Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kp 25/28 dpo 12
En voi uskoo tätä todeksi, yritystä takana 10kk
Pitäiskö tässä nyt liittyy joulukuisiin vai tammikuisiin?? Ovulaatio oli 31 tai 1.4
View attachment 101987

lugesteronia aikanaan käytin rv 12 asti, nytkin näytöstäisi pitkään tuki jatkuvan, ainakin lääkettä on kirjoitettu aikalailla samoille viikoille asti.. tosin ajattelin vielä soitella hoitavalle taholle miksi vaihdettu toiseen lääkkeeseen, kun ensimmäisessäkään ei mitään vikaa ollut ja passas mulle hyvin 

Omanapailen: Täällä menossa dpo 7 ja dpo 10 asti pitäis terolutia syödä. Hieman kyllä mietityttää kun joulukuussa kierrossa jossa raskauduin piti jatkaa terolutin syöntiä paljon pidempään..![]()
Pregcheck on ollut itselle aina luottomerkki ja testaan aina niillä. Jotkut sanoo, että olisi muuttuneet vähän epäluotettaviksi, mutta ei ole omassa käytössä pettäneet koskaan. Ja digitestejä oon joskus käyttänyt, kun liuskatestiin on tullut jo kaksi viivaa.Ajattelin nyt tilata raskaustestejä ensiviikkoa varten. Tämä on kysytty varmaan miljoona kertaa, mutta mitkä olivat luotettavimmat liuskatestit? Pari digiä on kaapissa, mutta niitä säästelen myöhemmäksi. :)
Omanapailen: Täällä menossa dpo 7 ja dpo 10 asti pitäis terolutia syödä. Hieman kyllä mietityttää kun joulukuussa kierrossa jossa raskauduin piti jatkaa terolutin syöntiä paljon pidempään..![]()
Paljon tarrasukkiaKp 25/28 dpo 12
Pitäiskö tässä nyt liittyy joulukuisiin vai tammikuisiin?? Ovulaatio oli 31 tai 1.4
View attachment 101987
eikö noi pidä lopettaa jos raskautuu? ite söin joskus terolutteja, koskaan ei sanottu et pitäisi jatkaa jos raskautuu vaan päinvastoin

Iik! Voi että miten ihana juttu! Vihdoin ja viimein onnistuitte!Kp 25/28 dpo 12
View attachment 101987

Mulle tämä terolut on nyt aivan uus ”tuttavuus”. Olen siis hoidoilla saanut lapsen ja häntä kun rupesin odottamaan, niin käytössäni oli lugesteron. Sama tarkoitus kummallakin lääkkeellä raskauden tukemisessa ilmeisestikin onlugesteronia aikanaan käytin rv 12 asti, nytkin näytöstäisi pitkään tuki jatkuvan, ainakin lääkettä on kirjoitettu aikalailla samoille viikoille asti.. tosin ajattelin vielä soitella hoitavalle taholle miksi vaihdettu toiseen lääkkeeseen, kun ensimmäisessäkään ei mitään vikaa ollut ja passas mulle hyvin
pointtina siis oli että mulla pitkä tuki vaikka käsittääkseni minusta ei ole tutkittaessa löytynyt ”hormonaalista vikaa”, johtunee pitkä tuki siis siitä että hoidoissa ollaan![]()
eikö noi pidä lopettaa jos raskautuu? ite söin joskus terolutteja, koskaan ei sanottu et pitäisi jatkaa jos raskautuu vaan päinvastoin
Tuohon ylemmäs jo vastasinkin mutta sain lääkäriltä ohjeeksi viimeksi jatkaa raskauden alun tukena terolutia. Myös kaverini käytti alkuraskauden tukena rv 10 saakka. Tällaisia kokemuksia itsellä kyseisestä lääkkeestä.. ilmeisesti melko eri tavalla eri ihmisille määrätty kyseistä lääkettä.
Mulla on myös tarkoitus jatkaa sitä melko pitkälle raskautta tukilääkkeenä :) Ja mulla ei ole tarvetta aloittaa ennen r-testin plussaa, kun loppukierron progesteroniarvot on olleet hyvät.
Liian paljon lukenut juttuja, missä ensin samalla tavalla yli vuoden yrityksen jälkeen onnistunut ja sitten prolaktiini taas romuttanut progen ja homma kesken :arghh:
Ne mahdollisesti sitten automaattisesti kirjoittaakin jotain progetukea 
Kp 25/28 dpo 12
View attachment 101987