Vähän kävi huono onni, kun oli tarkoitus ajoittaa actionit oikeaan paikkaan mutta rakas puoliso olikin niin väsähtänyt että eihän siitä mitään tullut. Ihan sellasta pakonomaista jyystöä, joka oli vaan pakko lopettaaTänään yritetään paremmalla menestyksellä!
Kamalaa kun sitä tulee ajateltua, että miehet on ”aina valmiina”, etenkin kun tuo oma mies ainakin on yleisesti ottaen melko lailla milloin vaan valmiustilassa ja viriili tapausSitten kun tällänen uupumus ja kärsimys iskee otollisille päiville, niin sitä ei meinaa uskoa todeksi. Haha. Onko muille käynyt niin, että juuri kun ajankohta on täydellinen, niin fiilis on jostain syystä kateissa? Jommalla kummalla tai molemmilla?
Täällä ainakin oli meillä molemmilla jonkinlaista turnausväsymystä kun esikoista yritettiin. Vaikkei nyt edes niiiiiin kauaa jouduttu yrittämään, niin varsinkin miehellä alkoi olla jotenkin niin kovat paineet asiasta, ettei meinannut petipuuhat sujua enää lainkaan
Mutta puhumalla siitä päästiin yli. Tällä kertaa ei ainakaan vielä ole moista havaittavissa

Sitten kun tällänen uupumus ja kärsimys iskee otollisille päiville, niin sitä ei meinaa uskoa todeksi. Haha. Onko muille käynyt niin, että juuri kun ajankohta on täydellinen, niin fiilis on jostain syystä kateissa? Jommalla kummalla tai molemmilla?
vaikka olen itse sitä "en usko ennenkö näen" kategoriaa
meni pää kyllä aivan pyörälle kun luin tota mitä ei saa syödä listaa

Onnea super paljon
Ja maiconia lainatakseni tuo äitiys vitamiini oli
Oon ihan paskana tästä ovulaatiotestaamisesta. Viivat näyttää tältä ja tuntuu että roikun jatkuvassa ”ovuloinko vai enkö ovuloi” -ahdistuksessa.
Paitsi lähipiiriin kyllä pukkaa vauvoja sinne ja tänne... Ja uuden työn hakeminen, toisaalta ahdistaa että jos saisikin uuden jännän työn ja mitä jos sitten tulisikin raskaaksi saman tien, not cool. Ääääääähhhh miks kaikki on niin vaikeeta.
Ah, heti helpotti vertaistuki ja järjen äänet
Ehkä mullakin on vielä toivoa saada kunnon plussa.
piti soittaa tänään neuvolaan, mutta sinne soittoaika on kokonaiset puoli tuntia keskellä päivää ja mulla on kaveri käymässä just sillon, yritän huomenna uudestaan
Meidän lähipiiriin on lähiaikoina syntynyt/syntymässä "vaan" 7 vauvaa...