Raskaaksi 2021

Nyt on todella paska olo enkä voi iloita plussasta yhtään...join eilen todella paljon alkoholia kun luulin etten ole raskaana ja menkat alkaa kun tiputteli:sad001
Onko tämä nyt sellainen tilanne et pitäs harkita keskeytystä ? Vai korjaako näin aiksessa vaiheessa solut ittensä tai menee kesken jos vaurioita tullut? Kaksi päivää menkkoihin vielä.
Vaikka alkio olisi kiinnittynyt niin napanuora ei ole muodostunut. Mitkään mitä suuhusi laitat tällä hetkellä ei alkioon kulkeutuisi eli no panic :)

Kiitos onnitteluista kaikille! :love7 Plussatuulia kovasti, ainakin noaidin rfsussa kurkki ihan varmana haamu ja Katarinan testissä kyllä kans selkeesti jotain! Ja Daiya aika selkee :love017 Termppiä ja sympatiaa uudelle kierrokselle joutuville :Heartpink

Joku kysyi että koska kertoa muille, itse kerroin eilen parille kaverille jotka tietävät yrityksestä sekä äidille :biggrin Huomenna mennään ennen mun töitä vähän hypistelemään vauvanvaatteita triplamummmon kanssa :love017 Varasin jo varhaisultrankin, tuolla perhe artessa menee ilta-ajat niin nopsaa niin oli pakko varata ainut sopiva aika, saahan sen sitten peruttua jos jotain käy. Muille kerrotaan varmaan np ultran jälkeen jos sinne asti päästään ja pystytään piilottelemaan!

Muokattu viimeksi:
Esikoisen kohdalla mies ei kertonut kenellekään, mä kerroin siskolle ja parille hyvälle ystävälle jotka tiesi yrityksestäkin. Mun äiti ja miehen vanhemmat sai myös tietää ennen nt ultraa, äiti arvas ja miehen vanhemmille paljastettiin kun tarjosivat alkoholia (en oo ennen kieltäytynyt :hilarious:).
Nt ultran jälkeen kerroin muutamalle muullekin kaverille.
Somessa ja muutenkin sukulaisille ym julkistettiin vasta rakenneultran jälkeen.
Todennäköisesti aika samoilla aiotaan mennä sitten seuraavan kanssa :)
Edit. Joskus rakenneultran jälkeen mieskin vasta omille kavereilleen ja töissä kertoi :hilarious:

hei onks teillä millasia kokemuksia apteekkarin rtesteistä? tai siis kun aamulla sillä testasin ja ihmettelen vaa ku ei menkat vieläkää oo alkanu et oisko hcg vaa viel niin matala ettei näy mitää?:think005 en jaksanukkaa tänää käydä kaupas ni ajattelin huomen sit hakee esim pc:n testin ja testata sillä JOS ne menkat ei ala:smiley-angelic001

Muokattu viimeksi:
Daiya oiiiiii viiiva!!!! :love017 Ihanaa!!

Katarinallakin näkyy:cheers Vavecilla vahvistunut hyvin joten suuret onnittelut:happy:

Beanen voi harmi! :sorry: Pahoittelut ja tsemppiä:Heartpink

kp2/27. Mieliala syvältä, kiukuttaa ja stressitaso nousee herkästi... Joten hemmottelulinjalla mennään, virkkaustyö, suklaata ja piiitkä lämmin suihku! Vielä huominen töitä ja sit viikko pulkassa:gen014

Mies on ihan mahoton! Aamusta iltaan se olis kähmimässä... Pari päivää vielä ja sit voi taas hyödyntää ton ukkelin megalomaaniset halut :hug003

Hirvee väsy ja kipeä olo. En tiedä . Oon aika hissukseen, mies jo riemastui kun aiemmassa testissä ei nähnyt mitään ja tossa ihan selkeä niin se sanoi että Noniin nyt meillä tulee vaavi ettei tarvinnut pitkään yrittää. Sanoin et ottaa chillisti et mitä vaan voi tapahtua ja voi olla testissä myös vikaa. Tosin kyl vaadin rahat triplaten takas jos tommonen viiva voi olla tyystin nega kun se nyt on kyl selkee....

Dpo9 ja kp26 /25-35

Vahvistumista haamuilijoille ja sympatiaa vuotelijoille!

Monella on nyt jännät paikat, peukut jokaiselle! Esittäisin kainon toiveen, et liittäkää kp ja/ tai dpo:t viesteihin, mulla ainakin menee nimimerkit ja oireet jo sekaisin. Kiva vertailla oireita kun päivät on helposti luettavissa.

On. Dpo 9-12. Päivän nega testattu. Menkkajomot voimistuu. Piina säilyy. Viime kierrossa luteaali oli 10 vrk.
Kyllä, tämä. Mä aina ite oon se joka kyselee et mikäs sun dpo on, kun ei muista ja tää on niin ihanan aktiivinen ketju ettei millään voi jokaista käydä etsimässä erikseen. :hilarious: tästä syystä itse oon ainakin kuvien mukaan pyrkinyt laittaan sen dpo:n

Kiitos onnitteluista kaikille! :love7 Plussatuulia kovasti, ainakin noaidin rfsussa kurkki ihan varmana haamu ja Katarinan testissä kyllä kans selkeesti jotain! Ja Daiya aika selkee :love017 Termppiä ja sympatiaa uudelle kierrokselle joutuville :Heartpink

Joku kysyi että koska kertoa muille, itse kerroin eilen parille kaverille jotka tietävät yrityksestä sekä äidille :biggrin Huomenna mennään ennen mun töitä vähän hypistelemään vauvanvaatteita triplamummmon kanssa :love017 Varasin jo varhaisultrankin, tuolla perhe artessa menee ilta-ajat niin nopsaa niin oli pakko varata ainut sopiva aika, saahan sen sitten peruttua jos jotain käy. Muille kerrotaan varmaan np ultran jälkeen jos sinne asti päästään ja pystytään piilottelemaan!
Noh, katsotaan nyt! Mä uskon testiä vasta kun näen siristelemättä viivan, mutta oishan se hienoo!

Kp 30/25-28 TAI 2/25-28.. Oon ehkä tulossa hulluks. Eilen päivittelin täällä menkkojen alkaneen, mutta jotenkin kummastuttaa kun vuoto mun mielestä reilusti niukempaa, myöskään normi menkkaoireita ei ole.. aamulla tein vielä testin kun asiaa pohdin ja jotain sielä oli :nailbiting: joko viivanpaikka tai maailman hailuin haamu.. en oo 100% varma oliko siinä väriä vai ei, kuvaa en saa tänne koska pikselimössl pilaa kaiken kun hyvä kun paljaalla silmälläkäön erottaa. Ei muutakun huomenna sama apteekin ultra testi kehiin ja katotaan tummuuko vai ei.. onko muilla kokemusta näistä testeistä, tuleeko viivanpaikkoja/ vääriä haamuja:anyone

Jenppu, etsi mun aiempi viestini tästä ketjusta. Plussasin tuolla testillä vasta 35/31. Oireiden perusteella hevisti raskaana mutta varhaisultra vasta ensi viikolla.

Mulle iskenyt kahtena iltana pahaolo ja pakkohan se oli tänään testi tehdä. Mies oli jo ihan kusisukassa, että ei kai! :smiley-angelic006:laughing002 (Jos joku ei muista niin meillä siis laitettiin yritys tauolle ennen kuin se kunnolla edes alkoi. Rengas resepti jo on ja kunhan vuoto alkaisi niin ehkäisy tulis käyttöön. Tällä hetkellä "ehkäisynä" keskeytetty) Valkoistakin valkoisempi nega. Ei minkään näköistä haamujen esiäitiäkään nähtävissä.
Kyll se vähän ihteeni harmittaa kun salaa toivoin et jotain ois näkynyt. Ehkä se hormonien tasapainottuminen vaan aiheuttaa pahaa oloa. :happy3

Mulla on kans kaksi tuttua, joilla on la:t huhtikuussa ja elokuussa.:eek: Mikä sattuma! Elokuun vauvaa odottavat kertoivat asiasta just tällä viikolla videopuhelussa.
Sen jälkeen päätin, että omat vauvauutiset lähetetään kirjoitetussa muodossa, niin ei tartte kenenkään livenä tuntea sitä harmitusta jos itsellä ei ole vielä onnistunut...
Mullekin serkku tuli rakenneultransa jälkeen kertomaan ihan livenä, että vauva on tulossa. Itse olin menossa seuraavalla viikolla lisätutkimuksiin lapsettomuudesta. Silloin meillä oli yli vuosi yritystä takana. Kyllä oli itkussa pidättelemistä.

Toisaalta eipä hän sitä tiennyt.

Kyllä, tämä. Mä aina ite oon se joka kyselee et mikäs sun dpo on, kun ei muista ja tää on niin ihanan aktiivinen ketju ettei millään voi jokaista käydä etsimässä erikseen. :hilarious: tästä syystä itse oon ainakin kuvien mukaan pyrkinyt laittaan sen dpo:n
Ja kun plussaa, niin kaipaisin myös sellaista yhteenvetoa, että mikä yk, millon talleteltu (vai onko vähän tmi?) mikä kp/dpo tuli eka haamu/plussa ja millä testillä :bookworm:

Ja kun plussaa, niin kaipaisin myös sellaista yhteenvetoa, että mikä yk, millon talleteltu (vai onko vähän tmi?) mikä kp/dpo tuli eka haamu/plussa ja millä testillä :bookworm:
Ja muistetaan myös mainita milloin on äidin serkun kummin kaiman tyttären koiran syntymäpäivä!

Edit. Mut siis joo ois ihan hauska vähän seurailla noita pikku yksityiskohtiakin :joyful:

ON: 7dpo, aivan sairaan kylmä ollut koko illan ja alkoi oikealta vatsaa juilia, vilunväreet menee koko ajan :eek:

Mä nyt lasken itelleni dpo8 ekat haamut Öö mitä testejä tein? Rfsu aikainen, sofi puikko jaaa ultra?. Yk2, tallettelut dpo -1 ja Dpo0! :grin

Muistatteko kun melkein itkin täällä mun rakkausvaunujen perään joita en saanut käydä hakemassa? Käyn hakemassa ne ens viikon viikonloppuna :evil6 Kysyin kyllä et kehtaisko pitää varattuna vu asti mut haluaa nopsaa eroon niin täytyyhän ne kotiuttaa, tätä tilaa kun muutenkin näin kk ennen muuttoa on hiiiiirveesti. No, onneks äiti jo tietää ei tarvii siltä piilotella :grin

On: dpo9-10 ja tissit on tosiaan kipeet. Oli myös ihan horkka aiemmin illalla, tein ekan vartin jumpastakin tuplahousut ja tuplapaita päällä, ennenkun lämpenin :laughing014 samoin aaltoileva huono olo. Jotenkin on erilainen fiilis kuin yleensä, mutta aika sen näyttää... koska ma pitäis alkaa menkat viimeistään, niin silloin aikaisintan uitan testiä. Haluun heti sellasen viivan et miehenkään ei tartte tihrustella o_O:grin

Takaisin