Raskaaksi 2021

Beanen nyt nään jotakin mut en tiedä onko haamu vai viivanpaikka. Peukutan! Jännää...

Nuorena äidiksi en tiedä sinun tilannetta mut oireet olis hyvät ja jos tuntuu siltä nii testaa ja kuvaa myös :wink

Keitä meitä oli dpo5-7 täällä nyt? Monta! Milloin aiotte testata jos aiotte ennen ku menkat myöhässä?

Täällä dpo 6! Testaan 4.2. tai 5.2. jos menkat ei oo vielä alkaneet. Flon mukaan menkat alkaa 2.2. Jännää taas odotella. :grin

Mä jotenkin tiedän et viivanpaikka vaan mut vielä on aikastakin!:happy: mut tuo ovistesti on jännä juttu... eiköhän se pian selvii kun vaa malttas:wacky:

Pc puikko anto myös viivanpaikan. Avattuna kuva, mut en tiedä näkyykö?

Liitteet

• 20210124_192242~3.jpg
    20210124_192242~3.jpg
    18.6 KB · Katsottu: 233
  • 20210124_192242~2.jpg
    20210124_192242~2.jpg
    19.4 KB · Katsottu: 218
Mä oon kuullut että loppukierrosta ovistesti saattaa vahvistua ilman raskauttakin, mutta en oo kyllä varma näyttääkö yleensä ihan plussaa kuitenkaan, jos ei ole raskaana :scratch Mulla itsellä ovistestit on ihan kirkuneet plussaa kun olen ollut raskaana, mutta olen kyllä ovistestiä kokeillut raskaudessa vasta kun menkat olleet pari päivää myöhässä. Tosi paha sanoa kyllä!

Toivotaan Beanen, että tulee myös raskaustestiin nyt plussa! :hello2

Ollaan dpo6! :grin

Mun niiiiiiiiiin tekee mieli testaa huomenna vaikka tiedän että siellä ei näy mitään. Pitäisköhän uittaa viimeinen ovistesti :grin
Hyvä kun on dpokaima niin ei tartte ite muistaa :hilarious:
Mä taidan kans hyödyntää ovistestejä vielä ennen r-testin tekoa, mulla ois tuolla melkoinen kasa nuita testejä :rolleyes:

S
Täällä dpo 6! Testaan 4.2. tai 5.2. jos menkat ei oo vielä alkaneet. Flon mukaan menkat alkaa 2.2. Jännää taas odotella. :grin
Siellä toinen dpo6 kaima! Mulla virallinen testipäivä 1.2 mutta en jaksa sinne asti ootella :joyful:

Tänään on ollu jotenki alakuloinen fiilis.
Tajusin, että ei sitä plussaa taida tulla.
Menkkajomottelee kyllä ja närästää, mut en nyt muista et miten muuten on jomotellu normikierroissa. Varmaan vähän ennen menkkoja alkanu. Ja nyt jos tosiaan pian alkaa, niin luteaalivaihe taitaa jäädä auttamatta liian lyhyeksi. Onkos siihen jotain lääketieteellistä juttua, millä saa pidennettyä?

V*tuttaakin vähän. Ei oo helppoa naisen elämä ei.

Mä oon ehkä sillon joskus aikoinaan saanu ovistestiin plussan ja loppuviimein olin raskaana.
Ja muistaakseni haamut oon saanu raskaustestiin 25/28.
Ovistesti näytti eilen tolta. Aamu ylhäällä ja klo 18 alhaalla, eikä tasan merkkaa mitään :grin

Olikos se niin, et joillain nousee myös ennen kuukautisia?

Liitteet

• 20210123_213353.jpg
    20210123_213353.jpg
    29.2 KB · Katsottu: 153
Tänään on ollu jotenki alakuloinen fiilis.
Tajusin, että ei sitä plussaa taida tulla.
Menkkajomottelee kyllä ja närästää, mut en nyt muista et miten muuten on jomotellu normikierroissa. Varmaan vähän ennen menkkoja alkanu. Ja nyt jos tosiaan pian alkaa, niin luteaalivaihe taitaa jäädä auttamatta liian lyhyeksi. Onkos siihen jotain lääketieteellistä juttua, millä saa pidennettyä?

V*tuttaakin vähän. Ei oo helppoa naisen elämä ei.
Mulĺa ihan samat fiilikset ollu tänään, usko tärppiin hiipuu kun ei oo tuntemuksia. Vaikka oikeasti,eihän tässä kohtaa edes pitäisi tuntuakkaan vielä mitään. :bored:

Mä jotenkin tiedän et viivanpaikka vaan mut vielä on aikastakin!:happy: mut tuo ovistesti on jännä juttu... eiköhän se pian selvii kun vaa malttas:wacky:

Pc puikko anto myös viivanpaikan. Avattuna kuva, mut en tiedä näkyykö?

Mää nään sun joka testikuvassa jotain :)
Tosiaan niin hailuja vielä, että vaikea sanoa onko väriä.
Itse en ole viivanpaikkaa ikinä pc:n testeihin saanut. Nega ollut nega vaikka kuinka olis tihrustanut missäkin valossa :grin

On: Kp26 ja sen verran jo vv punertaa ja selkää särkee, että huomenna on kp1.
Yrityskiertoja en laske, koska tjot (ihan kun sitä ehkäsyn pois jättö kuukautta vois unohtaa:grin). Mut niin, ei tunnu pahalta, ei tunnu miltään menkkojen alku. Eli toistaseks vielä menee niinku oon ton tjottailun ajatellu :D Ekaa tosiaan tehtiin vähä kauemmin ja menkat tuntu joka kerta tosi pahalta niin vähä jänskätti, että miten nyt.

Mulĺa ihan samat fiilikset ollu tänään, usko tärppiin hiipuu kun ei oo tuntemuksia. Vaikka oikeasti,eihän tässä kohtaa edes pitäisi tuntuakkaan vielä mitään. :bored:
Mä jotenkin ajattelin keskiviikkoillan tuhru ois ollu kiinnittymistuhrua, mut jos ois sitä ollu, niin kai pitäis jo testissä näkyä. Mut ei vissiin ollu :eek:

Ehkä mä vaan heitän ns. Pyyhkeen kehään koko vauva-asian kanssa ja nautin vaan kahdenkeskisestä elosta ja punaviinistä ja tulee jos on tullakseen. En ainakaan yhen yhtä testiä enää osta :grin

Mä jotenkin ajattelin keskiviikkoillan tuhru ois ollu kiinnittymistuhrua, mut jos ois sitä ollu, niin kai pitäis jo testissä näkyä. Mut ei vissiin ollu :eek:

Ehkä mä vaan heitän ns. Pyyhkeen kehään koko vauva-asian kanssa ja nautin vaan kahdenkeskisestä elosta ja punaviinistä ja tulee jos on tullakseen. En ainakaan yhen yhtä testiä enää osta :grin
Täytyy muistaa sekin että kaikilla ei ovistestit näytä raskautta! :wink multa mies on kieltänyt kaikki paheet oviksesta eteenpäin :hilarious: ei punkkua tai lakuja tai mitään muutakaan kivaa jos se voi vaikuttaa negatiivisesti raskauteen. :hilarious:

Täytyy muistaa sekin että kaikilla ei ovistestit näytä raskautta! :wink multa mies on kieltänyt kaikki paheet oviksesta eteenpäin :hilarious: ei punkkua tai lakuja tai mitään muutakaan kivaa jos se voi vaikuttaa negatiivisesti raskauteen. :hilarious:

Mokomakin!
Meille ei vielä niin tosissaan olla, sain juoda kaks lonkeroa eilen :grin
Lakut ois hyviä, mut alotin 4 viikkoa sitten vuoden karkkilakon :grin Vähän aasi ehkä, ku tommosia lupailin :wtf:

Beanen olispa oikee viiva! :smiley-angelic001

Dpo5-6 mennään ja ihme vihlontaa vasemmassa munasarjassa tänään. Myös väsyä, rintatuntemuksia, valkovuotoa, turvotusta, huonoa oloa eli koko kirjo on taas oireita :laughing002 ei voi näistä mitään päätellä... testipäivä 2.2.

Voi pee mun kanssa...tein vielä yhden pc ja luonnossa ainakin oli nyt vahvin viivanpaikka 2.5h pidätyksellä vaan. Voiko joka testiin tulla viivsnpaikka nykyään pc:llä kun en mä kyllä vielä muutama kk sitten takaperin saanut moisia:sad001
Ihan kun olis ollut vähän väriäkin...

Nyt huomenna en aamulla kyllä testaa vaan vasta noin klo15.15 aikaan kun oon kotona töistä...

Liitteet

• 20210124_211704.jpg
    20210124_211704.jpg
    13.2 KB · Katsottu: 211
  • 20210124_211704~2.jpg
    20210124_211704~2.jpg
    17.1 KB · Katsottu: 214
Muokattu viimeksi:
Voi pee mun kanssa...tein vielä yhden pc ja luonnossa ainakin oli nyt vahvin viivanpaikka 2.5h pidätyksellä vaan. Voiko joka testiin tulla viivsnpaikka nykyään pc:llä kun en mä kyllä vielä muutama kk sitten takaperin saanut moisia:sad001
Ihan kun olis ollut vähän väriäkin...

Nyt huomenna en aamulla kyllä testaa vaan vasta noin klo15.15 aikaan kun oon kotona töistä...
Jään oottaa sun testii ! Tuskin kaikkiin tulis varsinkin ku puikko ja liuskat :wideyed: Ja se ovistesti tietty!:wav

Takaisin