Raskaaksi 2021

Meillä on myös miehen isä hengityskoneessa teho-osastolla, korona hänelläkin. :sorry: On se kyllä tosi pelottava tauti! Hänkin on vasta kuusikymppinen ja perusterve.
Voi ei! Isot pahoittelut sinnekin! Toivottavasti ei ole loppuelämä pilalla vaan toipuisi entiselleen :sad001
 
Mun äitini vietiin eilen meilahteen ambulanssilla, häneen ei saanut yhteyttä moneen tuntiin illalla. Soitin klo 22 illalla meilahden teho-osastolle ja siellä se mun äiti on, laitettu eilen illalla hengityskoneeseen nukkumaan. Hänellä todettiin korona pääsiäisviikolla.. :sad010:sad010:sad010

Se, keneltä äitini tämän koronan sai. (Hänen kaverinsa) makaa itsekin koomassa samassa sairaalassa.
Voimia ja toipumista äidillesi. Toivotaan, että kaikki kääntyisi parhain päin!:Heartred Miten paljon sitä voikaan ihmislapsi joutua kestämään. Ei näitä ymmärrä.:sorry::Heartred
 
Meillä on myös miehen isä hengityskoneessa teho-osastolla, korona hänelläkin. :sorry: On se kyllä tosi pelottava tauti! Hänkin on vasta kuusikymppinen ja perusterve.
Voimia ja toipumista myös sinne!:Heartred
Mullakin on ystävän isä joutunut teholle koronan takia. Tämä ei tosiaan ole mikään helppo tauti, pelottava ja kauhea. Kun yhtään ei voi tietää, miten elimistö kenelläkin reagoi. Joku sairastuu vakavasti ja joku säästyy pienin oirein. Onneksi meillä säästytty, mutta varovaisuuteen saa edelleen panostaa.
 
Mun äitini vietiin eilen meilahteen ambulanssilla, häneen ei saanut yhteyttä moneen tuntiin illalla. Soitin klo 22 illalla meilahden teho-osastolle ja siellä se mun äiti on, laitettu eilen illalla hengityskoneeseen nukkumaan. Hänellä todettiin korona pääsiäisviikolla.. :sad010:sad010:sad010

Se, keneltä äitini tämän koronan sai. (Hänen kaverinsa) makaa itsekin koomassa samassa sairaalassa.
Meillä on myös miehen isä hengityskoneessa teho-osastolla, korona hänelläkin. :sorry: On se kyllä tosi pelottava tauti! Hänkin on vasta kuusikymppinen ja perusterve.
Voi ei, voimia teille molemmille! :Heartpink:Heartpink Niin jo toivoisi tän koronan häipyvän kokonaan!
 
Voimia vastoinkäymisten johdosta :Heartred

Meillä koronaan kuoli 65 vuotias setäni ja ei ollut odotettu. Ihan järkyttävä tauti joillekin ja joillakin vastaa normiflunssaa. Saataisiinpa tuo jotenkin kuriin.

Täällä menkat loistaa poissaolollaan, toki tuli yhtenä päivänä pyyhkiessä pari tippaa mut loppui siihen. Nyt olo on väsynyt, ei nippailuja ei mitään kuulautisoireita ja kuivaa taas! Testejä tulee postissa niin pääsen niillä leikkimään taas....
 
Mun mies kuuluu riskiryhmään ja eilen onneks sai ekan satsin koronarokotetta. Toisen annoksen saa sit kesällä.

Täällä ois dpo 5 ja ihan sellanen olo, ettei varmasti oo tärpänny. Pessimisti ei pety ja silleen. :angelic: Ajattelin testailla dpo 11 ekan kerran.
 
Ainiin, mies sai pyörrettyä mun mielen ja tein viikonloppuna r-testin. Jotenkin arvelinkin että pakkohan sen on vielä negatiivista näyttää, ja näinhän se oli. (kuvan koitin lisätä mutta menee ihan pikseleiksi :shifty:)
Se yksi ovistesti löytyis vielä kaapista, jos haluais itteään kiusata :grin
 
Kp13, Flo ennustaa ovista tälle päivälle.
Testi vahvistumaan päin ja pieniä nippailuja oikealla puolella. Himot ja limat vielä puuttuu :hilarious:
 

Liitteet

  • InShot_20210412_154805576.jpg
    InShot_20210412_154805576.jpg
    27.7 KB · Katsottu: 75
Onks sulla ovis tikkujen perusteella ollut minä kiertopäivänä? Itse jos saisin tikutettua oviksen, niin aloittaisin terolutit 2 päivää ovulaation jälkeen.

Se on ollut yleensä kp 12-16..
Nyt en oo hetkeen tikutellut. Tässä kierrossa ajattelin yrittää saada taas ovulaation kiinni.
Tuo pari päivää ovulaation jälkeen terolut on varmaankin hyvä..
 
Se on ollut yleensä kp 12-16..
Nyt en oo hetkeen tikutellut. Tässä kierrossa ajattelin yrittää saada taas ovulaation kiinni.
Tuo pari päivää ovulaation jälkeen terolut on varmaankin hyvä..

Nii, sitten ne ei ainakaan häiritse ovulaatiota. Jostain luin, että jos aloittaa ennen ovulaatiota niin se voi estyä tms, tiedä sitten..
Ootko käynyt milloin viimeksi gynellä? Jos sulla tapahtuu ovulaatio, niin sinuna kysyisin luge reseptiä. Mun gyne sanoi, että lugeja käytetään lapsettomuushoidoissakin tukemaan kiinnittymistä. Me ei siis olla lapsettomuushoidoissa, vaikka lugeja käytänkin.
 
Eilen oletettu ovis ja tänään painettaessa alavatsa oikealta puolelta todella arka ja kävelyn aiheuttama tärähtelykin sattuu. :sad001

Te muut, jotka kärsitte useamman päivän kestävistä oviskivuista, niin onko kipu pahimmillaan ennen ovista, sen aikana vai jälkeen? Eilen tuli kyllä peittoa heiluteltua, mutta tänään ei huvita sitäkään vähää.
 
Te muut, jotka kärsitte useamman päivän kestävistä oviskivuista, niin onko kipu pahimmillaan ennen ovista, sen aikana vai jälkeen? Eilen tuli kyllä peittoa heiluteltua, mutta tänään ei huvita sitäkään vähää.

Mulla on ennen ovista sellasta tasasta jomottelua ja sit ovispäivänä pahin kipu, jolloin liikkuminen on tuskaa ja tärinäkipu on ihan järkkyä. Oviksen jälkeisinä päivinä saattaa olla lievää jomottelua ja vielä tärinäarkuuttakin. Mulla ei tosin tässä kierrossa ollut ihmeempiä kipuja, ainoastaan sellasta tasasta jomottelua ja vähän tuikki vasemmalle puolelle.

Tänään dpo 5 ja alamahalla tuntunut jännää viiltämistä. :bored:
 
Mä kävin tänään yksityisellä hakemassa lähetteen rautainfuusioon. Ei tarvinnut edes paljon oloista kertoa kun pelkillä arvoilla heltisi. Meen torstaina hakemaan sen infuusion ja toivon että se auttaa.
Ootko ennen käynyt infuusiossa? Varaudu seuraavien päivien ajalta perumaan kaikki menot. Saattaa nousta kuume. :dead:
 
Ootko ennen käynyt infuusiossa? Varaudu seuraavien päivien ajalta perumaan kaikki menot. Saattaa nousta kuume. :dead:
Oon käyny aiemminkin eikä tullut mitään sivuvaikutuksia. Ihan samanlainen annos tiputettiin silloin.
 
Eilen oletettu ovis ja tänään painettaessa alavatsa oikealta puolelta todella arka ja kävelyn aiheuttama tärähtelykin sattuu. :sad001

Te muut, jotka kärsitte useamman päivän kestävistä oviskivuista, niin onko kipu pahimmillaan ennen ovista, sen aikana vai jälkeen? Eilen tuli kyllä peittoa heiluteltua, mutta tänään ei huvita sitäkään vähää.
Mulla kovimmat jomotukset on oviksen aikaan. Tai niin oon olettanut kun O+:sta seuraavana päivänä on pahimmat.
 
Tein eilen illalla raskaustestin, kun kiinnosti nähdä onko hcg tippunut sen verran ettei näy enää testissä. Ihan onneton just haamulaseilla erotettavissa oleva viiva silmiini näkyi. Joten uskoisin, että huomisen labran jälkeen ei tarvitse mennä enää verikokeisiin. :)
 
Takaisin
Top