Raskaaksi 2022

Dpo13, puhdas nega:loudlycrying: mieheni siskonpoika 7kk oli niin söpö ja ihana että putosin kyllä korkealta
Olen niin pahoillani ❤ Mun veli laittoi mulle viestiä juhannuksena reissusta "Että tällaisen 7 kk ikäisen suloisen pojan tapasin". En meinannut uskaltaa avata viestiä ollenkaan katsoakseni miten söpön. Kyseessä olikin sitten "vain" koiranpentu 🤣 Suloinen toki hänkin. Ja huomenna 3 viikkoista vauvaa tapaamaan, mun on pakko ottaa tilannekohtaiseksi määrätty rauhoittava lääke että selviän tilanteesta kunnialla. Muuten pelkään että mun itkusta ei tule edes loppua. Pelkään että itken silti, ettei se lääke mitään edes auta. 😞 Kuulostan varmaan varsin sekopäältä, mutta olen niin herkkä.
 
Dpo8 aamusta mun silmiin ihan nega👀 Ovistikkuja enää kaksi nii testataan huomenna sillä tai tänään illalla jos kovasti alkaa tekee mieli testata.

Alavatsalla vielä tuntuu pientä särkyä vasemmalla. Ei voi oikein sanoa oviskivun kaltaiseksi eikä oikein menkkajuilimiseksi. Kevyt särky on se kuvaavampi joten sillä mennään. Rinnanpäät kipeämmät.

Toivotaan että tosta pc stä vielä jotain kehkeytyisi, mukaan sen toki nappaan jotta voi tiirata sitä töissä vielä eri valossa 😁😂

@Mössö lle pahoittelut negasta 😔
 

Liitteet

  • 5364F2E3-14D8-4373-8481-9D858FD7E755.jpeg
    5364F2E3-14D8-4373-8481-9D858FD7E755.jpeg
    729 KB · Katsottu: 85
Voi ei... 😔 haluaisin silti olla optimistinen, että kyseessä olis kiinnittymisvuoto ja raskaudesta aiheutuvat kivut. Toki jos vuoto on runsasta niin silloin tuskin, jos näin on niin Tsemppiä uuteen kiertoon. ❤
Minäkin olin vielä eilisiltaan edes vähän optimistinen kun tosiaan vaaleanpunainen ja vereslimainen vuoto alkoi silloin päivällä, mutta iltaa kohden hanat aukesi sitten ja järkyt kivut alkoi.. 😔 Tein tänäaamuna vielä testimielessä testin, niin näkyy enää eilistä paljon haaleampi haamu.. eli ilmeisesti siellä koitti pieni tarrautua mut ei pysynyt mukana 💔😭
 
Minäkin olin vielä eilisiltaan edes vähän optimistinen kun tosiaan vaaleanpunainen ja vereslimainen vuoto alkoi silloin päivällä, mutta iltaa kohden hanat aukesi sitten ja järkyt kivut alkoi.. 😔 Tein tänäaamuna vielä testimielessä testin, niin näkyy enää eilistä paljon haaleampi haamu.. eli ilmeisesti siellä koitti pieni tarrautua mut ei pysynyt mukana 💔😭
Olen pahoillani..❤
 
Hei kaikille! Hyppään tuolta yritystä odottavista viimeinkin tälle puolelle, jes! Pikaisena esittelynä siis, että ensimmäinen lapsi olisi toiveissa ja olemme 31 v. & 33 v. pariskunta. Alkuperäinen suunnitelmamme oli, että yritys aloitetaan vasta elokuussa, mutta päästäänkin jo tästä kierrosta yrittämään 🥰 Nyt on kp 4. Olen tällä hetkellä kipeänä, mutta toivottavasti tämä ei vaikuta kiertoon/ovikseen paljoa. Olin myös ajatellut, että ensimmäisessä yrityskierrossa aloitan greippimehun, mutta se taitaa jäädä kauppaan tällä kertaa (kurkku on todella kipeä ja ajatuskin greipistä puistattaa). Yhtään raskaustestiäkään ei löydy vielä kaapeista, mutta eiköhän sekin asia korjaannu tässä kunhan ovis on ohitettu 😄
 
Hei kaikille! Hyppään tuolta yritystä odottavista viimeinkin tälle puolelle, jes! Pikaisena esittelynä siis, että ensimmäinen lapsi olisi toiveissa ja olemme 31 v. & 33 v. pariskunta. Alkuperäinen suunnitelmamme oli, että yritys aloitetaan vasta elokuussa, mutta päästäänkin jo tästä kierrosta yrittämään 🥰 Nyt on kp 4. Olen tällä hetkellä kipeänä, mutta toivottavasti tämä ei vaikuta kiertoon/ovikseen paljoa. Olin myös ajatellut, että ensimmäisessä yrityskierrossa aloitan greippimehun, mutta se taitaa jäädä kauppaan tällä kertaa (kurkku on todella kipeä ja ajatuskin greipistä puistattaa). Yhtään raskaustestiäkään ei löydy vielä kaapeista, mutta eiköhän sekin asia korjaannu tässä kunhan ovis on ohitettu 😄
Hei ja tervetuloa yrittämään! Mukavaa, että saitte alkaa jo. Pikaista paranemsta:folded:
 
Onko teillä aina samat oireet oviksessa? Mulla tulee yleensä aina kivut mutta nyt ihmetyttää kun tuntui ettei tullut oviskipuja ollenkaan. Ovisplussa kuitenkin tuli digitestiin lauantaina. Nännit kipeyty kyllä heti ovisplussan jälkeen mikä on mulla normaalia oviksen jälkeen.
 
Onko teillä aina samat oireet oviksessa? Mulla tulee yleensä aina kivut mutta nyt ihmetyttää kun tuntui ettei tullut oviskipuja ollenkaan. Ovisplussa kuitenkin tuli digitestiin lauantaina. Nännit kipeyty kyllä heti ovisplussan jälkeen mikä on mulla normaalia oviksen jälkeen.
Ei ole aina ihan samat, oikeastaan limat on ainut mikä on aina. Kipuja mulla on harvoin, mutta on tosiaan joskus. Joskus haluttaa enemmän, viime aikoina oon ollu tosi ärtynyt oviksen aikaan. Välillä on turvotusta ja ruokahimoja, joskus ei. Oletko seurannut lämpöjä? Luulen, että digitestin plussa on kuite luotettava, jos sulla ei ole ennen ollut kiertoja, missä myös ovisplussa mutta ei sitten irronnutkaan.
 
Onko teillä aina samat oireet oviksessa? Mulla tulee yleensä aina kivut mutta nyt ihmetyttää kun tuntui ettei tullut oviskipuja ollenkaan. Ovisplussa kuitenkin tuli digitestiin lauantaina. Nännit kipeyty kyllä heti ovisplussan jälkeen mikä on mulla normaalia oviksen jälkeen.
Mulla ei oo aina samat oireet. En sitten tiiä onko mulla myös ovuloimattomia kiertoja, kun en aina jaksa tikutella. Yleensä mulla on kivut/paine joka tuntuu pakaroissa asti, lisäksi limaisuutta ja sitten heti ovulaation jälkeen nännit kipeytyy. Mut joskus ei esim nännit kipeydy jne. Kauheen vaikeeta välillä tulkita tätä kroppaa vaikka mullakin aina säännöllinen ja normaali kierto. Lämpöjä mä en seuraa kun tuntuu näyttävän mittarit aina ihan mitä sattuu😁
Mulla tänään dpo 11 ja tuntuu että tissit räjähtää, mitään muuta oiretta ei oo mihinkään suuntaan. Eilen siis ihan puhdas negatesti, tänää en tiiä testaanko ollenkaan vai odottelenko huomiseen. Jos huomenna vielä puhdas nega niin tää kierto oli kyl sitten tässä ja ei kun uutta odottelemaan.
 
Täällä pärähti ovulaatiotestiin plussa, tulipas siitä hyvä mieli. :smiling-eyes: Koskaan aiemmin en ole saanut ovulaatiota kiinni ja kierrot on olleet mitä sattuu, nyt on kp 16 eli ihan normaaleissa ajoituksissa mennään. Uskon että Donafertystä on ollut hyötyä, testin lisäksi myös oireet ovat olleet ihan eri luokkaa kuin aiemmin. Ajoituskin on varsin passeli, kun takana on miehen kanssa kaksin vietetty juhannus. Katsotaan saanko innostettua vielä yhteen täsmäyritykseen tänään. :smiling-eyes:
 
Täällä pärähti ovulaatiotestiin plussa, tulipas siitä hyvä mieli. :smiling-eyes: Koskaan aiemmin en ole saanut ovulaatiota kiinni ja kierrot on olleet mitä sattuu, nyt on kp 16 eli ihan normaaleissa ajoituksissa mennään. Uskon että Donafertystä on ollut hyötyä, testin lisäksi myös oireet ovat olleet ihan eri luokkaa kuin aiemmin. Ajoituskin on varsin passeli, kun takana on miehen kanssa kaksin vietetty juhannus. Katsotaan saanko innostettua vielä yhteen täsmäyritykseen tänään. :smiling-eyes:
Mulla myös Donaferty aiheutti tosi selkeät ovisoireet, eli no lähinnä sen liman, joka hämmästytti määrällään. 😅 Aion jatkaa tuon käyttöä kyllä, vaikka onkin suht kallista ja hankalampi ottaa kuin tabletti olisi. Toivotaan, että juhannuspuuhat toisi plussan teille, eikös maaliskuisten isoa määrää ole juhannuksen juhlinnalla perinteisesti selitettykin. 😅😉
 
Yhteisesti tervetuloa kaikille uusille olkoon vierailunne täällä yrittäjien puolella lyhyt 😊

Puuh, niin kuuma ettei jaksa oikein peittoa heilutella.. mitkä seksihelteet, pah 😂 nyt viikonvaihteeseen oletettavasti ovista tulollaan, mikäli ennusteet paikkansa pitää. En tiiä kaivaisko tikut taas esiin vaiko eikö.. toisaalta oli kiva kun oli edellinen kierto rento ilman tikkuja, mutta toisaalta kiva tietää missä vaiheessa kiertoa mennään..
 
Yhteisesti tervetuloa kaikille uusille olkoon vierailunne täällä yrittäjien puolella lyhyt 😊

Puuh, niin kuuma ettei jaksa oikein peittoa heilutella.. mitkä seksihelteet, pah 😂 nyt viikonvaihteeseen oletettavasti ovista tulollaan, mikäli ennusteet paikkansa pitää. En tiiä kaivaisko tikut taas esiin vaiko eikö.. toisaalta oli kiva kun oli edellinen kierto rento ilman tikkuja, mutta toisaalta kiva tietää missä vaiheessa kiertoa mennään..
Tikkuja ja tekniikkaa, perus puuhaa kaihtamatta!
Palkittakoon yrittäjien yritykset,
toimikoot vauvaliimat vahvasti!
 
Ai täällä on jokin yritystä odottavien ketjukin? Mä taidan kuulua sinne, vaikka en millään malttaisi odottaa..

Miehen kaa juteltiin juhannuksena ja hän on mua luottavaisempi tässä asiassa, eikä yhtä vahvasti kuumeile.. niin hän sai mua vakuutettua siitä, että vuoden päästä olisi vielä yhtä hyvä mahdollisuus tulla raskaaksi kuin nyt, kun pidetään elintavoista huolta. Halutaan kumpikin nauttia yhteisestä ajasta vielä enemmän. Hitsi kun olisin pari vuotta nuorempi.. Mä täytän siis ensi helmikuussa 35v ja ennestään kaksi lasta eri miehelle. Mutta pelottaa paljon, ettei oma hedelmällisyys laske jo liikaa. Mulla fiilis, että tässä kohtaa tulisin vielä suht nopeasti raskaaksi, mutta en enää parin vuoden päästä.. Aiemmin myös keskenmenon kokeneena.. pelottaa odottaa. Käyn varmaan gynellä vähän tutkituttamassa etukäteen. Katoin että se munasarjojen ultrakin vaan aika kallis. Haluaisin pystyä luottamaan ja säästää senkin rahan vauvan tarvikkeisiin.. viime viikolla taas hypistelin jo pieniä vaatteita kirpparilla. Vitsit haluan ehdottomasti vielä kokea sen kaiken.
 
Tänään dpo7 ja nyt illasta vähä jomottanu vasemmalle alavatsaan. Milloin vois aloitella testaileen ja toimiiko ovistestit raskaustestien tavoin? 😇 Raskaustestejä ei viittis tuhlailla ennen kun menkat on myöhäs, kun ne on niin kalliita. 🤭 En oo siis vielä harrastanu tikuttamista niin en siitä aiheesta niin tiedä. 😁
 
Tänään dpo7 ja nyt illasta vähä jomottanu vasemmalle alavatsaan. Milloin vois aloitella testaileen ja toimiiko ovistestit raskaustestien tavoin? 😇 Raskaustestejä ei viittis tuhlailla ennen kun menkat on myöhäs, kun ne on niin kalliita. 🤭 En oo siis vielä harrastanu tikuttamista niin en siitä aiheesta niin tiedä. 😁
Dpo 9 jotkut saa haamuja, itse testaisin vasta dpo 10 tai 11 jos haluat olla varma. 😊 ilmeisesti ovistestit voi myös reagoida raskauteen mutta en usko että nekään vielä noin varhaisilla päivillä. Pregcheckin liuskat on edullisia ja hyviä raskaustestejä ja näyttävät varhain. 😊



Minä olen täällä pohdiskellut kosmetiikkaa ja mahdollista raskautta. Ensinnäkin mulle tuli ihan uutena tietona ettei tavallista aurinkosuojaa saisi raskaana käyttää ja sitten pohdin meikkejä ja hajuvesiä... miten te olette toimineet raskauden aikana kosmetiikan kanssa?
 
Tänään dpo7 ja nyt illasta vähä jomottanu vasemmalle alavatsaan. Milloin vois aloitella testaileen ja toimiiko ovistestit raskaustestien tavoin? 😇 Raskaustestejä ei viittis tuhlailla ennen kun menkat on myöhäs, kun ne on niin kalliita. 🤭 En oo siis vielä harrastanu tikuttamista niin en siitä aiheesta niin tiedä. 😁

Mä olen tällaisen taulukon mukaisesti ajatellut, että dpo 10 on eka päivä, jolloin olisi järkeä testata. Toki järjellä nyt ei välttämättä tämän homman kanssa ole paljoakaan tekemistä, että tota joo. :tears:

Mä olen ymmärtänyt (saa korjata, jos olen väärässä!), että tuo ovulaatiotestillä raskauden testailu on vähän sellaista saattaapi olla tai saattaapi olla olemati -tason touhua? Halvimmillaan liuskatestejä (esim. Raskauskeijun Onestep, joita kyllä kovasti kuulee parjattavan, tai Kotitesti.fi:n Sofi) saa reilusti alle eurolla kpl säästöpakkauksissa, niin ehkä ne voisi olla hyvä investointi? Ettei sitten tarvitse miettiä sitä, mitä se ovistestin tulos tarkoittaa tai on tarkoittamatta.
 
Takaisin
Top