Raskaaksi 2021

Peukut pystyssä et saat sen uuden paikan!
Ja ikinä ei kannata miettiä et tekee kusiset työnantajalle. Mä sinnittelin pitkään entisessä duunissa, työporukka oli aivan mahtava ei siinä mut sit kaikki muu oliki paskaa.. hoitotyö :grin No sit repäsin ja hain kouluun ja totesin et soronoo ja päivääkään en oo katunu.

Dpo7!! Wohoo, viikko jo sinnitelty vaikka tuntuu kolmelta viikolta :grin Mulla pitäis alkaa menkat flon mukaan sunnuntaina, jääpi kierto sit 25 päivään jos silloin alkaa. Mulla heittelee kp:t 24-28 päivän välillä :grin Eilen illalla kun menin nukkumaan niin vihlas tuolta alavatsasta niin et tuntu vasemmassa reidessä, ihan ku olis menny sellainen suora kipupiikki :confused: ja mulla on KUUMA. Ja meidän kämppä on oikeesti tosi kylmä. Mut minäpä vaan hikoilen ku pieni sika :grin

Beanen testiä odotellessa, jännää :rolleyes: Ja epiglottiksen viiva hienosti vahvistunut, onnea:love7

Mä lähdin kanssa opiskelemaan, työkaverit oli maailman parhaita. Muu sitten ihan paskaa suoraan sanottuna, jaksaminen ihan kortilla, mitotus vaan pieneni ja työmäärä lisääntyi. Niin onnellinen, että pääsin opiskelemaan ja teenkin keikkaa sillon, kun itse haluan ja jaksan!

Mulla oli eilen menkkajomotellua ja sit seksin jälkeen tuli vähän verituhrua. Ajattelinkin et noni, sieltä ne alkaa ja laitoin pikkuhousunsuojan. Mut ei alkanutkaan :angelic:

Edelleen oon kuitenkin aika pessimisti :grumpy:

Muokattu viimeksi:
Mä kävin tilaamassa isomman erän testejä. Menkat loistaa poissaolollaan eikä ole yhtään edes sellainen olo että ne alkaiskaan. Varmaan tänään täytyy vielä hakea vaikka predictor jos vaan sellaiseen apteekkiin pääsee missä niitä myydään. Flo:n mukaan nyt on jo toinen päivä että on myöhässä.

Noniin, enköhän mä ala pikkuhiljaa uskoa..:love7
Tänään 3+6 :love017
Niin paljon onnea :hello2

Uitin äsken ovistikkuja. Onestep oli samanlainen kuin eilen, ei siis ihan tasavahvat. Aattelin huvikseni testata sofin ovistestilläkin ja tuli ihan selvä ovisplussa, oli oikein testiviiva vahvempi tällä kertaa ja niin ei oo mulla ikään. Tein clearbluen samaan pissaan eikä siihen tullu hymyä taaskaan :scratch Itse ne siinä näkyvät viivat on kyllä vähintäänkin yhtä vahvat kuin viime kierrossa kun siihen taas tuli hymy. Ollaan nyt kuitenkin talleteltu kp6, 9, 10, 11, 12 ja 13. Pitää jatkaa vielä tarpeeksi monta päivää :hilarious: Kp14 siis nyt.

Täällä ootellaa kp 1 alkavaksi:sorry: pillereiden jälkeen eka kierto oli 21 pv niin saas nähdä miten kauan menee seuraaviin :singing:
Olisko jollain vinkata mistä kannattas tilata ovis testejä ja mitkä on hyviä:angelic:

Onnea plussanneille :hello2:Heartpink

Siis... :rolleyes: oviksen aika ja petipuuhat :wink voi luoooooja ei voi taas muuta sanoa :angelic::Heartpink en tarvis edes tikkuja tietääkseni et eilen oli hedelmällisin päivä ja sen kyllä tunsi mieskin, sen verran oli tämä rouva halukkaalla tuulella koko päivän :love7 :biggrin ja ne isot "O:t" mitä tuo antaa, on aina taivaallisia, mut eilisistä en oo vieläkään palautunut :p:grin:Heartpink

Et vaikka tässä ei vauvaa saadakaan aikaiseksi, niin jestas että nautin tuon miehen kanssa :hug003

Kröhöm, no niin, jatkakaa.. :rolleyes:

mulla tänään töissä aamupalalla iski outo etova olo, piti ihan syöminen hetkeks lopettaa ja kahvin jätin juomatta :yuck: lounaalla sama juttu, täl kertaa oli nälkä mut ku söi tuli hieman etova olo. en uskalla mitää toivoa, ettei sit torstaina putoa korkeelta.

mulla kans toi työjuttu vähän niin ja näin täs paikas missä alotin viime syksynä.. työporukka paras mut esimies, noh.. sanotaanko näin, että mukavempiakin on ollut. me tehää hitosti työtä et pärjättäis,ku ei saada esim sijaista vaikka tarvittais ja koht ollaan kaikki ihan puhkipoikki..

Nii ja metallin maku suussa alkaa olla tosi hallitseva. Tää ei kyl oo mulla oire ku mul on oviksen aikana herkällä ikenet samoin loppukierrossa.

Aa muuten outo juttu. Mun nenässä tuoksuu välillä koiranpennun suu. Tai semmonen jännä vastasyntynyt koiranpentu ja sen suu. Mulla ollut usea pentue ja selkeästi yhdistän ton hajun/maun siihen.

Mitä ihmettä. Mulla ei oo ku 5 vuotias koira joka ei tuoksu pennun suulle eikä liruta sisään joten se ei oo kyl hajun aiheuttaja ja mies ei haista. Pitää mua pöhkönä. Eilen ku tiskasin niin kävi näin ja tänään ollut koko ajan

Eiks joku muukin sanonut jotain oudoista haju elämyksistä? :anyone:wideyed::eek:

Aa muuten outo juttu. Mun nenässä tuoksuu välillä koiranpennun suu. Tai semmonen jännä vastasyntynyt koiranpentu ja sen suu. Mulla ollut usea pentue ja selkeästi yhdistän ton hajun/maun siihen.

Mitä ihmettä. Mulla ei oo ku 5 vuotias koira joka ei tuoksu pennun suulle eikä liruta sisään joten se ei oo kyl hajun aiheuttaja ja mies ei haista. Pitää mua pöhkönä. Eilen ku tiskasin niin kävi näin ja tänään ollut koko ajan

Eiks joku muukin sanonut jotain oudoista haju elämyksistä? :anyone:wideyed::eek:
Joo, mansikkajätski maistui käsirasvalta mutta se oli jotain rv12

Onnea plussanneille :hello2:Heartpink

Siis... :rolleyes: oviksen aika ja petipuuhat :wink voi luoooooja ei voi taas muuta sanoa :angelic::Heartpink en tarvis edes tikkuja tietääkseni et eilen oli hedelmällisin päivä ja sen kyllä tunsi mieskin, sen verran oli tämä rouva halukkaalla tuulella koko päivän :love7 :biggrin ja ne isot "O:t" mitä tuo antaa, on aina taivaallisia, mut eilisistä en oo vieläkään palautunut :p:grin:Heartpink

Et vaikka tässä ei vauvaa saadakaan aikaiseksi, niin jestas että nautin tuon miehen kanssa :hug003

Kröhöm, no niin, jatkakaa.. :rolleyes:
:whacky011 Hienoa! Pidä kiinni tuosta ja muistele kuivempina kausina :joyful:. Kun esim raskauden aikana ei välttis ole vastaavaa, vaikka joillakin _kuulemma_ on...

Negaa.... eli viivanpaikkoja vaa! Nyt katoin kahden paketin testit niin käyttämättömänä kuivana kaikissa valkoinen viivanpaikka valmiina selkeenä näkyvissä!! Eka kerta kun tuollaisia pc liuskoja tullut eteen.

Nyt kp 23/28 ja paskat tästäkään kierrosta mitään plussaa tule.

Soittopyyntö jätetty aamulla munajohtimien aukiolotutkimuksesta ja muusta mitä mieleen tuli :angelic:

Alotin viikko sitten tekemään vauvanpeittoa ja oon vakaasti päättäny että sen kun saan valmiiksi, niin testissä näkyy viimeistään silloin plussa ~toiveajattelua ehkä, mutta sen tekeminen on auttanu olemaan positiivinen ja mieli on rauhallinen:hilarious: 11 tuntia työtä takana, 1,5 mustaa ja 2 valkosta lankakerää jo oon tuhonnu enkä oo edes puolivälissä! Teen c2c tekniikalla eli kulmasta kulmaan niin on kyllä hurja lankasyöppö malli:whacky011

Joo mä sanoin että meillä haisee ihan koiranpennun pissa, mut meil ei ees oo koiraa :D

Mulla vaan maistuu suussa jokin outo paska.
Tänään on etonu ihan huolella. Puhuminen on pahinta. Oon kassalla ja pitää puhua asiakkaille, niin tuntuu et hetkenä minä hyvänsä lentää lapanen. Ja taas ku tohon kassaan nojaa, niin alavatsalla tulee paineen tunne.

Tosi ärsyttävää et joku erä tuli nyt ostettu noita pc liuskoja joissa valmiina valkoinen viivanpaikka ja tosiaan sellanen et kun katoin liuskaa niin olin että mitä v#ttua:shifty:
Täytyy hakee toisesta paikasta uudet. Mut tuskin täs mitään tarttis ees testata mut mut...toivoo kai on vielä kun menkkoihin se 5 päivää..

Tosi ärsyttävää et joku erä tuli nyt ostettu noita pc liuskoja joissa valmiina valkoinen viivanpaikka ja tosiaan sellanen et kun katoin liuskaa niin olin että mitä v#ttua:shifty:
Täytyy hakee toisesta paikasta uudet. Mut tuskin täs mitään tarttis ees testata mut mut...toivoo kai on vielä kun menkkoihin se 5 päivää..
No siis mun mielestä nythän se toivo vasta alkaa :grin

Takaisin