Raskaaksi 2022

Olen nyt vajaan vuoden ollut ilman pillereitä ja emme varsinaisesti ole yrittäneet kuin vasta 8kk (toki ennen tätäkin harrastettu usein seksiä muttei kiertoa niin tarkkailtu kun se vasta haki paikkaansa) jona aikana 2 keskenmenoa. Mulla ei ihan hirveen monia normaaleja kuukautisia oo tänä aikana ehtinyt tulemaan mutta nämä nyt ja mitkä olivat ennen viime plussaa ainakin ovat olleet tosi kipeät mutta tässä on vaikea sanoa et onko vaan keskenmenon jälkijuttuja vai onko hirviö menkat tekemässä paluuta... Täytyy seurailla asiaa ja mennä sit gynen penkkiin tuomiota kuulemaan jos näin käy.. Kiitos paljon vastauksestasi! Toivon kovin että mullakin nuo menkkakivut oisi jäänyt sinne murkkuikä vuosiin ja nämä kivut johtuisivat vain keskenmeno meiningeistä :Person With Folded Hands::Person With Folded Hands:
Näin maallikosta tuo kuulostaa ihan hyvältä kyllä, että olet noinkin lyhyessä ajassa (vaikka tuntuu varmasti pitkältä, en sitä epäile yhtään!) tullut kuitenkin kahdesti raskaaksi - jos endometrioosia vaikka olisikin, niin ilmeisesti se ei sinulla kuitenkaan suuresti hedelmällisyyteen vaikuta. Sitä en osaa sanoa varmaksi, lisääkö endometrioosi keskenmenojen todennäköisyyttä - erilaisia haastatteluita yms. löytyy, jotka tähän suuntaan viittaisivat, mutta mitään ns. "oikeaa" lähdettä en löytänyt. Että hyvinkin on mahdollista, että keskenmenot vaan vaikuttaneet kiertoon ja hormonitoimintaan ja siksi on nyt kivuliasta. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Mulle tää ei oo antanut koskaan turhia viivoja! Aina ollu joku kiinnittymisyritys edes jos on tullut joku hailu tai sellainen minkä tulkitsis viivanpaikaksi. Voi kun vahvistuisi!!!
Ihana kuulla, toivotaan tosiaan!:smiling face with heart-eyes:

Näen kyllä viivan. Ehkäpä ovulaatio ollut myöhemmin ja nyt pieni kiinni. Toivottavasti vahvistuu!
Tätä veikkaan kanssa, että ovulaatio ollut paljon odotettua myöhemmin! En kyllä osaa edes arvata milloin se sitten olisi ollut, mun kaksi edellistä teoriaa on mennyt ihan pieleen:tears: Kiitos:red-heart:

Ja taas vuotaa jotain pientä tuhrua. Tää jännitysnäytelmä saisi kyllä alkaa tulla jo päätökseen:Weary Cat Face:

Siis kamala kun nää hormonit nyt vaikuttaa päähän. Ei tuu itkemiselle loppua ja mieliala ihan maassa. Onko tämmönen kuinka yleistä :( kaikki tuntuu maailmanlopulle ja yrittää puhua, tulee heti itku ja hanat ihan huolella auki

Kuulostaa ihan samalta kun mulla aina loppukierrosta ja vielä ekana vuotopäivänä :( se on ihan kauheen kuluttavaa ja raskasta, ja silloin tuntuu aina ettei mikään auta eikä olo parane mihinkään, mutta sitten se muutaman päivän päästä onneksi aina helpottaa, Kovasti haleja ja jaksamista sinne!! ❤️ ❤️

Mikäs sen apin nimi olikaan mihin voi kuvata ovistestejä ja sit se kertoo et millon on plussa?

Voiskohan olla kiinnitymiskipua, tänään alkoi menkkamaiset juilimiset ja ovulaatiosta n.6-7 päivää? En tikuttanut ovulaatiota mutta epäilen sen olleen samaan aikaan kun vaikea migreenikohtaus. Yleensä menkkakivut alkaa pari päivää ennen menkkoja ja nyt menkkoihin vielä viikko! säännöllinen kierto 28päivää

Kuulostaa ihan samalta kun mulla aina loppukierrosta ja vielä ekana vuotopäivänä :sad001 se on ihan kauheen kuluttavaa ja raskasta, ja silloin tuntuu aina ettei mikään auta eikä olo parane mihinkään, mutta sitten se muutaman päivän päästä onneksi aina helpottaa, Kovasti haleja ja jaksamista sinne!! ❤️ ❤️
Kiitos ❤️❤️

Siis en nyt keksi muuta kun nuo vehnönalkioöljykapselit mitä oon syönyt nyt et nuo oireet oli tosi hurjat ja nyt myös menkkojen alkaessa.. Lisäksi mun menkat on melkein pelkkää _mustaa hyytymää_ ja tää ei mulle oo normaalia.. Muuta en nyt keksi kun ne E-kqpselit... Jätän ne pois jos pahentaa vaan jotenkin.. Toki voi ne auttaakin mut nyt ku ei sillee yritetä ees ni ei tartte napsia enää mitään semmosia

Aamuinen pc:loudlycrying::red-heart: Aiemmista negatesteistä huolimatta mulla on ollut kokoajan tunne, että olen raskaana. Nyt alkaa myös testitkin olla juonessa mukana:smiling face with heart-eyes:

20220512_095848.jpg

Onnea Kaislanen, nyt näkyy jo kyllä selvästi testissä :) Meinastiko jotain ultraa buukata, vai eikö sulla ollut vähän epäselvyyttä siitä, että miten pitkällä raskaus olisi tai kierto ollut jotenkin venynyt tms?

Moikka. Oon taustajoukoissa ihmetellyt tätä elämää ja on se varmaan pakko vaan uskoa että oon raskaana, vielä piti tänään digi tehdä kaikkien niiden muiden ehkä viiden testin lisäksi :tears:
Tuun mahdollisesti tuonne tammikuisiin mukaan kunhan tästä tokenen. Tsemppiä kauheesti kaikkien yritykseen, toivottavasti saatte onnellisen lopun haaveille! :red-heart:
Onnea paljon :smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes:

Kuulostaa ihan samalta kun mulla aina loppukierrosta ja vielä ekana vuotopäivänä :sad001 se on ihan kauheen kuluttavaa ja raskasta, ja silloin tuntuu aina ettei mikään auta eikä olo parane mihinkään, mutta sitten se muutaman päivän päästä onneksi aina helpottaa, Kovasti haleja ja jaksamista sinne!! ❤️ ❤️
Mulla kans ihan sama kun teillä kultahippi ja @Uppisss . Vika kiertopöivä aivan karmee masis taas ja kp1 sama. Tänään jo vähän helpottaa. Vaikkakin päänsärky oli mojova kun heräsi. Sekin näköjään menkkaoore nykyään.

Ja omaa napaa, huomenna aamulla vihdoin lääkärille miehen kanssa. Pitkät kaksi viikkoa on ollut totta tosiaan. Nyt täytyy vain luottaa että saamme apua :smiling face with heart-eyes:

Mulla on jotenkin taas hyvä fiilis tulevasta kierrosta, varsinkin kun saisin tehtyä testin niin että se olisi miehelle synttärilahja. Lisäksi, laskettuaika osuisi ystävänpäivälle ja samalla se on minun syntymäkuukausi:red-heart: Eikö olisikin ihan meant to be:folded::folded::Two-hearts:

Ja omaa napaa, huomenna aamulla vihdoin lääkärille miehen kanssa. Pitkät kaksi viikkoa on ollut totta tosiaan. Nyt täytyy vain luottaa että saamme apua :smiling face with heart-eyes:

Mulla on jotenkin taas hyvä fiilis tulevasta kierrosta, varsinkin kun saisin tehtyä testin niin että se olisi miehelle synttärilahja. Lisäksi, laskettuaika osuisi ystävänpäivälle ja samalla se on minun syntymäkuukausi:red-heart: Eikö olisikin ihan meant to be:folded::folded::Two-hearts:
Voi kumpa nyt onnistuisi!! Olisi kyllä niin tarkoitettu!❤️

Takaisin