Raskaaksi 2022

Hcg oli 5 :loudlycrying:
Olen pahoillani :loudlycrying: Pääsitkö helposti hcg mittaukseen? Mulla on kokemusta parilta kerralta, kauheasti piti vääntää terveysaseman kanssa että pääsin. Kiva kun ne siinä vastaanoton luukulla alkoi tivaamaan, oliko raskaus vahinko ja hcg mitataan vain jos aion keskeyttää raskauden, muuten pitäisi vain odottaa. Tämä siis ennen kuopusta. Nyt viimeksi sain hcg:n kun testi ensin positiivinen ja sitten negatiivinen ja menkat ei alkanut. No alkoihan ne sitten toki myöhemmin.

Olen pahoillani :loudlycrying: Pääsitkö helposti hcg mittaukseen? Mulla on kokemusta parilta kerralta, kauheasti piti vääntää terveysaseman kanssa että pääsin. Kiva kun ne siinä vastaanoton luukulla alkoi tivaamaan, oliko raskaus vahinko ja hcg mitataan vain jos aion keskeyttää raskauden, muuten pitäisi vain odottaa. Tämä siis ennen kuopusta. Nyt viimeksi sain hcg:n kun testi ensin positiivinen ja sitten negatiivinen ja menkat ei alkanut. No alkoihan ne sitten toki myöhemmin.
Pääsin kyllä helposti, ei tarvinnut kuin 2 minuutin puhelun äitiysneuvolaan. Pääsin edellisestä plussastakin. Kävin 2 kertaa yksityisellä mittauttamassa ennen kuin edes rohkenin kysyä neuvolasta ja olivat kauhuissaan että olin omasta pussista maksanut.

Pääsin kyllä helposti, ei tarvinnut kuin 2 minuutin puhelun äitiysneuvolaan. Pääsin edellisestä plussastakin. Kävin 2 kertaa yksityisellä mittauttamassa ennen kuin edes rohkenin kysyä neuvolasta ja olivat kauhuissaan että olin omasta pussista maksanut.
Onpa hyvä juttu ja ystävällistä väkeä siellä töissä. Riippuu varmaan niin paikasta tosiaan miten helposti mittaavat. Toivotaan että pian uusi kierto tulee ja sitten uusi mahdollisuus yrittää :red-heart::folded:

En tiiä miten onnistuisin estämään itseltäni varhaisen testaamisen. Just juttelin ystävän kans joka testasi kun menkat oli myöhässä viikon. Haluaisin pystyä samaan.

En tiiä miten onnistuisin estämään itseltäni varhaisen testaamisen. Just juttelin ystävän kans joka testasi kun menkat oli myöhässä viikon. Haluaisin pystyä samaan.
Joo, toi on kauhee dilemma :(

Mä en testannu juuri koskaan ekaan ~2,5v yritystä. Joskus harvoin ku halusin ennen alkoholia varmistaa, ja kerran ku oli yli viikon myöhässä menkat. Ne oli kaikki selviä negoja. Siinä ~2,5v kohalla alotin himotestailut just siks, että halusin ymmärtää että tuleeko mulla kokoajan kemiallisia eli olisko vika siinä, vai eikö päästä edes siihen asti. Musta nyt vaikuttaa että vika on siinä, että ei päästä sinne asti.

Joo, toi on kauhee dilemma :sad001

Mä en testannu juuri koskaan ekaan ~2,5v yritystä. Joskus harvoin ku halusin ennen alkoholia varmistaa, ja kerran ku oli yli viikon myöhässä menkat. Ne oli kaikki selviä negoja. Siinä ~2,5v kohalla alotin himotestailut just siks, että halusin ymmärtää että tuleeko mulla kokoajan kemiallisia eli olisko vika siinä, vai eikö päästä edes siihen asti. Musta nyt vaikuttaa että vika on siinä, että ei päästä sinne asti.
Mä olen kyllä niin pahoillani sunkin tilanteesta... ei voi edes kuvitella. Mutta oot kyllä ihan uskomaton kannattelija tällä foorumilla. :Two-hearts: Kiitos siitä. Sun asenteesta sais moni ottaa oppia. :folded:

Kiitos kaikille tuesta ja sympatiasta. :Two-hearts: ootte kultaa. Pohdin tässä just, että pyydän gyneltä luget kun menen yksityiselle. Varasin ajan jonka oli tarkoitus olla varhaisraskauden ultra. Vielä ei toki ole vuotoja ja kipuilukin on ajoittaista jonotusta kohdussa. Olikos jollain hyviä kokemuksia lugeista? Mä luulen, että vika on keltarauhasen toiminnassa sillä mun luteaalikin on vain sen 10 päivää. Ja ei nämä mitään nopeita kemiallisia ole kun se ensimmäinenkin kohosi kuitenkin todistetusti yli 20.4 ja tämäkin on ollut varmasti lähempänä 10. Eli useamman päivän kiinnittymisestä jo puhutaan, ei vain kohdun hipaisusta.

Täällä alavatsassa tuntemuksia. Pahoinvointi lisääntynyt, mutta tissit ei ole yhtään kipeät. Panikoin oireita joita on ja niitä joita ei ole.:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Vasta keskiviikkona teen uuden testin, tai ehkä jo huomenna. Edelleen ihmettelen sitä, että plussasin kierrossa näin ajoissa! Onko täällä muita joilla aikainen plussa ja edennet normaalisti. Mietin mistä mahtaa olla kyse? Tietenkin loogisin syy olisi ovulaation aikaistuminen. Eipä vaan ikinä ole ollut näin. Pitäisi pystyä nauttimaan, mutta en pysty ennenku aika kuluu ja viikot vierii:No Evil Monkey:

Kiitos kaikille tuesta ja sympatiasta. :Two-hearts: ootte kultaa. Pohdin tässä just, että pyydän gyneltä luget kun menen yksityiselle. Varasin ajan jonka oli tarkoitus olla varhaisraskauden ultra. Vielä ei toki ole vuotoja ja kipuilukin on ajoittaista jonotusta kohdussa. Olikos jollain hyviä kokemuksia lugeista? Mä luulen, että vika on keltarauhasen toiminnassa sillä mun luteaalikin on vain sen 10 päivää. Ja ei nämä mitään nopeita kemiallisia ole kun se ensimmäinenkin kohosi kuitenkin todistetusti yli 20.4 ja tämäkin on ollut varmasti lähempänä 10. Eli useamman päivän kiinnittymisestä jo puhutaan, ei vain kohdun hipaisusta.

Voi ei, ikävä kuulla :loudlycrying: toivottavasti pääset pian gynelle ja yrityksessä eteenpäin :red-heart: raastavaa, että varhaisultran aika vaihtuikin toisenlaiseen käyntiin..

Mikä se sormusennustus on, jos täällä joku puhui, mun taikausko heräs :tears:

Mä täällä yhä odottelen vaan menkkoja. Varmaan torstaina teen testin, jos ei oo alkanu, ku klo 8 on sit perhesuunnitteluneuvolan aika, jotta saa merkinnän jo järjestelmään, että pääsee sit toivottavasti nopeammin tokalla kierroksella hoitoihin tarvittaessa. Viimeksi riitti 6kk aktiivista yritystä, ku onneks gyne oli laittanu mulle 19vuotiaana pco diagnoosin ylös. Lyhensi meillä sit sitä vaadittu yritysaikaa. Tokalle kierrokselle voi kuulemma riittää 3-4kk.

Joku mainitsi siitä, että la osuis 1123. Mulla laskettuna kp1 osui kaverin syntymäpäivälle 7.12. (tai lähelle, en muista oliko 7. vai 8.12.) Ei siinä muuten mitään, mutta esikoisella on yhden kumminsa kanssa sama syntymäpäivä. Ja tätä joulukuosta kaveria olen haaveillut kummiksi pyytäväni, jos toinen joskus saadaan. Ni osuis sit siinä kummin kaa samoille :No Evil Monkey: vaikka tuskin pääsisin la asti. Mulla oli ekassa raskaudessa hepatogestoosi, jonka todennäköisyys on 4-5%, jos sitä ei ole ennen ollut, ja 50% jos se on aiemmissa raskauksissa ollut. Esikoisen häätö aloitettiin 37+1, syntyi lopulta 37+6, niin kakkosen kanssa saatetaan mennä samoilla... Jos kakkonen meille joskus suodaan.

Mikä se sormusennustus on, jos täällä joku puhui, mun taikausko heräs :tears:

Sormusta roikotetaan nauhassa vatsan päällä. Jos pyörii on tyttö ja jos heiluu edes takaisin on poika... Vai just toisin päin? Noh, liikerata kuitenkin kertoo sukupuolen :)

Sormustesti nimellä löytynee helpommin :)
Voi tehdä myös ranteen päällä ja se kertoo lasten määrän monta tulee saamaan ja mitä sukupuolta. HUOM. Kaikilla ei ole ns taitoa tätä suorittaa joten ei pidä säikähtää jos ei liikahda. Meillä on kaikilla kelle tehty näyttänyt oikein (vaikkei oo ees tiedetty jonkun lapsi lukuja tai sukupuolia etukäteen) mulle näyttää vielä yhtä tyttöä.

Raskauden aikana yleensä näyttää mahassa asustavan vahvasti joko pyörimällä (tyttö) tai menemällä vaakasuoraa (poika) siis mahan päältä tehtynä

Samat lapsi määrät sukupuolineen pystyy lukemaan myös oik kämmenen sivulta viivoista. T höperö

Sormustesti nimellä löytynee helpommin :)
Voi tehdä myös ranteen päällä ja se kertoo lasten määrän monta tulee saamaan ja mitä sukupuolta. HUOM. Kaikilla ei ole ns taitoa tätä suorittaa joten ei pidä säikähtää jos ei liikahda. Meillä on kaikilla kelle tehty näyttänyt oikein (vaikkei oo ees tiedetty jonkun lapsi lukuja tai sukupuolia etukäteen) mulle näyttää vielä yhtä tyttöä.

Raskauden aikana yleensä näyttää mahassa asustavan vahvasti joko pyörimällä (tyttö) tai menemällä vaakasuoraa (poika) siis mahan päältä tehtynä

Samat lapsi määrät sukupuolineen pystyy lukemaan myös oik kämmenen sivulta viivoista. T höperö
Joo just näin! Mä olen onnistunut tekemään kaikille joille oon koittanut. Ystäville näytti myös jo syntyneet oikein ja keskenmenot siinä välissä.

Joo just näin! Mä olen onnistunut tekemään kaikille joille oon koittanut. Ystäville näytti myös jo syntyneet oikein ja keskenmenot siinä välissä.
Meillä ei oo näyttänyt keskenmwnneitä mutta ihan jo teininä mulle samaa mitä nytkin ja tutulle näytti ensin 3 ja lopulta se näytti 5 ja nyt on 5 lasta :D
Samoin viivoja tuli lisää käden sivulle

Mullakin varmaan kävi kokeilee joku kiinnittymistä taas kerran ku tutkailin vielä ton ultran ja sen yhen apteekin oman ni kyllä niissä selkeesti punertavat hailurat näkyy selkeästi vaikka kuivia ovat.. Ei viivanpaikkaan jää tommosia niistä ku kokemusta tässä on ja PALJON.. Et jossai nyt varmaan vikaa ja tquotan nyt yrityksen jospa sit onnistuisi myöhemmin

Takaisin