Raskaaksi 2022

Täällä dpo6 ja testiin tulee vieläkin haamu (todella haalea, sellainen kuin minulla on tullut dpo10 plussakierroissa), eli ei ole hcg:n jämät vieläkään poistuneet kokonaan keskenmenon jälkeen. :disappointed-face: Eli saan nyt tässä piinailla hetken pidempään. Toki jos dpo10 tulee nega, niin kyllä se sitten todennäköisesti myös on nega, mutta jos dpo10 tulee samanlainen haamu, niin se voi olla se sama haamu tai jo uuden raskauden haamu.

Ihan ku Jossu olisit kirjottanu minun aamusta, tosin mulla flo-sovellus eikä ff. :tears:
Lämmöt tosiaan kävi 36.65 (toissapäivänä) ja tänä aamuna 36.87.
Pc:llä testasin ja negahan se luonnollisesti oli, mutta jotenkin tää epätodellisen hyvä mieliala ja lämmöt pitää edelleen toivoa yllä, että jospa sittenkin... :smiling-eyes:
On kyl lupaavat lämmöt! Mä tota testiä tässä ruudulla kyyläilin ja heiluttelin että näänkö siinä kuitenkin muka jotain :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: mut ehkä mun viivasilmät on vaan menny sekasin tässä. Voikun sieltä tässä lähipäivinä löytyis jotain selkeää! Sama jossulla!

Ja Jadeline, onpa hankalaa kun edellinen vielä haamuilee :/ voikun se alkaisi kuitenkin myöhemmillä päivillä tummumaan!

Voi että, ootte aivan huippuja. Kiitos kaikille kun tsemppaatte ja seuraatte miten meidän käy. :red-heart:

Huomasitteko että tänne on tullut uutena juttuja päiväkirjaosio? :) Mä jatkossa tuun päivittään meidän juttuja sinne, myös tän casen osalta. Toki mä tuun myös tänne kirjoittamaan kuulumisia, mutta en enää rasita teitä ylenpalttisesti vaan kirjaan jatkossa isoimmat jutut ja 100 testikuvaa tonne oman topicin alle. :)

Onko sulla mikä dpo nyt menossa? Jostain luin muistaakseni juurikin että pitkään jatkuvat hailuvat viivat voivat kertoa kohdunulkoisesta :sad-face: Mutta toivotaan, että lähtee vahvistumaan kuitenkin! Onhan pissin vahvuudessakin eroja. Kyllähän noissa toinen viiva näkyy kuitenkin. Tämäänkö ne verikokeen tulokset piti tulla?

Heh dpo ois nyt kai jotain 24...

Voi että, ootte aivan huippuja. Kiitos kaikille kun tsemppaatte ja seuraatte miten meidän käy. :red-heart:

Huomasitteko että tänne on tullut uutena juttuja päiväkirjaosio? :) Mä jatkossa tuun päivittään meidän juttuja sinne, myös tän casen osalta. Toki mä tuun myös tänne kirjoittamaan kuulumisia, mutta en enää rasita teitä ylenpalttisesti vaan kirjaan jatkossa isoimmat jutut ja 100 testikuvaa tonne oman topicin alle. :)

Heh dpo ois nyt kai jotain 24...
Eilen just osu silmään osioissa tuo päiväkirjaosio, ihmettelin jo että miten ei ennen oo huomannu. Selittyipähän sillä että tänään tuli tuo yleisilmoitus siitä alueesta :D vois olla kivakin, pitää kattella! :) Ja voi vitsi kyllä myötäelän tätä sun keissiä :red-heart: voi miten olis kiva että oliskin kaikki hyvin :red-heart:

Nyt oli folliultra. Tällä kertaa löytyi yksi 17mm johtofolli vasemmalta, jee! Sen sijaan kauhulla koitin tuosta koosta laskea että mihin se ovis nyt osuu. Jos koittaa viimekierron koista päätellä jotain, niin voi osua ovis lauantaille tai sunnuntaille, ehkä jopa venyä ens viikon alkuun. No, toivotaan kovasti, että venyisi ainakin tuon lauantain yli! Lääkäri sanoi, että jos osuisi lauantaille, niin hänen mielestään voi sit skipata tässä kierrossa lugesteronin jos siltä tuntuu, kun ei päästä inssiäkään toteuttamaan. Niin varmaan teenkin sit.

Jännempää oli, että tämä lääkäri löysi polyyppiepäilyn sieltä :Eyes: 6x7mm polyyppiepäily. Sanoi että jos tästä kierrosta ei nyt osu, niin ens kierrossa tehdään aukiolotutkimus missä tutkitaan tuo epäily. Jos osoittautuu polyypiksi niin se leikataan tähystyksessä pois. Ja tämä koko homma aiheuttaa sen, että ens kierrossa menee sit hoidot kokonaan ohi. Mä vähän meinasin, että sen seurauksena taidetaan vähän skipata koko ens kierto. Eli jättää oviksen metsästykset välistä jne. Tässä alkaa vähän kaivata lomaa tästä kaikesta.

Täällä kp 14 eikä vieläkään näy ovulaatiota. Ainostaan eilen alko tulemaan enemmän valkovuotoa. Ovulaatiotestissä haalea toinen viiva. Josko se siittä tummenis. Toisaalta mulla viime kierto oli sen 31. :smiling-eyes: Tää on niin jännittävää aikaa. :smiling face with heart-eyes:

Aiemmin nää näyttänyt iha tyhjää.. Siis en oo löytänyt edes viivan paikkaa.. Edes kuivana. Enkä tiiä näkyykö kuvaan asti, saati kun tänne pistää... Mutta jospa tää liittyy vaan mun turhiin haamu jengiläisiin listalle mukaan :tears::tears:

Liitteet

• PCIMG_2022-02-10_16-50-33.JPG
    PCIMG_2022-02-10_16-50-33.JPG
    403.9 KB · Katsottu: 151
Aiemmin nää näyttänyt iha tyhjää.. Siis en oo löytänyt edes viivan paikkaa.. Edes kuivana. Enkä tiiä näkyykö kuvaan asti, saati kun tänne pistää... Mutta jospa tää liittyy vaan mun turhiin haamu jengiläisiin listalle mukaan :tears::tears:

Mun viivalasit on varmaan rikki kun täällä ollut sellainen plussa aalto ja nähnyt plussia niin paljon, että nyt en nää kyllä haamua näissä missään kuvassa. :tears: Onko sulla mikä dpo nyt? Toivottavasti vahvistuu niin että näkyy tännekkin :folded:

Tilasin nyt vihdoin medigoon testejä itsellekkin, vaikka menee vielä aikaa ennen kun pääsee niillä testailemaan. :Face Without Mouth: Mites noi foolihappotabletit kun niitäkin nyt tilasin samalla, niin missäkohin kiertoa niitä syödään vai kokoajan? :Smirking Face:

Tilasin nyt vihdoin medigoon testejä itsellekkin, vaikka menee vielä aikaa ennen kun pääsee niillä testailemaan. :Face Without Mouth: Mites noi foolihappotabletit kun niitäkin nyt tilasin samalla, niin missäkohin kiertoa niitä syödään vai kokoajan? :Smirking Face:
Foolihapot suositellaan jatkuvana lisänä aloittamaan jo pari kuukautta ennen kun yrittää raskautua. Olennainen vaikutus foolihappotasolla sitten kun vauvan hermosto rakentuu. :smiling-eyes: Mä olen syönyt päivittäin elokuusta saakka.

Mun viivalasit on varmaan rikki kun täällä ollut sellainen plussa aalto ja nähnyt plussia niin paljon, että nyt en nää kyllä haamua näissä missään kuvassa. :tears: Onko sulla mikä dpo nyt? Toivottavasti vahvistuu niin että näkyy tännekkin :folded:
Näköjään kuvissa tänne lisäyksen jälkeen ei näy sitä vähääkään.. Ehkä alimmassa vähän.. Toivotaan :smiling-eyes::folded:

Foolihapot suositellaan jatkuvana lisänä aloittamaan jo pari kuukautta ennen kun yrittää raskautua. Olennainen vaikutus foolihappotasolla sitten kun vauvan hermosto rakentuu. :smiling-eyes: Mä olen syönyt päivittäin elokuusta saakka.

Kiitos tästä tiedosta! Tosiaan meillä nyt yk4 menossa, mutta kun aina ennen olen tullut raskaaksi samantien, hyvä kun en jo siitä kun olen miehen nähnyt niin olen raskaana :tears: Nyt sitten oltu jo yli 2 vuotta ilman ehkäsyä, mutta yrittämällä yritetty vähemmän, eikä vielä ole tärpännyt. :sad-face: Nyt varmaan ikä alkaa tekee tehtävänsä niin tarvii kaikki mahdolliset avut nyt käyttöön! :Face Without Mouth:

Kiitos tästä tiedosta! Tosiaan meillä nyt yk4 menossa, mutta kun aina ennen olen tullut raskaaksi samantien, hyvä kun en jo siitä kun olen miehen nähnyt niin olen raskaana :tears: Nyt sitten oltu jo yli 2 vuotta ilman ehkäsyä, mutta yrittämällä yritetty vähemmän, eikä vielä ole tärpännyt. :sad-face: Nyt varmaan ikä alkaa tekee tehtävänsä niin tarvii kaikki mahdolliset avut nyt käyttöön! :Face Without Mouth:

Sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot on sallittuja! Toivottavasti tuottaa tulosta.:smiling face with heart-eyes:

Siis sietämätöntä, kun ei tiedä kierrosta mitään. Ei tule ovista tikkuun, ei tule menkkoja eikä plussaa...

Meneekö tässä kuinka pitkään kierukan jälkeen palautumiseen normaaliin kiertoon? vai missä kohtaa pitänee huolestua ettei mitään näistä kuulu..

Vaikka on kyllä tuntemuksia ollut kaikkiin näistä.. Niin ei vaan mitään. Paha kun ei kykene enää edes vaistoihinsa luottamaan.

Siis sietämätöntä, kun ei tiedä kierrosta mitään. Ei tule ovista tikkuun, ei tule menkkoja eikä plussaa...

Meneekö tässä kuinka pitkään kierukan jälkeen palautumiseen normaaliin kiertoon? vai missä kohtaa pitänee huolestua ettei mitään näistä kuulu..

Vaikka on kyllä tuntemuksia ollut kaikkiin näistä.. Niin ei vaan mitään. Paha kun ei kykene enää edes vaistoihinsa luottamaan.

Mulla kun aikoinaan otettiin elokuussa v.2017 kierukka pois niin kierto normalisoitui samantien. Elokuussa ja syyskuussa tuli kuukautiset normaalisti ja lokakuussa tulin jo raskaaksi :smiling-eyes:
Kauan sulla on nyt kierukan poistosta aikaa?

Mulla kun aikoinaan otettiin elokuussa v.2017 kierukka pois niin kierto normalisoitui samantien. Elokuussa ja syyskuussa tuli kuukautiset normaalisti ja lokakuussa tulin jo raskaaksi :smiling-eyes:
Kauan sulla on nyt kierukan poistosta aikaa?

Kuukausi ja kahdeksan päivää vasta. Et ihan en ois huolissani vielä, mutta hätähousu kylläkin.. :folded:

Valitettavasti en näe mitään vaikka laitan näytön kirkkauden täysille. Tää vissii huonontaa kuvan laatua sit nii paljon

Mäki mietin tätä et ku ite oon nyt vetäny niitä foolihappoja jo vuoden turhaan että pitäsköhä ne sit alottaa vasta ku menkat on myöhässä. Vaikka pitäis syyä raskautta yrittäessä vissii.

Multa otettiin vuos sitten kierukka pois ja menkat alkoi seuraavana päivänä. eka kierto oli 38 pv mut sen jälkee tasoittui 26 pv. Ja siitä asti ollu tasainen ja aina 3pv vuoto. Tosi yksilöllistä siis miten tasoittuu ku joillain voi viedä kuukausia tai vuosi.

Tänään kp26/26. Rinnat ei oo vieläkään kipeytyny mitä on siis aina ennen menkkoja. Epäilen että ovulaatio ei tullu jos se ois sen takia vaikkapa.

Muokattu viimeksi:
Mäki mietin tätä et ku ite oon nyt vetäny niitä foolihappoja jo vuoden turhaan että pitäsköhä ne sit alottaa vasta ku menkat on myöhässä. Vaikka pitäis syyä raskautta yrittäessä vissii.

Multa otettiin vuos sitten kierukka pois ja menkat alkoi seuraavana päivänä. eka kierto oli 38 pv mut sen jälkee tasoittui 26 pv. Ja siitä asti ollu tasainen ja aina 3pv vuoto. Tosi yksilöllistä siis miten tasoittuu ku joillain voi viedä kuukausia tai vuosi.

Tänään kp26/26. Rinnat ei oo vieläkään kipeytyny mitä on siis aina ennen menkkoja. Epäilen että ovulaatio ei tullu jos se ois sen takia vaikkapa.

Tai sitten onkin tärpännyt! Ootko testaillut? :smiling face with heart-eyes:

Mä tikuttelin ovista, nähdäkseni missä mennään ja kyllä siihen tummempi viiva jo ilmestyi mitä alku viikosta kun ei ollut toista viivaa lähes ollenkaan, joten lähellä ollaan jo!:folded: Nyt täytyy ahkeraan talletella että on sitten siittiöitä valmiina odottelemassa! :tears:

Takaisin