Raskaaksi 2021

Joku kyseli keskenmenossa tikkujen viivoja. Ei näistä kyllä keskenmenoa voi päätellä.
Kuvassa tikut 6.4. Ja 13.4. Eli viikko välissä. Ja myöhempi vahvempi aavistuksen, ei tosin ole kovin vahvaa kumpikaan.
View attachment 102001
Raskausoireet haihtuivat 7.-8.4.
Verikoe 6.4. 767 joka on vielä ok, ja 8.4. reilu 600. Eli laskenut samaan aikaan kun oireet katosi.
Vuoto alkoi 12.4.
Tänään on vielä kolmas verikoe. En ole katsonut puoliintumisaikaa mutta vähemmän pitäisi olla. Ei edes turvota vatsaa enää aamuisin kuten männä viikonloppuna.
Muistelisin että 13.4.yöllä en juonut mutta voi olla että 6.4. olin juonut, arvelisin että se vaikuttaa, mutta yllättävän paljon.

Summa summarum: tikut näyttää joko plussaa tai miinusta. Joko on hcg-hormonia erittynyt virtsaan tai sitten ei.

Sitä en tiedä josko virtsaan erittyy enemmän hcg-hormonia kun raskaus poistuu? :anyone
Mulla yksi varhaisista keskenmenoista oli siitä hämmentävä.. että vuoto oli tosi reipasta, mutta liuska testi vielä vahvistui.. mutta se tilanne ei kestänyt pitkään ja verikokeessa en käynyt. Ultrassa todettiin sitten vielä km myöhemmin.. siihen asti ”pieni toivonkipinä oli mielensyrjässä, että entä jos?..:angel2

Toivotaan pikaista tilanteen selkiytymistä sinne!
 
Oon vähän puulla päähän lyöty... Oireita oli selkeesti enemmän kun niissä kierroissa, joissa en plussannutkaan. Jotenkin ajattelin, että se mieli tekee kuitenkin taas tepposet. Mutta toisin kävi! Pidä kiinni pikkuinen.. :smiley-angelic001
 

Liitteet

  • IMG_20210414_080131.jpg
    IMG_20210414_080131.jpg
    23.5 KB · Katsottu: 213
Miljoonasti onnea kaikille plussanneille! Ihana lukea onnistuneista yrityksistä. Pidetään plussatuuli yllä, niin muutkin pääsevät siirtymään odottajien ryhmään.

On: ovis oli Flon mukaan viime keskiviikkona, mutta tuntemuksia oli sekä ennen että jälkeen keskiviikon. Juuri keskiviikko tuntui olevan ns. rauhallisempi ilman mitään ovistuntoja. Pupuiltiin ekaa kertaa ilman ehkäisyä tuona Flon ennustamana ovispäivänä, mutta toivo tärpistä ei ole kyllä kovin korkealla. Jospa ensi kuussa olisi otollisempaa oviksen lähettyvillä, niin yrityskertoja tulisi myös hyvin ennen arvioitua ovulaatiota.
 
onnea @Niia22 ja @Berry_own !! :love7

täällä on tutkimukset tehty loppuun ja mitään erityistä vikaa ei kummastakaan ole löytynyt. tässä kierrossa oli ekan kerran luget käytössä ja jo tänään kp11 sain o+, huomenna olis tarkoitus tehdä eka inseminaatio. :hello2
 
Oon käyny aiemminkin eikä tullut mitään sivuvaikutuksia. Ihan samanlainen annos tiputettiin silloin.
Toivotaan ettei tälläkään kertaa tule! Mä oon kolmesti käynyt ja joka kerta on ollut erilainen vaikka annos ollut aina sama. Ekalla kerralla ei mitään, seuraavalla kerralla nousi seuraavana päivänä kuume ja kolmannella nousi kuume pari päivää tiputuksen jälkeen.
 
On tällä hetkellä vähän ristiriitaiset fiilikset. En ole ihan varma, haluanko raskaaksi vielä nyt. Tai no muuten kyllä, mutta toisaalta haluaisin sen koronarokotuksen ensin. On nyt tullut koronatilanne niin lähelle, etten haluaisi koko raskautta pelätä tartuntaa. :sad001 (Taikka katsella vierestä, kun rokotetut saavat lisää vapauksia, jos en itse voi saada rokotetta raskauden takia...) Ja sitten toisaalta rokotukset vain viivästyvät ja viivästyvät, joten niitä saa varmaan odotella vielä pitkään. :rolleyes: Huoh.
 
On tällä hetkellä vähän ristiriitaiset fiilikset. En ole ihan varma, haluanko raskaaksi vielä nyt. Tai no muuten kyllä, mutta toisaalta haluaisin sen koronarokotuksen ensin. On nyt tullut koronatilanne niin lähelle, etten haluaisi koko raskautta pelätä tartuntaa. :sad001 (Taikka katsella vierestä, kun rokotetut saavat lisää vapauksia, jos en itse voi saada rokotetta raskauden takia...) Ja sitten toisaalta rokotukset vain viivästyvät ja viivästyvät, joten niitä saa varmaan odotella vielä pitkään. :rolleyes: Huoh.

Itse olen vähän sitä mieltä, että raskautumisessa voi mennä 1 kk tai 3 v., joten en lähtisi koronarokotteen takia yritystä jarruttelemaan. Eikä noista rokotepasseista ym. ole muutoinkaan vielä mitään virallisia päätöksiä tehty. Loppujen lopuksi aina voi tuntua siltä, että ei ole oikea aika eikä koskaan ole täysin valmis. :happy119
 
Noi mietteet on tuttuja mutta tosiaan yritykset voi venyä ja koko ajan ympärillä rokotetaan porukkaa. Ja sit jos on sellasessa tilanteessa et on isot riskit sen saamiseen niin sen voi nykytiedon mukaan ottaa raskaanakin. Mä sain tänään ekan piikin ja seuraava olis heinäkuun alussa. En lykkää yritystä koska en oo aiemminkaan helposti raskautunu. :cool:
 
Itse olen vähän sitä mieltä, että raskautumisessa voi mennä 1 kk tai 3 v., joten en lähtisi koronarokotteen takia yritystä jarruttelemaan. Eikä noista rokotepasseista ym. ole muutoinkaan vielä mitään virallisia päätöksiä tehty. Loppujen lopuksi aina voi tuntua siltä, että ei ole oikea aika eikä koskaan ole täysin valmis. :happy119

Juu, sitä ei toki etukäteen tiedä, miten pitkään yrityksessä kestää. Ensimmäisellä kerralla olin varautunut, että siihen menee pitkään, mutta tulinkin jo toisella yrityskierrolla raskaaksi. Ja jos nyt odotan rokotusta ja sitten yritys kestää pitkään, niin varmaan harmittaa myös.

Ehkä vaan mietin tätä liikaa, kun ahdistaa tämä koronatilanne. :sorry: Taas tuli sähköpostia, että päiväkodissa yhdellä huoltajalla on todettu korona (jo kolmas tapaus parin viikon sisään). Pidetään tällä hetkellä onneksi esikoinen kotona ja mies on palkattomalla vapaalla, mutta parin viikon päästä hänen pitää mennä taas töihin, enkä tiedä yhtään, mitä sitten tehdään.
 
Noi mietteet on tuttuja mutta tosiaan yritykset voi venyä ja koko ajan ympärillä rokotetaan porukkaa. Ja sit jos on sellasessa tilanteessa et on isot riskit sen saamiseen niin sen voi nykytiedon mukaan ottaa raskaanakin. Mä sain tänään ekan piikin ja seuraava olis heinäkuun alussa. En lykkää yritystä koska en oo aiemminkaan helposti raskautunu. :cool:

Mä olen perjantaina menossa myös rokotukseen ja ovis taitaa osua loppu viikolle. Pohdin tässä siis, että pitäisikö tämä kierto skipata rokotuksen vuoksi o_O

Mutta muuten ei ole tarkoitus yritystä lykätä rokotteen vuoksi, koska raskautuminen ei näytä olevan helppoa.
 
Me lykätään yritystä näiden minun tutkimusten takia, mut odotan et saa tietää kaikki ferrit ja maksat ja munuaiset ja foolihappo ja vitamiinit ylipäätään sekä kilpparit. Toivottavasti arvot olisi hyvät ja optimaaliset tai ainakin korjattavissa.

CB early tosiaan selkeä toinen viiva mut ilmeisesti vain evap tai viivanpaikka koska postista tullut onestep 10 herkkyys ei kuin joku suttu siinä mihin sen viivan kuuluu tulla joten hormonit sekoilee nyt ihan täysillä ..

Onnea plussanneet!
 
Oon vähän puulla päähän lyöty... Oireita oli selkeesti enemmän kun niissä kierroissa, joissa en plussannutkaan. Jotenkin ajattelin, että se mieli tekee kuitenkin taas tepposet. Mutta toisin kävi! Pidä kiinni pikkuinen.. :smiley-angelic001
Onnea!

Saako kysyä mitkä oireet oli nyt ?
 
Itselläni rinnat muuttui toissapäivänä jotenkin koviksi et ovat tiellä koko ajan ja kovat. Tämä oli plussatessa myös ja kainaloon tuli patti (imusolmuke ehkä) ja nyt on arkana kainalot myös...

Kn on jossakin. Korkealla siis. Mä mietin et meen kohta yksityiselle koska nyt on alkanut yöllä hikoilu, heräilyä, väsymys ja turvotus sekä toi hengästyminen ja tosiaan tuo rintojen muutos. Ja näitä ei oo ollut kuin plussatessa ja sen jälkeen kun hcg oli vielä koholla. Sitten alkoi oudot oireet mut perusmeininkiä kuitenkin ja pari kolme päivää sitten nousi oksu kurkkuun ja rajummat pms oireet ilman ääretöntä pahantuulisuutta.

Edit. Myös vv juokseva ja runsas mutta silti kuivaa ja jotenkin oudon tuntuinen koko värkki. Anteeksi informaation määrä mut ihmetyttää kovin nämä oireet .
 
Voi kökkö.. Yks ovistesti enää jäljellä. Ei niitä ollutkaan, kun neljä. Vähän mietin pitäiskö tänään tehdä nyt vielä toinen, kun aamulla vilkutti hymyä.. Eilenki tein kaksi, aamulla ja illalla, ettei huippu menis ohi, kun vilkkuvaa hymyä tuli.
Nyt arvon, että tehdäkkö tänään, kun ollut vähän kipeänä alavatsa ja tuli päivällä semmonen vihlaisu, vai tekeekö vasta huomenna aamulla. :grin
Joka tapauksessa jos nyt ei viimeiselle tikulle tuu pysyvää hymyä, niin tässä kierrossa ei ovista saa kiinni. :shifty:

Edit. Nyt tuli muuten myös kunnon ovislimat..
Osaako joku selventää, mitä noista limoista voi päätellä? Tuleeko ovislimat ennen ovulaatiota vai sen aikana? Toki varmasti yksilöllistä tämäkin..
 
Muokattu viimeksi:
Tuunpa tähän väliin pilaamaan vähän tunnelmaa :sad001

Täällä alko hirveät kivut ja vuoto hyytymien kera eilen aamulla. Olo on kyllä ollut niin surkea :arghh:Lyhyt oli tää onni ja pudotus todella kova :sad001Huomenna labraan. En jotenkin kyllä usko, että tästä raskaudesta jatkoa enää seuraa..

Oli sen verran runsas vuoto ja selkeän solukon kera:arghh:Onneks mun mies oli kotona kun kaikki tää tapahtu ja otti loppuviikon vapaaksi, että saa olla tukena. Ei jotenkin nyt onnistu yhtään mikään ku surettaa ja itkettää kokoajan :sorry:
 
Onnea plussanneille! Toivottavasti tässä ois joku plussa-aallon alku :love7

On tällä hetkellä vähän ristiriitaiset fiilikset. En ole ihan varma, haluanko raskaaksi vielä nyt. Tai no muuten kyllä, mutta toisaalta haluaisin sen koronarokotuksen ensin. On nyt tullut koronatilanne niin lähelle, etten haluaisi koko raskautta pelätä tartuntaa. :sad001 (Taikka katsella vierestä, kun rokotetut saavat lisää vapauksia, jos en itse voi saada rokotetta raskauden takia...) Ja sitten toisaalta rokotukset vain viivästyvät ja viivästyvät, joten niitä saa varmaan odotella vielä pitkään. :rolleyes: Huoh.

Mulla on ollut samoja pohdintoja, mutta ollaan nyt vuosi yritetty ilman mitään merkkejä plussauksesta. Joten me tuskin laitetaan yritystä tauolle rokotetta odotellessa. Katsoo sitten miten käy, tuleeko plussa vai rokote ensin. :confused005

täällä menossa kp3 ja kai vielä päivän tai pari jatkuu menkat. Tylsää vaihetta.

Sabriinahille paljon halauksia :Heartred
 
Takaisin
Top