Raskaaksi 2021

Kyllä se vain pitää uskoa, että nyt tärppäsi. En olisi kyllä uskonut, että näillä ajoituksilla onnistuu. :wideyed: Seksiä oli vain kerran kp 12 ja ovis oli aikaisintaan kp 15. Ja tässä kierrossa sain vielä koronarokotteen.

Nyt vaan toivotaan, että pysyy matkassa. :smiley-angelic003 Viiva on ainakin vahvistunut tasaisesti. :love017

Kuvat testeistä, ekassa dpo 12 ja tokassa tältä aamulta dpo 14.

Screenshot_20210917-071202_Gallery.jpg
Screenshot_20210917-065955_Gallery.jpg
 
Menee kuulemma kesken helpommin. Mut jos oot kovin kipeä niin tuleeko pupuiltuakaan....
Joo niinhä tuo eilinen jäi väliin.. jos tänään sitte. Edellinen oli tiistaina et katotaan meneekö mahollisuudet tässä. Pitää varmaan ostaa ovistestit ens kiertoon ni tietää sit paremmi millo ovis on ni ei tarvii stressata niin pitkää aikaa kun ei oo oviksesta tietoa
 
Yhtenä oireena mullakin oli tissi kipu. Tuntui sellaisena vihlontana kainalosta rinnan ulkosyrjään. Myös selkeitä pms-oireita ollut eli kiukkuisuutta ja unettomuutta. Alamahassa on juilinut aivan kuin menkat olisi alkamassa, minkä vuoksi en myöskään tähän raskauteen uskonut. Hyvin erilaiset oireet on olleet nyt kuin esikoisen aikana. :rolleyes:
 
Yhtenä oireena mullakin oli tissi kipu. Tuntui sellaisena vihlontana kainalosta rinnan ulkosyrjään. Myös selkeitä pms-oireita ollut eli kiukkuisuutta ja unettomuutta. Alamahassa on juilinut aivan kuin menkat olisi alkamassa, minkä vuoksi en myöskään tähän raskauteen uskonut. Hyvin erilaiset oireet on olleet nyt kuin esikoisen aikana. :rolleyes:

Minulla ei ole kyllä muita oireita.. ei edes repäisykipuja mitä on normaalisti vaikka en olisi edes raskaana. No lämmöt koholla 37.1 iltaisin ja palelu... nyt dpo9 ja norm.testillä nega.. testailu jatkuu...

Tissi kipeänä edelleen :woot:
 
Kyllä se vain pitää uskoa, että nyt tärppäsi. En olisi kyllä uskonut, että näillä ajoituksilla onnistuu. :wideyed: Seksiä oli vain kerran kp 12 ja ovis oli aikaisintaan kp 15. Ja tässä kierrossa sain vielä koronarokotteen.

Nyt vaan toivotaan, että pysyy matkassa. :smiley-angelic003 Viiva on ainakin vahvistunut tasaisesti. :love017

Kuvat testeistä, ekassa dpo 12 ja tokassa tältä aamulta dpo 14.

View attachment 106578 View attachment 106579
Onneksi olkoon :woot::gen014:gen014 ihanaa odotusaikaa sinne :Heartred
 
Minulla ei ole kyllä muita oireita.. ei edes repäisykipuja mitä on normaalisti vaikka en olisi edes raskaana. No lämmöt koholla 37.1 iltaisin ja palelu... nyt dpo9 ja norm.testillä nega.. testailu jatkuu...

Tissi kipeänä edelleen :woot:

Esikoisesta mulla ei ollut mitään oireita. :happy: Ei repäisyjä, rintojen arkuutta, ehkä jotain tuntemuksia mahassa, mutta nekin saatoin kuvitella.
 
Menkkajomotukset ja tiputteluvuoto alkaneet eli huomenna varmaan kp1. :shifty: Ei jotenkin tällä kertaa jaksa innostua edes viinistä ja sushista. :grumpy:
 
Kyllä se vain pitää uskoa, että nyt tärppäsi. En olisi kyllä uskonut, että näillä ajoituksilla onnistuu. :wideyed: Seksiä oli vain kerran kp 12 ja ovis oli aikaisintaan kp 15. Ja tässä kierrossa sain vielä koronarokotteen.

Nyt vaan toivotaan, että pysyy matkassa. :smiley-angelic003 Viiva on ainakin vahvistunut tasaisesti. :love017

Kuvat testeistä, ekassa dpo 12 ja tokassa tältä aamulta dpo 14.

View attachment 106578 View attachment 106579
Ihanaa! Tuutko tonne Toukokuisten puolelle vielä? :)
 
Tänään dpo 11 ja vielä laskisin tän vuodon tiputteluks, joten en ole vielä lopettanut Teroluteja. Enkä varmaan lopetakkaan kesken kuurin, kun huominen on enää jäljellä. Varmuudeks teen aamulla testin vielä, vaikka aika selvä tapaus tämä kierto jo on :sorry: Maanantaina sitten verikokeisiin niin saadaan nämä tutkimukset alkuun. Kyllä on pariin päivään taas mahtunut itkua ja epätoivoa. Niin se vaan lannistaa tämä uuteen kiertoon joutuminen :sorry:
 
Tänään dpo 11 ja vielä laskisin tän vuodon tiputteluks, joten en ole vielä lopettanut Teroluteja. Enkä varmaan lopetakkaan kesken kuurin, kun huominen on enää jäljellä. Varmuudeks teen aamulla testin vielä, vaikka aika selvä tapaus tämä kierto jo on :sorry: Maanantaina sitten verikokeisiin niin saadaan nämä tutkimukset alkuun. Kyllä on pariin päivään taas mahtunut itkua ja epätoivoa. Niin se vaan lannistaa tämä uuteen kiertoon joutuminen :sorry:

Samaistun tosi vahvasti tuohon itkuun ja epätoivoon :sorry: Mulla kp4, viime kierrossa menkat antoi odotuttaa poikkeuksellisesti itseään ja tästä syystä sain nostettua toiveet entistä korkeammalle. Noh tiputtiinkin kovaa ja korkeelta kun uus kierto alkoi.. :smiley-angry017 Lähetän sinnekin kovasti tsemppiä, on tämä matka vaan rankka suurinta unelmaa kohti..
 
Samaistun tosi vahvasti tuohon itkuun ja epätoivoon :sorry: Mulla kp4, viime kierrossa menkat antoi odotuttaa poikkeuksellisesti itseään ja tästä syystä sain nostettua toiveet entistä korkeammalle. Noh tiputtiinkin kovaa ja korkeelta kun uus kierto alkoi.. :smiley-angry017 Lähetän sinnekin kovasti tsemppiä, on tämä matka vaan rankka suurinta unelmaa kohti..
On tämä ihan vuoristorataa kuukaudesta toiseen :sorry: Kovasti tsemppiä myös sinne :Heartred

Testi oli ylläripylläri täysin nega. Ehkä oli turhaa edes testata, mutta halusin varmistaa ennen tämän illan viinipullon korkkausta. En nyt vaan enää tiedä varasinko maanantain verikokeet liian aikaiseksi, kun hankala sanoa onko tämä vuoto vielä tiputtelua. Tiputtelee kyllä ihan verta ja on yltymään päin, mutta hanat ei niin sanotusti ole vielä auenneet. Ohjeena oli käydä kp 3-5 verikokeissa. :dontknow

Taas pitäis miettiä jotain selviytymiskeinoja taas seuraavaan kiertoon. Ehkä vois aloittaa uuden harrastuksen. Vaikka juoksun tai kotijumpat :laughing002 Keskittyis nyt vaan harrastuksiin ja muuhun elämään ja mahdollisimman hyvin unohtas koko raskauden yrityksen. Helpommin sanottu, kuin tehty. Mulla taitaa ovikseen asti ihan hyvin pysyä asia poissa mielestä, mutta oviksen jälkeen lähtee ajatukset ihan laukalle ja sitten tipun korkealta, kun tiputtelu alkaa ja kaikki dpo jotain oireet -googletukset ovatkin olleet turhia :smiley-ashamed008
 
Muokattu viimeksi:
Mulla alkoikin eilen kesken koulupäivän uusi kierto, kamalan vatsakramppien saattelemana. Mulla ei ollu tavallisia pikkuhousuja jalassa, kun en ollut varautunut siihen että ne olisi eilen alkaneet. Flo sovelluksen mukaan sunnuntaina vasta olisi alkanut, onneksi kuitenkin löysin laukustani tampooneja, vatsakivut oli aika ikäviä. Opettajan nähden pääsi kyyneleet silmistä, sanoikin jos ei koulussa pysty olemaan niin sitten pitää miettiä kotiin lähtöä.

Harmittaa ihan hirveesti ettei vieläkään onnistunut. Otin eilen illalla häistä ylijäänyttä valkoviiniä harmitukseen sitten.. :sad015
 
Heipä hei pitkästä aikaa. Mulla on jäänyt varmaan 100 sivua lukematta, oon pitänyt taukoa ihan kokonaan. Nyt alkoi taas kiinnostaa muiden kokemukset kemiallisen jälkeisistä menkoista. Mulla ei tosiaan ole ollut mitään turhuvuotoja ennen menkkoja yleensä, kun ne alkaa niin ne alkaa. Nyt sitten sen kemiallisen jälkeen Flo ennusti menkkojen alkavan keskiviikkona, nyt on kaksi päivää tullut ruskeaa tuhrua. Viime sunnuntaina tuli vaaleanpunaista paperiin vessareissulla. Ei mitään menkkajomoja. Onko odotettavissa että nää ekat menkat olis normaalit? Vai voisko tää olla jopa raskauden oireita... en oo testaillut, odottelen nyt kunnolla niitä menkkoja, en vaan tiedä kauanko niitä saa odottaa o_O Sain torstaina toisen rokotteen ja olin eilen elämäni karmeimmassa kuumehorkassa...
Onnea kaikille plussanneille ja tarrasukkia :smiley-angelic003
 
Minä poistun vuorostani takavasemmalle nuolemaan haavojani. Mielenterveys ei vaan kestä tätä toivottomuutta jokaisen epäonnistuneen kierron jälkeen. :sorry:

Tsemppiä, kaikkea hyvää ja erityisesti plussatuulia kaikille. :Heartbigred
 
Kyllä se vain pitää uskoa, että nyt tärppäsi. En olisi kyllä uskonut, että näillä ajoituksilla onnistuu. :wideyed: Seksiä oli vain kerran kp 12 ja ovis oli aikaisintaan kp 15. Ja tässä kierrossa sain vielä koronarokotteen.

Nyt vaan toivotaan, että pysyy matkassa. :smiley-angelic003 Viiva on ainakin vahvistunut tasaisesti. :love017

Kuvat testeistä, ekassa dpo 12 ja tokassa tältä aamulta dpo 14.

View attachment 106578 View attachment 106579

Ihanaa!! Paljon onnea! :love7
 
Minä poistun vuorostani takavasemmalle nuolemaan haavojani. Mielenterveys ei vaan kestä tätä toivottomuutta jokaisen epäonnistuneen kierron jälkeen. :sorry:

Tsemppiä, kaikkea hyvää ja erityisesti plussatuulia kaikille. :Heartbigred

... :sorry::sad001
Mä en oikein osaa sanoa tähän muuta kuin, kaikkea hyvää sinulle ja kovasti tsemppiä. :Heartred
 
Kp17 ja kalenteri ennustaa ovista tänään. Himot ja limat on samaa mieltä:grin pupuiltu on vähän mut toivotaan et riittää, vaan kp7, 10, 12, 15 ja tänään illalla. Varmaan tilaan ne ovistikut ens kiertoon ni ei tarvii niin arvuutella millon ovis ois
 
Voisin päivitellä vähän omia kuulumisia, kun en viime kierron jälkeen sitä oo tehnyt. Eli omanapailua tulossa rankasti.


Normaalisti kierto on sen 29 päivää, mutta viime kierto venähti 34 päivään asti. Oli kova pettymys, sillä talletteluja oli oviksen aikaan viikon verran päivittäin, joten odotuksetkin oli tosi korkeella.
Pettymyksestä päästy taas uuteen kiertoon ja nyt on kp17.
Ovis tuli taas tosi aikaisin ja tikutin plussan kp11. Pitkästä aikaa oli myös kunnon ovis kivut.
Kävi vähän huonosti eikä ehditty tallettelemaan kuin vasta ovispluspäivänä.
Toisaalta siis tässä kierrossa ei oo odotukset kovin korkealla, mutta toisaalta paljon olen nyt lukenut, että tärppi on käynyt monella juuri ovispluspäivän tallettelusta.

Saa nähdä siis kuinka käy kun talletteluja oli oikeaan aikaan vain yksi. Tosin eihän se vaadi kuin sen yhden kerran, jos kaikki tähdet on kohdillaan.

Aloitin tässä kierrossa lämpöjen mittailun ja lämpöjenkin perusteella ovis tuli testin kanssa yksi yhteen. Tosin fertility friend-app oli sitä mieltä, että ovis olisi ollut samana päivänä kuin testiin tuli plussa. Ilmeisesti sen perusteella, että plussan jälkeen lämmöt nousi reilusti heti seuraavana päivänä. Ja nyt lämmöt pysyneet ylhäällä.
Nyt olisi siis mun laskujen mukaan dpo 5 ja ff-apin mukaan dpo6.

Aamulämpöjen mittaajat: miten teillä lämpö menee ovisplussa jälkeen? Nouseeko heti ylös seuraavana päivänä vai vasta sitä seuraavana?
Ja missä vaiheessa alkaa laskemaan, jos tärppi ei ole käynyt?
 
Takaisin
Top