Raskaaksi 2022

Dpo9 testauksia. Eipä nävy mun silmään taas 🥺 Mutta onhan tässä aikaa vielä muuttua.
 

Liitteet

  • 496DE257-0EA0-40F0-A123-A2EAFB33AED3.jpeg
    496DE257-0EA0-40F0-A123-A2EAFB33AED3.jpeg
    901.1 KB · Katsottu: 104
  • 713A36ED-22D8-488F-9620-F903985CBA3E.jpeg
    713A36ED-22D8-488F-9620-F903985CBA3E.jpeg
    870.2 KB · Katsottu: 101
Itellä dpo 9-10 ei näkynyt mitään vielä testissä ja vasta dpo12-13 alko näkymään joten kyl se vielä plussaks voi muuttua ❤️❤️ @Mamiksx4
Mulla on semmosta tylppämäistä juilintaa ollut pitkäkestoista, niin että tuntuu koko ajan ja sitten hetkittäisiä. Kaikki samalla puolella alavatsaa. En sit tiedä kun tehnyt ylitöitä ja vaihtovuoroja ja yhtäkkii vähillä unilla ni voiko siitä johtua? Toki toivon ettö joku siellä kaivautuu kunnolla kiinni 😁😍
 
Mulla on semmosta tylppämäistä juilintaa ollut pitkäkestoista, niin että tuntuu koko ajan ja sitten hetkittäisiä. Kaikki samalla puolella alavatsaa. En sit tiedä kun tehnyt ylitöitä ja vaihtovuoroja ja yhtäkkii vähillä unilla ni voiko siitä johtua? Toki toivon ettö joku siellä kaivautuu kunnolla kiinni 😁😍
Keltarauhanen tuikkii jos ovulaatio on tapahtunut 😊
 
Mä oon tänään miettinyt sitä, kun eräs juhannusseurueen nainen ärähti johonkin jonkun sanomaan, että "lapsia ei tehdä, niitä saadaan!". Jotenkin oon vähän eri mieltä, kun oltiin samana aamuna ajeltu melkein 100km ja vaihdettu puhjennut rengas että päästiin tallettelemaan juhannuksen juhlinnan välissä 😅
Kyllä tää välillä ihan tekemisen meiningiltä tuntuu.

Viimeksi tilasin tähän aikaan kierrosta (dpo2) lisää ovistestejä ja sitten plussasinkin, tosin oli kemiallinen. Kokeilen tässä kierrossa samaa kikkaa ja eilen lähti ovistestitilaus... 😏
must tuntuu et tällä viitataan siihen, että lapsia joko siunaantuu tai ei, se ei ole itsestä ja omasta halusta kiinni. Toki kun hoitoihin meilläkin tämä meni on onhan tämä kunnon tekemällä tehtyä jos ikinä onnistaa (mutta siis ymmärrän miks joitain ärsyttää se et toiset tokasee "meinasitteko te lapsia tehä?" ihan kuin se oliskin itsestä kiinni että pam nyt päätän olla raskaana!)
 
Mulla on semmosta tylppämäistä juilintaa ollut pitkäkestoista, niin että tuntuu koko ajan ja sitten hetkittäisiä. Kaikki samalla puolella alavatsaa. En sit tiedä kun tehnyt ylitöitä ja vaihtovuoroja ja yhtäkkii vähillä unilla ni voiko siitä johtua? Toki toivon ettö joku siellä kaivautuu kunnolla kiinni 😁😍
Pidän kovasti peukkuja! 👍😍

Täällä dpo11/12 enkä oo vielä uskaltanut testata. Oireita ei oo yhtään, ni jotenkin tuntuu että tämä kierto meni ohi. Tosin en muista oliko mitään mainittavia oireita tärppi kierrollakaan tässä kohtaa. Viikonlopuksi on festari suunnitelmia, joten varmaan viimeistään pe aamuna pakko testata jollei ehdi uusi kierto alkaa.
 
Pidän kovasti peukkuja! 👍😍

Täällä dpo11/12 enkä oo vielä uskaltanut testata. Oireita ei oo yhtään, ni jotenkin tuntuu että tämä kierto meni ohi. Tosin en muista oliko mitään mainittavia oireita tärppi kierrollakaan tässä kohtaa. Viikonlopuksi on festari suunnitelmia, joten varmaan viimeistään pe aamuna pakko testata jollei ehdi uusi kierto alkaa.
Kiitti! Tää on siitä kummallinen päivä ollu että ne tosiaan alkoi yöllä ja jatkunut ihan tähän iltaan asti.

Hei monesti on kans ihan oireetonta joten peukkuja sinnekin 🥰🥰
 
Mulla on semmosta tylppämäistä juilintaa ollut pitkäkestoista, niin että tuntuu koko ajan ja sitten hetkittäisiä. Kaikki samalla puolella alavatsaa. En sit tiedä kun tehnyt ylitöitä ja vaihtovuoroja ja yhtäkkii vähillä unilla ni voiko siitä johtua? Toki toivon ettö joku siellä kaivautuu kunnolla kiinni 😁😍
Pietän kans peukkuja pystyssä👍🏻😍 Täällä alkanu jo oireet todella kovana😁 ihan mikä ruoka vaan oksettaa mua ja aamupahoinvointi on kauhea. Hedelmiä yöpöydällä et voi syyä ennenkun sängystä nousee 😄 niin ja tietenki tämä et kukun yömyöhään hereillä ku uni ei tuu 😴
 
Apua! En kestä jos tää on viivanpaikka! 😭😭😭 dpo10
Toivottavasti ei oo viivanpaikka, vaan jotain ihan muuta🤩🤩
Ei muuta kun huomenna uutta testiä ja kattoo onko vahvistunut, voi kunpa nyt olis sulla "se" kierto🥰
Mulla tänäänkin puhdas nega, joten menkkoja odotellaan huomiseksi viimeistään.
 
Mulla oli Onestep samanlainen tosi epävarma kuin eilenkin. En ehtinyt kuvaa ottamaan kun oli super kiire aamu, mutta sellainen, että kyllä siinä hyvällä tahdolla jotakin näkee, mutta onko sitten vaan jotakin viivan paikkaa. Olen samalla testillä kyllä saanut ihan täysin 100 % negojakin. Lähikaupassa ei ollut muita kuin Pregcheckin liuskoja, kokeilen niillä tänään jossain vaiheessa, jos pystyn helteellä olemaan kittaamatta kauheasti vettä. 😅
 
Dpo16/14, hyytymä tuli kuukuppiin tänään. Ei sellainen kuin normaalisti. Nyt mietin kemiallisen mahdollisuutta. Kun on kerta myöhässä vuoto. Rtestit tosin olleet koko ajan negoja. Mut mietin et voisko olla menny kesken nii aikasin et istukkaa ei oo kerenny muodostuu tarpeeks nykyäkseen testissä
 
Apteekin ultra, tietyssä valossa erotan ehkä viivanpaikan. Tosi vaikea kyllä nähdä sitäkään. Kun tuo aamun pc taas oli ilman kääntelyjä tai tihrustamista siinä se haamu. Eiks sen pitäis olla toisinpäin?
Apteekissa oli vain ultra ja digi. Otin molemmat mutta en tee digiä ennenku saan toisen vahvemman haamun.

MUOKS
Samasta pissasta tein kans pc n. Nyt en enää tänää tee. Näkyy pc ssä jotain, mutta aika huonosti. Huomenna sit taas 😁🤭
 

Liitteet

  • A6423F7D-4652-4940-9542-BC2E17A87FD6.jpeg
    A6423F7D-4652-4940-9542-BC2E17A87FD6.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 163
  • 3D1B3A0F-0464-4B90-B2C9-7CE8E71246F5.jpeg
    3D1B3A0F-0464-4B90-B2C9-7CE8E71246F5.jpeg
    3.8 MB · Katsottu: 143
Muokattu viimeksi:
Apteekin ultra, tietyssä valossa erotan ehkä viivanpaikan. Tosi vaikea kyllä nähdä sitäkään. Kun tuo aamun pc taas oli ilman kääntelyjä tai tihrustamista siinä se haamu. Eiks sen pitäis olla toisinpäin?
Apteekissa oli vain ultra ja digi. Otin molemmat mutta en tee digiä ennenku saan toisen vahvemman haamun.
tuun sivusta huutelee kun seuraan edelleen taustalla, että onks tää se apteekin uus ultra siis, mis sininen se toinenpää? mä sain sillon sillä dpo9 aika selkeen plussan 4h pidätyksellä kun taas aamulla pc ei näyttänyt mitään..mutta nää on niin näitä et toisella näyttää toinen testi paremmin kun toinen..Toivottavasti toi pc:n viiva olis oikea haamu, on meinaa aika räikee viivanpaikka, vaikka välillä niissäkin on niitä susi kappaleita joukossa!
 
Takaisin
Top