Raskaaksi 2022

Onko täällä Flo sovelluksen taitajia. Latasin sen itselle kierukan poiston jälkeen, siellä ei siis paljon dataa ole kun ei niitä menkkoja sillon tullut. Mutta nyt siis kun ovis aikaistui edelliseen kieroon verrattuna niin huomasin että Flo luulee mun menkkojen alkavan jo torstaina kp 27 vaikka mun kierto on 28 päivää. Ollut ennen kierukkaa ja nyt kaksi kiertoa ollut tasan 28 päivää ja alkoikin ihan samalla tavalla, pientä vuotoa ensin kp 28 ja sitten mentiin että yöllä hanat auki.
Eihän tuo haittaa mutta kysyn että johtuuko se hieman aikaisemmasta ovulaatiosta?

Onko täällä Flo sovelluksen taitajia. Latasin sen itselle kierukan poiston jälkeen, siellä ei siis paljon dataa ole kun ei niitä menkkoja sillon tullut. Mutta nyt siis kun ovis aikaistui edelliseen kieroon verrattuna niin huomasin että Flo luulee mun menkkojen alkavan jo torstaina kp 27 vaikka mun kierto on 28 päivää. Ollut ennen kierukkaa ja nyt kaksi kiertoa ollut tasan 28 päivää ja alkoikin ihan samalla tavalla, pientä vuotoa ensin kp 28 ja sitten mentiin että yöllä hanat auki.
Eihän tuo haittaa mutta kysyn että johtuuko se hieman aikaisemmasta ovulaatiosta?
Johtuu varmasti, flo laskee myös kuukautisten alkupäivän sen mukaan, että luteaali on muuttumaton.

Tuossa testit tältä päivää... alimmat on aina tän päivän. Ultra on toooooosi paljo haaleempi mut ihan ku pc ois vahvistunut. Usko ei silti oo kovin korkealla.

Liitteet

• 20220411_063632.jpg
    20220411_063632.jpg
    607 KB · Katsottu: 172
  • 20220411_062933.jpg
    20220411_062933.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 172
Jos sulla ovulaatio on aikaistunut, sillon myös kierto on tällä kertaa lyhyempi, koska tosiaan luteaalin pituus on keskimäärin muuttumaton! Mulla se esim vaihtelee 14-15 päivän välillä.

Tuossa testit tältä päivää... alimmat on aina tän päivän. Ultra on toooooosi paljo haaleempi mut ihan ku pc ois vahvistunut. Usko ei silti oo kovin korkealla.
Oliko siis samasta pissasta PC ja ultra? Onpa ihme homma, ettei olis jotain hajontaa ultran laadussa tai jotain :Eyes: toivotaan että huomenna olis taas selkeesti tummempaa!

PC on kyllä vahvempi. Onko ultra vielä vähän märkä? Se kuivuessaan tulee paremmin näkyviin.

Jos sulla ovulaatio on aikaistunut, sillon myös kierto on tällä kertaa lyhyempi, koska tosiaan luteaalin pituus on keskimäärin muuttumaton! Mulla se esim vaihtelee 14-15 päivän välillä.
Aa, no hyvä tietää tämäkin että voi varautuu sitten että ne menkat aikaistuu jollei no tikut ala vahvistuu

Ai hitsi... Leikin äsken FF:llä, kattelin että jos olis eilen ollu ovis, millon olis laskettu aika. Olis just se 1.1.23 :Eyes: on sen verran matemaattisia taipumuksia minulla että tuo Fibonacci syntymäpäivä kuulostais kyllä niiiiin siistiltä :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Siellä pystyy myös itse asetuksista vaihtamaan kierron ja luteaalin pituuden kohdilleen, jos flo näyttää väärin.
Itellä aikoinaan kierukan poiston jälkeen luteaalivaihe oli 3 kiertoa vaan 6-8vrk. Sitten neljäs kierto oli pidempi ja heti tärppäs.

En oo halunnut tuhlata digiä vielä kun näytti sillon perjantaina vielä ei raskaana. Pc on mun mielestä silti ehkä vähä vahvistunut tai edes saman vahvunen ku eilen. Toki elättelen toiveita että kun eilen testasin, olin nukkunut huomattavasti lyhyemmän yön kuin nyt. Toki tissikipukaan ei enää juuri tunnu.. taidan soittaa tänään neuvolaan ja pyytää päästä hcg mittaukseen nyt niiden kautta

soittelitko neuvolaan? Onko ollut vuotoja tai muuta, raskausoireita? :folded:

soittelitko neuvolaan? Onko ollut vuotoja tai muuta, raskausoireita? :folded:
Ei oo ollut vuotoja. Tissit vähän vielä arat, mutta ei mielestäni niin kuin esim eilen. Pieniä menkkajomotuksia vatsalla. Viimeksi kuitenkin kesken kun meni, alkoi jäätävä selkäsärky ja tuli kirkasta verta. Mutta se voi toki olla edessä parin päivän päästä. Kävin hcg mittauksissa, ei tarvinnut neuvolaan kuin mainita että mieleen tulee se edellinen varhainen km. Tuloksia odottelen kantaan.

Oon vähän taikauskoinen ja uskon energioihin yms. Oon tehnyt usean kerran ja muutkin mulle tehneet sen sormustestin, jossa sormus laitetaan hiukseen ja katsotaan lasten määrä ja sukupuolet. Aina oon saanut siitä tyttö poika tyttö. En oo uskaltanut tehdä sen edellisen plussan jälkeen enää koska mulle on kerrottu että se voi myös muuttua ja näyttää keskenmenotkin. Automaattisesti ajattelin että meillä on siis vaan 3 mahdollisuutta.. :tears: Nyt tein uudestaan ja nyt näyttää ensimmäistä kertaa ikinä poika poika tyttö poika tyttö. Oon vähän höpsö mutta se lohduttaa, että tiedän niiden elävienkin lasten joskus tulevan.

Ei oo ollut vuotoja. Tissit vähän vielä arat, mutta ei mielestäni niin kuin esim eilen. Pieniä menkkajomotuksia vatsalla. Viimeksi kuitenkin kesken kun meni, alkoi jäätävä selkäsärky ja tuli kirkasta verta. Mutta se voi toki olla edessä parin päivän päästä. Kävin hcg mittauksissa, ei tarvinnut neuvolaan kuin mainita että mieleen tulee se edellinen varhainen km. Tuloksia odottelen kantaan.

Oon vähän taikauskoinen ja uskon energioihin yms. Oon tehnyt usean kerran ja muutkin mulle tehneet sen sormustestin, jossa sormus laitetaan hiukseen ja katsotaan lasten määrä ja sukupuolet. Aina oon saanut siitä tyttö poika tyttö. En oo uskaltanut tehdä sen edellisen plussan jälkeen enää koska mulle on kerrottu että se voi myös muuttua ja näyttää keskenmenotkin. Automaattisesti ajattelin että meillä on siis vaan 3 mahdollisuutta.. :tears: Nyt tein uudestaan ja nyt näyttää ensimmäistä kertaa ikinä poika poika tyttö poika tyttö. Oon vähän höpsö mutta se lohduttaa, että tiedän niiden elävienkin lasten joskus tulevan.

Toivotaan että pysyy pieni nyt kyydissä ja hcg lähtee nousuun.:folded: Testailetko huomenna?:Eyes:
Täällä kans taikauskoinen ja energioihin yms myös uskon ja mä uskon kanssa tohon sormusjuttuun. Ainakin pojan ennustus meni sillä viimeraskaudessa oikein. :smiling-eyes:

Ja tein äsken vielä apteekkarin n. 2h pidätyksellä. Viivaa hädin tuskin näkee, joten eiköhän tämä ollut vaan kemiallinen...

Voi ehdin kirjoitella ton viestin ennen kun huomasin tätä. Voi surku sentäs, olis se saanut jo oikea plussa teille olla:loudlycrying: Paljon Tsemppiä! :red-heart:

Täällä kp33 ja oksensin aamulla joten menkat on ihan varmasti tulossa pian. Myös äärimmäisen raivokas olen ollut ja itsepäinen. Jännä seurata näitä "oireita". Toki plussaa toivoen mutta sillä varauksella et onkin vaan et käynnistyy hormonit km jälkeen kunnolla. Kumminkin hyvä kävi miten kävi

Takaisin