Raskaaksi 2022

Ihanaa onnea jossu123:red-heart::smiling face with heart-eyes:

Muuten ootteko ottanut gelee royalia koko kierron ajan vai miten? Oon aivan pihalla :rolling:
Joo olen ovikseen asti 2tabl ja loppukierto 1tabl, mutta nyt on kyllä unohtunut jokatoinen päivä vähintään ottaa tää viikko :Grimacing Face:

Täällä ihan puhdas nega. Oireet silti samat (hajuaisti, vessahätä ja nyt vielä huomasin nännipihojen olevan tummemmat ja aremmat).

Mutta ei ollut menkkojakaan siis viikonloppuna vaan saatiin nauttia minilomasta täysin! Nyt pakkaamaan, että saa huoneen luovutettua ajoissa.
Voi höh! :( Mä oon omalla kohalla nyt joutunut toteamaan, että mulla (melkeen) aina luteaalissa hajuaisti herkistyy. Aluks olin siitä innoissani, mutta joutunu hyväksymään että mulla se ei meinaa mitään. Samoin mulla rintakipu ja etominen nykyään normaaleja luteaalin oireita. Raakaa trollaamista elimistöltä, että alkuraskauden oireet on samat ku perus luteaalioireet. :P

Joo olen ovikseen asti 2tabl ja loppukierto 1tabl, mutta nyt on kyllä unohtunut jokatoinen päivä vähintään ottaa tää viikko :Grimacing Face:
Mulla tuli kans tässä muutaman pv tauko etten oo yhtään ottanut kun ollaan oltu reissussa ja ne jäi kotia. Alotanko huomenna sit ihan normaalisti vaan ottaan niitä 1päivässä?:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Voi höh! :sad001 Mä oon omalla kohalla nyt joutunut toteamaan, että mulla (melkeen) aina luteaalissa hajuaisti herkistyy. Aluks olin siitä innoissani, mutta joutunu hyväksymään että mulla se ei meinaa mitään. Samoin mulla rintakipu ja etominen nykyään normaaleja luteaalin oireita. Raakaa trollaamista elimistöltä, että alkuraskauden oireet on samat ku perus luteaalioireet. :P

tää on aivan totta. Mulla itseasias tärppikierrossa oli vähiten kaikkia luteaalivaiheen oireita ja siksikään ei tuntunut että olis tärpännyt. Joskus siis myös pelkkä oireettomuus saattaa kertoa alkavasta raskaudesta. mulla oli sellainen tunne että ihan kun kroppa olis nukkunut, kun ei mitään tuntemuksia mihkään suuntaan, siksi en millään voinut alkuun uskoa tärppiin! :Smiling Face With Open Mouth

Nonii, vihdoin tuli selkeetä viivaa ovulaatiotestiin :Relieved Face:

PXL_20220410_090932030~2.jpg

Ihanaa, että täällä on iloisia uutisia, yhteistestailuja, jännitystä, hassuttelua, ja tukea puolin ja toisin. Tsemppihalaukset niille joita koetellaan tavalla ja toisella.
Itsellä nyt sellainen juttu, että plussasin tänään pc:llä hyvin selkeän voivan. Ja tässä mietin, että mitä ihmettä! Mulla pitäis alkaa kuukautiset vasta keskiviikkona, muutenkin lyhyt kierto. Ainoastaan pohdin, että onko sitten ovulaatio ollut todella varhaisessa vaiheessa. Nyt ne piinapäivät sit vasta alkoikin, kun plussa pärähti ja joutuu odottaan, että alkaako menkat vai pysyykö pois. Siis apuva! Onnellinen mutta hämmästynyt.:No Evil Monkey::red-heart: Ikää on, kierto lyhyt, kroppa ei ole ollut koronan sairastettuani ihan normaali, on pläskii ja muotoja, on vaivoja ja vaikka mitä. Mutta, onnistuttiin, jospa sitä kuitenkin vielä pikkuinen saatais syliin asti. Esikoinen siis haaveena. Voi tätä ilon ja epävarmuuden päivää! Toivoa on aina, vaikka pessimisti ei pety.:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat::Face Throwing A Kiss:

Ihanaa, että täällä on iloisia uutisia, yhteistestailuja, jännitystä, hassuttelua, ja tukea puolin ja toisin. Tsemppihalaukset niille joita koetellaan tavalla ja toisella.
Itsellä nyt sellainen juttu, että plussasin tänään pc:llä hyvin selkeän voivan. Ja tässä mietin, että mitä ihmettä! Mulla pitäis alkaa kuukautiset vasta keskiviikkona, muutenkin lyhyt kierto. Ainoastaan pohdin, että onko sitten ovulaatio ollut todella varhaisessa vaiheessa. Nyt ne piinapäivät sit vasta alkoikin, kun plussa pärähti ja joutuu odottaan, että alkaako menkat vai pysyykö pois. Siis apuva! Onnellinen mutta hämmästynyt.:No Evil Monkey::red-heart: Ikää on, kierto lyhyt, kroppa ei ole ollut koronan sairastettuani ihan normaali, on pläskii ja muotoja, on vaivoja ja vaikka mitä. Mutta, onnistuttiin, jospa sitä kuitenkin vielä pikkuinen saatais syliin asti. Esikoinen siis haaveena. Voi tätä ilon ja epävarmuuden päivää! Toivoa on aina, vaikka pessimisti ei pety.:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat::Face Throwing A Kiss:
Onnea :smiling face with heart-eyes::red-heart::red-heart::red-heart:

Niin paljon onnea!!:Two-hearts: Toivottavasti joulukuisissa tavataan :smiling face with heart-eyes:

Onnea plussista :red-heart::red-heart:

En usko et tänne plussaa tulee.. Aamun pc. kuva macro..
Jotain näkyy mut luulen viivanpaikaksi

Liitteet

• Screenshot_20220410-082251_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220410-082251_Photo Editor.jpg
    500.4 KB · Katsottu: 125
Onnea plussista :red-heart::red-heart:

En usko et tänne plussaa tulee.. Aamun pc. kuva macro..
Jotain näkyy mut luulen viivanpaikaksi
Mä muokkasin ton kuvan ja mun käsittääkseni viivanpaikat ei näy siinä ollenkaan.

Mutta tämä näkyy hailusti

Liitteet

• 9844C0A0-A34D-43DE-A92C-4F093F9E201C.jpeg
    9844C0A0-A34D-43DE-A92C-4F093F9E201C.jpeg
    182.3 KB · Katsottu: 117
Dpo 11 tosiaan tänään ja tänään on kuukautisten alkupäivä. Äsken kun kävin vessassa tuli ihan minipieni limainen rusehtava vuoto pyyhkiessä. Onkohan sitä harmitonta vuotoa tai kiinnittymisestä johtuvaa? Edellisesä plussasta ei tullut mitään muuta kuin keskenmeno alkoi kirkkaalla verellä jota tuli teelusikallisen verran.

Dpo 11 tosiaan tänään ja tänään on kuukautisten alkupäivä. Äsken kun kävin vessassa tuli ihan minipieni limainen rusehtava vuoto pyyhkiessä. Onkohan sitä harmitonta vuotoa tai kiinnittymisestä johtuvaa? Edellisesä plussasta ei tullut mitään muuta kuin keskenmeno alkoi kirkkaalla verellä jota tuli teelusikallisen verran.

voi olla kiinnittymisestä. mä luin jostain että saattaa just tulla silloin vuodon alkamispäivänä. Onneksi ruskeaa, se on yleensä just harmitonta. :folded:

Perjantaina tosiaan tikkuun ovisplussa eli tallettelut oli nyt vissiin sitten dpo 1 ja dpo 2!
Vai dpo 0 ja dpo 1? Ku la ja su tallettelut :tears:

Kaveri myös kertoi tämmösen teorian/tms että ennen ovista talletteluista tulee poikia ja oviksen jälkeen talletteluista tulee tyttöjä. Onko kukaan muu kuullut tämmöstä? :smiling-eyes:

Oon ite kuullu niin, et jos ennen ovulaatiota harrastaa seksiä niin tulee tyttöjä, koska tyttösiittiöt säilyy kauemmin hengissä. Ja jos just ovulaation aikaan harrastaa seksiä, niin silloin syntyisi poikia, koska poikasiittiöt puolestaan on nopeempia.

Myös tähän liittyen oon kuullu sitä, kun on semmonen sanonta et suuret rakastajat tekee tyttölapsia. Niii et se johtuisi just siitä et ovulaation aikaan, tekee mieli seksiä eli tulee poikia, mut suuret rakastajat harrastaa seksiä milloin vaan ni tulee tyttöjä :rolling:

Takaisin