ jotain tekemistÀ menkkojen alkamisen kanssa, joskus jostain luin ettÀ kn:stÀ irtois limatulppa ennen menkkoja, vÀhÀn niinku ennen synnytystÀkin.