Meinasin vielä purkaa ton myösEi ole kokemusta tästä, mutta toivotaan parasta kun näkyy näin hyvin ilman testin purkamista atomeiksi toivotaan kovasti vahvistumista sinne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meinasin vielä purkaa ton myösEi ole kokemusta tästä, mutta toivotaan parasta kun näkyy näin hyvin ilman testin purkamista atomeiksi toivotaan kovasti vahvistumista sinne
Haamua näyttäis pukkaavanOnko tää haamu vai viivanpaikka? Ei ole kokemusta aiemmin tästä raskauskeijun herkästä. 4h pidätys ja dpo 10 nyt. View attachment 112829
View attachment 112831Purkasin nyt vielä niin kyllä siinä kai vähän väriäkin on Nyt toivotaan vahvistumista
Aamuinen pc Aiemmista negatesteistä huolimatta mulla on ollut kokoajan tunne, että olen raskaana. Nyt alkaa myös testitkin olla juonessa mukana
View attachment 112822
Ens keskiviikkona pitäis alkaa menkat, jos ei silloin kuulu niin liityn testaajiin mutta todennäköisyys on aika heikkoPaljon onnea plussanneille Onko täällä ketään jotka ensviikolla tekee testejä?
KiitosOnnea paljon
Mä alan ehkä testailee ens viikon lopulla. Ovis on hukassa, mutta jätän sen nyt omaan rauhaansa Ja toivon että se on mennyt multa vaan ohi.Paljon onnea plussanneille Onko täällä ketään jotka ensviikolla tekee testejä?
Kiitos Siis joo mulla on kierto ihan sekaisin esikoisesta ja imetyksestä Veikkaan, että ovis on ollut viikon oletettua myöhemmin, ehkä. Ajattelin kysyä saako neuvolan kautta ultraa tällaisessa tilanteessa ja jokatapauksessa oltaisiin muutenkin otettu varhaisultra yksityiseltä, niin sinne sitten viimeistäänOnnea Kaislanen, nyt näkyy jo kyllä selvästi testissä :) Meinastiko jotain ultraa buukata, vai eikö sulla ollut vähän epäselvyyttä siitä, että miten pitkällä raskaus olisi tai kierto ollut jotenkin venynyt tms?
Uskaltaisin tällä testillä suakin onnitella! Ko. testistä ei ole kokemusta, mutta muutamasta muusta viivanpaikat tuli hyvinkin tutuksi ja tämä näyttää selkeesti niitä paremmalta! Vahvistumisia sinnekinOnko tää haamu vai viivanpaikka? Ei ole kokemusta aiemmin tästä raskauskeijun herkästä. 4h pidätys ja dpo 10 nyt. View attachment 112829
Ensi viikon lauantaina aion tehdä, jotta selviää, millaisella juomapolitiikalla kaverin polttarit sujuvat. Menkkojen pitäisi alkaa maanantaina, eli kp33/35 menisi testaaminen siis.Paljon onnea plussanneille Onko täällä ketään jotka ensviikolla tekee testejä?
Minä varmaan huomenna hätäsenä alotan testailut.. tai sit lauantaina huomenna olis dpo9..Paljon onnea plussanneille Onko täällä ketään jotka ensviikolla tekee testejä?
Minä varmaan huomenna hätäsenä alotan testailut.. tai sit lauantaina huomenna olis dpo9..
Mä en edes tarkkaan nyt sit tiiä koska mulla ovulaatio on ollut kun vieläkin välillä koskee kylkiin niin kuin ovulaation aikana. Jos aloittais vasta sitten kun kuukautisten pitäis alkaa eli ensviikon sunnuntaina Saa nähä miten sinne asti malttaa odottaaMinä varmaan huomenna hätäsenä alotan testailut.. tai sit lauantaina huomenna olis dpo9..
Mulla on yleensä ollut haaleita ja plussapäivänä selkee plussa, eli usein testailen haalrita ja plussa tulee vähän kuin "puun takaa"Oviksen testaajat! Tummeneeko teillä tikut pikkuhiljaa ja lopulta plus vai saattako olla niin, että edeltävänä päivänä esim. Ei juuri mitään ja seuraavana päivänä onkin plus?
Hei piinapäiväilijät! Aloitatteko raskausajan ruokasuosituksia jo ovulaation ja talletusten jälkeen piinapäivillä, kun ei vielä tiedä lopputulosta? Esimerkiksi medium pihvin tai homejuuston kohdalla