Raskaaksi 2021

Kyllä se nyt oli oikea, ihan ihkaoikea plussa :love017 Hcg-arvo kahdesti tällä viikolla ja oli kolmessa päivässä lähes nelinkertaistunut :happy: Ehkäpä nämä testitkin riittää jo :hilarious: VarhaisUÄ 23.9 ja sillon olis 6+4 :joyful:

upload_2021-9-10_7-36-20.jpeg

Kiitos kaikille tuesta ja plussaonnea kaikille :love017

Dpo5 enkä taas jaksaisi enää yhtään odottaa. :shifty: Onneksi tiedän jo viime kierrosta, ettei oikeastaan mikään oire tarkoita mitään (eikä niitä oireita pitäisi dpo5 vielä ollakaan - tosin kohtu tuntuu jotenkin oudolta...). Piinapäivät ovat kyllä sellainen ärsyttävä välitila, vähän kuin Schrödingerin kissa, että joko on tai ei ole raskaana, mutta ei tiedä, kumpi. :rolleyes:

Jos ei tästä kierrosta tärppää, niin seuraavan kierron laskettu aika olisikin sitten päivä esikoisen synttäreiden jälkeen. :meh: Omat synttärinikin ovat siinä ihan lähellä, ja tuntuu jo nyt, että se on vähän liikaa lyhyen ajan sisällä. :p Joo, tiedän, että nämä ovat todella pieniä murheita ja olisin kyllä kiitollinen vauvasta ihan mihin aikaan vain.

Dpo5 enkä taas jaksaisi enää yhtään odottaa. :shifty: Onneksi tiedän jo viime kierrosta, ettei oikeastaan mikään oire tarkoita mitään (eikä niitä oireita pitäisi dpo5 vielä ollakaan - tosin kohtu tuntuu jotenkin oudolta...). Piinapäivät ovat kyllä sellainen ärsyttävä välitila, vähän kuin Schrödingerin kissa, että joko on tai ei ole raskaana, mutta ei tiedä, kumpi. :rolleyes:

Jos ei tästä kierrosta tärppää, niin seuraavan kierron laskettu aika olisikin sitten päivä esikoisen synttäreiden jälkeen. :meh: Omat synttärinikin ovat siinä ihan lähellä, ja tuntuu jo nyt, että se on vähän liikaa lyhyen ajan sisällä. :p Joo, tiedän, että nämä ovat todella pieniä murheita ja olisin kyllä kiitollinen vauvasta ihan mihin aikaan vain.

Ymmärrän noi ajatukset! Meillä kanssa perheessä kaikilla lähekkäin synttärit ja olen miettinyt, että mitenkä niitä jaksaa sitten jatkuvasti järjestää johonkin kuukauden sisään. :wacky: Tuntuu niin typerältä ja toki se vauva olisi tervetullut koska vain. :love7

Täällä dpo 7 ja menkkojen alkuun 3-6 päivää. Mut en testaa ennen ens perjantaita! :stop: Sillon menkat jo myöhässä pidemmänkin kierron mukaan.

Ymmärrän noi ajatukset! Meillä kanssa perheessä kaikilla lähekkäin synttärit ja olen miettinyt, että mitenkä niitä jaksaa sitten jatkuvasti järjestää johonkin kuukauden sisään. :wacky: Tuntuu niin typerältä ja toki se vauva olisi tervetullut koska vain. :love7

Täällä dpo 7 ja menkkojen alkuun 3-6 päivää. Mut en testaa ennen ens perjantaita! :stop: Sillon menkat jo myöhässä pidemmänkin kierron mukaan.

Ihailtavaa kärsivällisyyttä! :joyful: Itse jaksan juuri ja juuri odottaa dpo10 saakka.

Hei ilmoittaudun mukaan joukkoon :Heartred
Tilanne on se, että meidän poikavauvalle tulee ensiviikolla ikää 5kk, eikä olla aloitettu mitään ehkäisyä. Vauva on täysimetyksellä eikä mulla ole vielä tullut yksiäkään kuukautisia.
Olen tehnyt satunnaisia testejä aina jos omassa olossa vähänkin raskauteen viittaavia oireita ollut, mut toistaiseksi ei ole tärpännyt. Seuraava vauva on siis hyvinkin tervetullut:Heartred ja tiedän että saattaa mennä pitkäkin aika että oma kroppa palautuu edellisestä synnytyksestä saati kun imettää niin ei välttämättä kierto starttaa pitkään aikaan. Mutta katsotaan miten käy :smiley-bounce012

Dpo 5 ja aika matelee :grin Teroista ei ole tullut mitään erikoisempia oireita. Nyt kolmas päivä niitä Mihinkähän asti sitä itse malttaisi olla testamatta. Dpo 9-11 mulla on aina tiputellut, niin yritän kyllä sen ohi odottaa, ettei tarvitse tuhlata testiä :laughing002

kp17 ja ovulaatio digitesti näyttää tyhjää. Limat vähän antaa olettaa, että joskus tapahtuu. Ehkäpä se tästä...Ennen keskenmenoa jossain kp 19-22 tuli ovulaatio.

Kyllä se nyt oli oikea, ihan ihkaoikea plussa :love017 Hcg-arvo kahdesti tällä viikolla ja oli kolmessa päivässä lähes nelinkertaistunut :happy: Ehkäpä nämä testitkin riittää jo :hilarious: VarhaisUÄ 23.9 ja sillon olis 6+4 :joyful:

View attachment 106335

Kiitos kaikille tuesta ja plussaonnea kaikille :love017

Siis jes! Oon taustalla seurannu sun matkaa ku yritettiin samaan aikaan ja harmitti kovin ku kierrosta toiseen oot joutunu pettymään. Onneksi olkoon nyt sitten ihana!! :Heartred paljon tarrasukkia!! ♥️♥️
Täällä meneillään 35+4 ja kohta se plussa jo sylissä!

Hellou. Täällä yk 14 ja kp 8 meneillään. Enskuussa ois lapsettomuuspolin ensikäynti ja jännittää jo valmiiksi ku flon mukaan menkat just sillon ku se ensikäynti on. Kävin jo verikokeissa sitä ensikäynti varten ku laittovat tkssa lähetteen. Mieheltä onneks löytyy jo siemennesteanalyysin tulos nii ei sitäkään tarvi uudestaan hakea.

Onnea hirmuisesti plussanneille:cool05

Tänään dpo 12, kp 31/33 :) Vahvistui mahtavasti verraten dpo 10.

Jään tänne vielä taustailemaan ja seuraamaan teitä <3

Liitteet

• 20210911_205730.jpg
    20210911_205730.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 188
Nyt yk13 ja kp12. Kiinteä hymynaama näkyi digitaalisessa ovistestissä aamulla. Eilen illalla tallettelut.:cool:
Meillä tässä kuussa myös ensikäynti lapsettomuusklinikalle. Toivon todella tärpin käyvän tästä kierrosta ettei hoitoja tartteis aloittaa. Aika näyttää.:happy:

Dpo7 ja pientä tiputtelua. :rolleyes:

Ei kyllä mene kovin vahvasti tämä "tällä kertaa en sitten yritä tulkita mitään oireita". Hakuhistoria on täynnä googletuksia "dpo x oireen nimi". :hilarious:

Ihailtavaa kärsivällisyyttä! :joyful: Itse jaksan juuri ja juuri odottaa dpo10 saakka.

Nooo, täytyy muistaa että suunnitella voi aina. Nimimerk. Oli ihan pakko pissata tikkuun dpo 8, jotta uskaltaa juoda kaverin tupareissa viiniä. :angel7

Nega oli, mutta eipä sitä kai oikein muutakaan näillä päivillä voi odottaa. :laughing001

Tänään kp 30. Ovis jäi bongaamatta, kun tikut loppuivat kesken kp 17. Kp 18-19 oli lievää tärinäkipua, mikä toisaalta viittaisi myöhäiseen ovikseen. Kiertokin on venynyt nyt jo parilla päivällä.

Eilen ja tänään ollut hennon vaaleanpunaista valkovuotoa ja olen odottanut, koska selkää alkaisi jomottaa. Onkohan tässä joku hormonihäiriö vai tekevätkö kuukautiset hidasta tuloaan. :hilarious: Yleensä kun tänne kirjoittaa, niin vuoto alkaa muutaman tunnin sisään!

Jos aamulla yhtä hiljaista, tekisi mieli testata. Samaan aikaan pelkää kuitenkin sen tyhjän tikun näkemistä, kun niin monet pettymykset kokenut.

Dpo 6 tänään ja jonkinmoisia tuntemuksia alamahassa on kyllä. Johtuu luultavasti ihan noista Teroluteista ja laitan muutenkin kaikki tuntemukset tässä kierrossa niiden piikkiin, niin ei ainakaan tule turhia odotuksia :laughing002 Odottavan aika on tosi pitkä nyt oviksen jälkeisinä päivinä.

Meillä olisi viikonlopulle suunnitelmissa kahden keskinen mökkireissu. Testaan kyllä lauantai aamuna Dpo 12, mikäli ei vuoto ala ennen sitä. Toivottavasti siihen mennessä olisi selvillä tämän kierron "tulos" jotta pääsisi sitten vaikka nauttimaan mökkisaunasta viinilasillisen kera, mikäli tämäkään kierto ei ollut se meidän kierto. Itseasiassa tämän kierron jälkeen piti käydä niissä verikokeissa ja miehen antamassa siemenneste näyte, jotta päästään sitten loppusyksystä lapsettomuuspolin ensimmäiselle käynnille :angelic:

Pessimisti ei pety :laughing021

Testi odotetusti nega. Alkaisi nyt niin päästäisiin verikokeisiin niitä lapsettomuustutkimuksia varten. :sad001

Eilen (dpo7) alkoi menkkamainen juilinta, ja jos tämä nyt on pms-oire, niin onpa vielä päivää aiemmin kuin viime kierrossa. :shifty: Kohdun seutu tuntuu myös aralta, ei esimerkiksi tunnu hyvältä nukkua mahallaan. Mutta veikkaan, että keho se vain taas huijaa minua.

Onko kukaan muu testaamassa lähipäivinä? Minä aion testata huomenna. Viimeksi oli ihana positiivinen jännitys, mutta nyt ennemminkin pelottaa. :sad001 Olen nyt yrittänyt oireiden suhteen ajatella, että todennäköisesti oireet johtuvat vain progesteronista, olin sitten raskaana tai en, mutta kyllähän sitä nyt haluamattaankin on toiveikas, että josko sittenkin.

Takaisin