Minulla vuoto on alussa kirkkaan punaista, sitten tummemman punaista (kun sitä on paljon) ja kun hiipuu, rusehtavaa. Hyytymiä ei ole. Käytän siteitä. Suurimman vuodon aikana käyttän niitä siivellisiä pisimpiä, ei kuitenkaan yöversioita paitsi yöllä. Vaihdan siteen noin neljän tunnin välein, tosin ei vuodon määrän vaan hygienian vuoksi. (Tämä tieto siis vuodon määrän kertomiseksi) Menkat kestää nykyään 2-3 päivää, ehkä aavistuksen liian lyhyen aikaa (?) .

Mulla menkat on yleensä aika niukat jolloin vuoto myöskin on usein tummaa. Yleensä ensimmäisenä päivänä vuodan eniten jolloin väri on usein kirkkaan tumman punainen ja siitä muuttuu loppua kohden usein rusehtavan tummaksi. Ilmeisesti mun limakalvot on niin ohuet ettei paljoakaan oo vuodettavaa.
E-pillereillä endometrioosi pysyy yleensä suht hyvin kurissa, joten jos sulla sitä olisi, niin voit kiittää itseäsi siitä, että olet noin nuoresta asti endometrioosia hoitanut parhaalla toistaiseksi tiedossa olevalla tavalla.
Jos teillä on yritystä takana jo kuukausia, niin melkein suosittelisin hakeutumaan lääkäriin!

Kp38/34, tällä kertaa vuorossa Apteekin ultra. Tein sillä eilen ihan puhtaan negan, ehkä avatussa testissä sai kääntelemällä viivanpaikan näkyviin. Tämän päiväistä testiä ei tarvitse käännellä ja jotain hailua näkyy jo kotelonkin läpi!
Onko kokemuksia tästä testistä, antaako herkästi viivanpaikkaa?