Raskaaksi 2022

photo_2022-02-08_10-11-48.png
Pakko laittaa.. Tänää ovis testi kp 9 ja viimekierron ovis testi kp15.
Oviskivut kertoi viimekierrossakin oviksen, ettei tarvinut kun tuo yksi testi tehdä. tämän päivän testin tein ihan vaan siksi että vielä näen tuon eron ja voin luottaa tässäkin kierrossa pelkkiin kipuihin, Mutta kaikissa kierroissa ne ovat olleet vasemmalla puolella, voisko siis olla etten ovuloi ollenkaan oikealta, tai voiko se olla sitten syy ettei raskaudu? No eihän tota pysty kun gynellä käymällä selvittämään, mutta pistäähän se miettimään! Katsotaan miten tässä kierrossa sitten :smiling-eyes:

View attachment 110738
Pakko laittaa.. Tänää ovis testi kp 9 ja viimekierron ovis testi kp15.
Oviskivut kertoi viimekierrossakin oviksen, ettei tarvinut kun tuo yksi testi tehdä. tämän päivän testin tein ihan vaan siksi että vielä näen tuon eron ja voin luottaa tässäkin kierrossa pelkkiin kipuihin, Mutta kaikissa kierroissa ne ovat olleet vasemmalla puolella, voisko siis olla etten ovuloi ollenkaan oikealta, tai voiko se olla sitten syy ettei raskaudu? No eihän tota pysty kun gynellä käymällä selvittämään, mutta pistäähän se miettimään! Katsotaan miten tässä kierrossa sitten :smiling-eyes:
Mulla oli viime kierrossa selvät kivut ainoastaan vasemmalla, mutta ultrassa paljastui että ovuloin oikealta. Ihan hyvin voit siis tuntemuksista huolimatta ovuloida oikealta :) ne tuntemukset voi hämätä.

Mulla oli viime kierrossa selvät kivut ainoastaan vasemmalla, mutta ultrassa paljastui että ovuloin oikealta. Ihan hyvin voit siis tuntemuksista huolimatta ovuloida oikealta :) ne tuntemukset voi hämätä.

Aijaa, tätä en oo tosiaan tiennytkään! No sitten ei sen puolestakaan ole hätää! :folded:Katsotaan miten tässä kierrossa sitten käy!:smiling-eyes:

Selkeämpää viivaa nähtävissä aamupissasta. Dpo 13. Alkaa jo kuvaan saamaan paremmin :tears: Jännää! 1v 3 kk yritystä tähän ensimmäiseen selkeämpää toiseen viivaan menikin.

Liitteet

• IMG_20220209_061243.jpg
    IMG_20220209_061243.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 204
Selkeämpää viivaa nähtävissä aamupissasta. Dpo 13. Alkaa jo kuvaan saamaan paremmin :tears: Jännää! 1v 3 kk yritystä tähän ensimmäiseen selkeämpää toiseen viivaan menikin.
Kyseisen testin tuntien tää alkaa näyttää jo hyvältä! Onnittelut! :red-heart:

Tästä ei ainakaan jää epäilystä! Paljon onnea! :)

Lämpimät onnittelut ja tarrasukkia!

Ihanaa! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Paljon paljon onnea ja vauvaliimaa!

Oijoi! :smiling face with heart-eyes: Valtavan paljon onnea!
Pitkä yritys viimein palkittiin, se lämmittää myös minun mieltä. Luo optimismia omaankin yritykseen :blowing:

En ois ite paremmin voinu tätä auki kirjoittaa. :D Siis 2022 ja edelleen täytyy odottaa paperista lähetettä jotta pääsee labraan ottaa hcg! :D
No ei siinä, sain terveyskeskuksen ajanvarauksen kiinni vihdoin ja mun asia kirjattiin paperille ja siirrettiin pinkasta toiseen. Nyt se venailee siellä päivystävän lääkärin konsultaatiota JOTTA tää lääkäri voi kirjoittaa mulle lähetteen labraan. Sit mun täytyy vielä iltapäivällä soittaa sinne uudelleen ja pyytää että ne varaa mulle nyt ajan sinne labraan kokeisiin. :tears: Tää on aivan uskomatonta pyöritystä.
Mä todellaki meen suoraan töiden jälkeen sinne luukulle, pyydän sen niiden lähetteen ja kiskasen laitteesta labran päivystysnumeron ja istun siellä vaikka koko loppupäivän, kunhan pääsen tänään sinne neulan alle.

Kiitos kaikille myötäelämisestä, sentään vuoto alkaa hiipua taas (ainakin päiväksi) ja tein juuri taas testin ja se on taas hivenen vahvempi kuin aamuinen viiva. Se nyt tässä kusiripulipaskatilanteessa luokoon himpun verran toivoa että siellä olisi vielä jotain elämää. :red-heart:

Voi ei mitä Aatamin aikaista hommaa:Weary Cat Face:
Huh tsemppiä asioiden hoitamiseen:Four Leaf Clover:

Hmm jos progesteronin tyynnyttää mieltä ni ei varmana oo tärpänny tässä kierrossa. Oo ihan hermoheikkona

Voi että miten upeeta. Onnea
Tää luo toivoa tällaselle pitkään yrittäneelle että vielä voi luomunakin raskautua

Mietin että jos kokoaisin jonkun listanraskaus testeistä ja et mitkä nyt on sit kokemuksien mukaan parhaat.

Mikä antaa turhia haamuja ja mikä on sata varma testi.

Vastatkee ken haluaa mielipide seuraaviin:

Raskaus keijun erittäinherkkä 10mlU liuska

Raskaus keijun 25mlU liuska

Raskaus keijun herkkä raskauspuikko

Clearblue digitaalinen

1st response

Precheck liuska

Precheck puikko

RFSU liuska

RFSU puikko

Apteekki raskaustesti ULTRA

Sofi liuska

Sofi puikko

Muu: mikä?

Mulla on aika vähän kokemusta eri testeistä, mutta tässä kommentit:

Raskaus keijun erittäinherkkä 10mlU liuska (sininen paketti jossa raskaana oleva nainen)
--> Lähes poikkeuksetta värivalumia ja painaumia (joku pureskelee näitä tehtaalla). Melko usein vääriä haamuja (värivalumat aiheuttaa?) ja viivanpaikkoja. Ei jatkoon!

Raskaus keijun 25mlU liuska
--> Näihin ei ole tullut haamuja, eli kaiketi toimii. Jatkoon?

Precheck liuska

Medigoo herkkä

Takaisin