Raskaaksi 2022

132CFAC2-C309-459B-B1C4-FB8F1DD8DB3D.jpeg
Purkasin nyt vielä niin kyllä siinä kai vähän väriäkin on Nyt toivotaan vahvistumista ❤️

Paljon onnea plussanneille:smiling face with heart-eyes: Onko täällä ketään jotka ensviikolla tekee testejä?:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Ens keskiviikkona pitäis alkaa menkat, jos ei silloin kuulu niin liityn testaajiin :tears: mutta todennäköisyys on aika heikko

Kiitos ihanat!:smiling face with heart-eyes::red-heart: Hetken täällä vielä heilun ja odotan, että viiva varmasti vahvistuu ja jos sitä sitten uskaltaisi siirtyä tammikuisiin! Vieläkin vuotaa jotain, mutta toivottavasti on nyt vaan ne kuuluisat valemenkat.

Tsemppiä teille kaikille, nyt toivotaan paljon lisää talven pienokaisia!:Snowflake::Two-hearts:

Onnea Kaislanen, nyt näkyy jo kyllä selvästi testissä :) Meinastiko jotain ultraa buukata, vai eikö sulla ollut vähän epäselvyyttä siitä, että miten pitkällä raskaus olisi tai kierto ollut jotenkin venynyt tms?
Kiitos:smiling face with heart-eyes: Siis joo mulla on kierto ihan sekaisin esikoisesta ja imetyksestä :No Evil Monkey: Veikkaan, että ovis on ollut viikon oletettua myöhemmin, ehkä. Ajattelin kysyä saako neuvolan kautta ultraa tällaisessa tilanteessa ja jokatapauksessa oltaisiin muutenkin otettu varhaisultra yksityiseltä, niin sinne sitten viimeistään:Smiling Face With Smiling Eyes:

Muokattu viimeksi:
Onko tää haamu vai viivanpaikka? Ei ole kokemusta aiemmin tästä raskauskeijun herkästä. 4h pidätys ja dpo 10 nyt. View attachment 112829
Uskaltaisin tällä testillä suakin onnitella!:smiling face with heart-eyes: Ko. testistä ei ole kokemusta, mutta muutamasta muusta viivanpaikat tuli hyvinkin tutuksi ja tämä näyttää selkeesti niitä paremmalta! Vahvistumisia sinnekin:red-heart:

Paljon onnea plussanneille:smiling face with heart-eyes: Onko täällä ketään jotka ensviikolla tekee testejä?:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Ensi viikon lauantaina aion tehdä, jotta selviää, millaisella juomapolitiikalla kaverin polttarit sujuvat. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Menkkojen pitäisi alkaa maanantaina, eli kp33/35 menisi testaaminen siis.

Onnea plussista ja plussanaluista Kaislanen ja Siikli! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Minä varmaan huomenna hätäsenä alotan testailut.. tai sit lauantaina :Smirking Face: huomenna olis dpo9..
Mä en edes tarkkaan nyt sit tiiä koska mulla ovulaatio on ollut kun vieläkin välillä koskee kylkiin niin kuin ovulaation aikana. Jos aloittais vasta sitten kun kuukautisten pitäis alkaa eli ensviikon sunnuntaina :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Saa nähä miten sinne asti malttaa odottaa

Oviksen testaajat! Tummeneeko teillä tikut pikkuhiljaa ja lopulta plus vai saattako olla niin, että edeltävänä päivänä esim. Ei juuri mitään ja seuraavana päivänä onkin plus?

Hei piinapäiväilijät! Aloitatteko raskausajan ruokasuosituksia jo ovulaation ja talletusten jälkeen piinapäivillä, kun ei vielä tiedä lopputulosta? Esimerkiksi medium pihvin tai homejuuston kohdalla :Grinning Face:

Oviksen testaajat! Tummeneeko teillä tikut pikkuhiljaa ja lopulta plus vai saattako olla niin, että edeltävänä päivänä esim. Ei juuri mitään ja seuraavana päivänä onkin plus?
Mulla on yleensä ollut haaleita ja plussapäivänä selkee plussa, eli usein testailen haalrita ja plussa tulee vähän kuin "puun takaa"

Hei piinapäiväilijät! Aloitatteko raskausajan ruokasuosituksia jo ovulaation ja talletusten jälkeen piinapäivillä, kun ei vielä tiedä lopputulosta? Esimerkiksi medium pihvin tai homejuuston kohdalla :Grinning Face:

En noudata, syön kaikkea raskaana oleville kiellettyä ihan normaalisti. Tässä ois aika monta kertaan turhaan jäänyt jo kalat, tuorejuustot ja muut väliin.. jos tässä joskus raskaaksi päätyy niin tpki sitten ruokavaliot kuntoon.

Takaisin