Raskaaksi 2021

Beanen nyt nään jotakin mut en tiedä onko haamu vai viivanpaikka. Peukutan! Jännää...

Nuorena äidiksi en tiedä sinun tilannetta mut oireet olis hyvät ja jos tuntuu siltä nii testaa ja kuvaa myös ;)

Keitä meitä oli dpo5-7 täällä nyt? Monta! Milloin aiotte testata jos aiotte ennen ku menkat myöhässä?

Beanen nyt nään jotakin mut en tiedä onko haamu vai viivanpaikka. Peukutan! Jännää...

Nuorena äidiksi en tiedä sinun tilannetta mut oireet olis hyvät ja jos tuntuu siltä nii testaa ja kuvaa myös :wink

Keitä meitä oli dpo5-7 täällä nyt? Monta! Milloin aiotte testata jos aiotte ennen ku menkat myöhässä?

Mulla dpo8 tänään, yritän keskiviikkoon asti sinnata, jos nyt ei vuoto jo ala ennen sitä koska nyt muka jo jomottelee vaikka vasta kp23 :woot: clearbluen sivuilla oli joku laskuri, jossa sanottiin että keskiviikkona kannattais aikaisintaan testata, tosin siellä tarkoitetaan sillä niiden omalla herkimmällä testillä, mutta mulla on Sofin 10-herkkyyden puikkoja ja sama herkkyys niissä cb:n, laatu varmaan vaan parempi... :rolleyes:

Nuorena äidiksi en tiedä sinun tilannetta mut oireet olis hyvät ja jos tuntuu siltä nii testaa ja kuvaa myös :wink

Pitää muistaa! :)

Ihmemaanlapsi, tää näky kyllä testiajalla jo. Täytyy testailla uudestaan, kyllä se sit vahvistuu pian jos on tosi kyseessä. Ovistesti oli samasta virtsasta plussa.

Beanen, on siinä viiva, pari päivää ni katotaan vahvistuuko vai onko viivanpaikka. Oispa oikee :woot::smiley-angelic001

Nyt dpo6, ( apua, olihan? Sekosin laskuissa... @Vavec oltiinks me nyt dpo6, meillä oli samat päivät? :hilarious:) en oo päättäny testipäivää koska kuitenkin menee motti nurin ja testaan aiemmin... :wacky:

Moi kaikille! Tulen minäkin tänne myös. Olen tuolla yli kolmekymppisissä ensimmäistä kuumeilevissa, mutta seurannut nyt keskustelua täällä.

Täällä myös mennään dpo 6, mutta itelle tyypilliseen tapaan viikkoa ennen menkkoja alkaa tulla naamaan pieniä finnejä, niin myös tänään :banghead: Eli se tais olla siinä. Enhän tosin tiedä aiheuttaisko raskaus millaisia oireita, mutta pahoin pelkään, että historia toistaa itseään.

Tässä kierrossa kyllä ajoituskin meni persiilleen, sillä päivät heitti härän pyllyä ja ovis olikin n. 4 päivää etuajassa (normaalisti ovis ollut yleensä kp17-18 ajalla, nyt oli kp 13-14). Aloin siis testailemaankin liian myöhään ja talletteluja ei ehtiny tehä niin paljon kun olisin toivonut :grumpy:

Yritystä takana reilu puoli vuotta, pillerit jätettiin pois vuosi sitten. On tää vaan hemmetin vaikee laji tää raskautuminen! Tsemppiä kaikille yritykseen! :thumright

Nyt dpo6, ( apua, olihan? Sekosin laskuissa... @Vavec oltiinks me nyt dpo6, meillä oli samat päivät? :hilarious:) en oo päättäny testipäivää koska kuitenkin menee motti nurin ja testaan aiemmin... :wacky:

Ollaan dpo6! :grin

Mun niiiiiiiiiin tekee mieli testaa huomenna vaikka tiedän että siellä ei näy mitään. Pitäisköhän uittaa viimeinen ovistesti :grin

palaan vielä tähän vaate asiaan :grin löysin vaatteita 65€ edestä ja yhen kivan fleecehaalari. nyt mietin et kannattaako sellasta ostaa? raskauslaskurin mukaan LA ois lokakuun alussa, jos nyt tärppää. tietty joo ois syksy mut nojoo :smiley-ashamed004 se vaa ois niin söpö :dance008
tai no mietin, että kannattaako ees koko tilausta tehdä. mieli tekis mut onko kuitenkin liian aikaista:whacky011

Huh leidit, nyt kyl tuleeki vv eli oli joku hormoneista johtuva juttu tää sahara pari päivää. Mul nyt tänään vähän sellasta ikään kuin lugesteron töhnää (lääkäri määräsi jostain syystä terolutin tilalle kun oli menkat poissa ilman syytä, ei pcos mut välillä en ovuloi) joten tuli se vv takas :p

Noh, viiva vahvistuu yleensä jos on tosi kyseessä joten toivottavasti Beanen on! :wink

Dpo5 - aika kuluu hitaasti eikä oo outoja juttuja. Tosin vaikea tulla mulla eikä tee mieli. Touhuttiin siis ja mulla kävi lähellä mut eih. Ei oo mulle normaalia mut siihen varmaan sata syytä. Joten en kuvittele et toi ois oire ku eihän mitään olisi edes kiinnittynyt. Keltarauhashormonista johtuvaa, jotenkin tunnen km jälkeen asiat herkemmin ja nyt kun rupesi ikään kuin yritys :IMG::cheers

Ollaan dpo6! :grin

Mun niiiiiiiiiin tekee mieli testaa huomenna vaikka tiedän että siellä ei näy mitään. Pitäisköhän uittaa viimeinen ovistesti :grin

Malta vielä mielesi :rolleyes: kiinnittäminenhän tapahtuu kai yleensä se dpo 6-9, joten harvalla tosiaan vielä noi aikasin näkyy :oops: tsemppiä odottamiseen :Heartred

beanen, jos ovistesti testi plussa niin lupaavalta kuulostaa :love7 tsemppiä piinailuun!

Tässä tää ovistesti
20210124_193113.jpg

Pitäskö kuitenkin raskaustestin jo näyttää selkeempää kun ovistesti plussa? Vai voiko ovistesti näyttää ekana ja myöhemmin raskaustesti??

Malta vielä mielesi :rolleyes: kiinnittäminenhän tapahtuu kai yleensä se dpo 6-9, joten harvalla tosiaan vielä noi aikasin näkyy :oops: tsemppiä odottamiseen :Heartred

beanen, jos ovistesti testi plussa niin lupaavalta kuulostaa :love7 tsemppiä piinailuun!

Sepä se ja kun sen itsekin tietää mut on vaan niin höyrypää :grin Onneksi on iltavuoro niin menee se päivä siinä ja sitkun pääsen kotiin niin pakko mennä heti nukkumaan kun aamuvuoro sitten tiistaina.

Mä en tiedä miten noi ovistestit menee raskauden kanssa, mielenkiinnolla jään odottamaan viisaampien vastauksia :pompus:

Takaisin