Raskaaksi 2022

Perjantaina tosiaan tikkuun ovisplussa eli tallettelut oli nyt vissiin sitten dpo 1 ja dpo 2!
Vai dpo 0 ja dpo 1? Ku la ja su tallettelut :tears:

Kaveri myös kertoi tämmösen teorian/tms että ennen ovista talletteluista tulee poikia ja oviksen jälkeen talletteluista tulee tyttöjä. Onko kukaan muu kuullut tämmöstä? :smiling-eyes:
Ovisplussa on dpo -1, eli tallettelut oli 0 ja 1 :thumbs-up:

empä ole kuullut, aika hauska :smiling-eyes:

Mä muokkasin ton kuvan ja mun käsittääkseni viivanpaikat ei näy siinä ollenkaan.

Mutta tämä näkyy hailusti
Noo näkee sitten huomenna onks vahvistunut vai ei :smiling-eyes: toivo ei oo korkealla kyllä.. Eipähän putoa korkealta

On kyl pahaa oloa tissikipua ja vaikka sun mitä mut kai nää on kun uusi pms rasite....

Onnea Jossu123 ja Kukkaliini! :hello :smiling face with heart-eyes:

Pahoittelut negan saaneille! :red-heart:

Täällä dpo7, aikaisintaan torstaina testaan, luultavasti vasta perjantaina. En tiedä vielä. Haluaisin tuloksen olevan selkeä ja varma.

Noo näkee sitten huomenna onks vahvistunut vai ei :smiling-eyes: toivo ei oo korkealla kyllä.. Eipähän putoa korkealta

On kyl pahaa oloa tissikipua ja vaikka sun mitä mut kai nää on kun uusi pms rasite....
Joo nimenomaan.

Mutta mitäs nyt, vähän verta pyyhittäessä, dpo11? Ja alavatsassa tunne ku menkat alkaa. Huolestunut vai kuuluuko asiaan tässä vaiheessa? Jos kierto menee niinku pitää niin menkat pitäs alkaa vasta ens lauantaina.

Joo nimenomaan.

Mutta mitäs nyt, vähän verta pyyhittäessä, dpo11? Ja alavatsassa tunne ku menkat alkaa. Huolestunut vai kuuluuko asiaan tässä vaiheessa? Jos kierto menee niinku pitää niin menkat pitäs alkaa vasta ens lauantaina.
Mä veikkaan et sulla on plussa tulossa :red-heart:

Mä kyl veikkaan et oviksen jälkeen talleteluista ei tuu mitään koska sillon munasolu jo pois pelistä. Sen oon kuullu et mitä lähempänä tallettelut on ovista ni sitä todennäköisemmin tulis just poikia kun ne on nopeampia ja tytöt kestävämpiä. Tiedä näistä :Monkey:

Joo nimenomaan.

Mun mielestä kuulostaa lupaavalta jos kerta menkkoihin on noin pitkä aika :Smiling Face With Sunglasses:

Mä kyl veikkaan et oviksen jälkeen talleteluista ei tuu mitään koska sillon munasolu jo pois pelistä. Sen oon kuullu et mitä lähempänä tallettelut on ovista ni sitä todennäköisemmin tulis just poikia kun ne on nopeampia ja tytöt kestävämpiä. Tiedä näistä :Monkey:
Onhan se 24h noin oviksen jälkeen hedelmöitys kykyinen toki vielä, vaikka paremmat mahikset talletella ennen ja sen aikana viim :smiling-eyes:

Laitan tänne nyt myös nää kuvat, tlin eilen ilta ja muut tän aamuinen.. Pc turhuuksia veikkaan tosiaan mutta jännä ku nuo macro kuvat näyttäs selkeelle haamulle ennenku avaa kuvan auki :tears::tears:

Liitteet

• PCIMG_2022-04-10_19-27-19.JPG
    PCIMG_2022-04-10_19-27-19.JPG
    426.7 KB · Katsottu: 124
  • Screenshot_20220410-194248_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220410-194248_Photo Editor.jpg
    480.8 KB · Katsottu: 126
Laitan tänne nyt myös nää kuvat, tlin eilen ilta ja muut tän aamuinen.. Pc turhuuksia veikkaan tosiaan mutta jännä ku nuo macro kuvat näyttäs selkeelle haamulle ennenku avaa kuvan auki :tears::tears:
Niin selvästi kyllä näkyy. Kyllä on jännät päivät meillä :smiling face with heart-eyes: Näin siis ihan avattuinakin. Mutta välillä on melkoista kikkailua kun tiirailee.

Späm.. Täs vielä yks kuva aamun tikusta.. Teen tos illalla kohta kun tarpeeks pidätystä ni rfsu puikon ja pc ja aamuksi pc vielä..

Liitteet

• Screenshot_20220410-203214_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20220410-203214_Photo Editor.jpg
    458.2 KB · Katsottu: 115
Näkyy kyllä hyvin!

Späm.. Täs vielä yks kuva aamun tikusta.. Teen tos illalla kohta kun tarpeeks pidätystä ni rfsu puikon ja pc ja aamuksi pc vielä..
No multakin tulee vielä illan testi, kun kaveri pakottaa :rolling: piti odottaa huomisaamuun. No se ei kyllä paljon vaatinut kun se siitä sano, meikä oli vaan okke i can do it :rolling:

Hyvät pidätykset menossa :thumbs-up:

Niin jännittävää seurata tätä testailua!! Vuoto onneksi oli siinä ja sitä ei tosiaan tullut edes millin vertaa ja oltäysin rusehtavaa. Uskataisin ajatella että jos johtuisi kunnon kiinnittymisestä sillä tänään oli tosiaan hurjasti vahvistunut se testi verrattain aiempiin ja tuntemukset on pysyneet samanlaisina. :folded:

Huoh, mulla piti alkaa menkat 5 pv päästä ja alko jo nyt kp20 -.- noh onneks ei oo kauaa pillereitä jäljellä

Huoh, mulla piti alkaa menkat 5 pv päästä ja alko jo nyt kp20 :angry1 noh onneks ei oo kauaa pillereitä jäljellä
Mulla alkoi viime kuussa kp 20 ja olin tosi ihmeissäni, mutta sitten tajusin että oonkin jo niin vanha että voi alkaa tulla miten sattuu...onko sulla yleensäkin lyhyt kierto ja mitä pillereitä siis syöt? (Anteeksi utelu)

Mulla alkoi viime kuussa kp 20 ja olin tosi ihmeissäni, mutta sitten tajusin että oonkin jo niin vanha että voi alkaa tulla miten sattuu...onko sulla yleensäkin lyhyt kierto ja mitä pillereitä siis syöt? (Anteeksi utelu)
No yleisimmin 25pv mut vaihteluväli 20-25. Syön mini pillejä. Katoin kyllä, et ennen raskauttaki kierrot ollu 22-27pv (ilman pillereitä) harmi kuulla jos sullakin tynkäkiertoja ;(

Takaisin