Peukut pystyssä, että ois oikee plussa Beanen!!
Mulle iski ihan hirvee migreeni heti sen edellisen viestin jälkeen :banghead: Tuntu että kuolen ja sit arpominen mitä lääkkeitä uskaltaa ottaa, kun yks tulehduskipulääke mitä yleensä otan migreenin aikaan ei oo suositeltava raskautta yrittäessä. Panadol ei auttanut, tuntui ettei sumatriptaanikaan, mutta tais se lopulta onneks auttaa. Pitkät oli tunnit
Toivottavasti huomenna parempi päivä, täytän vuosia ja odotan ovisplussaa, toivottavasti uusi perheenjäsen saa alkunsa 
Mulle iski ihan hirvee migreeni heti sen edellisen viestin jälkeen :banghead: Tuntu että kuolen ja sit arpominen mitä lääkkeitä uskaltaa ottaa, kun yks tulehduskipulääke mitä yleensä otan migreenin aikaan ei oo suositeltava raskautta yrittäessä. Panadol ei auttanut, tuntui ettei sumatriptaanikaan, mutta tais se lopulta onneks auttaa. Pitkät oli tunnit
Toivottavasti huomenna parempi päivä, täytän vuosia ja odotan ovisplussaa, toivottavasti uusi perheenjäsen saa alkunsa 

Toisaalta veikkaan, et työnantaja ottaa sen myös huomioon tässä työnhaussa, että oon synnytysikäinen nainen ja suurin osa muista hakijoista todennäköisesti ei ole. Jotenki ahdistaa ja turhauttaa ja jännittää kaikki.
Oon jo pidemmän aikaa haaveillut ihan muista töistä, mutta samalla kuitenkin tykyttää se ajatus raskautumisesta ja taloudellisesta pärjäämisestä. Mä oon pohtinut ihan tota samaa että jos nyt tärppäisi niin sinnittelis sen 8kk ja jäis äitiysvapaalle ja kattelis siinä uudelleen, haluaako jatkaa samassa paikassa vai lähtiskö ihan muille teille. Ehkä vähän kusisesti tehty työnantajaa kohtaan, mutta jos mun ahdinko tässä firmassa kaikuu kuuroille korville, niin siinä kohtaa mulle on aivan sama teenkö työnantajalle kusiset. 

Ketunmarjat täällä mä aspaa pidän edelleen pystyssä vaikka rehellisesti sanoen mua kiinnostaa enemmän kykkiä kivikasassa tutkimassa kiviä. Ei yhtään pää enää kestä joka päivä kuunnella samoja valituksia asiakkaiden suusta ja hymyillä puhelimeen ymmärtäväisenä asiakaspalvelijana. 

Ja koska minä olen niin saatanan uuvatti ni tottakai mä siellä näin jotain, kaivoin kuopuksesta haamutestin kuvan mikä tehty tolla samalla ja joo o. No ei kyllä lähellekkään