Raskaaksi 2021

Jesss!! Viimeiseen digiin ja toisiks viimeiseen ovis-liuskaan plussa !:smiley-bounce013 Toissapäivänä seksiä, vois tänäänkin vielä, vaikka en tiä onko jo myöhäistä.

muoks, jännä ku eilen digi näytti tyhjää palloo
 
Jesss!! Viimeiseen digiin ja toisiks viimeiseen ovis-liuskaan plussa !:smiley-bounce013 Toissapäivänä seksiä, vois tänäänkin vielä, vaikka en tiä onko jo myöhäistä.

muoks, jännä ku eilen digi näytti tyhjää palloo

Luin ensin vähän huolimattomasti enkä huomannut ovis-sanaa. Olin että joo, onhan se jo vähän myöhäistä, jos raskaustesti näyttää plussaa. :hilarious:
 
Luin ensin vähän huolimattomasti enkä huomannut ovis-sanaa. Olin että joo, onhan se jo vähän myöhäistä, jos raskaustesti näyttää plussaa. :hilarious:

heh joo, oli ehkä vähä mahtipontinen tuuletus pelkälle ovisplussalle, mut vähä riskillä käytin viimeisen digin niin olin iloinen ettei menny turhaan :hilarious:
 
Siitä testiin vaan:hilarious: totesin tän kannattavaks koska itellä on energiaa mut mies välil tosi poikki iltasin. Muutenki ennen yritystä seksi usein jäi jos oli poikki ni nyt heitin et pari viikkoo joka toinen päivä ja mie hoidan hommat jos hän ei jaksa:hilarious:
Meillä on just toisinpäin... ja kun on väsy niin sitten on väsy ....
 
Mulla ei tässä kierrossa tullut plussaa liuskoihin kun kerran päivässä testailin. Sitten ne loppui kesken enkä jaksanut hakea kaupasta lisää.. Selvät oireet näin jälkikäteen ovikseen oli ja peitto heilui aika sopivasti et ehkä ois saumaa parin viikon päästä taas arvella miten käy.. eilen gynekäynti oli huojentava, kaikki ok, kropan pitäisi olla toiminnassa :hello2
Nyt on töissä paljon kaikkea ettei ehdi aatella tätä "projektia", parempi onkin etten käperry tunnustelemaan piinaviikkojen oloja liikaa..

Henkisesti koitan pitää pään kylmänä, jos ei tärppää niin kutsun ystävät koolle ja kippistetään murheet kunnolla pois
 
Ensimmäinen kierto helmikuun jälkeen, kun dpo 9 ei alkanut tuhruvuoto :gen014:dance008 Juoksin kyllä eilisen illan vessassa tarkistamassa tilanteen :laughing002

Pienestä sitä voikin iloita. Menkkajomotukset ja munasarjojen vihlomiset on kyllä läsnä koko ajan, mutta vuotoa ei vielä näy. Ehkä Terolut siis auttaa :angelic: Lauantaina testaan ja silloin on viimeinen Tero päivä. Toivottavasti jonkin selvyyden saa viimeistään maanantaina, kun olisi koronan kakkosrokote :confused2 Lauantain viinilasillisen kyllä ehkä joudun jättämään väliin, mikäli vuoto ei ala. Silloin olisi dpo 12, niin en tiedä miten paikkansa pitävä tulos testiin vielä tulee, että uskaltaako sen perusteella päättää viinilasillisen kohtalosta :nailbiting:
 
Negaa tänäkin aamuna. :sad001 Taitaa olla viimeisetkin toivon rippeet mennyttä, että saisin kevätvauvan. Kuulostaa nyt varmaan ihan älyttömältä, mutta esikoisen jälkeen ajattelin, etten kyllä ainakaan halua toista kesävauvaa. Kesä 2018 oli ihan hirveän kuuma, ja minä en kestä hellettä ollenkaan. Jotenkin yhdistän sen helteen myös siihen, miten kamala olo minulla oli synnytyksen jälkeen ja vauvan kanssa muutenkin. Haluaisin niin kovasti, että saan tällä kertaa paremman kokemuksen. Mutta tässä on nyt pari kuukautta tarjolla vain kesäkuukausien laskettuja aikoja... On aika ristiriitainen olo. :confused:
 
Kysymys Terolut tietäjille:
Nyt kun mulla alkoi vuoto kesken Terolut luteaalituen. Oli tarkoitus syödä 10 päivää, mut mulla tais nyt kyllä alkaa ihan kp1 tänään, joten voinko lopettaa nämä terot nyt vai pitääkö näitä syödä lauantaihin asti vaikka menkat alkoi :sad001

Ensi maanantaina sitten miehen kanssa verikokeisiin. Siitä varaamaan siemennestenäyte aikaa ja sitten ensimmäinen poli käynti edessä :oops:
 
@Liliana- Mielestäni terolutit voi lopettaa, kun menkat on alkaneet. Tsemppiä ❤️

@Tammenterho91 jatkuuko sinulla terolutit raskauden tukena vai lopetitko ne? Tässä omaa mahdollista tulevaa tilannetta mietin. Itse jatkoin niitä joulukuussa alkaneessa raskaudessa, lopetin asteittain viikolla 6 ja heti melkein sen jälkeen tuli keskenmeno.. mietityttää siksi tämä tilanne ja jatko niiden suhteen.
 
Heipähei!

Onko kenelläkään tietoa/kokemusta.

Minulla kipeytyi eilen (dpo7) toinen rinta. On sisältä kipeä kun painaa...

Mietin onko mahd.raskausoire vai lähdenkö lääkäriin?

:anyone:anyone:anyone:anyone:anyone
 
Negaa tänäkin aamuna. :sad001 Taitaa olla viimeisetkin toivon rippeet mennyttä, että saisin kevätvauvan. Kuulostaa nyt varmaan ihan älyttömältä, mutta esikoisen jälkeen ajattelin, etten kyllä ainakaan halua toista kesävauvaa. Kesä 2018 oli ihan hirveän kuuma, ja minä en kestä hellettä ollenkaan. Jotenkin yhdistän sen helteen myös siihen, miten kamala olo minulla oli synnytyksen jälkeen ja vauvan kanssa muutenkin. Haluaisin niin kovasti, että saan tällä kertaa paremman kokemuksen. Mutta tässä on nyt pari kuukautta tarjolla vain kesäkuukausien laskettuja aikoja... On aika ristiriitainen olo. :confused:
Onneks on kylmiäkin kesiä olemassa Suomessa....
Entä jos hankkisitte viilentimen /ilmalämpöpumpun valmiiksi?
 
Kysymys Terolut tietäjille:
Nyt kun mulla alkoi vuoto kesken Terolut luteaalituen. Oli tarkoitus syödä 10 päivää, mut mulla tais nyt kyllä alkaa ihan kp1 tänään, joten voinko lopettaa nämä terot nyt vai pitääkö näitä syödä lauantaihin asti vaikka menkat alkoi :sad001

Ensi maanantaina sitten miehen kanssa verikokeisiin. Siitä varaamaan siemennestenäyte aikaa ja sitten ensimmäinen poli käynti edessä :oops:
Voitko soittaa naistenpolille ja kysyä?
 
Onneks on kylmiäkin kesiä olemassa Suomessa....
Entä jos hankkisitte viilentimen /ilmalämpöpumpun valmiiksi?

Ei asuta Suomessa. Täällä Saksassa on pahoja helleaaltoja vähän useammin kuin siellä. :sad001 Tosin tämä kesä oli Saksassa viileä ja sateinen, toisin kuin Suomessa. Olisi ollut ihan täydellinen vauvakesä. :joyful: Mutta ensi kesä voi olla jo ihan erilainen. Meidän vuokra-asuntoon ei valitettavasti saa ilmalämpöpumppua asennettua. Muuten olisinkin kyllä hankkinut sellaisen jo aikapäiviä sitten.
 
Kävinki jo ottaa toisen rokotteen. Aika ois ollu ens ma mut olin kaupungis muuteki ni hoitu samalla. Nyt vaa toivotaan ettei tee ongelmia kiertoon:)
Kuume nous yöllä ja olo on ku jyrän alle jääneellä:hungover:
Mites se oli noiden särkylääkkeiden ja oviksen kaa? Siirskö ovista vai miten vaikutti?
 
Ei asuta Suomessa. Täällä Saksassa on pahoja helleaaltoja vähän useammin kuin siellä. :sad001 Tosin tämä kesä oli Saksassa viileä ja sateinen, toisin kuin Suomessa. Olisi ollut ihan täydellinen vauvakesä. :joyful: Mutta ensi kesä voi olla jo ihan erilainen. Meidän vuokra-asuntoon ei valitettavasti saa ilmalämpöpumppua asennettua. Muuten olisinkin kyllä hankkinut sellaisen jo aikapäiviä sitten.
Niitä on sellasia irtoviilentimiäkin olemassa.
 
Mulla ollut kierroissa ovulaation jälkeen oireena rintakipu, tässä kierrossa jatkui eikä loppunut ja plussa tuli :)

Jäi itseä mietityttää kun ei kipeytynyt heti oviksen jälkeen vaan vasta viikonpäästä siitä JA vain toinen tissi.. joskus on mullakin kipeytynyt rinnat, mutta heti ovulaation jälkeen... o_O no seurailla helpottaako kipu... :wideyed:
 
Takaisin
Top