Raskaaksi 2022

😍😍 hienosti jo nĂ€kyy tĂ€ssĂ€ testissĂ€đŸ˜Š
 

Liitteet

  • 280C7D4E-DBD4-468F-BC4A-7E33F0D89539.jpeg
    280C7D4E-DBD4-468F-BC4A-7E33F0D89539.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 99
Mutta pitĂ€is riittÀÀ, oliko sulla nopee se ovis aina huipun jĂ€lkeen? Toivotaan parasta đŸ„°
Oli ennen, mutta nyt km jÀlkeen se on nÀköjÀÀn 2 pÀivÀÀ ovisplussasta. TÀnÀÀn varmistui lÀmmöistÀ, ettÀ kp15 tosiaan oli dpo0, eli meni taas kaksi pÀivÀÀ plussasta. En osaa sanoa tuliko tÀstÀ uudesta aikataulusta uusi normaali :tears:

Onnea plussanneille :red-heart: ja sympatiaa uuteen kiertoon lÀhteneille :Person With Folded Hands: kaikille lempeÀÀ juhannusta :Hugging Face:
 
Muokattu viimeksi:
TÀÀllÀ olis yks odottava lisÀÀ. Vuosimallia 85. Viikkoja nyt 13+5. Laskettu olisi jouluaattona (24.12.22) entuudestaan 2 poikaa ja 1 tyttö.
Tervetuloa joulukuisten 2022 puolelle juttelemaan enemmĂ€n ❀
 
HeipĂ€ hei tuttu yritys ja lasketturyhmĂ€ tuttu😊 mitĂ€pĂ€ teille kuuluu?

mulla jÀi tosiaan kirjottelut jostain syystÀ. MeillÀ ollut kyllÀ helppo ja ihana esikostyttö ja siksikin haaveissa toinen pienellÀ ikÀerolla. NeitihÀn synty 6 pÀivÀÀ ennen laskettua.

Toivon, ettÀ vain sekaisin kierto. Ihmettelen vaan, kun oli kaksi tÀrppiÀ ja nyt ei mitÀÀn. Oon kyllÀ ollu ihan ylistressaantunut, mutta luulis, et se ennemminki pidentÀis kiertoo. Keskenmeno oli kyllÀ ikÀvÀ, lohdutan itseÀni, ettei sen pidemmÀlle ehtinyt, vaikka ehtihÀn siinÀ jo reilu kaksi viikkoa iloita lokakuisesta. Hcg laski viikossa alle 5. Digi nÀytti 6+0 vielÀ 2-3 vk pistÀ jo aavistin, ettei kaikki hyvin. 6+4 lÀhti itsestÀÀn vuotamaan.

Meille kuuluu hyvÀÀ. Neiti kasvaa ja on iloinen tapaus. Motoriikassa haasteita, mutta pikkuhiljaa pÀÀstÀÀn eteenpĂ€in. Haluisin itekkin kovasti kuumeilemaan, mutta vielĂ€ ei oo aika. đŸ„°
 
TÀÀllÀ olis yks odottava lisÀÀ. Vuosimallia 85. Viikkoja nyt 13+5. Laskettu olisi jouluaattona (24.12.22) entuudestaan 2 poikaa ja 1 tyttö.
Petteri Punakuonon vetÀmÀÀn rekeen liftaakin siis Herra Haikaran talvikauden töitÀ tekevÀ Boltti-Pingviivi. SiellÀ sitÀ on pikkuisenne mukava matkustaa!
 
Meille kuuluu hyvÀÀ. Neiti kasvaa ja on iloinen tapaus. Motoriikassa haasteita, mutta pikkuhiljaa pÀÀstÀÀn eteenpĂ€in. Haluisin itekkin kovasti kuumeilemaan, mutta vielĂ€ ei oo aika. đŸ„°
Mukava kuulla, ettĂ€ kuuluu hyvĂ€Ă€đŸ˜Š kaikki kehittyy ajallaan, itse olin hitaampi liikkeelle lĂ€htijĂ€. Neiti 11kk otti ensiaskeleet reilu pari viikkoa sitten ja kĂ€velee nyt koko ajanđŸ˜±

Uskon, ettÀ polte kova. Oma mielenterveys ei kestÀia varmaa kolmanne yritystÀ. Kunhan toinen saataisiin syliin asti niin eiköhÀn meidÀn vauvailut olis siinÀ.

Joo. KyllÀ ne hanat aukes Àsken ja kp1 tÀnÀÀn. Kierto jÀi sit tosiaan 23 mittaseks. Mun hormonit on kyl ihan sekasin. Naamakin ruvennu kukkimaan ja tuntuu et karvat kasvaa ennÀtystahtia. Ja toi luteliaali selvÀsti liian lyhyt. EhkÀ pitÀs gynellÀ kÀydÀ jos sieltÀ sais jotain apuja.
 
Muokattu viimeksi:
Tasan kuusi vuotta edellisestÀ plussasta raskaustestiin. Nousi inan verran kyyneleet silmÀkulmaan, kun muistan sen tunteen.
NykyisessÀ elÀmÀntilanteessa voisin kuvitella, ettÀ se tunne olisi vÀhintÀÀn triplasti voimakkaampi.

Voi kunpa me pÀÀstĂ€isiin kaikki kokemaan se tunne pian! Oli sitten kuinka mones lapsi tahansa❀
HyvÀÀ juhannusta! 💐

TÀssÀ kierrossa ollaan kesÀlomalla molemmat ja ilman (työ)stressiÀ niin ei ainakaan yrityksen puutteesta jÀisi kiinni..
 
TĂ€nÀÀn ollut hieman painontunnetta alavatsalla varsinkin silloin kun puuhailtiin miehen kanssa. LisĂ€ksi nĂ€in viime yönĂ€ niin kreisiĂ€ unta ettĂ€ mitĂ€. Mun alavatsalta pullahti vesi ilmapallon kokoinen pallo joka oli siis vauva. Se teki tilaa kohdussa ja sitten ikÀÀnkuin plĂ€sĂ€hti ja vatsa palautu normaaliksi 😆

Mulla on niin taas toiveikas olo ja ÀrsyttÀÀ ihan kun mÀ oon tÀmmönen joka kierto. Jaksan aina vaan uskoa ettÀ nyt onnistuttiin.
Huomenna vika lomapĂ€ivĂ€, sit töihin ja vĂ€hĂ€n pelottaa kun joudun loman jĂ€lkeen vastuuhommaan ja yksin. Ă„Ă€k. Aika kyllĂ€ kuluu nyt sit hyvin kun ei kerkeĂ€ kotona odotella ettĂ€ vaihtuu seuraava pĂ€ivĂ€ ja pÀÀsee testaa.
Ovistikkuihin pissiminen on kyllĂ€ helpottanut ahdistusta siitĂ€ ettĂ€ aika ei mene tarpeeksi nopeasti 🙈
 
TĂ€nÀÀn ollut hieman painontunnetta alavatsalla varsinkin silloin kun puuhailtiin miehen kanssa. LisĂ€ksi nĂ€in viime yönĂ€ niin kreisiĂ€ unta ettĂ€ mitĂ€. Mun alavatsalta pullahti vesi ilmapallon kokoinen pallo joka oli siis vauva. Se teki tilaa kohdussa ja sitten ikÀÀnkuin plĂ€sĂ€hti ja vatsa palautu normaaliksi 😆

Mulla on niin taas toiveikas olo ja ÀrsyttÀÀ ihan kun mÀ oon tÀmmönen joka kierto. Jaksan aina vaan uskoa ettÀ nyt onnistuttiin.
Huomenna vika lomapĂ€ivĂ€, sit töihin ja vĂ€hĂ€n pelottaa kun joudun loman jĂ€lkeen vastuuhommaan ja yksin. Ă„Ă€k. Aika kyllĂ€ kuluu nyt sit hyvin kun ei kerkeĂ€ kotona odotella ettĂ€ vaihtuu seuraava pĂ€ivĂ€ ja pÀÀsee testaa.
Ovistikkuihin pissiminen on kyllĂ€ helpottanut ahdistusta siitĂ€ ettĂ€ aika ei mene tarpeeksi nopeasti 🙈
MĂ€ nĂ€in ennen sitĂ€ tĂ€mĂ€n kierron haamua edellisenĂ€ yönĂ€ unta, ettĂ€ mun rinnoista tuli maitoa. Testin haamupĂ€ivĂ€nĂ€ oli painetta ja lĂ€mmön tunnetta kohdussa. Samana iltana palelin, mutta yöllĂ€ jo hikoilin ja lĂ€mmön tunne vatsassa meni ohi. Joten jos sun oireet jatkuu, se on lupaavaa 👍 LisĂ€ys. Ja kyllĂ€ se oli oikea kiinnittymisyritys mulla eikĂ€ mikÀÀn virheellinen testi. SillĂ€ tĂ€nÀÀn alkoi tuhruvuoto ja laskennallisesti menkat oikein alkamassa.
 
Muokattu viimeksi:
Kp1. Kierto kesti 40 pÀivÀÀ. Varmaan ovuloimaton, en ainakaan saanut testiin kiinni. Eka kerta kahteen vuoteen.

EttÀ silleen. Ei tÀmÀ kp1 yllÀttÀen tullut, tein parin pÀivÀn vÀlein negatiiviset testit, viimeksi eilen. Eilinen ja toissapÀivÀ olivat masentavia, tÀnÀÀn en ole juuri ajatellut asiaa. Olen nauttinut lÀmpimÀstÀ pÀivÀstÀ lÀheisten kanssa mökillÀ.

Yk25 alkakoon... Koen yhÀ vahvemmin kuuluvani enemmÀn tuonne menetyksen kokeneiden, lapsettomien yms ketjuihin, joten lÀhden tÀstÀ ketjusta ilman plussaa. Toivottavasti se kuitenkin tulee pian.

Kaikille ihanaa kesÀÀ ja plussatuulia!
 
TĂ€nÀÀn ollut hieman painontunnetta alavatsalla varsinkin silloin kun puuhailtiin miehen kanssa. LisĂ€ksi nĂ€in viime yönĂ€ niin kreisiĂ€ unta ettĂ€ mitĂ€. Mun alavatsalta pullahti vesi ilmapallon kokoinen pallo joka oli siis vauva. Se teki tilaa kohdussa ja sitten ikÀÀnkuin plĂ€sĂ€hti ja vatsa palautu normaaliksi 😆

Mulla on niin taas toiveikas olo ja ÀrsyttÀÀ ihan kun mÀ oon tÀmmönen joka kierto. Jaksan aina vaan uskoa ettÀ nyt onnistuttiin.
Huomenna vika lomapĂ€ivĂ€, sit töihin ja vĂ€hĂ€n pelottaa kun joudun loman jĂ€lkeen vastuuhommaan ja yksin. Ă„Ă€k. Aika kyllĂ€ kuluu nyt sit hyvin kun ei kerkeĂ€ kotona odotella ettĂ€ vaihtuu seuraava pĂ€ivĂ€ ja pÀÀsee testaa.
Ovistikkuihin pissiminen on kyllĂ€ helpottanut ahdistusta siitĂ€ ettĂ€ aika ei mene tarpeeksi nopeasti 🙈
Mulla oli edellis yönĂ€ ennen plussaa niin kans vauva unia😂 nĂ€in siis unta et ootan kaksosia ja molemmat tyttöjĂ€ 😁
 
Anteeksi, pakko avautua, mutta ajattelin ettÀ tÀÀltÀ ehkÀ saa ymmÀrrystÀ ja jaxuhaleja..

Jotenkin vaan ottaa henkiselle puolelle tosi kovaa kun tuntuu ettÀ ihan ÀlyttömÀn moni tuttu/kaveri on nyt kertonut tÀnÀ vuonna raskausuutisia.
Tottakai sitÀ on iloinen toisten puolesta, mutta se silti tuntuu henkisesti tosi raskaalta. Viimeisen kuukauden aikana ainakin neljÀ kaveria on ilmoittanut raskaudesta. TÀnÀÀn yksi viimeksi ja jotenkin nyt meni itsellÀ ihan kuppi nurin ja piti vÀhÀn itkeÀ tirauttaa miehelle.

TÀÀllÀ ryhmÀssÀ se on taas jotenkin ihan eri asia, kun "eletÀÀn" yhdessÀ tÀtÀ taivalta ja jÀnnitetÀÀn toisten puolesta. Se ei herÀtÀ ollenkaan negatiivisia fiiliksiÀ.

Sori masistelu, hyvÀÀ juhannuksen jatkoa kaikille!! 😎
 
Anteeksi, pakko avautua, mutta ajattelin ettÀ tÀÀltÀ ehkÀ saa ymmÀrrystÀ ja jaxuhaleja..

Jotenkin vaan ottaa henkiselle puolelle tosi kovaa kun tuntuu ettÀ ihan ÀlyttömÀn moni tuttu/kaveri on nyt kertonut tÀnÀ vuonna raskausuutisia.
Tottakai sitÀ on iloinen toisten puolesta, mutta se silti tuntuu henkisesti tosi raskaalta. Viimeisen kuukauden aikana ainakin neljÀ kaveria on ilmoittanut raskaudesta. TÀnÀÀn yksi viimeksi ja jotenkin nyt meni itsellÀ ihan kuppi nurin ja piti vÀhÀn itkeÀ tirauttaa miehelle.

TÀÀllÀ ryhmÀssÀ se on taas jotenkin ihan eri asia, kun "eletÀÀn" yhdessÀ tÀtÀ taivalta ja jÀnnitetÀÀn toisten puolesta. Se ei herÀtÀ ollenkaan negatiivisia fiiliksiÀ.

Sori masistelu, hyvÀÀ juhannuksen jatkoa kaikille!! 😎
Noi tunteet on tÀysin sallittuja. MÀkin rupesin itkemÀÀn kun miehen kaveri ja sen tyttöystÀvÀ tuli vahingossa luultavasti toistamiseen raskaaksi. En ollut heti iloinen heidÀn puolestaan. Nyt jo olen mutta ensin en.

Jaksamista ❀
 
Takaisin
Top