mymlan
Sanavalmis juttuseppä
Tämmönen tänään, haen illaksi digin
Sain itseni kirjautua sisään![]()
Oi ihanaa! Onnea hurjasti
<3Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
<3

Itsellä tässä menee hermot, kun ei edelleenkään näytä tämä kierto tasaantuvan kierukan poiston jälkeen. Edellinen kierto oli sen 46 päivää ja tässä kierrossa eletään jo kiertopäivää 37
Eikä tässä muuten mitään mutta aikaa kuluu, kierto paukkuu ja testit näyttää negaa. Pääsis edes uuteen kiertoon, mutta ei - täti antaa jälleen odottaa itseään
Kauankohan tässä menee, ja pystyykö tälläsillä kierroilla raskautumaan ja mistä tää johtuu vaikka kierukan kanssa taas kierrot oli säännölliset... Pieni avautuminen tähän väliin![]()
Onko oviksesta mitään tietoa?

Testailin rfsun ovistesteillä aamuin-illoin kp 13-19 enkä saanut selkeää plussaa lainkaan, yhden mikä oli muita tummempi muttei lukeudu ovisplussaksi![]()
Ovis on voinut olla vasta myöhemmin tai voi olla vieläkin vasta tulosssa. Pitkistäkin kierroista voi kyllä tulla raskaaksi, jos vain ovuloi. Ilmeisesti sinulla oli hormonikierukka? Hormonaalisen ehkäisyn jälkeen voi mennä puolikin vuotta, että oma hormonitoiminta tasoittuu. Sinänsä tuo ei siis ole mitenkään epänormaalia, vaan keho vain tarvitsee vähän aikaa. Mutta ymmärrän kyllä, että on turhauttavaa. Minua itseäni kyllä auttaa epäsäännöllisissä kierroissa tietää oviksen ajankohta, niin tietää, milloin on mitään järkeä tehdä raskaustesti ja milloin olisi mahdollisesti täti tulossa. Jos ei halua ostaa järjettömästi ovistestejä, niin ovista voi bongailla muista merkeistä (aamulämmöt, limat jne.).
Tänään sentään alkoi taas arki loman jälkeen, joten saa hieman muutakin ajateltavaa. Kai tässä pitää vaan malttaa ja odotella 

en usko että siitä muuttuu. Ei oo ollut mitään olojakaan. Kahdessa kemiallisessa näky haaleat haamut näillä päivillä. Ehkä tää on ihan hyvä mielelle, että ois yks kierto ilman suurempia stressejä. Testaan vielä huomenna tai ylihuomenna mutta sitten varmaan menkkoja odotellessa.Jadine vei sanat suustani, lehmän hermoja sinneJuu, Kyleena oli noin 2,5 vuotta. Kaipa tässä vaan tarvitaan lehmän hermojaTänään sentään alkoi taas arki loman jälkeen, joten saa hieman muutakin ajateltavaa. Kai tässä pitää vaan malttaa ja odotella
![]()
ovulaatio on voinut olla myöhemmin kuin tuona aikana kun testailit tai vasta tulossa, aina on toivoa 
meille kummallekin rutkasti tsemppiä ja onnea seuraavaan kiertoon jos ei onnistu tällä kertaa 
Kaikille ei tuu ihan sellasta tosi tummaa toista viivaa joten on vaikea arvioida onko alin plussa vai onko se vasta tulossa. Jos mä oisin sä niin pyrkisin hyödyntämään ainakin kp 14Koska se on niin arpapeliä onko jo tänään kp 15 aikana häilynyt tuo toinen viiva vai ei. Meinaatko testata vielä? :)
Sitten kun tällänen uupumus ja kärsimys iskee otollisille päiville, niin sitä ei meinaa uskoa todeksi. Haha. Onko muille käynyt niin, että juuri kun ajankohta on täydellinen, niin fiilis on jostain syystä kateissa? Jommalla kummalla tai molemmilla? 

Oi ihanaa onnea onnea onnea! Laitathan tänne digipäivitykset, vaikka tää testi ei kyllä digivarmisteluja sinänsä kaipaa. Se on Plussa isolla P:llä eikä mikään rajatapaus![]()
kyllä mua kauheesti jännittää, oliko tämäkin nyt se kuuluisa viivan paikka... Tätiä ei kuulu eikä näy. Nyt kysyn kokeneemmilta, lueskelin täältä että mitä pitää tehdä kun tekee pos. Testin, mutta täytyykö sinne verikokeeseen mennä heti jossa testataan se hcg....? Ajattelin vaan, että täytyykö mun huomenna sitten soittaa terkkarille, kun sairastan migreeniä ja kaiken lisäksi työskentelen tuotantoeläinten kanssa niin mitä pitää varoa ym.. eläinlääkkeet tiedänkin jo mitä ei saa käsitellä. Ollaan kotimatkalla jo onneksi.

Oli pikkusen hätäinen viesti aamulla, lähdettiin kotoa pois ja jouduin ajamaan, niin toi oli ainoo mitä sain aikasekskyllä mua kauheesti jännittää, oliko tämäkin nyt se kuuluisa viivan paikka... Tätiä ei kuulu eikä näy. Nyt kysyn kokeneemmilta, lueskelin täältä että mitä pitää tehdä kun tekee pos. Testin, mutta täytyykö sinne verikokeeseen mennä heti jossa testataan se hcg....? Ajattelin vaan, että täytyykö mun huomenna sitten soittaa terkkarille, kun sairastan migreeniä ja kaiken lisäksi työskentelen tuotantoeläinten kanssa niin mitä pitää varoa ym.. eläinlääkkeet tiedänkin jo mitä ei saa käsitellä. Ollaan kotimatkalla jo onneksi.
![]()
Oli pikkusen hätäinen viesti aamulla, lähdettiin kotoa pois ja jouduin ajamaan, niin toi oli ainoo mitä sain aikasekskyllä mua kauheesti jännittää, oliko tämäkin nyt se kuuluisa viivan paikka... Tätiä ei kuulu eikä näy. Nyt kysyn kokeneemmilta, lueskelin täältä että mitä pitää tehdä kun tekee pos. Testin, mutta täytyykö sinne verikokeeseen mennä heti jossa testataan se hcg....? Ajattelin vaan, että täytyykö mun huomenna sitten soittaa terkkarille, kun sairastan migreeniä ja kaiken lisäksi työskentelen tuotantoeläinten kanssa niin mitä pitää varoa ym.. eläinlääkkeet tiedänkin jo mitä ei saa käsitellä. Ollaan kotimatkalla jo onneksi.
![]()

Eipä minultakaan hcg:tä mitattu kertaakaan ensimmäisessä raskaudessa. Jos raskaustestin viivat vahvistuvat ihan normaalisti (tai jos on testannut sen verran myöhään, että tulee suoraan vahvat viivat), ei kai ole mitään syytä mitata sitä. Monihan tekee vain sen yhden raskaustestin ja saa sitten joskus neuvolassa vasta seuraavan tilannepäivityksen. Itse tykkäsin seurata viivojen vahvistumista, mutta se ei tietysti ole mitenkään pakollista.
Vähän hymyilytti, kun luin tätä ja mietin että ”joo, totta, on muuten varmaan olemassa ihmisiä jotka tekevät vain yhden testin ja se on siinä”
Itsehän en kuulu tuohon ihmisjoukkoon, vaan positiivisen testin jälkeen on pitänyt hamstrata joku testisetti ja varmistaa, ettei yksi eikä kaksi eikä kolme testiä ole just sattuneet olemaan jotain viallisia tms.![]()