Raskaaksi 2021

Nyt ehkä menossa rv 4+1, ja hcg verestä 399.
Viivat tummuu :angelic: DPO 14, puuttuu, koska se oli digi "2-3" tuloksella. Varmaan perjantaina uudestaan verikokeille, ja katsotaan onko tuplaantunut :oops: Kauhee odotus nyt siihen.

Onpa mahtavat viivat! :happy:
 
Nyt ehkä menossa rv 4+1, ja hcg verestä 399.
Viivat tummuu :angelic: DPO 14, puuttuu, koska se oli digi "2-3" tuloksella. Varmaan perjantaina uudestaan verikokeille, ja katsotaan onko tuplaantunut :oops: Kauhee odotus nyt siihen.

Mielenkiinnosta kysyn, että saako jossain verikokeilla seurattua hcg:n kehittymistä ihan ns. huvin vuoksi vai onko joku syy jonka takia pääset tiheästi mittauksiin? Pahoittelut, jos jossain viestiketjussa on asiasta tietoa ja olen sen missannut, täällä on niiiiiin paljon tätä luettavaa taustaa kaikkien tilanteista enkä siis ihan ole kärryillä kaikesta! :):):)
 
Mielenkiinnosta kysyn, että saako jossain verikokeilla seurattua hcg:n kehittymistä ihan ns. huvin vuoksi vai onko joku syy jonka takia pääset tiheästi mittauksiin? Pahoittelut, jos jossain viestiketjussa on asiasta tietoa ja olen sen missannut, täällä on niiiiiin paljon tätä luettavaa taustaa kaikkien tilanteista enkä siis ihan ole kärryillä kaikesta! :):):)

Kyl siihen yleensä joku syy täytyy olla, mut voi saada lähetteen varmaan muutenkin. Mulla nyt seurataan sen takia kun edellinen oli kohdunulkoinen, ja sen takia poistettiin vasen munanjohdin 12.7, ja kun siitä on niin vähän aikaa, niin täytyy varmistaa tämä raskaus aikasessa vaiheessa. :oops:
 
Kyl siihen yleensä joku syy täytyy olla, mut voi saada lähetteen varmaan muutenkin. Mulla nyt seurataan sen takia kun edellinen oli kohdunulkoinen, ja sen takia poistettiin vasen munanjohdin 12.7, ja kun siitä on niin vähän aikaa, niin täytyy varmistaa tämä raskaus aikasessa vaiheessa. :oops:

Okei, ymmärrän! :Heartpink Ihanaa että nyt varmistellaan ekstrahyvin, että saat olla rauhallisin mielin tuon kohdunulkoisen raskauskokemuksen jälkeen!
 
Oho! Olipas tullut monen monta viestiä sillä välin kun olin poissa pari päivää :thumleft

Täällä oli oviksen tikuttamisen/löytämisen kanssa tuskailua useammalla. Been there, done that hyvin vahvasti. :sick009 Hyviä neuvoja täällä kuitenkin jo ehditty jakaa joten eipä itellä taida olla lisättävää. Rutkasti tsemppiä, onnea ja hermoja ihan kaikille jotka kamppailee näiden tunteiden kanssa :Heartred i feel you.

Erite-varoitus! Mulla oli ma ja ti aamuina aivan helvetillinen alavatsa kipu heti herätessä. En saanut suoristettua itseäni edes. Tuli ihan itkukin siitä kivusta.:sad010Luulin ensin et on vaan niin kova pissahätä mut pissaa tuli aika vaimeasti. Vasta kun sain ilmaa pois niin vähän helpotti. Varmaan vatsa sekaisin tai jotain.. stressiä, tiedä häntä.

Tiedän myös niiiiin hyvin tuon olotilan kun puntaroi työelämän ja mahdollisen odotusajan välillä, "mitä jos tuunkin raskaaksi mitä jos en, mitä jos haen uutta kivaa paikkaa ja saan sen, onko silloin enää viisasta tulla raskaaksi" aaaaaah. Ihan sama kela pyöri itselläkin päässä tässä yrityskierrossa. Sit sitä vaan päätti, että raskaaksi tuleminen on niin arpapeliä ettei koskaan voi olla varma. Ei elämää vaan voi suunnitella etukäteen. Mikään ei oo varmaa. Mekin päätettiin miehen kanssa jatkaa yrittämistä vaikka solmin eilen uuteen paikkaan/uudelle alalle työsopimuksen. :)
Irtisanouduin vanhasta työstä kesäloman aikana. Voin siellä tosi huonosti joten oon vaan tosi huojentunut ja iloinen etten joutunutkaan olemaan työttömänä kuin muutaman päivän. Mieletön tuuri :angelic: Tottakai samalla jännittää uusi!

Täällä testattu tänään puhdas nega cb:n earlyllä eli se jolla voi testata jo 6 päivää ennen menkkoja. Jotenkin vituttaa ja tulee olo, että mun kroppa valehteli mulle kun tunsin sen kipupiikinkin :wtf
 
Oho! Olipas tullut monen monta viestiä sillä välin kun olin poissa pari päivää :thumleft

Täällä oli oviksen tikuttamisen/löytämisen kanssa tuskailua useammalla. Been there, done that hyvin vahvasti. :sick009 Hyviä neuvoja täällä kuitenkin jo ehditty jakaa joten eipä itellä taida olla lisättävää. Rutkasti tsemppiä, onnea ja hermoja ihan kaikille jotka kamppailee näiden tunteiden kanssa :Heartred i feel you.

Erite-varoitus! Mulla oli ma ja ti aamuina aivan helvetillinen alavatsa kipu heti herätessä. En saanut suoristettua itseäni edes. Tuli ihan itkukin siitä kivusta.:sad010Luulin ensin et on vaan niin kova pissahätä mut pissaa tuli aika vaimeasti. Vasta kun sain ilmaa pois niin vähän helpotti. Varmaan vatsa sekaisin tai jotain.. stressiä, tiedä häntä.

Tiedän myös niiiiin hyvin tuon olotilan kun puntaroi työelämän ja mahdollisen odotusajan välillä, "mitä jos tuunkin raskaaksi mitä jos en, mitä jos haen uutta kivaa paikkaa ja saan sen, onko silloin enää viisasta tulla raskaaksi" aaaaaah. Ihan sama kela pyöri itselläkin päässä tässä yrityskierrossa. Sit sitä vaan päätti, että raskaaksi tuleminen on niin arpapeliä ettei koskaan voi olla varma. Ei elämää vaan voi suunnitella etukäteen. Mikään ei oo varmaa. Mekin päätettiin miehen kanssa jatkaa yrittämistä vaikka solmin eilen uuteen paikkaan/uudelle alalle työsopimuksen. :)
Irtisanouduin vanhasta työstä kesäloman aikana. Voin siellä tosi huonosti joten oon vaan tosi huojentunut ja iloinen etten joutunutkaan olemaan työttömänä kuin muutaman päivän. Mieletön tuuri :angelic: Tottakai samalla jännittää uusi!

Täällä testattu tänään puhdas nega cb:n earlyllä eli se jolla voi testata jo 6 päivää ennen menkkoja. Jotenkin vituttaa ja tulee olo, että mun kroppa valehteli mulle kun tunsin sen kipupiikinkin :wtf

Onnea uuteen työhön kiwigirl!!
Mullakin tilanne, että meillä on talon sisällä erittäin kiinnostava paikka haussa ja mietin ja puntaroin tässä että haenko. Jos, jos, jos, mitä jos ei, mitä jos ei… siis blah! Ehkä tosiaan vaan haen, ja jos vielä sattuisin paikan saamaan ja raskaus käynnistyisi, niin sit se vaan menisi niin.

Mulla ollut hermonkiristystä noiden ovistestien kanssa ja kp 15 näytti vahvinta viivaa tähän asti, mutta huomattavasti haaleampaa kuin kontrolliviiva. Nyt kp 15:n jälkeen testiviiva haalenee haalenemistaan ja toki tuntuu siltä että se ovis ehkä meni jo. Mutta jatkan testailua josko se plussa sieltä silti vielä tulisi, kun ilmeisesti tämä edestakas sahailu viivojen vahvuuksissa ei ole tavatonta. Viikonloppuna lähden tyttökavereiden kanssa pienelle minilomalle ja mikäli ovis osuisi viikonlopulle, olisi tämä kierto sitten sillä selvä. Jospa loppuviikosta kuitenkin yrittäisi varmistella, että viikonlopulle osuvan mahdollisen oviksen aikaan olis pikkukavereita valmiustilassa odottamassa :D

Kiwigirl, millon sulla pitäis alkaa menkat? Mikä dpo tänään, kun testailit negaa? Älä vielä luovuta! :Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
Sanokaa nyt, ettei dpo3 voi vielä olla mitään oireita. :hilarious: Olen kuvitellut jo vaikka mitä. :rolleyes: Osa on tosin varmaan rokotuksen sivuvaikutuksia ja osa vain kehon normaaleja tuntemuksia, joihin en vain yleensä kiinnitä huomiota.
 
Kyllä tähän huomenna alkavaan kp 40 löytyi tänään jotain ihanaakin!

En tiedä kuinka moni muistaa kun puhuin siskostani jolla on pcos, mutta tänään hän soitti minulle hieman paniikissa että onko tämä haamulainen plussa ja sehän oli! Minä ajoin apteekin kautta hänelle digin, joka yhdessä tehtiin. Raskaana 1-2! :Heartred Oon niin onnellinen siskoni puolesta ja kuinka saan olla hänelle tukena uudessa isossa asiassa!
 
Kyllä tähän huomenna alkavaan kp 40 löytyi tänään jotain ihanaakin!

En tiedä kuinka moni muistaa kun puhuin siskostani jolla on pcos, mutta tänään hän soitti minulle hieman paniikissa että onko tämä haamulainen plussa ja sehän oli! Minä ajoin apteekin kautta hänelle digin, joka yhdessä tehtiin. Raskaana 1-2! :Heartred Oon niin onnellinen siskoni puolesta ja kuinka saan olla hänelle tukena uudessa isossa asiassa!

Oi, kun teillä on ihanan kuuloiset välit siskosi kanssa! :Heartred
Onnittelut hänelle! :Heartred
Toivottavasti pääsette pian yhdessä odottamaan. :Heartred
 
Sanokaa nyt, ettei dpo3 voi vielä olla mitään oireita. :hilarious: Olen kuvitellut jo vaikka mitä. :rolleyes: Osa on tosin varmaan rokotuksen sivuvaikutuksia ja osa vain kehon normaaleja tuntemuksia, joihin en vain yleensä kiinnitä huomiota.
Ei voi :grin Oireita voi tulla vasta kun alkio on kiinnittynyt kohtuun ja hcg alkaa nousta.
Toki tuossa vaiheessa voi olla lämpö koholla ovulaation vuoksi ja se voi aiheuttaa jotain oireita.
 
Sanokaa nyt, ettei dpo3 voi vielä olla mitään oireita. :hilarious: Olen kuvitellut jo vaikka mitä. :rolleyes: Osa on tosin varmaan rokotuksen sivuvaikutuksia ja osa vain kehon normaaleja tuntemuksia, joihin en vain yleensä kiinnitä huomiota.
Dpo3 mulla oli alkio vielä kroppani ulkopuolella labrassa, et kaikki oireet tuossa vaiheessa olis ollu melko kuviteltua mun osalta ainakin :grin dpo5 siirretään blastot kohtuun ja ne kiinnittyy 1-2 päivän sisällä siitä, jos ovat kiinnittyäkseen. Eli jos oviksen ajankohta on varma, niin sanoisin et ei pitäisi olla raskaudesta johtuvia oireita ennen dpo5 ainakaan.
 
Täällä uuteen kiertoon. Eka kierto yllätti siis positiivisesti kun jäi vain 28 päivään - kauhulla odotan että jos tässä toisessa ei tapahdu mitään niin kuinka pitkäksi tämä tulee venymään. Oon syönyt teininä pillereitä, ollut välissä reilu vuoden syömättä ja aloittanut uuden (nykyisen) suhteen myötä pillereiden syönnin taas. Tuon vuoden aikana muistan että eka kierto oli normaali, seuraava megapitkä 3 kuukauden kierto, ja sen jälkeen taisi olla reilusta kuukaudesta kolmeen kuukauteen vaihtelevasti.
 
Kyllä tähän huomenna alkavaan kp 40 löytyi tänään jotain ihanaakin!

En tiedä kuinka moni muistaa kun puhuin siskostani jolla on pcos, mutta tänään hän soitti minulle hieman paniikissa että onko tämä haamulainen plussa ja sehän oli! Minä ajoin apteekin kautta hänelle digin, joka yhdessä tehtiin. Raskaana 1-2! :Heartred Oon niin onnellinen siskoni puolesta ja kuinka saan olla hänelle tukena uudessa isossa asiassa!

Ihana kuulla! Hän on onnekas kun on tuollainen sisko :Heartred
 
Olin pari viikkoa pois täältä ja tullu niin paljon uusia viestejä tähänki ketjuun, etten kyllä millään kykene lukemaan kaikkia :'D Onnittelut kaikille plussanneille, pahoittelut heille, joilla on ollut suru-uutisia ja jaksamisia heille, jotka piinailee!

Itellä nyt ekaa kertaa konkreettista tietoa ovulaation ajankohdasta ku tässä kierrossa tikutin sen. Pillowin suosittelemat MomMed-testit käytössä ja hienosti kyllä näytti plussan sunnuntaille, oli oikein tumma ja selkeä viiva. Nyt sitten on piinapäivät menossa ja jotenkin hermostuttaa enemmän ku aikasemmissa kierroissa :hungover:
 
Tietääkö joku miten paljon tupakointi ovulaation aikaan voi vaikuttaa ovulaation tapahtumiseen? Ovulaatio varmaan ihan lähipäivinä ja aloin miettimään, mitenhän tuo tupakointi siihen vaikuttaa. Onko täällä joku joka olisi raskautunut siitä huolimatta, että tupakoi ovulaation aikana?
 
Heipat täältäkin! Viime kuun keskemenosta taas henkisesti selvitty ja uus kierto alkais olla lopuillaan.
Kp28/dpo11 tänään ja luteaali yleensä ollut 12, joten todelliset piinapäivät menossa!
Oireitakin taas ois. Nännit kipeyty n viikko oviksesta, on ollu erikoisia kipuja alavatsalla, suu limakalvojen turvottelua aamuisin ym. Toiveikas ja samalla pelokas olo. Mulla ei yleensä oireita ole "tyhjästä" tullut, eli vaikka kuulostelen kroppaani toki, on tässä niin pitkä yritys jo takana, niin yleensä ne oireet jotain meinaa josniitä on. Oisko voinu näin pian km jälkeen jo olla uutta kiinnittymisyritystä ja jos onkin, pysyykö tämäkään kyydissä.
Vai sekoittiko tää kolmas perättäinen km kroppaa ja siks tuntuu erilaiselta, toki sekin on mahdollista.
No ei montaa päivää piinailtavana enää.
Kukas on samoissa kierron vaiheissa? :)
 
Muokattu viimeksi:
Tietääkö joku miten paljon tupakointi ovulaation aikaan voi vaikuttaa ovulaation tapahtumiseen? Ovulaatio varmaan ihan lähipäivinä ja aloin miettimään, mitenhän tuo tupakointi siihen vaikuttaa. Onko täällä joku joka olisi raskautunut siitä huolimatta, että tupakoi ovulaation aikana?
Mä kyllä ihan poltin plussatestiin asti. Mutta kyllähän se vaikuttaa/voi vaikuttaa. Meillä ainaki yritys kesti ihan todella kauan ja väitän että rööki vaikutti siihen ainaki osin :)
 
Takaisin
Top