Raskaaksi 2022

Pahoittelut taas kaikille menkoista😢
Ja tsemppiä kaikille jännääjille ❤️

Täällä metsästetään edelleen ovista, eilen illalla ja tänään aamulla epämääräiset ovistestit, tavallaan se toinen reuna viivasta on tumma mut toinen haalee, en nyt yhtään tiiä miten pitäis tulkita🙄 limailut on alkaneet jo toissapäivänä joten olettaisin kyllä ovispäiväksi joko tän tai huomisen ja sit mäkin liityn taas jännääjiin🤩 tallettelut osuneet kyl ainakin taas kohdilleen et siitä ei pitäis jäädä kiinni. On tässä vähän kaikennäköistä stressiä ollut ja unet jääneet siihen n.3h/yö että tiiä sitten onko silläkin negatiivinen vaikutus kaikkeen.
 
Totaalisen tylsää aikaa kp8. taas aloitin liian aikaisin uittaa tikkua 😆 Tällä viikolla kuitenkin flon mukaan hedelmällisiä päiviä, oikein hyvä kun vapaat alkaa perjantaina. Pääsee stressittömästi aloittelee harjoituksia. Sovittiin jo että lähellä ovista otetaan kuukuppi talletukset, ettei käy niin että just parhaimpana päivänä ei onnistu talletus.
Vaikea sanoa muuten siitä mikroskoopilla tutkimisesta, voi olla että oli väärä tulkinta miehellä, itse kun katsoin, näin saman, mutta en tiedä oliko se jotain ilmakuplajoukkoa joka matkasi. Ja tarkemmin kun tutkailin niin siellä oli pieniä pieniä mustia pilkkuja jotka liikkui. Mutta löysin vain pari jota seurasin. No eipä siinä, yritetään kuin siellä jotain olisi, periksi ei anneta. Ehkä marraskuussa käydään ottaa uusi analyysi, heinäkuussa edellinen. Turhan usein ei kannata käydä. Nyt pitää kyllä ajoittaa se menkkojen aikaan, viimeksi oli virhe just hedelmällisillä päivillä ja kun tuli nolla tulos niin oli aika nihkeä loppukierto.

Haamuilijoille vahvistumista ja uusiin kiertoon tsemppiä kovasti 🌸
 
Hei muista tankata rautaa. Esim ferrofortea tai jos jostain löytyy Vida vahva nestemäinen rauta. Ja vehnänalkioöljyä.

Ja sen km:n jälkeinen magikaalinen aikahan sit kestää tutkimuksien mukaan 6kk. Ihana olis pikku tuliainen💞❣️
Joo, mulla on rautalisä mitä oon ny käyttäny siitä km alkaen. ☺️ Samoin syön monivitamiinia mis on sitä folaattia, d-ja c-vitamiinia yms.

Mitenhän noita saa ottaa matkalle mukaan 🤔
 
Saas nähdä, tänään on meidän kolmas inseminaatio, onko se viimeinen ja joko se toisi plussan. Tai tekevätkö vielä neljännen vai siirrytäänkö IVF jonoon.😯 Täällä todellakin toivotaan jo plussaa, takana yritystä 2,5 vuotta. Onneksi aikaa pitäisi kyllä olla, silti jo hieman malttamaton. ❤
Pyydä lykkäämään sinne samalla myös vauvaliimaa! 🍀
 
Ihanaa kun täällä vissiin kaikilla on jotain oloja joko raskaudesta tai menkoista🥰 mulla kun ei oo kummastakaan yhtään mitään🤯 ainut mikä viimeks pisti testaamaan oli se pisto (yksi lyhyt nippaisu) vasemmalla puolella vatsassa.. ei ollu tissit turpeat tai kipeät, ei vatsa löysä tai kova.. mulla ei oo siis mitään ”vahdittavaa”, täytyy vaan odottaa että päivät kuluisi😵‍💫🙈
Tsemppii kaikille🙏🏻👍🏻
 
Mul on nyt se vaihe et jos tuntuu vähänkään et ihan ku jotain valuis ni tulee se ”Noniin, nyt ne alko” ja ravaan jatkuvasti vessas 🫠
Tää on nii raivostuttava vaihe😁 tääl jotenki märkää oloo kans mut paperii eikä alkkareihi kyl pahemmi mitää. Mäkään en usko saavani mitää näkyvää enne dpo10. Saa nähä malttaako mieli sunnunataille, vai sorrunko huomenna🙈 lueskelen btw yhtä dpo oireet ketjua ja siel osu joitai dpo4-5 testaajiaki silmää ni se on kyl jo oikeesti aivan liian aikasta🤣
 
Mä ostin ovistestejä ekaa kertaa, joten viikonloppuna aloitan varmaan testailut. En oo vielä ohjeita lukenut, pitikö olla aina aamunäytteestä vai miten.

Ostin sen raskausdigitestinkin, joten mulla on joltain teiltä kopioitu suunnitelma testata suoraan sillä dpo 10 😅 on taas reissua sopivasti ennen sitä, joten menee pisimmät piinapäivät ennen testausta nopeasti... lisäksi on liuskatestejä, niin voi niillä vielä varmistella tulosta myöhemminkin.

Nyt kp7.
 
Mä ostin ovistestejä ekaa kertaa, joten viikonloppuna aloitan varmaan testailut. En oo vielä ohjeita lukenut, pitikö olla aina aamunäytteestä vai miten.

Ostin sen raskausdigitestinkin, joten mulla on joltain teiltä kopioitu suunnitelma testata suoraan sillä dpo 10 😅 on taas reissua sopivasti ennen sitä, joten menee pisimmät piinapäivät ennen testausta nopeasti... lisäksi on liuskatestejä, niin voi niillä vielä varmistella tulosta myöhemminkin.

Nyt kp7.
Aamun ekasta pissasta ei suositella ovistestiä ja muutenkin aina suht samaan aikaan päivästä suositellaan :) Mut testaustapoja on varmasti monia.
 
Katoin flosta ni mulla alko viime kierrossa menkat dpo10, mut dpo9 illalla ku kokeilin napukkaa ni sormeen jäi ihan kunnolla verta vaikka pikkareihin asti tuli vasta aamulla. Pitihän se nytkin kokeilla ja ei näkyny verta ainakaan vielä 😃
 
Ah, vihdoin vois tulkita plussaks🤞🥳
 

Liitteet

  • IMG_20220928_161902.jpg
    IMG_20220928_161902.jpg
    877.2 KB · Katsottu: 79
Inssi meni ihan mukavasti, siittiöitä oli pesun jälkeen 2milj. Mikä ei vissiin ihan hirveesti ole. Kysyin IVF jono tilannetta ja mikäli nega tulee, niin mahdollisesti tammikuussa alkais. Eli nopeasti kyllä.😯 Ei muuta kun alkaa säästämään. Ja ensinnäkin toivoa ettei sinne asti tarvisi mennä. Ihanan tsemppaavia viestejä täällä ja myötäelämistä🤩
 
Ainiin, tossa ku kokeilin kn ni sieltä tuli sellasta vähän limaista vuotoa 🙃 ei tuu kyllä pikkareihin asti. Mut en oo kyl aiemmin huomannu et tollasta tulis ennen menkkoja 🤞🏼

Onko kohtalotovereita, jotka ois kajonnu kohdunnapukkaan 😆
 
Ainiin, tossa ku kokeilin kn ni sieltä tuli sellasta vähän limaista vuotoa 🙃 ei tuu kyllä pikkareihin asti. Mut en oo kyl aiemmin huomannu et tollasta tulis ennen menkkoja 🤞🏼

Onko kohtalotovereita, jotka ois kajonnu kohdunnapukkaan 😆
Mä kajoon joka kk😂
Mulla tulee limaista vuotoa aina pari päivää ennen menkkoja. Mut en tiiä sitten onko sillä jotain tekemistä menkkojen alkamisen kanssa, joskus jostain luin että kn:stä irtois limatulppa ennen menkkoja, vähän niinku ennen synnytystäkin.
 
Mä kajoon joka kk😂
Mulla tulee limaista vuotoa aina pari päivää ennen menkkoja. Mut en tiiä sitten onko sillä jotain tekemistä menkkojen alkamisen kanssa, joskus jostain luin että kn:stä irtois limatulppa ennen menkkoja, vähän niinku ennen synnytystäkin.
Okei, mielenkiintosta 😃
 
Takaisin
Top