epiglottis
Satasella mukana keskusteluissa
Peukut pystyssä et saat sen uuden paikan!
Ja ikinä ei kannata miettiä et tekee kusiset työnantajalle. Mä sinnittelin pitkään entisessä duunissa, työporukka oli aivan mahtava ei siinä mut sit kaikki muu oliki paskaa.. hoitotyöNo sit repäsin ja hain kouluun ja totesin et soronoo ja päivääkään en oo katunu.
Dpo7!! Wohoo, viikko jo sinnitelty vaikka tuntuu kolmelta viikoltaMulla pitäis alkaa menkat flon mukaan sunnuntaina, jääpi kierto sit 25 päivään jos silloin alkaa. Mulla heittelee kp:t 24-28 päivän välillä
Eilen illalla kun menin nukkumaan niin vihlas tuolta alavatsasta niin et tuntu vasemmassa reidessä, ihan ku olis menny sellainen suora kipupiikki
ja mulla on KUUMA. Ja meidän kämppä on oikeesti tosi kylmä. Mut minäpä vaan hikoilen ku pieni sika
Beanen testiä odotellessa, jännääJa epiglottiksen viiva hienosti vahvistunut, onnea
![]()
Mä lähdin kanssa opiskelemaan, työkaverit oli maailman parhaita. Muu sitten ihan paskaa suoraan sanottuna, jaksaminen ihan kortilla, mitotus vaan pieneni ja työmäärä lisääntyi. Niin onnellinen, että pääsin opiskelemaan ja teenkin keikkaa sillon, kun itse haluan ja jaksan!
ja kaikille kovasti plussatuulia 

Kp14 siis nyt.
pillereiden jälkeen eka kierto oli 21 pv niin saas nähdä miten kauan menee seuraaviin 

lounaalla sama juttu, täl kertaa oli nälkä mut ku söi tuli hieman etova olo. en uskalla mitää toivoa, ettei sit torstaina putoa korkeelta.

Hienoa! Pidä kiinni tuosta ja muistele kuivempina kausina
. Kun esim raskauden aikana ei välttis ole vastaavaa, vaikka joillakin _kuulemma_ on...