Raskaaksi 2021

Täällä tänään O+ ja en voisi olla enempää yllättynyt :grin En muista koska viimeksi olisi ollut näin aikaisin ja nyt olen ihan innoissani, että kierto on normaali. Tänään kp17 ja tallettelua ollut kp13 ja kp15. Tänään vielä ainakin tallettelut ja huomenna ehkä toivottavasti myös :smiley-angelic001

Perjantaina tosiaan aika koronarokotteeseen. Ja mitä nyt nopeasti Googletin, niin yrittäminen voi jatkua rokotteesta huolimatta :rolleyes:
 

Liitteet

  • IMG_20210414_160538__01.jpg
    IMG_20210414_160538__01.jpg
    33.6 KB · Katsottu: 80
Tuunpa tähän väliin pilaamaan vähän tunnelmaa :sad001

Täällä alko hirveät kivut ja vuoto hyytymien kera eilen aamulla. Olo on kyllä ollut niin surkea :arghh:Lyhyt oli tää onni ja pudotus todella kova :sad001Huomenna labraan. En jotenkin kyllä usko, että tästä raskaudesta jatkoa enää seuraa..

Oli sen verran runsas vuoto ja selkeän solukon kera:arghh:Onneks mun mies oli kotona kun kaikki tää tapahtu ja otti loppuviikon vapaaksi, että saa olla tukena. Ei jotenkin nyt onnistu yhtään mikään ku surettaa ja itkettää kokoajan :sorry:

Voi eii :sad001 Nyt otat sitä omaa aikaa toipumiseen, ja paljonpaljon tsemppiä sinne!
 
Voi eii :sad001 Nyt otat sitä omaa aikaa toipumiseen, ja paljonpaljon tsemppiä sinne!

Yritetään :sad001 kiitän kaikkien sympatioista, haleista ja tsempeistä.

Esikoisen halit ja silitykset lohduttaa täällä. Miehen lisäksi tietysti. Jännästi tuommoinen 1v2kk ikäinenkin ymmärtää, että äiti ei oo nyt ihan oma itsensä.

Jotenkin tuntuu et kroppa ei vaan oo ehkä sitten vielä valmis toiselle tulokkaalle. Pitänee nyt ottaa breikki yrityksestä, kunnes on sellainen olo, että haluaa yrittää uudestaan. Vaikka sitä aina on halunnut lapset pienellä ikäerolla. Sille vaan ei voi mitään jos kroppa ei pysy mukana ja ei nyt kykene tähän. Helposti sitä sortuu syyttämään itteensä kuitenkin :sad001
 
Tuunpa tähän väliin pilaamaan vähän tunnelmaa :sad001

Täällä alko hirveät kivut ja vuoto hyytymien kera eilen aamulla. Olo on kyllä ollut niin surkea :arghh:Lyhyt oli tää onni ja pudotus todella kova :sad001Huomenna labraan. En jotenkin kyllä usko, että tästä raskaudesta jatkoa enää seuraa..

Oli sen verran runsas vuoto ja selkeän solukon kera:arghh:Onneks mun mies oli kotona kun kaikki tää tapahtu ja otti loppuviikon vapaaksi, että saa olla tukena. Ei jotenkin nyt onnistu yhtään mikään ku surettaa ja itkettää kokoajan :sorry:

Voimia @Sabriinah :Heartred
 
Onnea!

Saako kysyä mitkä oireet oli nyt ?
Kiitos kaikille onnitteluista! :Heartred

Oireita oli jo ennen ovista. En mitannut lämpöjä, mutta tunsin kun kropan lämpötila nousee ja hetkellisesti olin jo ottamassa saikkua flunssan takia. Lämmöt jatkui viime vkl saakka.

Muuten on ollut ummetusta, nännit vähän arat ehkä rinnat jopa turvonneet, pientä närästystä, hengästymistä, väsymystä, kellertävää valkovuotoa, finnejä leuassa, haistoin vahvan hien ja virtsan muttei selvinnyt mistä hajut oli peräisin ja viimeisimpänä vielä hiivatulehdus. :hilarious:

Sitten vatsassa tuntunut sieltä ovulaatiosta saakka juilimista, tuntu että eggis irtos oikeesta mutta välillä jomotti vasemmalle ja nyt taas juilinut enemmän taas oikealle. Välillä säteillyt alaselkään ja kohdunkaulaan.
 
täällä on tutkimukset tehty loppuun ja mitään erityistä vikaa ei kummastakaan ole löytynyt. tässä kierrossa oli ekan kerran luget käytössä ja jo tänään kp11 sain o+, huomenna olis tarkoitus tehdä eka inseminaatio. :hello2
:blob7Hyvältä kuulostaa!:blob7

Tsempit inssiin :thumleft
 
Tuunpa tähän väliin pilaamaan vähän tunnelmaa :sad001

Täällä alko hirveät kivut ja vuoto hyytymien kera eilen aamulla. Olo on kyllä ollut niin surkea :arghh:Lyhyt oli tää onni ja pudotus todella kova :sad001Huomenna labraan. En jotenkin kyllä usko, että tästä raskaudesta jatkoa enää seuraa..

Oli sen verran runsas vuoto ja selkeän solukon kera:arghh:Onneks mun mies oli kotona kun kaikki tää tapahtu ja otti loppuviikon vapaaksi, että saa olla tukena. Ei jotenkin nyt onnistu yhtään mikään ku surettaa ja itkettää kokoajan :sorry:
Voi Sabriinah:sorry:..
..:Heartred..
 
Sabriinah Paljon voimia ja haleja! :Heartred:Heartred

ON: Tänään dpo 7 ja ihan järkky palelu koko ajan. Rinnat on tosi turvoksissa ja menkkajomottelut läsnä tasasin väliajoin. Mies kysy et millon testaillaan ja sunnuntaina meinasin, kun on dpo 11. Pelottaa silti, jos kävis niin hyvä tuuri et tärppäis heti, viime kierrossa kun oli se kemiallinen.. :sorry:
 
Onnea plussanneille, kaks plussaa päivässä pitää yritysinnon korkealla, vai miten se vanha kansa sanoikaan....

Sabriinahille sympatiaa ja virtuaalihalaus.

Dpo 7. Ei niin mitään oloja. Paitsi että aika ei kulu. Perhanan piinapäivät :excited001
 
Täällä myös dpo 7 ja aika tosiaan matelee. Mulla onneksi on sen verran töitä että ei ehdi ylimääräisiä miettimään. Varmaan kuitenkin sorrun taas huomenna testaamaan ja senkin jälkeen jokaisena päivänä kunnes saan selkeän plussan tai menkat alkaa. Huomenna meen hakemaan rautainfuusion ja mua oikeasti hirvittää mennä sinne kun joudun julkisilla menemään. Katsotaan miten vaikuttaa raskautumiseen tuo.

Saisinkohan mä jotenkin käytyä siinä matkalla apteekissa niin että saisin haettua pari herkkää testiä. Paikallisessa ei ollut kuin yksi kappale ja sen ostin.

Ihmeen seesteinen olo kierron tähän vaiheeseen. Siihen voi vaikuttaa moni asia ja ehkä kaikkein eniten se, että meillä perhe kasvaa yhdellä jäsenellä kuukauden päästä kun huusholliin muuttaa pieni koiranpentu.
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :Heartred

Oireita oli jo ennen ovista. En mitannut lämpöjä, mutta tunsin kun kropan lämpötila nousee ja hetkellisesti olin jo ottamassa saikkua flunssan takia. Lämmöt jatkui viime vkl saakka.

Muuten on ollut ummetusta, nännit vähän arat ehkä rinnat jopa turvonneet, pientä närästystä, hengästymistä, väsymystä, kellertävää valkovuotoa, finnejä leuassa, haistoin vahvan hien ja virtsan muttei selvinnyt mistä hajut oli peräisin ja viimeisimpänä vielä hiivatulehdus. :hilarious:

Sitten vatsassa tuntunut sieltä ovulaatiosta saakka juilimista, tuntu että eggis irtos oikeesta mutta välillä jomotti vasemmalle ja nyt taas juilinut enemmän taas oikealle. Välillä säteillyt alaselkään ja kohdunkaulaan.

Ihanaa, hurjasti onnea! :Heartred

Just mietin et kuvailit just mun oireet lukuunottamatta hiivaa. Mut ihan samat ollut ja nää alko about 2 päivää sitten osa noista..

Antoisaa odotusaikaa :)
 
Eilen kävin ennen puolta päivää labrassa ottamassa sen hcg kontrollin, kyllä nyt hitaasti tulee alas. Se oli viimeviikon keskiviikkona sen 61,5. Eilisen hcg arvo oli 31.4 IU/...
Hitsin pitkään menee ennenkuin arvo on alle 10. Ensi viikolla tulee kuukausi siitä, kun kohdunulkoinen diagnosoitiin. :sour:
 
Nyt tuli muuten myös kunnon ovislimat..
Osaako joku selventää, mitä noista limoista voi päätellä? Tuleeko ovislimat ennen ovulaatiota vai sen aikana? Toki varmasti yksilöllistä tämäkin..
Juu, varmasti yksilöllistäkin, oman kokemuksen mukaan noin 2-3 päivää ennen tulee todella paksu limaköntti, oikein venyvää, siitä aina tiiän että ”ovis kohta ovella” oikeestaan siitä alkaa sellainen aika että on enemmän ja venyvämpää kuin tavallisesti.

nyt tässä kierrossa kun pääsi vielä ovulaatiotestin (apteekkarin puikkotesti ollu mulla käytössä) ja ultran avulla hyvin seuraamaan tilannetta, niin tiedän sanoa että vielä irtoamista seuraavana päivänä tuli paksua venyvää limaa ainakin kerran reilummin (ja ihan omat ”limat” todistetusti oli koska miehen kans ”parhaat tärppihetket” jätetty nyt väliin kun oisi maanantaina se Alkion siirto).

Ultrassa siis näkyi oikealla ”folli” 24mm & oli aivan ”lähtökuopissaan” aamulla klo 9 ja illalla tunsin tutut kovemmat kivut noin klo 22 eli silloin irtoaminen todennäköisesti tapahtui.

muoks. Ja siis aamulla just ennen ultraan lähtöä sain selkeän vahvan O+ viivan, edellisenä päivänä oli vielä vaaleampi kuin kontrolliviiva.
 

Liitteet

  • DE3F146A-B3CA-4F19-9737-53B7BE9A5F2B.jpeg
    DE3F146A-B3CA-4F19-9737-53B7BE9A5F2B.jpeg
    27.3 KB · Katsottu: 80
Muokattu viimeksi:
Ihanaa, hurjasti onnea! :Heartred

Just mietin et kuvailit just mun oireet lukuunottamatta hiivaa. Mut ihan samat ollut ja nää alko about 2 päivää sitten osa noista..

Antoisaa odotusaikaa :)
Kiitos! :Heartred

Tosiaan nuo vaihteli päivittäin että milloin oli mitäkin. Ja koska ne vaihteli niin paljon, niin ajattelin että varmaan vaan kuvittelen.

Ja hei nenä oli myös aamuisin tukossa, koska sekin vahvisti mun flunssa-epäilyjä. :laughing001
Toivotaan että sullekin sieltä plussa nyt sitten pärähtäis.
:love7
 
Krampit ja päänsärky on helpottanut pahimpien vuotopäivien jälkeen :)

Välillä on sellainen olo, että raskaaksi ja vauva nyt heti! Ja välillä miettii, onko sittenkään oikea aika. Jos odottaisi nyt ainakin kesän yli. Tai entä jos vaan tyytyisi olemaan onnellinen näistä jo olevista.

Mutta taitaa vain pelottaa. Elämä lasten kanssa on asettunut uomiinsa ja kuopuksen astmatutkimukset polkaistu käyntiin.
Mietityttää tietysti, miten sen vauva-ajan taas jaksaisi.
Parisuhdekin oli koetuksella molempien vauva vuosien aikaan. Entä jos ei kestä enää kolmatta.
Meillä ei ole juuri tukiverkostoa, mitä kolmas lapsi tekee ajanhallinnalle ja lapsille. Riittääkö aika panostaa suhteisiin lasten kanssa.

Olisihan se iso muutos, kun lapset ei kuitenkaan enää mitään taaperoita ole. Näiden ikäero on niin pieni, että meni tavallaan samoilla silmillä. Nyt on molemmat melko itsenäisiä vessassa käymisessä ja isompi osaa välillä antaa pienemmälle välipalankin.
On jo helpolle oppinut :hilarious:

Mutta kai sitä katuisi, jos ei edes yrittäisi nyt.
30v on mulle se takaraja. Jos silloin en ole raskaana, saa yritys jäädä. Vuosi aikaa siis. Ja on tässä huomattu, että se raskaus ei enää alakaan niin helposti. Eikä välttämättä kestä alkua pidemmälle :oops:
 
On tällä hetkellä vähän ristiriitaiset fiilikset. En ole ihan varma, haluanko raskaaksi vielä nyt. Tai no muuten kyllä, mutta toisaalta haluaisin sen koronarokotuksen ensin. On nyt tullut koronatilanne niin lähelle, etten haluaisi koko raskautta pelätä tartuntaa. :sad001 (Taikka katsella vierestä, kun rokotetut saavat lisää vapauksia, jos en itse voi saada rokotetta raskauden takia...) Ja sitten toisaalta rokotukset vain viivästyvät ja viivästyvät, joten niitä saa varmaan odotella vielä pitkään. :rolleyes: Huoh.
Oon ite ajatellut että ehtisin olla raskaana ja synnyttääkin jo ennenkö mun rokotusvuoro tulisi, siksi en ole murehtinut rokotetta. Mutta tässä nyt odotellaan että tämä aikas runsas km-vuoto loppuisi ja tulisi seuraavat menkat ennenkö aloitamme jälleen alusta... että en tiedä ehtiikö tulla toinenkin km ennen kuin tärppää mutta siinäkin välissä ehtisi ottaa piikin.... Ite siis raskaudun helposti mutta menee yhtä helposti kesken. Nyt ajattelin ottaa ilon irti tästä keskenmenosta ja olen jo käynyt sellaisessa tutkimuksessa jossa ei saa olla raskaana. Lisäksi aion ottaa pikapuolin toisen rokotteen jota en myöskään halua ottaa raskaanaollessani jos sen saa ottaa imettäessä.
Eilen oli muuten Ihanaa tehdä puutarhahommia kun ei ollut raskaana! Ei kuvotusta, ei supisteluita eikä maha ollut tiellä! :)
 
Krampit ja päänsärky on helpottanut pahimpien vuotopäivien jälkeen :)

Välillä on sellainen olo, että raskaaksi ja vauva nyt heti! Ja välillä miettii, onko sittenkään oikea aika. Jos odottaisi nyt ainakin kesän yli. Tai entä jos vaan tyytyisi olemaan onnellinen näistä jo olevista.

Mutta taitaa vain pelottaa. Elämä lasten kanssa on asettunut uomiinsa ja kuopuksen astmatutkimukset polkaistu käyntiin.
Mietityttää tietysti, miten sen vauva-ajan taas jaksaisi.
Parisuhdekin oli koetuksella molempien vauva vuosien aikaan. Entä jos ei kestä enää kolmatta.
Meillä ei ole juuri tukiverkostoa, mitä kolmas lapsi tekee ajanhallinnalle ja lapsille. Riittääkö aika panostaa suhteisiin lasten kanssa.

Olisihan se iso muutos, kun lapset ei kuitenkaan enää mitään taaperoita ole. Näiden ikäero on niin pieni, että meni tavallaan samoilla silmillä. Nyt on molemmat melko itsenäisiä vessassa käymisessä ja isompi osaa välillä antaa pienemmälle välipalankin.
On jo helpolle oppinut :hilarious:

Mutta kai sitä katuisi, jos ei edes yrittäisi nyt.
30v on mulle se takaraja. Jos silloin en ole raskaana, saa yritys jäädä. Vuosi aikaa siis. Ja on tässä huomattu, että se raskaus ei enää alakaan niin helposti. Eikä välttämättä kestä alkua pidemmälle :oops:
Ite olen 30 ohittanut jo kauan sitten ja sain ensimmäisenkin vasta n. 1.5v sitten. Ehdit hyvin tilailemaan iltatähteä myöhemminkin, ei kannata olla absolutisti kun voit tulla katumapäälle. Isommista lapsista on varmasti hyötyä ja apua vauvan hoidossa :)
 
Takaisin
Top