En ole nyt muutamaan päivään tätä keskustelua seuraillut (ollut harrastuksia ja muita kivoja juttuja), plussia on näköjään tullut paljon, onnittelut niistä!
Koitin käydä reaktioita antamassa viesteille, joihin en nyt erikseen vastaa
Greippimehu kiinnostaa, täytyy varmaan käydä ostamassa sitä jos uuteen kiertoon päädytään. En kyllä yhtään tykkää greipistä, mutta hyvän asian takia!
Pakko greippimehusta tosin sen verran valistaa, että jos käytössä on yhtään mitään lääkitystä, niin kannattaa tarkistaa yhteensopivuus greippimehun kanssa - monet ihan tavalliset, yleiset lääkkeet eivät sovi mehun kanssa yhteen.
Ovulaatio jäi tässä kierrossa bongaamatta, mutta tein testejä kyllä sen verran sattumanvaraisesti, että taitaa mennä sen piikkiin. Limojen perusteella ovulaatio osui EHKÄ sunnuntaille, ihan niin kuin Flo ennusti. Tallettelutoimintaa on sen verran oppikirjamaisesti joka toinen päivä harjoitettu, että siitä ei jää nyt ainakaan kiinni. Tästä alkaa siis kierron "paras"
vaihe sitten, onneksi on paljon puuhaa, joka pitää ajatukset muualla. Täytyy sanoa, että en ymmärtänyt koko piinapäivän konseptia ennen viime kierron plussatestejä - olin jotenkin niin fiksoitunut siihen ajatukseen, että enhän minä nyt tule raskaaksi, ettei oikein ollut mitään jännitettävää. Nyt kun se todistettavasti kuitenkin tapahtui, ainakin jollakin biokemiallisella tasolla, niin tietää mitä jännittää ja odottaa.
Täällä on ollut jonkun verran puhetta eri ovis- ja raskaustesteistä ja niiden toimivuudesta. Mulla on ollut käytössä Raskauskeijun testit, nuo mitä myydään herkkinä testeinä ilman mitään valmistajan nimeä, onko ne ihan OK? Niitä on niin kätevä tilata postiluukusta, ei tarvitse poistua kotoa ostoksille