Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hcg-arvo kahdesti tällä viikolla ja oli kolmessa päivässä lähes nelinkertaistunut
Ehkäpä nämä testitkin riittää jo
VarhaisUÄ 23.9 ja sillon olis 6+4

Onneksi tiedän jo viime kierrosta, ettei oikeastaan mikään oire tarkoita mitään (eikä niitä oireita pitäisi dpo5 vielä ollakaan - tosin kohtu tuntuu jotenkin oudolta...). Piinapäivät ovat kyllä sellainen ärsyttävä välitila, vähän kuin Schrödingerin kissa, että joko on tai ei ole raskaana, mutta ei tiedä, kumpi.
Omat synttärinikin ovat siinä ihan lähellä, ja tuntuu jo nyt, että se on vähän liikaa lyhyen ajan sisällä. Dpo5 enkä taas jaksaisi enää yhtään odottaa.Onneksi tiedän jo viime kierrosta, ettei oikeastaan mikään oire tarkoita mitään (eikä niitä oireita pitäisi dpo5 vielä ollakaan - tosin kohtu tuntuu jotenkin oudolta...). Piinapäivät ovat kyllä sellainen ärsyttävä välitila, vähän kuin Schrödingerin kissa, että joko on tai ei ole raskaana, mutta ei tiedä, kumpi.
Jos ei tästä kierrosta tärppää, niin seuraavan kierron laskettu aika olisikin sitten päivä esikoisen synttäreiden jälkeen.Omat synttärinikin ovat siinä ihan lähellä, ja tuntuu jo nyt, että se on vähän liikaa lyhyen ajan sisällä.
Joo, tiedän, että nämä ovat todella pieniä murheita ja olisin kyllä kiitollinen vauvasta ihan mihin aikaan vain.
Tuntuu niin typerältä ja toki se vauva olisi tervetullut koska vain. 
Sillon menkat jo myöhässä pidemmänkin kierron mukaan.Ymmärrän noi ajatukset! Meillä kanssa perheessä kaikilla lähekkäin synttärit ja olen miettinyt, että mitenkä niitä jaksaa sitten jatkuvasti järjestää johonkin kuukauden sisään.Tuntuu niin typerältä ja toki se vauva olisi tervetullut koska vain.
Täällä dpo 7 ja menkkojen alkuun 3-6 päivää. Mut en testaa ennen ens perjantaita!Sillon menkat jo myöhässä pidemmänkin kierron mukaan.
Itse jaksan juuri ja juuri odottaa dpo10 saakka.
ja tiedän että saattaa mennä pitkäkin aika että oma kroppa palautuu edellisestä synnytyksestä saati kun imettää niin ei välttämättä kierto starttaa pitkään aikaan. Mutta katsotaan miten käy 
Kyllä se nyt oli oikea, ihan ihkaoikea plussaHcg-arvo kahdesti tällä viikolla ja oli kolmessa päivässä lähes nelinkertaistunut
Ehkäpä nämä testitkin riittää jo
VarhaisUÄ 23.9 ja sillon olis 6+4
View attachment 106335
Kiitos kaikille tuesta ja plussaonnea kaikille![]()
paljon tarrasukkia!! 

Ihailtavaa kärsivällisyyttä!Itse jaksan juuri ja juuri odottaa dpo10 saakka.

Yleensä kun tänne kirjoittaa, niin vuoto alkaa muutaman tunnin sisään!
Odottavan aika on tosi pitkä nyt oviksen jälkeisinä päivinä.
Kohdun seutu tuntuu myös aralta, ei esimerkiksi tunnu hyvältä nukkua mahallaan. Mutta veikkaan, että keho se vain taas huijaa minua.