Raskaaksi 2022

No yleisimmin 25pv mut vaihteluväli 20-25. Syön mini pillejä. Katoin kyllä, et ennen raskauttaki kierrot ollu 22-27pv (ilman pillereitä) harmi kuulla jos sullakin tynkäkiertoja ;(
Aa niin justiin, katsos kun luulin että syöt jotain pillereitä raskautumisen tueksi ja ihmettelinkin että mitä ne sellaiset on mitkä kiertoa lyhentää :tears: Mutta siis jos minipillereitä syöt niin tosiaan niiden kanssahan kierto voi olla mitä sattuu riippuen henkilöstä...Mutta kiva että en ole ainoa aktiiviseuraaja täällä jolla ei ole varsinaista yritystä raskautua, itse oon vaan koukussa vielä näihin muiden fiiliksiin ja kaikkeen siihen mistä minut juna jo jätti :smiling-eyes:

Tiirailtavaa. :Eyes:

Liitteet

• 2D4D5EBF-16FD-4345-A5D7-01BA829FD3C0.jpeg
    2D4D5EBF-16FD-4345-A5D7-01BA829FD3C0.jpeg
    84.5 KB · Katsottu: 184
Aa niin justiin, katsos kun luulin että syöt jotain pillereitä raskautumisen tueksi ja ihmettelinkin että mitä ne sellaiset on mitkä kiertoa lyhentää :tears: Mutta siis jos minipillereitä syöt niin tosiaan niiden kanssahan kierto voi olla mitä sattuu riippuen henkilöstä...Mutta kiva että en ole ainoa aktiiviseuraaja täällä jolla ei ole varsinaista yritystä raskautua, itse oon vaan koukussa vielä näihin muiden fiiliksiin ja kaikkeen siihen mistä minut juna jo jätti :smiling-eyes:
Okei! Tää on kyllä aika koukuttavaa :P meillä alkaa yritys ensi kuun lopulla, et hetki vielä pitäis malttaa :folded:

Mää en usko et plussaa tosiaa tänne tulossa. Pc ja näkyy joo jotai mut uskon et nää ny mulle näyttää jostain syystä aina viivanpaikka koska outo pissi kai. Keskellä macro ja alhaalla salaman kanssa

Liitteet

• PCIMG_2022-04-11_06-24-55.JPG
    PCIMG_2022-04-11_06-24-55.JPG
    447.6 KB · Katsottu: 108
Ootko digiä vielä tehnyt?
Mulla lämmöt vaihtelee ainakin ja vaihteli myös sillon ku ollu plussakierto
En oo halunnut tuhlata digiä vielä kun näytti sillon perjantaina vielä ei raskaana. Pc on mun mielestä silti ehkä vähä vahvistunut tai edes saman vahvunen ku eilen. Toki elättelen toiveita että kun eilen testasin, olin nukkunut huomattavasti lyhyemmän yön kuin nyt. Toki tissikipukaan ei enää juuri tunnu.. taidan soittaa tänään neuvolaan ja pyytää päästä hcg mittaukseen nyt niiden kautta

Moikka
Oon taustalla seuraillut muutaman kuukauden ja nyt aattelin että pakko kirjottaa. Meillä esikoinen saatiin 1,5vuoden yrittämisen jälkeen syliin 8/17 ja nyt saisi nro kakkonen tulla. Tämä kierto on yritys nro 4, ole myös aivan neuroottisena testaillut ensin onnistuneen ovulaation 31.3 ja sen jälkeen ovulaatiotikuilla sekä raskaustikuilla raskautta (tilasin liuskapaketin raskauskeijun kautta). Ovulaatiotikuissa näkyi kolmena päivänä pikkuhiljaa vahvistuva haamu, raskaustikussa ei mitään. Oireita tissikipu, lievää pahoinvointia ja alamahassa tuntuu iso kupla varsinkin makuullaan. Nyt aamun testit näytti molemmat tyhjää harmittaa niin paljon kun odotin että ois vahvistunut. Huomiseksi on varattuna clearbluen testi mutta pelottaa tehdä sitä. Oonko vaan liian ajoissa hötkyilemässä vai voiko tää kaikki olla vaa kuviteltua ja menkat alkaa tulevalla viikolla?

Moikka
Oon taustalla seuraillut muutaman kuukauden ja nyt aattelin että pakko kirjottaa. Meillä esikoinen saatiin 1,5vuoden yrittämisen jälkeen syliin 8/17 ja nyt saisi nro kakkonen tulla. Tämä kierto on yritys nro 4, ole myös aivan neuroottisena testaillut ensin onnistuneen ovulaation 31.3 ja sen jälkeen ovulaatiotikuilla sekä raskaustikuilla raskautta (tilasin liuskapaketin raskauskeijun kautta). Ovulaatiotikuissa näkyi kolmena päivänä pikkuhiljaa vahvistuva haamu, raskaustikussa ei mitään. Oireita tissikipu, lievää pahoinvointia ja alamahassa tuntuu iso kupla varsinkin makuullaan. Nyt aamun testit näytti molemmat tyhjää harmittaa niin paljon kun odotin että ois vahvistunut. Huomiseksi on varattuna clearbluen testi mutta pelottaa tehdä sitä. Oonko vaan liian ajoissa hötkyilemässä vai voiko tää kaikki olla vaa kuviteltua ja menkat alkaa tulevalla viikolla?

Tervetuloa joukkoon! Kuulostais että vielä aika varhaiset päivät, joten tilanne voi kallistua suuntaan tai toiseen.. oireet kuulostaa kyllä lupaavilta, mutta ehkä vielä pari päivää vartuskelisin :smiling-eyes: toivotaan kuitenkin että plussa sieltä saapuisi :smiling-eyes::thumbs-up:

Tervetuloa joukkoon! Kuulostais että vielä aika varhaiset päivät, joten tilanne voi kallistua suuntaan tai toiseen.. oireet kuulostaa kyllä lupaavilta, mutta ehkä vielä pari päivää vartuskelisin :smiling-eyes: toivotaan kuitenkin että plussa sieltä saapuisi :smiling-eyes::thumbs-up:

Kiitos! Tää on kyllä ihanan positiivinen ja tsemppaava yhteisö
Oon vähän tällänen hätähousu ja heti kun oireet alko tuntumaan niin...
Ehkä yritän vielä malttaa mieleni

Ahdistaa:Face Without Mouth: Eikö tän pitäs jo ruveta vahvistuu? Dpo 12. Eilisestä illan pc stä näin omasta mielestäni paremmin.
No eihän tälle mitään mahda. Tänään ei iltatestiä. Huomenna aamulla jos saan yöllä pidätettyä töissä tai sitten vasta iltapäivällä kun heräilen yövuorosta.

Tervetuloa @Voihanvauva :Smiling Cat Face With Heart: itse olen samanlainen hätähousu :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:jos huomasit.

muoks. Vertailuksi eilisilta ja tää aamu

Liitteet

• 7DA026E5-86D3-4890-BC5E-5C7432DC87F9.jpeg
    7DA026E5-86D3-4890-BC5E-5C7432DC87F9.jpeg
    794.2 KB · Katsottu: 131
  • B5F403E1-1D10-49DB-A99D-EB887A2CC355.jpeg
    B5F403E1-1D10-49DB-A99D-EB887A2CC355.jpeg
    787.4 KB · Katsottu: 122
Muokattu viimeksi:
Ahdistaa:Face Without Mouth: Eikö tän pitäs jo ruveta vahvistuu? Dpo 12. Eilisestä illan pc stä näin omasta mielestäni paremmin.
No eihän tälle mitään mahda. Tänään ei iltatestiä. Huomenna aamulla jos saan yöllä pidätettyä töissä tai sitten vasta iltapäivällä kun heräilen yövuorosta.

Tervetuloa @Voihanvauva :Smiling Cat Face With Heart: itse olen samanlainen hätähousu :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:jos huomasit.

Joo pystyin samaistumaan :tears:

Pidetään kuitenkin meille toivoa vielä yllä, miten toi Dpo lasketaan, mikähän mulla on menossa?
En myöskään oikein osaa vielä käyttää tätä alustaa ni antakaa armoa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Joo pystyin samaistumaan :tears:

Pidetään kuitenkin meille toivoa vielä yllä, miten toi Dpo lasketaan, mikähän mulla on menossa?
En myöskään oikein osaa vielä käyttää tätä alustaa ni antakaa armoa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Tervetuloa munkin puolesta! Dpo on days past ovulation, jos haluat kattoo niin kaikkia näitä lyhenteitä ja muita on myös avattu tuolla Vauvapalstaslangin abc | Vau Foorumi. Ite olin kanssa näistä aluks hiukan hukassa.

Moikka
Mun laskujen mukaan sulla olis dpo 10 tänään, joten aikaista vielä. Mutta tiedän tunteen. Aloitin itse aivan liian aikaisin testaa kun en vaan malta odottaa. :rolling: Tsemppiä piinapäiviin! Onneks meitä on täällä tsemppaajia :thumbs-up::smiling-eyes:

Takaisin