Raskaaksi 2022

Joo! Tuliko haamu!
Minäki haluan tietää piinapäiväkaiman (Jossun) testaukset!!
Jos et vielä tänään testannu, niin milloin aattelit?
Mä en oo vielä päättäny, jotenki tekis mieli testata jo vaikka huomenna (dpo9), mutta en haluais lannistua jos onkin taaaaas nega. Eli voi olla että en uskalla ennen menkkojen poisjääntiä edes testata :Grimacing Face:

Ihana, aivan ääneen naurahdin sun innostukselle. :tears: En oo testannut vielä. Nyt vasta dpo 8 että tosi aikaista oliskin. Alkuperäinen ajatus oli testata vasta lauantaina mutta ehkä mä kuitenkin testaan ekan kerran jo huomenna aamulla dpo 9 :rolling:
Justiinsa kerkesit vastata ennen mun kyselyä :tears:

Dpo5 ja nyt on selvästi vaihtunut fiilis "kiva, kun on ovis ohi ja pääsee jännittämään" -tilasta "kylläpä aika menee hiiiitaaasti, haluan jo päästä testaamaan" -tilaan. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Huomenna aion vielä sen verran testata, että näen, tuleeko vihdoin nega keskenmenon jälkeen. Jos ei, niin enpä varmaan dpo10 vielä tiedä yhtään mitään. Eli toivon huomiselle vitivalkoista testiä, jotta sitten dpo10-dpo11 mahdollinen haamu tarkoittaisi uutta raskautta. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Hankalaa tässä onkin se, että ensin tuli niitä hyytymiä menkkaveren mukana. ne hyytymät tosin vois olla myös hematoomaa punktiosta. tiedähäntä. Mutta eilen tuli kirkasta verta, ei enää hyytymiä. Kipuja mulla ei oo ollu juurikaan. Ei ainakaan sellaisia jotka viittaisi kohdunulkoiseen. Mutta katsotaan. Mä pidän tällä hetkellä kaikki vaihtoehdot auki

edit. nii joo ja nyt kai olis 5+1

onp kyllä tosi kurja tilanne? Onko asiat yhtään selkiytyneet tai edenneet? Tsemppiä :Yellow Heart:

onp kyllä tosi kurja tilanne? Onko asiat yhtään selkiytyneet tai edenneet? Tsemppiä :Yellow Heart:
Nooo sen verran että pääsin tänään mittauttamaan kvantitatiivisen hcg - arvon terkalla. Huomenna iltapäivällä tulee tulokset kantaan ja sen jälkeen kun mulla on tulokset voin soittaa taysiin ja tiedottaa niitä asiasta. sitten selvinnee enemmän taas.... Vuotoja ei oo enää, korkeintaan sellaista ruskeaa limantapaista.

Nooo sen verran että pääsin tänään mittauttamaan kvantitatiivisen hcg - arvon terkalla. Huomenna iltapäivällä tulee tulokset kantaan ja sen jälkeen kun mulla on tulokset voin soittaa taysiin ja tiedottaa niitä asiasta. sitten selvinnee enemmän taas.... Vuotoja ei oo enää, korkeintaan sellaista ruskeaa limantapaista.

ootko ite vielä kotona testannut, ja jos oot niin onko viivoissa tapahtunut kehitystä mihinkään suuntaan?

Mietin että jos kokoaisin jonkun listanraskaus testeistä ja et mitkä nyt on sit kokemuksien mukaan parhaat.

Mikä antaa turhia haamuja ja mikä on sata varma testi.

Vastatkee ken haluaa mielipide seuraaviin:

Raskaus keijun erittäinherkkä 10mlU liuska

Raskaus keijun 25mlU liuska

Raskaus keijun herkkä raskauspuikko

Clearblue digitaalinen

1st response

Precheck liuska

Precheck puikko

RFSU liuska

RFSU puikko

Apteekki raskaustesti ULTRA

Sofi liuska

Sofi puikko

Muu: mikä?

oman kokemuksen mukaan:
-RFSU:n liuskat antaa haamuja ja viivanpaikkoja
-Raskauskeijun 10mIU tulee herkästi värikertymiä. Muutenki ovat niin pirun ohuita että ainaki mun silmillä tuntuu et niitä sais tulkita suurennuslasin avulla ja haamubongaus mahdotonta kun silmät ei meinaa mitenkään kohistaa niihin (tai ehkäpä käynti optikolla olis paikallaan) :Nerd Face:
-pregcheck tuntunut tähän mennessä luotettavalta
Nyt tilasin Sofin testejä kokeiluun, vielä en oo päässyt testailemaan.

Mulla on edelleen jotain ihmeellistä vuotoa, ollut nyt toissa illasta asti. Välillä vaan pyyhkiessä vaaleenpunaista, välillä tulee vähän pikkuhousunsuojaankin asti. Nyt mun laskujen mukaan dpo 4, eli ei pitäis olla menkkoihin tai normaaliin kiertoon liittyvää. Alan laittaa rokotteen piikkiin, ja jotenkin jopa toivon sitä niin tälle olis ainakin selkeä syy. Harmittaa ja suoraan sanottuna vituttaa silti, ei kai tällaisessa kierrossa voi mikään onnistua kun jotain häikkää nyt selvästi on :sad-face:

Tein äsken Clearblue digi ovistestin. Tuntui että eilen oli kovia oviskipuja, tänään meni rinnat kipeäksi. Testi meni jostain syystä error tilaan mutta kun avasin niin siinä liuskassa oli kaksi sinistä viivaa. Miten se noissa ovistesteissä meni, onkohan tuo nyt plussa vai mikä :Smirking Face:

Onko muita kellä ovis näillä hetkillä, pääsenkö piinailemaan yhdessä jonkun muun kanssa?

Mulla tuli tänään vilkkuva hymynaama ovistestiin eli perässä tullaan :dance008 Oloista päätellen ovis on jo aika lähellä. Tämä kierto nyt vielä "luomuilua" tosiaan ja seuraavassa kierrossa olisi tarkoitus aloittaa letrotsolit ja päästään inseminaatioon. On siis vähän toiveikkaampi olo, että jos nyt ei plussaa tule niin onpahan apuja seuraavaan kiertoon sitten tiedossa. :smiling-eyes:

Mä meen huomenna ultraan katsomaan kypsyvien follien tilannetta! Toivottavasti tulis ovulaatio huomenna tai ylihuomenna, muuten varmaan menee lauantaille ja inseminaatio sivu suun :(

Mietin että jos kokoaisin jonkun listanraskaus testeistä ja et mitkä nyt on sit kokemuksien mukaan parhaat.

Mikä antaa turhia haamuja ja mikä on sata varma testi.

Vastatkee ken haluaa mielipide seuraaviin:

Raskaus keijun erittäinherkkä 10mlU liuska

Raskaus keijun 25mlU liuska

Raskaus keijun herkkä raskauspuikko

Clearblue digitaalinen

1st response

Precheck liuska

Precheck puikko

RFSU liuska

RFSU puikko

Apteekki raskaustesti ULTRA

Sofi liuska

Sofi puikko

Muu: mikä?

Näistä ainoat joihin tää haamu jengiläinen ei oo saanu mitään, mitä vois tulkita haamuksi on

-raskauskeiju 25 mlU
-cb digi
-pc puikko
-ja muu: medigoo herkkä liuska
Pc taas antanu mulle jostain syystä muka haamu/viivanpaikka mitä lie hommia..

Toiseen viestiin pohdintaa ; Mulla puuttuu myös tyypilliset pms oireet kokonaan. Toivotaan et ois hyvä merkki. En ole ahdistunut/alakuloinen tai äkäkiukku...

Taidan kuitenkin tehdä jo huomenna aamusta sen testin, vaikka on vasta dpo9.
Jos se on puhdas nega, niin sit se on. Minkäs sille mahtaa :Relieved Face:
Ja voihan se toki vielä plussaksikin muuttua. Hoitoja kohti tässä joka tapauksessa ollaan menossa, joten ei nega yllätys tai lopullinen tappio ole.

Tein äsken Clearblue digi ovistestin. Tuntui että eilen oli kovia oviskipuja, tänään meni rinnat kipeäksi. Testi meni jostain syystä error tilaan mutta kun avasin niin siinä liuskassa oli kaksi sinistä viivaa. Miten se noissa ovistesteissä meni, onkohan tuo nyt plussa vai mikä :Smirking Face:

Onko muita kellä ovis näillä hetkillä, pääsenkö piinailemaan yhdessä jonkun muun kanssa?
Niissä on aina 2 viivaa, ei voi niistä päätellä juuri mitään. :smiling-eyes: tee uusiksi!

Liitteet

• IMG_20220209_170917__01.jpg
    IMG_20220209_170917__01.jpg
    450.5 KB · Katsottu: 166
  • IMG_20220209_051626__01.jpg
    IMG_20220209_051626__01.jpg
    617.1 KB · Katsottu: 166
Takaisin