Raskaaksi 2022

Tämmösiä viivanpaikkoja antaapi pc. Enää en luota kut sit ku joskus tämmösiä tulee ni pakko ostaa lisää ja katsoa mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.. Salaliitto!!!! :tears::tears:
Negaan asennoitunut kyllä ja ei jopa haittaa..ei jaksa stressata sitä
Kele kun muuttuu mössöksi ku tänne pistää nuo kuvat :Angry Face With Horns:

Muoks ei muuta oiretta kun satunnaiset menkka jomoilut yms Tuntemukset.. Ei muuta pms oiretta siis muutenkaan sen puoleen.

Liitteet

• IMG_20220209_195139.jpg
    IMG_20220209_195139.jpg
    213 KB · Katsottu: 155
  • IMG_20220209_201018.jpg
    IMG_20220209_201018.jpg
    345.2 KB · Katsottu: 152
Tämmösiä viivanpaikkoja antaapi pc. Enää en luota kut sit ku joskus tämmösiä tulee ni pakko ostaa lisää ja katsoa mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.. Salaliitto!!!! :tears::tears:
Negaan asennoitunut kyllä ja ei jopa haittaa..ei jaksa stressata sitä
Kele kun muuttuu mössöksi ku tänne pistää nuo kuvat :Angry Face With Horns:

Muoks ei muuta oiretta kun satunnaiset menkka jomoilut yms Tuntemukset.. Ei muuta pms oiretta siis muutenkaan sen puoleen.
Totisesti siellä taas jotain pilkistää! Voikun oliskin oikea haamu eikä taas huijari! :D

Mikä jännitysnäytelmä Noaidin vuodot, testit ja juoksut tuolla ammattilaisten puheilla :Weary Cat Face:
Toivotaan että kaikki on hyvin, ja tuo vahvistuva viiva kyllä lupaisi hyvää?!
Itselläni takana yksi sellainen tapahtumaketju, että plussauksen jälkeen tuli vuotoa ja ultrassa lääkäri kertoi että raskaus alkanut kaksosraskautena, ja vuoto johtui siis siitä että toisen alkion osalta oli kyseessä keskenmeno. Mietin tuosta tilanteestasi heti tuota samaa, ei kuulemma ole mitenkään harvinaista!

Omaa napaa hieman, kun olen täällä ihan hoomoilasena ja ihmettelen mitä kropassa tapahtuu. Kierto on nyt ollut 27-29pv. Ovulaatiolaskurin mukaan ovis oli tuossa pe-la ja sinne ajoitettiin yrityskin. Olin jo aivan siirtynyt oviksen jälkeiseen päivien laskemiseen ja viime viikon onnistuneesti ajoitettujen tallettelujen jälkeen voittajafiiliksissä myös keskitytty makuuhuoneen puolella vain nukkumiseen. NO, tänään sitten vessakäynnillä oikein venyvä pikkusormen kokoinen ovulaatiolimaklöntti paperissa (anteeksi kuvailu, mutta haluan korostaa sitä että moisia en edes ole itselläni yleensä havainnut) ja nyt mietin että perkele, nytkö se ovis vasta on? :Eyes::side_tear: Ja ihan maani myynyt olen, kun kaikki paukut laitettiin tuonne viikon to-pe akselille ja nyt ei sitten ole todellakaan siimahäntiä odottamassa ollut.

Tietäjät kun tunnetusti tietää, niin kertokaahan mulle että jos oon tänään siinä klo 13 havainnut amerikan ovislimat, niin milloin arviolta ovis voisi olla? Menikö jo? Jo tänään vielä myöhäisillalla talletellaan, niin voisko olla tsäänssiä. Ärsyttävää kun sitä luulee tuntevansa kroppansa, mutta ei tää nyt hyvältä vaikuta!

Mikä jännitysnäytelmä Noaidin vuodot, testit ja juoksut tuolla ammattilaisten puheilla :Weary Cat Face:
Itselläni takana yksi sellainen tapahtumaketju, että plussauksen jälkeen tuli vuotoa ja ultrassa lääkäri kertoi että raskaus alkanut kaksosraskautena, ja vuoto johtui siis siitä että toisen alkion osalta oli kyseessä keskenmeno. Mietin tuosta tilanteestasi heti tuota samaa, ei kuulemma ole mitenkään harvinaista!

Omaa napaa hieman, kun olen täällä ihan hoomoilasena ja ihmettelen mitä kropassa tapahtuu. Kierto on nyt ollut 27-29pv. Ovulaatiolaskurin mukaan ovis oli tuossa pe-la ja sinne ajoitettiin yrityskin. Olin jo aivan siirtynyt oviksen jälkeiseen päivien laskemiseen ja viime viikon onnistuneesti ajoitettujen tallettelujen jälkeen voittajafiiliksissä myös keskitytty makuuhuoneen puolella vain nukkumiseen. NO, tänään sitten vessakäynnillä oikein venyvä pikkusormen kokoinen ovulaatiolimaklöntti paperissa (anteeksi kuvailu, mutta haluan korostaa sitä että moisia en edes ole itselläni yleensä havainnut) ja nyt mietin että perkele, nytkö se ovis vasta on? :Eyes::side_tear: Ja ihan maani myynyt olen, kun kaikki paukut laitettiin tuonne viikon to-pe akselille ja nyt ei sitten ole todellakaan siimahäntiä odottamassa ollut.

Tietäjät kun tunnetusti tietää, niin kertokaahan mulle että jos oon tänään siinä klo 13 havainnut amerikan ovislimat, niin milloin arviolta ovis voisi olla? Menikö jo? Jo tänään vielä myöhäisillalla talletellaan, niin voisko olla tsäänssiä. Ärsyttävää kun sitä luulee tuntevansa kroppansa, mutta ei tää nyt hyvältä vaikuta!
Menisin äkkiä varuilta kellistää miehen jos mahdollista on :tears::folded:

Vaikee tosiaan sanoo, että mikä on homman nimi ja mitä on tehtävissä, siis muuta kuin tuo Uppiksen mainitsema miehen kellistys mahdollisimman pian :smiling-eyes:
Sit vaan jatkaa odottelua ja elää vielä vähän piinallisempia päiviä kuin tavallisesti :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Muoks. Minä en myöskään tiiä varmaks kenenkään limoista, että onko ovis tulossa vai jo mennyt. Olen käsittänyt että ovislimat voi tulla sekä ennen että jälkeen oviksen. :Nerd Face:

Oliko sinulla myös silloin oletetun oviksen aikaan noita limoja? Minulla alkaa tulla ovislimoja jo noin 3 päivää ennen ovista, ja jatkuu vielä noin päivä oviksen jälkeen (välillä tulee jämiä vielä kaksi päivää oviksen jälkeenkin).

Ovulaatiolaskuri ei kyllä ole kovin luotettava tapa määrittää oviksen ajankohtaa, edes silloin, jos on säännöllinen kierto, kun luteaalivaihe voi olla lyhempi tai pidempi kuin keskivertonaisella. Ihan jo sillä, että kierron tai parin ajan tikuttaa ovista ja tarkkailee samalla mm. limojen koostumusta, oppii paljon omasta kierrostaan. :Slightly Smiling Face:

mulla ovislimat tulee yleensä edellispäivänä kun seuraava on ovisplussa tikussa, eli noin kaks päivää ennen ovista, joten tsäänssithän on vielä hyvät, mutta kun mä oon kuullut tai lukenut jostain myös että ne voi tulla myös oviksen jälkeen. Ja tosiaan toi laskurihan ei kauheen luotettava ole, mulla ainakin flon laskuri saatto heittää 5 päivällä, ennen ku aloin tikuttaa ja tietää oviskivun perusteella tarkemmin. Nyt varuiks miehen kellistelyä muutamana päivänä niin pääset uudestaan piinapäiviä viettämään! :smiling-eyes:

Ja nyt taas näyttää tältä. Emmä pysy perässä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Nää on kaks eri testiä samalta aamulta.

edit. Eiks tämmöset voi viitata myös kohdunulkoiseen?

Liitteet

• IMG_20220210_053234.jpg
    IMG_20220210_053234.jpg
    863.6 KB · Katsottu: 161
  • IMG_20220210_050123.jpg
    IMG_20220210_050123.jpg
    684.7 KB · Katsottu: 169
Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikille :red-heart: Kyllä se nyt taisi positiiviseksi jäädä :folded:

Liitteet

• IMG_20220210_064744.jpg
    IMG_20220210_064744.jpg
    2.2 MB · Katsottu: 117
No menin sitte malttamattomana testaamaan dpo 9 putipuhraan negan mutta raskauskeijun herkällä ja se tikku on niin pieni että silmät pyörii ympyrää ku yrittää sitä tihrustaa. :tears: Lämmöt pysyy silti ylhäällä. Eilen kävi 36,6 ja tänään taas 36,8. Mulla yleensä alkaa lämmöt tippumaan dpo 9 kohti menkkoja koska luteaali vaan 10 pv. Fertility friend oli nostanut taas raskauden mahdollisuus %. :Weary Cat Face:

mulla ovislimat tulee yleensä edellispäivänä kun seuraava on ovisplussa tikussa, eli noin kaks päivää ennen ovista, joten tsäänssithän on vielä hyvät, mutta kun mä oon kuullut tai lukenut jostain myös että ne voi tulla myös oviksen jälkeen. Ja tosiaan toi laskurihan ei kauheen luotettava ole, mulla ainakin flon laskuri saatto heittää 5 päivällä, ennen ku aloin tikuttaa ja tietää oviskivun perusteella tarkemmin. Nyt varuiks miehen kellistelyä muutamana päivänä niin pääset uudestaan piinapäiviä viettämään! :smiling-eyes:

Mulla sama, flo (jonka latasin sinun inspiroimana :Grinning Face:) näyttää ovista tänään torstaina, mutta limat ja kivut oli tiistaina. En sitte tiiä että mikä on oikea ovulaatiopäivä.

Meillä menny yritykset ihan päin persettä, yhen ainoan kerran onnistui tiistai aamuna, sen jälkeen miehelle iski hirmu paineet eikä oo pystynyt :crying-face: oon jo vähän luovuttanut tään kierron osalta, ei jaksa itsekään toiveita elättää kun tulee vaan pettymyksiä.

Muoks; ja anteeksi kun olen jälleen kerran negatiivinen valittaja! Samalla olen täällä tosi onnellinen esim Lilianan puolesta ja toivon kovasti että Noaidin asia selviää ja olet onnellisesti raskaana :red-heart:

Muokattu viimeksi:
Mulla sama, flo (jonka latasin sinun inspiroimana :Grinning Face:) näyttää ovista tänään torstaina, mutta limat ja kivut oli tiistaina. En sitte tiiä että mikä on oikea ovulaatiopäivä.

Meillä menny yritykset ihan päin persettä, yhen ainoan kerran onnistui tiistai aamuna, sen jälkeen miehelle iski hirmu paineet eikä oo pystynyt :crying-face: oon jo vähän luovuttanut tään kierron osalta, ei jaksa itsekään toiveita elättää kun tulee vaan pettymyksiä.

Muoks; ja anteeksi kun olen jälleen kerran negatiivinen valittaja! Samalla olen täällä tosi onnellinen esim Lilianan puolesta ja toivon kovasti että Noaidin asia selviää ja olet onnellisesti raskaana :red-heart:

Mä oon tosta flosta tykännyt sen yksinkertaisuuden vuoksi, ei mitään ylimäärästä ja helppo tulkita sitä sovellusta! :smiling-eyes:
Saa valittaa ja pitääkin jos siltä tuntuu ja täällä nimenomaan puretaan niitä epäonnistumisia kuin myös onnistumisia!:red-heart:

Mulla ovis vasta tuloillaan ens viikolla, mutta lauantaista alkaa flon mukaan hyvät mahdollisuudet raskauteen niin aika lähellä ollaan jo. Eilen aloteltiin tallettelut ja tällä mennään nyt joka toinen päivä taktiikalla sinne oviksen jälkeisiin päiviin asti, ompahan tulossa jännät piinapäivät sitten! :Smiling Face With Open Mouth

Ja nyt taas näyttää tältä. Emmä pysy perässä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Nää on kaks eri testiä samalta aamulta.

edit. Eiks tämmöset voi viitata myös kohdunulkoiseen?

Onko sulla mikä dpo nyt menossa? Jostain luin muistaakseni juurikin että pitkään jatkuvat hailuvat viivat voivat kertoa kohdunulkoisesta :sad-face: Mutta toivotaan, että lähtee vahvistumaan kuitenkin! Onhan pissin vahvuudessakin eroja. Kyllähän noissa toinen viiva näkyy kuitenkin. Tämäänkö ne verikokeen tulokset piti tulla?

Ihan ku Jossu olisit kirjottanu minun aamusta, tosin mulla flo-sovellus eikä ff. :tears:
Lämmöt tosiaan kävi 36.65 (toissapäivänä) ja tänä aamuna 36.87.
Pc:llä testasin ja negahan se luonnollisesti oli, mutta jotenkin tää epätodellisen hyvä mieliala ja lämmöt pitää edelleen toivoa yllä, että jospa sittenkin... :smiling-eyes:

Liitteet

• 20220210_075914.jpg
    20220210_075914.jpg
    316.3 KB · Katsottu: 65
  • Screenshot_20220210-080228_Flo.jpg
    Screenshot_20220210-080228_Flo.jpg
    269.5 KB · Katsottu: 69

Ei tarvi anteeks pyydellä, pitää voida kertoa myös kun ei ole ruusuista ja ihanaa! Enkä ees laskisi tuota läheskään valittamiseksi!

Olin oireiden vuoksi varma että tänään aamusta olis digitaalinen ovistesti vilkutellut, kun eilen alotin testaamaan. Mut ei vilkitellut :Eyes: piti kyllä viimeyönä käydä pissalla, ehkä se pilas sen. Onneks tänään on se ultra niin saa tietää onko tosiasiassa vielä siellä päinkään. Oli siis eilen illalla vetiset limat ja halut, mistä kuvittelin oviksen lähestyvän :Eyes:

Kylläpäs tuon oviksen metsästys ja sen hyödyntäminen on nyt monella haasteena. :Grimacing Face:
On se kyllä stressaavaa kun ei ole varmuutta, milloin se h-hetki on ja onnistuuko talletukset. Ja sit vielä toi Nurpun inssiin pääsy, jos ovis sattuukin venähtään viikonlopulle :loudlycrying:

Nyt taas tsemppiä koko porukalle; niin oviksen metsästäjille, piinailijoille, uuteen kiertoon joutuneille, odottajille ja eritysmainintatsempit Noaidille :Two-hearts:

Takaisin