Raskaaksi 2021

Tervetuloa uudet, olkoot visiittinne lyhyt ja plussaisa!

Täällähän joka toisella piinapäivät menossa!

On. Dpo max 9. Eilen ja toissapäivänä tuli pari tippaa verta pöksyihin, I-K-I-N-Ä ei oo ollu vastaavaa, joten toiveet on korkealla. Ja nälkä, jatkuva nälkä!!!! Jokseenkin kummallinen olo on ollu perjantaista lähtien. Outoa.....

Edit. Ja hätähousunega testattu...

Mulla alkoi nyt se rintojen aristaminen... Jumaliste en tiennytkään et se voi tuntua tältä. Nännit niin arat että ei kärsi suihkussa suunnata vettä niihin :woot: Samalla myös etova olo alkoi... Väsy ja nälkä on myös omaa luokkaansa. Ja alamahassa kiristää kokoajan... Minä niin vaan toivon että se pieni siemen olisi siellä kohdussa eikä munatorvessa :sorry: Vielä neljä yötä siihen että pääsee ultraan ... Koitan täyttää päivät kaikella tekemisellä etten ajattelis kokoajan sitä tulevaa ultraa :oops:

Beanen ja muutkin, älkäähän heittäkö kirvestä kaivoon testien suhteen:grin plussa voi tulla paljon oletettua myöhemmin, esim viikko siitä ku menkkojen ois pitäny alkaa :grin
Plussatuulia kaikille!!! :3some

Huh aattelin teijän kaa fiilistellä tätä yrittämisen iloja ja tuskia mut te ootte selkeästi korkeammalla levelillä juttuinenne! Mää lähinnä tunnistanut aiemmissa kierroissa ovulaation testien sijaan noista Chardin tyyppisistä oireista.Viime vuonna kävi imetyksen lopettamisen jälkeen hyvin selväksi et miehen _kannatti_ olla kotona ovulaation aikana ja välillä tosiaan mietti, et jos näin hyvää seksiä saa niin vauva voi oottaa. No tällä kierrolla tuntui vähän ovulaatiolta yks päivä mut nyt oon haissu silliltä, on ollu tympääntyny olo enkä oo nähny julkkismiehistä seksiunia niin voi olla että yläselänsäryn aiheuttama stressi nyt esti kaiken hedelmällisyyden. No,jospa mies tänään vaan hierois mua. Ja meen vasta jossain kp15 kohalla nii en kyllä jaksa kahta viikkoa kuumotella oireita teijän kaa! Et tuun sit vasta hajoileen menkkoja tai brassaileen kahella viivalla mut tää kuumeilu on liian kuumaa puuhaa mulle :D (mut luen juttuja ja peukutan, virkeitä munasoluja ja vikkeliä siittiöitä kaikille vaan!)

Noaidi mul on koira mut se ei haise sille mikä mul nenässä kävi ja jotenki maistui. Nää on kyl varmaan hormonijuttuja mut hauska... jännä.

Ihme kyllä tommosta ei oo ollut. Mä mietin siinä tiskatessa et onkohan se vesi jotenki outo mut sit tuli duunissa myös ja siellä nyt ei ainakaan koiria ole saatikka pentuja!

Mä en tiedä kuvittelenko, mut mulla on vähän paha olo :wtf: ällö olo iha laimeesti tuol taustal mut SILTI. Kyl se vaa tarkottaa et huomenna mä testaan!! Pakko! Ei täs kestä odottaa vaik mies halusi vasta viikonloppun koska sillo on vahvempi viiva. Well, maybe mut mä teen sen silti huomenna. Malttamattomuuden kaa ei voi olla taustalla :nailbiting:

Valkovuoto on muuttunu tosi vetiseksi ja sitä vallan lörähtelee. Siihe ku lisää menkkajomot, niin oon joka toinen minuutti, et jaa. Nyt alko menkat :angelic::eek::grin

Tiedoite: kotitestin sofi ultimatet antaa sit näkyvää viivanpaikkaa :grin:grin Ja kyllä, ne tuli postissa ja nappasin ne mukaan ja tein yhden työmatkalla pissitauolla :grin Kurkin ja kuvailin sitä äsken:hilarious: Saa kivittää. :grin Tiedoite päättyy!

Ne sofin ultimatet/onestepin herkät puikot (taitaa olla samaa tavaraa kuoren tekstin perusteella?) on antaneet mulle kahdessa kierrossa niin selkeet viivanpaikat etten tee niitä varmaan ikinä enää :grin Vähän vaan hämmästyttää, että mikä on muuttunut kun ennen en ole viivanpaikkoja saanut missään testeissä :pompus: En siis oo tehnyt mitään raskaustestiä nyt, kunhan tällainen yleinen huomio :hilarious:

Niin ainahan on voinut kiinnittyä myöhemmin tai oviskin olla kuitenkin muutama päivä myöhemmin..
Menkkajomoa on ollut jo kolmatta päivää:confused:
Ja ei vieläkään tiputtelua!!! Nyt on ennätys siinä hommassa:finger:

Ne sofin ultimatet/onestepin herkät puikot (taitaa olla samaa tavaraa kuoren tekstin perusteella?) on antaneet mulle kahdessa kierrossa niin selkeet viivanpaikat etten tee niitä varmaan ikinä enää :grin Vähän vaan hämmästyttää, että mikä on muuttunut kun ennen en ole viivanpaikkoja saanut missään testeissä :pompus: En siis oo tehnyt mitään raskaustestiä nyt, kunhan tällainen yleinen huomio :hilarious:

Joo tässä mun negakierron viivanpaikat. En kyllä kans moisiin enää rahojani tuhlaa!

Liitteet

• 43549F8B-FBFB-4870-84F4-6F9DBC818272.jpeg
    43549F8B-FBFB-4870-84F4-6F9DBC818272.jpeg
    15.3 KB · Katsottu: 203
Hitto et ärsyttää, no voipahan kuseksia pois sitten ja käyttää kunnon testit loppuviikosta Tossa noi mun, en kyllä tiiä näkyykö muille, ylempi testiajalla ja alempi reippaasti sen jälkeen :grin

Liitteet

• 1A12B2D3-62CC-4F56-B2B9-BD802ADB3226.jpeg
    1A12B2D3-62CC-4F56-B2B9-BD802ADB3226.jpeg
    20.8 KB · Katsottu: 197
Mä en oo kyllä saanu noihin Sofin/Onestepin puikkoihin ees oikein viivanpaikkoja koskaan, mutta tässäkin voi tosiaan olla myös yksilökohtaisia eroja varmaan, jos toisilla reagoi herkemmin ku toisilla? :confused005 mä oon tosin myös aika viivasokea :grin

Hitto et ärsyttää, no voipahan kuseksia pois sitten ja käyttää kunnon testit loppuviikosta Tossa noi mun, en kyllä tiiä näkyykö muille, ylempi testiajalla ja alempi reippaasti sen jälkeen :grin
Alemmassa näkyy joku hailu ehkä. Ikäviä noi. Tosin mä oon semmonen että jos ovistestin testiviiva yhtätumma kuin kontrolli niin mun mielestä se nega ja ilmeisesti odotan jotain räikeitä viivoja heti dpo8 tyyliin......

Viivasokeus ja toisekseen sain kkm raskaudessa heti viivat ei tarvinnut arpoa. Toisen kerran haamu ja se keskeytyi alkuunsa.. sen jälkeen ei mitää mut joskus on joku herkkä testi näyttänyt harmaan viivanpaikan

Mä sain töitä!!!!!

Kun just yks päivä täällä valitin etten jaksais alkaa hakemaan.

Koulussa jo sanottiin et pitää itse olla aktiivinen työnhaussa että "kukaan ei tule sua kotoo hakemaan", niin mulla nyt kyllä vähän kävi niin. Heillä oli paikka hiljaisessa haussa ja yks puoli tuttu on siellä rekryporukassa ja kysyi, että kiinnostaisko paikka. Omaa alaakin vielä.:happy093

Toivon että tästä alkais hyvien sattumusten sarja ja se plussakin sieltä pian tulis. Vaikka nyt ei ole niin suurta stressiä siitä.:)

Takaisin