epiglottis
Satasella mukana keskusteluissa
Peukut pystyssä et saat sen uuden paikan!
Ja ikinä ei kannata miettiä et tekee kusiset työnantajalle. Mä sinnittelin pitkään entisessä duunissa, työporukka oli aivan mahtava ei siinä mut sit kaikki muu oliki paskaa.. hoitotyö No sit repäsin ja hain kouluun ja totesin et soronoo ja päivääkään en oo katunu.
Dpo7!! Wohoo, viikko jo sinnitelty vaikka tuntuu kolmelta viikolta Mulla pitäis alkaa menkat flon mukaan sunnuntaina, jääpi kierto sit 25 päivään jos silloin alkaa. Mulla heittelee kp:t 24-28 päivän välillä Eilen illalla kun menin nukkumaan niin vihlas tuolta alavatsasta niin et tuntu vasemmassa reidessä, ihan ku olis menny sellainen suora kipupiikki ja mulla on KUUMA. Ja meidän kämppä on oikeesti tosi kylmä. Mut minäpä vaan hikoilen ku pieni sika
Beanen testiä odotellessa, jännää Ja epiglottiksen viiva hienosti vahvistunut, onnea
Mä lähdin kanssa opiskelemaan, työkaverit oli maailman parhaita. Muu sitten ihan paskaa suoraan sanottuna, jaksaminen ihan kortilla, mitotus vaan pieneni ja työmäärä lisääntyi. Niin onnellinen, että pääsin opiskelemaan ja teenkin keikkaa sillon, kun itse haluan ja jaksan!