Raskaaksi 2021

Pahoittelut, munkin on nyt pidettävä tällainen negatiivinen purkautuminen: mua ei nappaa työt yhtään, motivaatio aivan nollissa. Haluisin uuden työn, mutta en tunnu saavan. Toisaalta olisin aivan valmis jäämään mammalomille NYT, oon jotenkin ihan sellaisessa mielentilassa, mutta ei vauvaa kuulu :smiley-angry017 Paitsi lähipiiriin kyllä pukkaa vauvoja sinne ja tänne... Ja uuden työn hakeminen, toisaalta ahdistaa että jos saisikin uuden jännän työn ja mitä jos sitten tulisikin raskaaksi saman tien, not cool. Ääääääähhhh miks kaikki on niin vaikeeta.

Kiitos ja anteeksi, nyt lopetan taas valituksen.

Voi tiedän tunteen! :sorry: Mä oon paininu tän fiiliksen kans nyt helmi-maaliskuusta saakka, ja nyt iski totaalinen turhautuminen ja oon hakenut jopa muun kuin oman alan töitä, eikä enää mieti vaan sitä et ”entä jos tuun raskaaksi pian uudessa työssä”… Eipä vaan silti tunnu löytyvän ja nää tuntuu tosi vaikeilta asioilta itelleki:facepalm: Sen mä vaan tiedän et työpaikassa jossa meininki ajaa ihmiset uupumiseen en aio kyllä tasan jatkaa :meh:
Olisin kans niiiiiiiin valmis mammalomille :confused:
 
Kiitos momwoc ja Jadine ja kaikki muut vastauksista, ja nöyrin mielin otan onnittelut vastaan:Heartred vaikka olen itse sitä "en usko ennenkö näen" kategoriaa laughing6 meni pää kyllä aivan pyörälle kun luin tota mitä ei saa syödä listaa:eek: soittelen huomenna neuvolaan:happy6
3 tunnin pidätyksellä nyt tehty:eek:

Paljon paljon onnea! :Heartbigred
 
Jee, nyt on toinen koronarokote saatu! :happy: Ensinnäkin iso helpotus ja toiseksi alkaa jo pänniä, kun täällä pitää moniin juttuihin olla joko täysin rokotettu, toipunut tai testattu. Eipähän tarvitse enää olla jatkuvasti varaamassa testiaikoja.

Onneksi ehti se oviskin olla jo viikonloppuna, niin eipähän rokotus ainakaan vaikuta siihen.
 
Kiitos ihan superisti tästä NewMoon!! Hitto kuin pelasti mun päivän nää kuvat!! Eli todellakaan ei näköjään mee niin, että testit on viivattomia ja sit pari päivää nousua ja pari laskua. Noissa sunkin kuvissa selkeesti aaltoliikettä ja silti se ovis+ on sieltä tullut! :nailbiting: Ehkä mullakin on vielä toivoa saada kunnon plussa.

Nää mun on Apteekin omia ovistestejä. En tiedä yhtään onko hyviä vai huonoja!

Mä taidan olla henkisesti liian epästabiilissä tilassa tekemään näitä testejä tänään laughing7

Mulla oli myös viime kierrossa tuollaista turhauttavaa sahaamista ovistestien viivoissa! Laitoin tähän kuvat. Eli ensin vähän vahvistui, kp 14 oli yhtäkkiä lähes nega ja olin lievästi sanottuna kettuuntunut. Sitten vasta kp 17 ovisplussa. Kaikki apteekkarin ovistestejä. Välillä taas tulee aivan nätisti ovisplussat pikkuhiljaa vahvistuen. Otan nyt tähän kiertoon taas cb:n digiovistestitkin tueksi, kiva jos edes sen hymynaaman saa! :rolleyes:
 

Liitteet

  • 20210716_120808.jpg
    20210716_120808.jpg
    383.7 KB · Katsottu: 74
  • 20210718_184255.jpg
    20210718_184255.jpg
    410.8 KB · Katsottu: 73
  • 20210810_195228.jpg
    20210810_195228.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 84
Mulla oli myös viime kierrossa tuollaista turhauttavaa sahaamista ovistestien viivoissa! Laitoin tähän kuvat. Eli ensin vähän vahvistui, kp 14 oli yhtäkkiä lähes nega ja olin lievästi sanottuna kettuuntunut. Sitten vasta kp 17 ovisplussa. Kaikki apteekkarin ovistestejä. Välillä taas tulee aivan nätisti ovisplussat pikkuhiljaa vahvistuen. Otan nyt tähän kiertoon taas cb:n digiovistestitkin tueksi, kiva jos edes sen hymynaaman saa! :rolleyes:

Kiitos Indi!!! Alkaa ehkä vähän hävettää toi aiempi ovistesti-romahdus kun tää vaikuttaa siltä että tällästä tää testaaminen ihan normaalissa tilanteessa on :grin
Nääkin kuvat lämmitti, nimenomaan tää edestakas sahaus vaikutti mun pään sisällä siltä että mun kroppa tai testit ei toimi oikein. Ehkä on vielä toivoa :wacky:
 
Täällä kp 14/29 ja aamulla pärähti o+ ja nyt illalla tutut ovis kivut. Mulla siis jo vuosia ollut sama kaava, että aamulla + ja illalla kivut.

En edes tiedä miksi testaan, kun oviksen tunnistaisin muutenkin. Kai se on vaan niin kiva saada se ovis +. Se mikä on muuttunut iän myötä on vähentyneet limat ja kasvaneet kivut.

Mitä sanotte mahtaako tää kierto olla hukkaan heitetty vai olisikohan lauantaisesta tallettelusta vielä hyötyä ? Eli aika tarkkaan se 72 h :grin
 
Hellou pitkästä aikaa. Täällä menossa yk 13 ja kp 7 näköjään. Meillä ois miehen kanssa lääkäriaika 18.8 eli sitä odotellaan. Meille tuli koiranpentu sunnuntaina joten aika menee sen kanssa riehuessa nii saa ajatuksia vähän muualle tästä lapsettomuudesta.
 
Minäki vähän kuulumisia päivittelen tässä tylsässä kierron vaiheessa. Yk9 ja kp11/31, ovista flo ennustelee viikon päähän, taidan maanantaina alottaa oviksen metsästyksen ja toivoo että se menis vähintään torstaille kun mies palaa reissutöistä. :smiley-angelic001

Jännitän toki taas oviksen jälkeistä aikaa, vaikka nyt tosiaan kävin lääkärissä ja sain ohjeet(lääkityksen) pms:n/pmdd:n hoitoon. Pelottaa silti, että entä jos se lääkityskään ei auta siihen itsetuhoisuuteen ja psyyken pahimpiin oireisiin.

Vaan eipä tässä auta ku jatkaa yrittämistä peloista huolimatta, jos sen vaavin vielä kuitenki sais :smiley-ashamed005

Ja onnittelut plussanneille! Onneksi näitäkin uutisia välillä tulee :Heartred
 
Hei! tulenpa tänne päivittelemään vielä viimeisen kerran. Eli ultrassa näkyi 9 viikkoinen pieni papu, jonka sydän sykkii. Nyt mennään viikolla 10. Maaliskuun 16. päivä on laskettuaika. Paljon onnea ja plussa tuulia teille kaikille.:3some:love017
 
Täällä myös tylsät päivät menossa (4/28). Flo ennustaa ovista ensi viikon lauantaille, joten siihenkin on pitkä aika vielä. Ovista alan tikutella ensi viikon alkupuolella, jotta tallettelut saadaan varmasti osumaan kohdilleen :rolleyes:

Olen Harmi89:n kanssa samaa mieltä - on ollut ihana seurata nyt kulkevaa plussa-aaltoa! Jokainen tänne tullut plussa antaa itselle intoa jatkaa yrittämistä :joyful:
 
Jatketaan tähän, tuli osa tuloksista. Valkosolut vähän kohollaan. Ehkäpä 12 päivää sitten otettu toinen koronarokote potkii vielä kehossa...Voisi ehkä osittain selittää miksei vielä ole kierto startannut.

Jatkan tähän itseni perään, että joku muukin pysyy perässä :D

Eli folaatti oli tippunut aika railakkaasti 3 kk aikana vaikka syön päivittäin multivitamiinia.
Selkeästi olen vuotanut suuren osan rautavarastoistani keskenmenossa pois. Ei auta kun säntillisesti syödä multivitamiinit ja mahdollisissa raskautumishetkissä pyytää kunnalliselta uusi testi asian tiimoilta.

Positiivista on että D-vitamiini oli todella korkea (no aurinkoa on ollut!) ja kolesteroli tipahtanut viitearvojen paremmalle puolelle. Vielä 3 kk sitten ne oli viivalla tai just sen yli.
 
Täällä kans "tylsät päivät" menossa, kp 9. Ihmeen vetistä ja limaista vv tullut jo tänään ja eilen, kun yleensä ne tulee vasta oviksen jälkeen tai lähempänä ovista. Mutta ei mulla vaikuta nämä oireet ennen ja jälkeen O:n olevan yhtään johdonmukaisia. Tänään liuskaovistestin uitin ja oli kuitenkin ihan hailu vielä. Huomenna taidan aloitella digillä hymynaaman metsästämisen. En tajua mikä kiire sitä on aina piinapäiville kun piinaavaa sekin on. :hilarious:
 
täälläkin tylsää, oireita on paljon, mutta ne johtuvat ovitrellestä ja lugeista, tänään on vasta dpo5... testipäivään vielä 10pv :bounce
 
Täällä kans "tylsät päivät" menossa, kp 9. Ihmeen vetistä ja limaista vv tullut jo tänään ja eilen, kun yleensä ne tulee vasta oviksen jälkeen tai lähempänä ovista. Mutta ei mulla vaikuta nämä oireet ennen ja jälkeen O:n olevan yhtään johdonmukaisia. Tänään liuskaovistestin uitin ja oli kuitenkin ihan hailu vielä. Huomenna taidan aloitella digillä hymynaaman metsästämisen. En tajua mikä kiire sitä on aina piinapäiville kun piinaavaa sekin on. :hilarious:
Tämä on muuten niin totta, että tätä lukiessani ihan naurahdin ääneen. Kun ihan yhtä kamalaa odottamista se on oviksen jälkeenkin, itse asiassa kamalampaakin, kun silloin tunnustelee aivan kaikkea.

Move88, aiotko testata vasta 10 päivän jälkeen vai otatko testaukseen varaslähtöä? :)
 
@Move88, sehän on vain ja ainoastaan fiksua testailla vasta myöhemmillä päivillä :joyful: jännitetään teidän testauksen lopputulosta ensi viikkoon!
 
Tulee ihan vainoharhaiseksi tän yrittämisen kanssa.. nyt tunnustelee näitä puolukkapäivienkin oloja ihan liikaa.

Meillä alkais siis yk 7 ja laskeskelin oviksn ajankohdaksi ensiviikon lauantaita, oviksen metsästystikuttelun meinasin aloittaa keskiviikkona ja sitte saa kyllä isäntä kyytiä :sex

Ja perskeles jos ei ala tärpätä niin varaan gyneajan että kattokoot onko missä vika mitä tehhään. Edellisestä tarkastuksesta on kuitenkin vierähtänyt useempi vuosi niin kai se ois aika käydä muutenkin värkki tarkastuttamassa.. :smiley-angelic006
Joku labrahommelikin vois olla paikallaan, ferritiinit mietityttää kun vuotaa kun seula ja veto on ihan pois.

Tsemppiä tähänkin viikkoon :happy:
 
Limapäivitys! Nyt näkyy jo oikeanlaista limaa. Tää tutkimus omien limojen suhteen on niin alkuvaiheessa, etten tiedä vielä mitä tämä tarkoittaa tarkalleen (ja se keskenmeno juuri + koronarokote).

Haen silti lounaalla apteekista ovulaatiotestejä ja alan testailemaan!
 
Täällä kans "tylsät päivät" menossa, kp 9. Ihmeen vetistä ja limaista vv tullut jo tänään ja eilen, kun yleensä ne tulee vasta oviksen jälkeen tai lähempänä ovista. Mutta ei mulla vaikuta nämä oireet ennen ja jälkeen O:n olevan yhtään johdonmukaisia. Tänään liuskaovistestin uitin ja oli kuitenkin ihan hailu vielä. Huomenna taidan aloitella digillä hymynaaman metsästämisen. En tajua mikä kiire sitä on aina piinapäiville kun piinaavaa sekin on. :hilarious:

Tylsät päivät täälläkin, kp11, Flo ennustaa sunnuntaille ovista. Aloin juuri eilen jo ovistestaamaan varuiksi (epäsäännöllinen kierto niin ei mitään takeita koska se ovis tulee). Mutta joo, vähän hölmöltähän tää piinapäivien odotuspiinailu on :hilarious: Mutta toisaalta onpahan jotain välietappeja, ei tunnu yhtään niin pitkältä odottaa kun on "enää vaan 6 pv ovulaatioon, ja siitä sitten 12 pv kunnes jotain tapahtuu" versus että olisi joka kierron alussa odotettavaa se suoraan kokonaisen kuukauden verran :hilarious: Kaikin keinoin sitä yrittääkin mieltään huijata ja saada ajan kulumaan nopeammin :laughing002
 
Nyt ehkä menossa rv 4+1, ja hcg verestä 399.
Viivat tummuu :angelic: DPO 14, puuttuu, koska se oli digi "2-3" tuloksella. Varmaan perjantaina uudestaan verikokeille, ja katsotaan onko tuplaantunut :oops: Kauhee odotus nyt siihen.
 

Liitteet

  • 20210811_113656.jpg
    20210811_113656.jpg
    724.5 KB · Katsottu: 125
Takaisin
Top