Raskaaksi 2021

Onko kukaan muu testaamassa lähipäivinä? Minä aion testata huomenna. Viimeksi oli ihana positiivinen jännitys, mutta nyt ennemminkin pelottaa. :sad001 Olen nyt yrittänyt oireiden suhteen ajatella, että todennäköisesti oireet johtuvat vain progesteronista, olin sitten raskaana tai en, mutta kyllähän sitä nyt haluamattaankin on toiveikas, että josko sittenkin.

Juuri äsken mietinkin mitenhän sulla menee, kun elellään melkein samoilla piinapäivillä :happy:

Mulla on tänään dpo 8 ja huomenna pitäisi alkaa tiputtelu ja perjantaille ennustelee flo KP 1. Mulla on nyt menkkamaista juilintaa mahassa. Voi enteillä tiputtelun alkamista. Samoin jonottaa vasempaan munasarjaan. Lisäksi paleli yöllä ja palelee nytkin o_O Testailen vasta lauantaina jos sinne asti pääsen.

Muokattu viimeksi:
20210914_164612.jpg
20210914_164612.jpg
20210914_164624.jpg

Mitä mieltä olette, onko tarkkasilmäisten mielestä haamu. Mun mielestä on, mutta mä nyt oon aina aika varautuvainen tätä herkkää testiä kohtaa. Eilen tein kyllä saman testin, eikä näkynyt haamua. Käyn huomenna koulun jälkeen prismasta hakemassa toisenmerkin testejä, kun meidän lähikaupassa ei ole muita kun näitä ja ylikalliita clearblue (+) raskaustestejä. Ei siinä, maksaa tämäkin yksi testipuikkopaketti 2.99e meidän lähikaupassa.
Prismassa pregchek paketti 1.85e :Heartpink

Flo sovelluksen mukaan menkat pitäis alkaa loppuviikosta. Enkä ees häiden alla ehtinyt ovista tikutella, onkohan kuitenkin ollut ovis kynnyksellä kun olemme menneet naimisiin. :love017

Ja muutenkin, keväällä oli se kohdunulkoinen niin jännittää seurata mihin kehittyy.

View attachment 106502 View attachment 106502 View attachment 106503

Mitä mieltä olette, onko tarkkasilmäisten mielestä haamu. Mun mielestä on, mutta mä nyt oon aina aika varautuvainen tätä herkkää testiä kohtaa. Eilen tein kyllä saman testin, eikä näkynyt haamua. Käyn huomenna koulun jälkeen prismasta hakemassa toisenmerkin testejä, kun meidän lähikaupassa ei ole muita kun näitä ja ylikalliita clearblue (+) raskaustestejä. Ei siinä, maksaa tämäkin yksi testipuikkopaketti 2.99e meidän lähikaupassa.
Prismassa pregchek paketti 1.85e :Heartpink

Flo sovelluksen mukaan menkat pitäis alkaa loppuviikosta. Enkä ees häiden alla ehtinyt ovista tikutella, onkohan kuitenkin ollut ovis kynnyksellä kun olemme menneet naimisiin. :love017

Ja muutenkin, keväällä oli se kohdunulkoinen niin jännittää seurata mihin kehittyy.

En halua lannistaa, mutta jos tuo on frsu:n niin ne on tunnettuja haamuviivoista mitkä ei ole kuin viivanpaikkoja :( Toivotaan että siellä ois oikeesti nouseva hgc tiedossa!

En halua lannistaa, mutta jos tuo on frsu:n niin ne on tunnettuja haamuviivoista mitkä ei ole kuin viivanpaikkoja :sad001 Toivotaan että siellä ois oikeesti nouseva hgc tiedossa!

Mä tosiaan tiedän minkälainen testi tämä on, monia kymmeniä tullut tätäkin tehtyä, mutta eilen tehty samainen ja siinä ei mitään näkynyt. Varauksella tietysti oon, ja niinkuin kirjoitin huomenna haen toisen merkin testejä. :happy:

Sanansa pyörtäjä täällä taas hei! :dance008 Piti vasta perjantaina tehdä r-testi, mutta tuli sellainen olo, että haluaisin varmistuksen tilanteesta jo nyt ja päätin kuitenkin testata tänään dpo 11
20210914_174754.jpg
20210914_174915.jpg
. No eihän tää asiaa selkiyttänyt vaan nyt on saanu tihrustella viivoja silmät ristissä. Tiedättekö, kuinka vahvoja viivanpaikkoja noihin raskauskeijun One step-testeihin voi tulla? Kun tuli kyllä kaksi viivaa, joista toinen niin hailakka, että aloin epäillä olevan vaan viivanpaikka.

Ekassa kuva testiajan sisällä ja tokassa (lavuaarin reunalta) mennyt kyllä jo testiajan yli, mutta eri valaistuksessa näkyi viiva ehkä paremmin.

Sanansa pyörtäjä täällä taas hei! :dance008 Piti vasta perjantaina tehdä r-testi, mutta tuli sellainen olo, että haluaisin varmistuksen tilanteesta jo nyt ja päätin kuitenkin testata tänään dpo 11View attachment 106516 View attachment 106517 . No eihän tää asiaa selkiyttänyt vaan nyt on saanu tihrustella viivoja silmät ristissä. Tiedättekö, kuinka vahvoja viivanpaikkoja noihin raskauskeijun One step-testeihin voi tulla? Kun tuli kyllä kaksi viivaa, joista toinen niin hailakka, että aloin epäillä olevan vaan viivanpaikka.

Ekassa kuva testiajan sisällä ja tokassa (lavuaarin reunalta) mennyt kyllä jo testiajan yli, mutta eri valaistuksessa näkyi viiva ehkä paremmin.

Jaa mitenkäs noi kuvat tonne keskelle tekstiä tuli. Noh, varmaan pointti käy selväksi.. :)

Sanansa pyörtäjä täällä taas hei! :dance008 Piti vasta perjantaina tehdä r-testi, mutta tuli sellainen olo, että haluaisin varmistuksen tilanteesta jo nyt ja päätin kuitenkin testata tänään dpo 11View attachment 106516 View attachment 106517 . No eihän tää asiaa selkiyttänyt vaan nyt on saanu tihrustella viivoja silmät ristissä. Tiedättekö, kuinka vahvoja viivanpaikkoja noihin raskauskeijun One step-testeihin voi tulla? Kun tuli kyllä kaksi viivaa, joista toinen niin hailakka, että aloin epäillä olevan vaan viivanpaikka.

Toisessa kuvassa kyllä selkeä viiva! En tiedä noista testeistä mitään, mutta lupaavalta näyttää <3

Ihan selkeät viivat on. :) Toivottavasti vahvistuu!

20210915_070328.jpg
Huomentaa! Täällä kanssa joku pyörtää puheensa...

Viivanpaikka vaan, mutta testailut jatkuu. :cool: dpo7 on menossa...

Alinah: mikä dpo testasit noi haamut?

Muokattu viimeksi:
Nega testattu. :sad001 Eli taitaa vaan ne PMS-oireet tulla aina vain aiemmin. :shifty:

Viivojen vahvistumisia kaikille haamuja testanneille! :angelic:

Voimia Jadinelle negasta. Tuun varmaan täältä perässä kipujen perusteella.

Tänään on dpo 9 ja jotenkin kipujen perusteella en menisi vannomaan, että tuo Terolut auttaa tiputteluun. Edellisissä kierroissa tiputtelu on alkanut dpo 9 illalla. Vähän nämä ennusmerkit puoltavat siihen suuntaan. Toivo elää kuitenkin :laughing002

^ mulla terolutit tepsi tiputteluun vasta kolmannessa kierrossa. sitten sopivasti lopetinkin ne kun siirryttiin tutkimuksiin ja hoitoihin :laughing002

täällä aika matelee. mulle tehtiin eka ivf-punktio perjantaina, maanantaina selvisi hedelmöittyneiden solujen lukumäärä (7 :)) ja nyt jännitellään huomiseen, että kuinka moni selviää blastoksi asti. tähän kiertoon ei pystytty tekemään tuoresiirtoa, joten ainakin se kuukausi odoteltavaa PASia varten... tästä kierrostakaan ei mitään tsäänssejä, kun ei ollut yhdyntöjä oikeaan aikaan ja kaikki munasolut poistettiin punktiossa.

Toivotaan haamuille vahvistumista :happy:

Jadinelle pahoittelut negasta, tuo on kyllä ikävin vaihe kierrosta, toivotaan että ei enää montaa negaa tarvitsisi testailla :sorry:

Tsempit lilianalle terolutien kanssa ja moven soluille :smiley-angelic001 tuo ivf-polku on varmaan erikoinen kokemus kun sitä odottelee klinikalta väliaikatietoa miten omien solujen käy !

itsellä ollut vähän hiljaiseloa taas foorumilta kun kierron alkupuoli menossa, tulee vaan lueskeltua muiden viestejä :angelic: nyt oon muutaman päivän tikutellut ovista. Ärsyttävää kun limojen perusteella ois voinu olettaa et plussa ois tullu eilen, mutta ei näy eikä kuulu. Aamuinenkin viiva ihan hailura. Enää yks digi jäljellä, viime kierrossa meni hukkaan joku 3 kun en osannut käyttää niitä saksankielisten ohjeiden kanssa ensin :hilarious:

kävin omakustanteisesti labrassa, ekaa kertaa otettiin myös ferritiini ja se on 18 vaikka syön rautalisää! pitää varmaan kokeilla sitä sideral-valmistetta jos imeytyis paremmin :shifty:

Täällä kp13 ja tallettelut aloteltu joka toisen päivän taktiikalla. Mies lähti yllättävän hyvin mukaan ja lupasin tehä kaikki työt jos mies on väsyny työpäivien jälkeen:hilarious:

Heips pitkästä aikaa! Aion testata huomenna, lounas haisi ihan oudolta ja jäi syömättä, puolison nenään se ruoka oli okei... "Mitäs mä nyt söisin sitten..." :bag:

Täällä kp13 ja tallettelut aloteltu joka toisen päivän taktiikalla. Mies lähti yllättävän hyvin mukaan ja lupasin tehä kaikki työt jos mies on väsyny työpäivien jälkeen:hilarious:
Tollasilla työehdoilla varmaan aika monen puoliso olis mukana vaikkei tenavaa olis kiikareissakaan... :hilarious:

Tollasilla työehdoilla varmaan aika monen puoliso olis mukana vaikkei tenavaa olis kiikareissakaan... :hilarious:
Siitä testiin vaan:hilarious: totesin tän kannattavaks koska itellä on energiaa mut mies välil tosi poikki iltasin. Muutenki ennen yritystä seksi usein jäi jos oli poikki ni nyt heitin et pari viikkoo joka toinen päivä ja mie hoidan hommat jos hän ei jaksa:hilarious:

Nyt alko taas vähän jäskättää, kun nää mahakivut ei oo nyt perus menkkakipuja. Vihloo munasarjoihin ja jomotustakin niissä välillä on. Tiedän, ettei pitäisi innostua turhasta, mutta nää kivut alkoi dpo 8, niin vähän meinaa vahingossakin innostua, kun teroja kuitenkin olen syönyt jo kuutisen päivää, eikä alkuun ollut mitään oireita. Nyt on ollut oireina juuri tuo munasarja kipu, unettomuus aamuöisin, lisäksi olen joutunut käymään yöllä kaksi kertaa vessassa, runsas valkovuoto alkoi kans eilen.

Tietenkin nämä oireet voi olla ihan menkkoja edeltäviä, mutta on näitä ihan hauska jännittää :grin Huomenna jos ei ole tullut tippaakaan verta, niin jännittää taas vähän enemmän.

Tämä pettymyksen ja toivon sekoitus on kyllä kamalaa. :shifty: Toisaalta on pettymys negasta, mutta tietysti pieni toivo vielä elää, että se muuttuu plussaksi. Jotenkin on helpompi katsoa eteenpäin, kun kp1 tulee ja saa varmuuden, ettei ole raskaana. Nyt vielä mieli tappelee vastaan, vaikken uskokaan enää plussaan.

Takaisin